Best wel netjes jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehehe, op de normale 95 hier ben ik blij als ik 1 op 7½ haal, maar dat is dan wel vaak kortere stukjes en binnen de bebouwde kom.. ik moest het echt 3 keer narekenen, ik geloofde er geen kont van
Het ekte ekte mannen-lijstjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat voor lijstje is dat en waarom word ik er van af gestreept ?
Ehm, je kwalificeert dan weer wel als man door het verschil tussen Romantiek en 'gevoel' op een berg te gooienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben kei romantischof hadden we het daar niet over?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben kei romantischof hadden we het daar niet over?
Komt omdat ik sinds 10 minuten verliefd ben door Annequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, je kwalificeert dan weer wel als man door het verschil tussen Romantiek en 'gevoel' op een berg te gooien
bied hem dan gewoon geld joh sufkutquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]
. De wekker zetten om mij precies om 00:00 te kunnen feliciteren
![]()
.
Ja, op een slettebak.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komt omdat ik sinds 10 minuten verliefd ben door Anne
dóór Anne.. wut ??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zal vast van dat lijstje af te strepen zijn, maar dan wel met andere redenen dan die jij suggereert.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Het ekte ekte mannen-lijstje. En de reden, zie mijn post die je quote.
Isse liefquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, dat had ik nog nooit eerder gedaan
![]()
Waar ik dan weer enigszins faaldequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]
. De wekker zetten om mij precies om 00:00 te kunnen feliciteren
![]()
.
Neuh, ik ben lid van een club met een lasapparaat wat ik gratis mag gebruiken. En aan dat hok van mij kan ik toch niet zo veel meer verprutsen. Waarom zou ik dan geld bieden ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bied hem dan gewoon geld joh sufkut
Voor niets gaat de zon op
quote:
Dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tegen 30 euro per uur doe ik wel veel
Welke Anne ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb nog anderhalve Volvo staan met wat gaatjesVoorlopig geen liefdadigheid. Tegen 30 euro per uur doe ik wel veel
Ik kreeg op mijn kop van Bara toen ik het volgende zei: vertel hier in 1 zin wat jou dwarszitquote:
D'r in pikken of d'r inpikken? Nogal een verschilquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef Anne het volgende:
Bara! Alex wil d'r in pikken. Trap hem tussen zijn benen!
jeeej ik sta op een lijstje!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef Anne het volgende:
Ach ja, echte mannen hebben ook wel een keer sex gehad.
*streept 2cv ook van het lijstje.
Ze is lekkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef Anne het volgende:
Bara! Alex wil d'r in pikken. Trap hem tussen zijn benen!
schapen Tellen niet 2cVquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zal vast van dat lijstje af te strepen zijn, maar dan wel met andere redenen dan die jij suggereert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |