Die Renault van mij hè... Daar valt wel wat te regelen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tegen 30 euro per uur doe ik wel veel
Stuur maar een PM met de benodigde werkzaamhedenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die Renault van mij hè... Daar valt wel wat te regelen.
Hmm gaat niet. Werk deze maand 48uur plus per weekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:50 schreef Barcaconia het volgende:
Dan zou je eigenlijk een dutje moeten gaan doen.
Jij gaat een Renault opknappen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die Renault van mij hè... Daar valt wel wat te regelen.
Beter een gat in je Renault dan andersomquote:
Ik zal een gedegen offertevraag opstellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Stuur maar een PM met de benodigde werkzaamheden
Geen ervaring met het laatste gelukkig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Beter een gat in je Renault dan andersom
Ruilen?quote:
Mijn weekend is volgende week eindelijk over, dus heeft geen zinquote:
Ik in elk geval niet nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:44 schreef ook_gek het volgende:
http://mobiel.fok.nl/nieuws/408371
Dit verwacht je niet
Dat..quote:
omdat ??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef r8ality het volgende:
RIP Antonie, maar eigenlijk zou heel de cast van Goede Tijden, Slechte Tijden dood neer mogen vallen.
Heb jij er niet ooit toevallig een gastrolletje in gehad?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef r8ality het volgende:
RIP Antonie, maar eigenlijk zou heel de cast van Goede Tijden, Slechte Tijden dood neer mogen vallen.
Nee, je post de ene lompe mongolenpost na de andere, blijkbaar heb je niet in de gaten dat die KLB style posts niet overal in goede aarde vallen.quote:
Het is allang duidelijk dat je geen mensenkennis hebt in ieder geval, vanaf post 1 hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:51 schreef r8ality het volgende:
Hmz. Ik heb me toch een beetje vergist in mensen hier. Dat doe ik normaal niet snel.
Ik ga er niet over speculeren want ik ken de situatie niet. Verder ben jij blijkbaar ook maar een botte lul zonder mensenkennis. Ik heb me ook vergist, mijn excuses.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:50 schreef r8ality het volgende:
Nee Isa kan nu lekker rationeel nadenken.
Soms? Van de 2x dat jij hier iets denkt te weten, zit je er 2x naast.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef r8ality het volgende:
Ik heb zat mensenkennis, maar soms zit je er weleens naast. Misschien door mijn eigen referentiekader, misschien omdat mensen heel hypocriet kunnen zijn qua meningen.
Ga toch weg man.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef r8ality het volgende:
Ik heb zat mensenkennis, maar soms zit je er weleens naast. Misschien door mijn eigen referentiekader, misschien omdat mensen heel hypocriet kunnen zijn qua meningen.
In puur rationeel denken is zelfmoord laf en dom, maar ga eerst eens na wat er in je hoofd omgaat voordat je tot de beslissing komt om in actie over te gaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef r8ality het volgende:
Je hoeft me niet te geloven. Overigens is heel Fok in discussie nu over het wel of niet laf zijn van zelfmoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |