quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
De wielklem komt vanzelf. SSSssst !quote:
Alleen Duvel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt waar? Wilde net vragen of zich hier nog meer treinfanaten zijn.
Even nagedacht: zwaaiend lassen (op m'n werk deed ik niet anders) en +/- 10mm breed. Draadsoort en gassoort weet ik niet, gewoon (quote:
Met de gassoort die ze op jouw werk gebruiken moet het lukken ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Even nagedacht: zwaaiend lassen (op m'n werk deed ik niet anders) en +/- 10mm breed. Draadsoort en gassoort weet ik niet, gewoon () wat ze op m'n werk ook gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Ik ga Fok!ken met bierquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:04 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga zo koken met bieren taart maken met bier
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Met de gassoort die ze op jouw werk gebruiken moet het lukken ja.Vanaf de buitenkant een streepje leggen. Ik zal het even painten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
De voorzitter van de VVE zeker ??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:12 schreef BaraCuda het volgende:
carp, die ferrari is 30-09-10 op naam gezet. Je gaat toch niet vertellen dat ik elke dag tegen dat ding aan moet gaan kijken heHij staat nu bij de bewoners parkeren
Hoi.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt waar? Wilde net vragen of zich hier nog meer treinfanaten zijn.
Dan slaan de wielen door of breekt de koppeling. Aanzetkrachten van locs zijn wel bekend, maar meestal is adhesie de bepalende component.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk trouwens dat als je álle wielen van een trein een hechtje van een cm geeft, en je laat de wielen van de loc gewoon los, dat hij hem never nooit van zijn plek gaat krijgen
Had ik al verteld dat ik een appartement in Tilburg heb gekocht?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:12 schreef BaraCuda het volgende:
carp, die ferrari is 30-09-10 op naam gezet. Je gaat toch niet vertellen dat ik elke dag tegen dat ding aan moet gaan kijken heHij staat nu bij de bewoners parkeren
parkeerplaats kopen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik een appartement in Tilburg heb gekocht?
Lekker geparkeerd ook. Zou je eigenlijk een of ander roestig barrel strak tegenaan moeten zettenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
In de garage hier![]()
Phonecams
Zo zou ik hem ook weg zetten gok ik zoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Lekker geparkeerd ook. Zou je eigenlijk een of ander roestig barrel strak tegenaan moeten zetten.
Loc ook vast lassen !quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk trouwens dat als je álle wielen van een trein een hechtje van een cm geeft, en je laat de wielen van de loc gewoon los, dat hij hem never nooit van zijn plek gaat krijgen
Heb je het vorige deel gelezen ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
Als een tijd heb om een trein vast te lassen dan kun je vast ook wel full time aan het werk![]()
Als je dat zou doen zou je niet van die achterlijke ideeën hebben
Ik kan/kon goed lassenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef Barcaconia het volgende:
Die loc komt never nooit los met zulke lasjes aan alle wielen. Mits goed gelast natuurlijk.
Het is alleen wel in Dubai. Have fun.quote:Don't tell daddy,surprise for his birthday.
Lunch at the Market Cafe with a lovely, gooey chocolate fountain!
Reservation for 12h30
Ken dat, dacht dat ik echt helemaal gek werdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Anne het volgende:
Mijn oren zitten al 2 dagen dicht en ik word er ZIEK van, aaaaaaaaaaaaah.
Wel fijn dat ik het gejengel van de poezzies niet hoef aan te horen.
Wel minder dat ik niet kan horen wanneer ik moet schakelen bijvoorbeeld.
Lassen verleer je niet, net fietsen. Het is ook niet moeilijk trouwens. Als je de instellingen van het apparaat een beetje goed in je kop hebt hoef je maar die knop een paar seconde in te douwen en de toorts een beetje op en neer bewegenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je het vorige deel gelezen ?
[..]
Ik kan/kon goed lassenMoet even kijken of ik het niet verleerd ben.
Diegenen die kunnen lassen weten dat het iets ingewikkelder is dan dat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lassen verleer je niet, net fietsen. Het is ook niet moeilijk trouwens. Als je de instellingen van het apparaat een beetje goed in je kop hebt hoef je maar die knop een paar seconde in te douwen en de toorts een beetje op en neer bewegen
Ik kan (behoorlijk) lassen en ik weet dat het ingewikkelder is dan dat als je industriële sterkte moet gaan lassen, maar voor al het huis tuin en keuken laswerk is die kennis genoeg.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Diegenen die kunnen lassen weten dat het iets ingewikkelder is dan dat.
Ik laste dus op industriële sterkte. Ooit moest ik iets vast lassen en dat moest echt goed gelast worden. het was de topstang van de hef van een trekker. Een paar dagen later later kwam het ding terug: geknapt. Maar niet waar ik het gelast had, het oog had het begeven. En nee, dat oog zat niet in de buurt van de las waardoor door de laswarmte het materiaal verzwakt wasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan (behoorlijk) lassen en ik weet dat het ingewikkelder is dan dat als je industriële sterkte moet gaan lassen, maar voor al het huis tuin en keuken laswerk is die kennis genoeg.
Als ik mijn ogen dicht doe, een lamp op mijn smoeltje laat schijnen en wat zout rondstrooi, lijkt het net alsof ik aan zee ligquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ken dat, dacht dat ik echt helemaal gek werd
Bij mij jeukte het en deed het gewoon pijn door de druk. Moet nog met enige regelmaat er voor naar de huisarts. Sinds het een keer verstopt is geweest gaat t heel snelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik mijn ogen dicht doe, een lamp op mijn smoeltje laat schijnen en wat zout rondstrooi, lijkt het net alsof ik aan zee lig.
Zoals ik al zei, ik ben geen prof.lasser en het zal er ook niet altijd feilloos uitzien.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef 2cv het volgende:
Lengte en dikte/diepte van de las is ook belangrijk, evenals de positie en de rest van de constructie. maar ik zal niet beweren dat jij niet kan lassen. En als je een 'robot' las van 2 meter kan leggen, kan je goed lassen. Zeker als het een zwaailas is.
>>SEXquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mij jeukte het en deed het gewoon pijn door de druk. Moet nog met enige regelmaat er voor naar de huisarts. Sinds het een keer verstopt is geweest gaat t heel snel
OW.. was dát hetquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Anne het volgende:
Mijn oren zitten al 2 dagen dicht en ik word er ZIEK van, aaaaaaaaaaaaah.
Wel fijn dat ik het gejengel van de poezzies niet hoef aan te horen.
Bij mij doet het ook pijn, maar dat komt doordat ik er met een wattenstaafje in heb lopen douwenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mij jeukte het en deed het gewoon pijn door de druk. Moet nog met enige regelmaat er voor naar de huisarts. Sinds het een keer verstopt is geweest gaat t heel snel
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Anne het volgende:
Mijn oren zitten al 2 dagen dicht ...
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:22 schreef Anne het volgende:
Hey, die S in SC staat niet voor Smiley hoor.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
Echte mannen schakelen op gevoel.
Gelukkig is Anne geen man
Neuh, niets wat ik niet verwacht had hehehe, je leek nogal haastig daarstraks, maar je schakelde gewoon te laatquote:
quote:
Echte mannen hebben geen gevoelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
Echte mannen schakelen op gevoel.
70 liter getankt? 303 km gereden? 1 op 4?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, niets wat ik niet verwacht had hehehe, je leek nogal haastig daarstraks, maar je schakelde gewoon te laat![]()
Btw; gezien jij bij me in de auto hebt gezeten heen en terug naar de Ring, en dus getuige was van mijn rijstijl, mag jij raden wat het Benzje heeft verbruikt vanaf die tankbeurt op de heenweg
quote:
Ik heb nog een gaatje in m'n BX ... Is plaatwerk uiteraard. Ik durf het bijna niet te vragen ...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben geen prof.lasser en het zal er ook niet altijd feilloos uitzien.
Wat sommige mensen met die toorts kunnen kom ik nog niet bij in de buurt. Pure kunst zo te zeggen.
Met plaatwerk lassen en vormen ben ik veel fanatieker en beter dan met zwaar lassen. Dat dan weer wel.
En je hebt gelijk, voor echt goede lassen tellen veel meer zaken. Je hebt mensen die kunnen een lange rechte strakke las leggen en je ramt de platen met een hamer zo weer uit elkaar. Totaal geen penetratie in het materiaal.
bijna goed; 56 liter op 461 kmquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef Anne het volgende:
[..]
70 liter getankt? 303 km gereden? 1 op 4?
Bijna goedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bijna goed; 56 liter op 461 km![]()
Die octaan 100 doet dus écht zijn werk
Ow.. dan ben ik bij deze afgekeurd als man denk ikquote:
Ik ook, ik ben kei romantischquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow.. dan ben ik bij deze afgekeurd als man denk ik
Whehehe, op de normale 95 hier ben ik blij als ik 1 op 7½ haal, maar dat is dan wel vaak kortere stukjes en binnen de bebouwde kom.. ik moest het echt 3 keer narekenen, ik geloofde er geen kont vanquote:
Wat voor lijstje is dat en waarom word ik er van af gestreept ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef Anne het volgende:
Ach ja, echte mannen hebben ook wel een keer sex gehad.
*streept 2cv ook van het lijstje.
Ik heb nog anderhalve Volvo staan met wat gaatjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb nog een gaatje in m'n BX ... Is plaatwerk uiteraard. Ik durf het bijna niet te vragen ...
Best wel netjes jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehehe, op de normale 95 hier ben ik blij als ik 1 op 7½ haal, maar dat is dan wel vaak kortere stukjes en binnen de bebouwde kom.. ik moest het echt 3 keer narekenen, ik geloofde er geen kont van
Het ekte ekte mannen-lijstjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat voor lijstje is dat en waarom word ik er van af gestreept ?
Ehm, je kwalificeert dan weer wel als man door het verschil tussen Romantiek en 'gevoel' op een berg te gooienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben kei romantischof hadden we het daar niet over?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben kei romantischof hadden we het daar niet over?
Komt omdat ik sinds 10 minuten verliefd ben door Annequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, je kwalificeert dan weer wel als man door het verschil tussen Romantiek en 'gevoel' op een berg te gooien
bied hem dan gewoon geld joh sufkutquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]
. De wekker zetten om mij precies om 00:00 te kunnen feliciteren
![]()
.
Ja, op een slettebak.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komt omdat ik sinds 10 minuten verliefd ben door Anne
dóór Anne.. wut ??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zal vast van dat lijstje af te strepen zijn, maar dan wel met andere redenen dan die jij suggereert.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Het ekte ekte mannen-lijstje. En de reden, zie mijn post die je quote.
Isse liefquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, dat had ik nog nooit eerder gedaan
![]()
Waar ik dan weer enigszins faaldequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]
. De wekker zetten om mij precies om 00:00 te kunnen feliciteren
![]()
.
Neuh, ik ben lid van een club met een lasapparaat wat ik gratis mag gebruiken. En aan dat hok van mij kan ik toch niet zo veel meer verprutsen. Waarom zou ik dan geld bieden ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bied hem dan gewoon geld joh sufkut
Voor niets gaat de zon op
quote:
Dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tegen 30 euro per uur doe ik wel veel
Welke Anne ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb nog anderhalve Volvo staan met wat gaatjesVoorlopig geen liefdadigheid. Tegen 30 euro per uur doe ik wel veel
Ik kreeg op mijn kop van Bara toen ik het volgende zei: vertel hier in 1 zin wat jou dwarszitquote:
D'r in pikken of d'r inpikken? Nogal een verschilquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef Anne het volgende:
Bara! Alex wil d'r in pikken. Trap hem tussen zijn benen!
jeeej ik sta op een lijstje!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef Anne het volgende:
Ach ja, echte mannen hebben ook wel een keer sex gehad.
*streept 2cv ook van het lijstje.
Ze is lekkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef Anne het volgende:
Bara! Alex wil d'r in pikken. Trap hem tussen zijn benen!
schapen Tellen niet 2cVquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zal vast van dat lijstje af te strepen zijn, maar dan wel met andere redenen dan die jij suggereert.
Er zijn minimaal 2 Anne's die hier wel eens in de SC komen.quote:
Weet ik.quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
D'r in pikken of d'r inpikken? Nogal een verschil
Ohquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er zijn minimaal 2 Anne's die hier wel eens in de SC komen.
Begint dat gezeik nou alweer?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er zijn minimaal 2 Anne's die hier wel eens in de SC komen.
Ja.quote:
Welk gezeik? Wie de leukste Anne in de SC is?quote:
Lacht.quote:
Onder andere. Zelf kan ik geen keus maken. Appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Welk gezeik? Wie de leukste Anne in de SC is?
54,6 liter op 851 kmquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bijna goed; 56 liter op 461 km![]()
Die octaan 100 doet dus écht zijn werk
Je kwam er anders zelf mee.quote:
Het schijnt mogelijk te zijn dat je een auto kan gebruiken zónder hem daarbij compleet te slopenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:07 schreef 2cv het volgende:
Dingest, die Fiat is tof. Ik hoop dat je hem niet voor de Carbage-run gaat gebruiken want ik vermoed dat er dan niet veel van over blijft.
Nee. Sommige dingen moeten niet te makkelijk zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:55 schreef Anne het volgende:
Volgens mij moeten we het in de OP zetten, Lex. Want het wordt best vaak gevraagd.
Morgen om kwart voor 4 in mijn gevalquote:
Ik heb besloten dat ik binnenkort maar ga werken. Ik zit al weer 5 weken thuis totaalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb besloten dat ik binnenkort met pensioen ga.
Heb wel weer genoeg gewerkt
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:58 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, voor mij wel, want ik werk nog niet.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Morgen om kwart voor 4 in mijn geval
Jullie helpen niet echtquote:
Maar even de tijd nemen om te settelen is wel lekker toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik binnenkort maar ga werken. Ik zit al weer 5 weken thuis totaal
Oei, dat is wel heel zuurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:04 schreef Anne het volgende:
Oke, bij deze. Bara, mijn wekker gaat morgen ook weer om kwart voor 6.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:04 schreef Anne het volgende:
Oke, bij deze. Bara, mijn wekker gaat morgen ook weer om kwart voor 6.
Wat een eikel ben jij zeg. Ik een beetje lief doen. En nu steek jij zo die mes in mijn rug.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oei, dat is wel heel zuurDan blijf ik nog even een half uurtje liggen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het schijnt mogelijk te zijn dat je een auto kan gebruiken zónder hem daarbij compleet te slopen
Al 1 jaar en 9 maanden ongeveer.quote:
Nachtwerkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oei, dat is wel heel zuurDan blijf ik nog even een half uurtje liggen
16:30quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef Anne het volgende:
Hihi, grapje hoor![]()
. Jij dut maar een half uur verder. Hoe laat ben jij weer thuis
?
Ik heb 3 weken vakantie in Amerika genomen om wat van het land te zien en nu zit ik 2 weken thuis in NL. Maandag beginnen met werken. Heerlijk, ik heb het bij mijn ouderlijk huis wel weer gezien na meer dan een jaar zelfstandigheid zònder iemand bekends om me heen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar even de tijd nemen om te settelen is wel lekker toch?
Halve dagenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
7:00 vertrekken hier 7:30 op werk. 16:00 weer naar huis
Hmm, dat wil ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
7:00 vertrekken hier 7:30 op werk. 16:00 weer naar huis
8 uurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon 8 uur met half uurtje pauze
Voor deze werkgever heb ik ook dagen achter elkaar en weken achter elkaar 10 a 12 uur en soms meer gedraaid. Die tijd heb ik wel gehad. De liefde moet van 2 kanten komen enzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
8 uur
Mijn nieuwe baan is ook van 8 tot 5Dat was het enige waar ik bij de sollicitatie ook bezwaar tegen gemaakt heb trouwens
![]()
* 2cv bukt en mept terug.quote:
Auw.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
*Shotgun met rubber kogel af schiet*
Daar geef ik je 100% gelijk in.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor deze werkgever heb ik ook dagen achter elkaar en weken achter elkaar 10 a 12 uur en soms meer gedraaid. Die tijd heb ik wel gehad. De liefde moet van 2 kanten komen enzo
Als je al niet tegen 8-uur-per-dag gezeik kunt moet je mij eens horen over 36-uur per week werkersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:16 schreef Anne het volgende:
Waarom altijd zo denigrerend over die 8 uurtjes?
Ik vind het lang zat en heb er eigenlijk een teringhekel aan als ik ineens wel bijvoorbeeld van 8 tot 8 moet werken.
Al moet ik zeggen dat ik sinds kort een aanvraag heb liggen om 9 uur per dag te mogen gaan werken, maar dat komt gewoon doordat één dag in de week vrij zijn, best lekker is.
Ja, anders wappert mijn hand een halve meter boven je hoofd en raak ik je niet.quote:
Ik werk dus 36 uur per week.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je al niet tegen 8-uur-per-dag gezeik kunt moet je mij eens horen over 36-uur per week werkers
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, anders wappert mijn hand een halve meter boven je hoofd en raak ik je niet.
ja, maar je mag heulmaal geen vrouwen slaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, anders wappert mijn hand een halve meter boven je hoofd en raak ik je niet.
>>POLquote:
Ik kan niet tegen mensen die zeiken als ik om 16:00 weg gaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je al niet tegen 8-uur-per-dag gezeik kunt moet je mij eens horen over 36-uur per week werkers
>>ZEG, IK ZIT HIER VOOR MIJN LOLquote:
Het pand om 7.30 pas open makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mensen die zeiken als ik om 16:00 weg ga
Tot nu toe heb ik geen enkele van die sukkels om 7:30 het pand open zien maken
>>OW, SORRY, AAI OVER JE BOLquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
>>ZEG, IK ZIT HIER VOOR MIJN LOL
Ik wel. Ik mep namelijk terug.quote:
Nooit gehoord van de emancipatie ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja, maar je mag heulmaal geen vrouwen slaan
Ik krijg juist altijd opmerkingen "moet je niet naar huis?"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mensen die zeiken als ik om 16:00 weg ga
Tot nu toe heb ik geen enkele van die sukkels om 7:30 het pand open zien maken
>>DANKJE, SN....quote:
Aanklagenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
Als ik in Amerika had gewoond was ik trouwens rijk geweest.
Toen ik een of andere Bison kithulpdinges uitpakte pakte ik rechtstreeks in het mes![]()
Niet afgeschermd, nergens een waarschuwing, hop vol in het mes![]()
Laat ik nou net handfotomodel zijn
Ik drink alleenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:32 schreef Anne het volgende:
Speciaal voor Bara, gratis thee:
http://www.pickwick.nl/dutchteablend/static/pickwickcoupon.pdf
Ja redelijk freaky al zeg ik het zelf.quote:
Eenschquote:
?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze neger komt zo hard dat je au zegt
Het is niet zozeer een vraag of ik daar iets van weet, maar meer de vraag of zelfs ik daar iets over wil wetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Mag ook. Ik bedoelde eigenlijk over de neger die zo hard komt dat je au zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb smaakquote:
voorhet eerst in weken dat ik weer wat in het limburg topic zet, stalksterquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:03 schreef Anne het volgende:
Je hebt het nog niet in het Leeuwardentopic gepost, Lex.
DJVT!quote:
ik moest zondag idd wel een keertje heel erg me inhouden om niet in lachen uit te barsten toen Dingest over een onderzoekje begonquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:03 schreef Anne het volgende:
Misschien dat Dingest er nog een leuk onderzoekje over weet.
Hehe, ja, ik zag inderdaad ook dat we op dat moment even hetzelfde dachtenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moest zondag idd wel een keertje heel erg me inhouden om niet in lachen uit te barsten toen Dingest over een onderzoekje begonen volgens mij jij op exact dat moment ook
Welke was het dan? want ik heb hem dus gemistquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:31 schreef Dingest het volgende:
Ik denk ook wel dat ik weet welke dat geweest is![]()
En ik denk ook dat het eigenlijke doel van zo'n onderzoek is om iets te vinden waar weer om te lachen valt
Mooi, dan hoef ik me de rest van deze week niet druk te maken over baardgroeiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:34 schreef Dingest het volgende:
Dat een baard sneller groeit als een man seks verwacht. Althans, dat lijkt me degene die het meeste aandacht zou krijgen want er was seks bij betrokken
oh die heb ik helemaal niet gehoordquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:34 schreef Dingest het volgende:
Dat een baard sneller groeit als een man seks verwacht. Althans, dat lijkt me degene die het meeste aandacht zou krijgen want er was seks bij betrokken
Dat verklaart waarom mijn baard zo langzaam groeit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:34 schreef Dingest het volgende:
Nee hoor, ten tijde van Sandra had ik elke dag sex, dus verwachtte ik dat ook... En nu verwacht ik een stuk minderquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:51 schreef Dingest het volgende:
Seks verwachten is iets anders dan seks hebben. Het zal wel met de hormoonspiegel te maken hebben ter voorbereiding op de seks, die dan ook aanzet tot versnelde baardgroei. Als je al vrij veel/regelmatig seks hebt zal de hormoonspiegel daar anders op ingesteld staan.
Maar ik begrijp dan dat jullie liever die katten een stel stroomstoten wilden geven?
Ik doe die onderzoeken verder niet, ik lees alleen de resultatenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ten tijde van Sandra had ik elke dag sex, dus verwachtte ik dat ook... En nu verwacht ik een stuk minder
Die Renault van mij hè... Daar valt wel wat te regelen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tegen 30 euro per uur doe ik wel veel
Stuur maar een PM met de benodigde werkzaamhedenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die Renault van mij hè... Daar valt wel wat te regelen.
Hmm gaat niet. Werk deze maand 48uur plus per weekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:50 schreef Barcaconia het volgende:
Dan zou je eigenlijk een dutje moeten gaan doen.
Jij gaat een Renault opknappen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die Renault van mij hè... Daar valt wel wat te regelen.
Beter een gat in je Renault dan andersomquote:
Ik zal een gedegen offertevraag opstellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Stuur maar een PM met de benodigde werkzaamheden
Geen ervaring met het laatste gelukkig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Beter een gat in je Renault dan andersom
Ruilen?quote:
Mijn weekend is volgende week eindelijk over, dus heeft geen zinquote:
Ik in elk geval niet nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:44 schreef ook_gek het volgende:
http://mobiel.fok.nl/nieuws/408371
Dit verwacht je niet
Dat..quote:
omdat ??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef r8ality het volgende:
RIP Antonie, maar eigenlijk zou heel de cast van Goede Tijden, Slechte Tijden dood neer mogen vallen.
Heb jij er niet ooit toevallig een gastrolletje in gehad?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef r8ality het volgende:
RIP Antonie, maar eigenlijk zou heel de cast van Goede Tijden, Slechte Tijden dood neer mogen vallen.
Nee, je post de ene lompe mongolenpost na de andere, blijkbaar heb je niet in de gaten dat die KLB style posts niet overal in goede aarde vallen.quote:
Het is allang duidelijk dat je geen mensenkennis hebt in ieder geval, vanaf post 1 hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:51 schreef r8ality het volgende:
Hmz. Ik heb me toch een beetje vergist in mensen hier. Dat doe ik normaal niet snel.
Ik ga er niet over speculeren want ik ken de situatie niet. Verder ben jij blijkbaar ook maar een botte lul zonder mensenkennis. Ik heb me ook vergist, mijn excuses.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:50 schreef r8ality het volgende:
Nee Isa kan nu lekker rationeel nadenken.
Soms? Van de 2x dat jij hier iets denkt te weten, zit je er 2x naast.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef r8ality het volgende:
Ik heb zat mensenkennis, maar soms zit je er weleens naast. Misschien door mijn eigen referentiekader, misschien omdat mensen heel hypocriet kunnen zijn qua meningen.
Ga toch weg man.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef r8ality het volgende:
Ik heb zat mensenkennis, maar soms zit je er weleens naast. Misschien door mijn eigen referentiekader, misschien omdat mensen heel hypocriet kunnen zijn qua meningen.
In puur rationeel denken is zelfmoord laf en dom, maar ga eerst eens na wat er in je hoofd omgaat voordat je tot de beslissing komt om in actie over te gaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef r8ality het volgende:
Je hoeft me niet te geloven. Overigens is heel Fok in discussie nu over het wel of niet laf zijn van zelfmoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Soms.quote:
Wat doe jij hier nogquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik al zie hoe saai het is om hier te posten, laat staan slechts meelezen.
Macht der gewoontequote:
ja, mooi fotomaakweerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:59 schreef Barcaconia het volgende:
Niet te veel tijd aan verspillen. Pluk de dag, het is mooi buiten vandaag.
Had je niet verwacht he!quote:
Nou ja, 't is niet zo dat ik hele topics volg ofzo. Ik post/lees wel regelmatig in PTA en dan klik ik soms ook even een SC aan om te kijken waar het over gaat. En ja, ik heb inderdaad ook wel eens een Ceiling Cat UIquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:34 schreef Anne het volgende:
Dat lijkt me nou echt saai. SC's lurken maar niet echt deelnemen aan het 'gesprek'.
heb ik alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:01 schreef Barcaconia het volgende:
Maak je foto's van je kapotte auto's
nee idd.. je bent net zo'n blaag al r8,maar bij jou zit er, heel ver verstopt, blijkbaar toch ook iets van verstandquote:
Het is hier zo grijs en grauw als watquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:59 schreef Barcaconia het volgende:
Niet te veel tijd aan verspillen. Pluk de dag, het is mooi buiten vandaag.
Hij zit weer in de US in gedachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef Anne het volgende:
Hier in Eindhoven ook. Dus ik weet niet waar Barca het over heeft.
Utrecht wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef JDude het volgende:
http://www.sat24.nl/nl
Niet heel NL zit onder de wolken.
Hihi, slachtofferrol!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:40 schreef r8ality het volgende:
Prima, ik blijf wel weg. Het was leuk..
Ik ben inderdaad hart in omgang, maar ja ik heb ook verstand. Ik ga tot het rantje en soms er overheen. Maar meer nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
nee idd.. je bent net zo'n blaag al r8,maar bij jou zit er, heel ver verstopt, blijkbaar toch ook iets van verstand
kusjens en de groentjensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:40 schreef r8ality het volgende:
Prima, ik blijf wel weg. Het was leuk..
Dat was een lange werkdagquote:
Van fappen krijg je geen groot gezin.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:13 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de Volvo fapperts met een groot gezin
Ik laat jou nooit meer foto's zien van mijn creatiesquote:
Je lacht me uitquote:
Jajajaja..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Snie waar. Ik merkte alleen op dat die ook spijltjes heeft
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |