Er zijn minimaal 2 Anne's die hier wel eens in de SC komen.quote:
Weet ik.quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
D'r in pikken of d'r inpikken? Nogal een verschil
Ohquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er zijn minimaal 2 Anne's die hier wel eens in de SC komen.
Begint dat gezeik nou alweer?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er zijn minimaal 2 Anne's die hier wel eens in de SC komen.
Ja.quote:
Welk gezeik? Wie de leukste Anne in de SC is?quote:
Lacht.quote:
Onder andere. Zelf kan ik geen keus maken. Appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Welk gezeik? Wie de leukste Anne in de SC is?
54,6 liter op 851 kmquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bijna goed; 56 liter op 461 km![]()
Die octaan 100 doet dus écht zijn werk
Je kwam er anders zelf mee.quote:
Het schijnt mogelijk te zijn dat je een auto kan gebruiken zónder hem daarbij compleet te slopenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:07 schreef 2cv het volgende:
Dingest, die Fiat is tof. Ik hoop dat je hem niet voor de Carbage-run gaat gebruiken want ik vermoed dat er dan niet veel van over blijft.
Nee. Sommige dingen moeten niet te makkelijk zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:55 schreef Anne het volgende:
Volgens mij moeten we het in de OP zetten, Lex. Want het wordt best vaak gevraagd.
Morgen om kwart voor 4 in mijn gevalquote:
Ik heb besloten dat ik binnenkort maar ga werken. Ik zit al weer 5 weken thuis totaalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb besloten dat ik binnenkort met pensioen ga.
Heb wel weer genoeg gewerkt
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:58 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, voor mij wel, want ik werk nog niet.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Morgen om kwart voor 4 in mijn geval
Jullie helpen niet echtquote:
Maar even de tijd nemen om te settelen is wel lekker toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik binnenkort maar ga werken. Ik zit al weer 5 weken thuis totaal
Oei, dat is wel heel zuurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:04 schreef Anne het volgende:
Oke, bij deze. Bara, mijn wekker gaat morgen ook weer om kwart voor 6.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:04 schreef Anne het volgende:
Oke, bij deze. Bara, mijn wekker gaat morgen ook weer om kwart voor 6.
Wat een eikel ben jij zeg. Ik een beetje lief doen. En nu steek jij zo die mes in mijn rug.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oei, dat is wel heel zuurDan blijf ik nog even een half uurtje liggen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het schijnt mogelijk te zijn dat je een auto kan gebruiken zónder hem daarbij compleet te slopen
Al 1 jaar en 9 maanden ongeveer.quote:
Nachtwerkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oei, dat is wel heel zuurDan blijf ik nog even een half uurtje liggen
16:30quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef Anne het volgende:
Hihi, grapje hoor![]()
. Jij dut maar een half uur verder. Hoe laat ben jij weer thuis
?
Ik heb 3 weken vakantie in Amerika genomen om wat van het land te zien en nu zit ik 2 weken thuis in NL. Maandag beginnen met werken. Heerlijk, ik heb het bij mijn ouderlijk huis wel weer gezien na meer dan een jaar zelfstandigheid zònder iemand bekends om me heen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar even de tijd nemen om te settelen is wel lekker toch?
Halve dagenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
7:00 vertrekken hier 7:30 op werk. 16:00 weer naar huis
Hmm, dat wil ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
7:00 vertrekken hier 7:30 op werk. 16:00 weer naar huis
8 uurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon 8 uur met half uurtje pauze
Voor deze werkgever heb ik ook dagen achter elkaar en weken achter elkaar 10 a 12 uur en soms meer gedraaid. Die tijd heb ik wel gehad. De liefde moet van 2 kanten komen enzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
8 uur
Mijn nieuwe baan is ook van 8 tot 5Dat was het enige waar ik bij de sollicitatie ook bezwaar tegen gemaakt heb trouwens
![]()
* 2cv bukt en mept terug.quote:
Auw.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
*Shotgun met rubber kogel af schiet*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |