Daar geef ik je 100% gelijk in.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor deze werkgever heb ik ook dagen achter elkaar en weken achter elkaar 10 a 12 uur en soms meer gedraaid. Die tijd heb ik wel gehad. De liefde moet van 2 kanten komen enzo
Als je al niet tegen 8-uur-per-dag gezeik kunt moet je mij eens horen over 36-uur per week werkersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:16 schreef Anne het volgende:
Waarom altijd zo denigrerend over die 8 uurtjes?
Ik vind het lang zat en heb er eigenlijk een teringhekel aan als ik ineens wel bijvoorbeeld van 8 tot 8 moet werken.
Al moet ik zeggen dat ik sinds kort een aanvraag heb liggen om 9 uur per dag te mogen gaan werken, maar dat komt gewoon doordat één dag in de week vrij zijn, best lekker is.
Ja, anders wappert mijn hand een halve meter boven je hoofd en raak ik je niet.quote:
Ik werk dus 36 uur per week.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je al niet tegen 8-uur-per-dag gezeik kunt moet je mij eens horen over 36-uur per week werkers
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, anders wappert mijn hand een halve meter boven je hoofd en raak ik je niet.
ja, maar je mag heulmaal geen vrouwen slaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, anders wappert mijn hand een halve meter boven je hoofd en raak ik je niet.
>>POLquote:
Ik kan niet tegen mensen die zeiken als ik om 16:00 weg gaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je al niet tegen 8-uur-per-dag gezeik kunt moet je mij eens horen over 36-uur per week werkers
>>ZEG, IK ZIT HIER VOOR MIJN LOLquote:
Het pand om 7.30 pas open makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mensen die zeiken als ik om 16:00 weg ga
Tot nu toe heb ik geen enkele van die sukkels om 7:30 het pand open zien maken
>>OW, SORRY, AAI OVER JE BOLquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
>>ZEG, IK ZIT HIER VOOR MIJN LOL
Ik wel. Ik mep namelijk terug.quote:
Nooit gehoord van de emancipatie ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja, maar je mag heulmaal geen vrouwen slaan
Ik krijg juist altijd opmerkingen "moet je niet naar huis?"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mensen die zeiken als ik om 16:00 weg ga
Tot nu toe heb ik geen enkele van die sukkels om 7:30 het pand open zien maken
>>DANKJE, SN....quote:
Aanklagenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
Als ik in Amerika had gewoond was ik trouwens rijk geweest.
Toen ik een of andere Bison kithulpdinges uitpakte pakte ik rechtstreeks in het mes![]()
Niet afgeschermd, nergens een waarschuwing, hop vol in het mes![]()
Laat ik nou net handfotomodel zijn
Ik drink alleenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:32 schreef Anne het volgende:
Speciaal voor Bara, gratis thee:
http://www.pickwick.nl/dutchteablend/static/pickwickcoupon.pdf
Ja redelijk freaky al zeg ik het zelf.quote:
Eenschquote:
?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze neger komt zo hard dat je au zegt
Het is niet zozeer een vraag of ik daar iets van weet, maar meer de vraag of zelfs ik daar iets over wil wetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Mag ook. Ik bedoelde eigenlijk over de neger die zo hard komt dat je au zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb smaakquote:
voorhet eerst in weken dat ik weer wat in het limburg topic zet, stalksterquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:03 schreef Anne het volgende:
Je hebt het nog niet in het Leeuwardentopic gepost, Lex.
DJVT!quote:
ik moest zondag idd wel een keertje heel erg me inhouden om niet in lachen uit te barsten toen Dingest over een onderzoekje begonquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:03 schreef Anne het volgende:
Misschien dat Dingest er nog een leuk onderzoekje over weet.
Hehe, ja, ik zag inderdaad ook dat we op dat moment even hetzelfde dachtenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moest zondag idd wel een keertje heel erg me inhouden om niet in lachen uit te barsten toen Dingest over een onderzoekje begonen volgens mij jij op exact dat moment ook
Welke was het dan? want ik heb hem dus gemistquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:31 schreef Dingest het volgende:
Ik denk ook wel dat ik weet welke dat geweest is![]()
En ik denk ook dat het eigenlijke doel van zo'n onderzoek is om iets te vinden waar weer om te lachen valt
Mooi, dan hoef ik me de rest van deze week niet druk te maken over baardgroeiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:34 schreef Dingest het volgende:
Dat een baard sneller groeit als een man seks verwacht. Althans, dat lijkt me degene die het meeste aandacht zou krijgen want er was seks bij betrokken
oh die heb ik helemaal niet gehoordquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:34 schreef Dingest het volgende:
Dat een baard sneller groeit als een man seks verwacht. Althans, dat lijkt me degene die het meeste aandacht zou krijgen want er was seks bij betrokken
Dat verklaart waarom mijn baard zo langzaam groeit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:34 schreef Dingest het volgende:
Nee hoor, ten tijde van Sandra had ik elke dag sex, dus verwachtte ik dat ook... En nu verwacht ik een stuk minderquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:51 schreef Dingest het volgende:
Seks verwachten is iets anders dan seks hebben. Het zal wel met de hormoonspiegel te maken hebben ter voorbereiding op de seks, die dan ook aanzet tot versnelde baardgroei. Als je al vrij veel/regelmatig seks hebt zal de hormoonspiegel daar anders op ingesteld staan.
Maar ik begrijp dan dat jullie liever die katten een stel stroomstoten wilden geven?
Ik doe die onderzoeken verder niet, ik lees alleen de resultatenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ten tijde van Sandra had ik elke dag sex, dus verwachtte ik dat ook... En nu verwacht ik een stuk minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |