Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
bij mij nietquote:
Dank je, kan niet kopieren met mobielquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:15 schreef DaMart het volgende:
Op verzoek van Trevland geopend, trouwens.
En wiki is bijgewerkt.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 15:07 uur
01. 037 Marijkezwolle
02. 035 goldfinger1963
03. 029 TJDoornbos
04. 026 wel.o.k
05. 016 MPG
06. 015 MaleDuck
07. 011 DaMart
08. 009 suikertaartje
09. 009 Trevland
10. 008 JaniesBrownie
11. 004 Solique
12. 004 Muck
13. 004 Fha
14. 004 Pheno
15. 003 LovelyLady
16. 003 OA
17. 002 Enfermera
18. 001 Bengeltje
19. 001 marcb1974
20. 001 KapiteinGasthof
Ik heb wel witte streepjes tussen de verschillende lagen, maar ik dacht dat dat zo hoordequote:
quote:
Dat hoort niet... maar ik zie hier ook geen witte streepjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel witte streepjes tussen de verschillende lagen, maar ik dacht dat dat zo hoorde
Ik gebruik Chrome als browser, misschien ligt het daar aanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hoort niet... maar ik zie hier ook geen witte streepjes.
In IE gaat het wel goed... dus dan lijkt het me eerder iets van hoe Chrome de OP (en FOK!) interpreteert, dan een fout in de OP zelf.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gebruik Chrome als browser, misschien ligt het daar aan
Ja, maar dat is eigenlijk bijna altijd wel het geval als een layout er anders uitziet in verschillende browsersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
In IE gaat het wel goed... dus dan lijkt het me eerder iets van hoe Chrome de OP (en FOK!) interpreteert, dan een fout in de OP zelf.
Ik heb het met Firefox.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gebruik Chrome als browser, misschien ligt het daar aan
Wel opmerkelijk dat IE het dan een keer wel goed doet, en Chrome nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is eigenlijk bijna altijd wel het geval als een layout er anders uitziet in verschillende browsers
Ik zit onder Ubuntu, en in Firefox staat ie wel goed bij mij...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het met Firefox.
Volgens mij kan Vies-ta er niet mee omgaan.
Ik kijk thuis wel met operaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het met Firefox.
Volgens mij kan Vies-ta er niet mee omgaan.
nee die andere mega lap tekstquote:
Iets met compensatiegedragquote:
Of ben je gewoon te lui?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
Dank je, kan niet kopieren met mobiel
Waarvoorquote:
Flesquote:
Niets hoor, nietsquote:
´97 is het jaar dat ik wokkin heb ontmoetquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef TJDoornbos het volgende:
trouwens 97 was het jaar van All Stars en 2011 wordt het jaar van Old Stars
Zo was het vroeger ook, totdat we noodgedwongen het aantal afbeeldingen in de OP moesten terugbrengen.quote:
Welke tekst? Ik zie alleen een enorme lijst afbeeldingen... die trouwens langer had kunnen zijn als er geen mensen uit de OP waren verwijderd die hier toch nooit meer komenquote:
de dag dat je leven eindigde dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
´97 is het jaar dat ik wokkin heb ontmoet![]()
Middag!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
Een hele goede middag.....
Ik ben thuis![]()
daar zijn de meningen over verdeeltquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de dag dat je leven eindigde dus
eindelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
Een hele goede middag.....
Ik ben thuis![]()
Drukquote:
je hebt me gemist?quote:
Zoheequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drukik ben vanmorgen een half uurtje thuis geweest, tussen de middag een half uurtje en nu blijf ik voorlopig thuis
oefeningen meegekregen van de fysio
autorijden ging lekker![]()
[..]
je hebt me gemist?
Zie boven
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeelt
natuurlijk heb ik je gemistquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drukik ben vanmorgen een half uurtje thuis geweest, tussen de middag een half uurtje en nu blijf ik voorlopig thuis
[..]
je hebt me gemist?
Zie boven
Haiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
je hebt me gemist?
Zie boven
Wel thuisquote:
Thnxquote:
het valt mee maar ik ben niets gewendquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zohee![]()
Goed zoLeuk he, die oefeningen? Wat moet je allemaal doen?
Liefquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
natuurlijk heb ik je gemist![]()
einde van les al inzicht?
overigens ken ik dat proefafrijden niet, ik zou het niet doen denk ik.
Veel plezier Liebchenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiDrukke dag gehad dus? En fijn dat rijden lekker ging
[..]
Wel thuis
Ik ga zo naar m'n ouders, tot later vanavond!
Ohhh. That sucks.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thnx
[..]
het valt mee maar ik ben niets gewend
Ik moet van die squat/d? oefeningen doen?
[ afbeelding ]
En lunch? oefeningen
[ afbeelding ]
Maar dan zonder gewichten hoor
[..]
Lief![]()
Nee voorlopig niet hoor
dat worden nog een les of 10/15/20 ?
Jep en eigenlijk moet ik het dus meerdere keren doen per dagquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh. That sucks.
Maarja, als het helpt... Heb ik ook wel gemerkt met je schouders, als je die dingen doet wordt het allemaal wel makkelijker.. Alleen de discipline opbrengen om het te doen is gewoon lastig.
Ja ik twijfel nogquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
Tussentijds examen bedoel je LL?
Waarom twijfel je nog als ik vragen mag?quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep en eigenlijk moet ik het dus meerdere keren doen per dag
[..]
Ja ik twijfel nog
Tussentijdse toets voor autorijden? Niet doen joh, kost je veel extra geld en je uiteindleijke examen duurt langer omdat je daarin dan niet de speciale verrichtingen doet....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep en eigenlijk moet ik het dus meerdere keren doen per dag
[..]
Ja ik twijfel nog
Omdat het je kan voorbereiden op het échte examen, en dan weet je een beetje hoe het is, gaat het goed dan krijg je vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom twijfel je nog als ik vragen mag?
Daarom twijfel ik ook....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tussentijdse toets voor autorijden? Niet doen joh, kost je veel extra geld en je uiteindleijke examen duurt langer omdat je daarin dan niet de speciale verrichtingen doet....
Het is om de spieren rondom mijn heup/rug sterker te maken... Ik heb ook vaak last van mijn ischias en door de spieren sterker te maken (en conditie op te bouwenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]Gatverdarrie. Meerdere keren per dag is helemaal hopeloos. Ik moet binnenkort ook oefeningen gaan doen met losse gewichtjes enzo, maar dat is waarschijnlijk 2-3 keer per week.
Waarvoor moet je het doen dan, wat voor blessure heb je?
Mij kostte het helemaal niet veel extra, ik was blij dat ik al een vrijstelling had voor de bijzondere verrichtingen en gewoon lekker wat langer kon rijden op het examenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef Enfermera het volgende:
Tussentijdse toets voor autorijden? Niet doen joh, kost je veel extra geld en je uiteindleijke examen duurt langer omdat je daarin dan niet de speciale verrichtingen doet....
TTT is 100 euroquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mij kostte het helemaal niet veel extra, ik was blij dat ik al een vrijstelling had voor de bijzondere verrichtingen en gewoon lekker wat langer kon rijden op het examen
Mijn rij instructeur zei ook dat ie het daarom niet aanbood, het boeit eigenlijk niet zo. Als je een goeie hebt, dan zegt hij ook heus wel of je klaar bent voor je examen of niet, daar hoef je niet zo'n toets voor te doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat het je kan voorbereiden op het échte examen, en dan weet je een beetje hoe het is, gaat het goed dan krijg je vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen.
En
[..]
Daarom twijfel ik ook....
[..]
Het is om de spieren rondom mijn heup/rug sterker te maken... Ik heb ook vaak last van mijn ischias en door de spieren sterker te maken (en conditie op te bouwen) daardoor zou de slijmbeursontsteking ook moeten afnemen .... ik heb mijn twijfels want ik snap er echt geen hol meer van
Maar goed hun hebben er verstand van denk ik dan maar
Oké, kanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mij kostte het helemaal niet veel extra, ik was blij dat ik al een vrijstelling had voor de bijzondere verrichtingen en gewoon lekker wat langer kon rijden op het examen
Aaahhhhhhhwwwwwwwwwwww!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
Kiek mijn indianenkind nou
[ afbeelding ]
Met jou op de achtergrond in de spiegelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik weet het niet meer zo goed, ik had een pakket waar dat bij in zat, voor een leuk prijsjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
TTT is 100 euro
normale les is 42 euro dus in principe kost het je 60 euro extra
Het is niet zo dat ik niet het nut van die oefening inzie maar ik twijfel of het helpen gaat. Ik loop al zo lang met deze klachten en na 3 jaar sturen ze me eens een keer door.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Enfermera het volgende:
Mijn rij instructeur zei ook dat ie het daarom niet aanbood, het boeit eigenlijk niet zo. Als je een goeie hebt, dan zegt hij ook heus wel of je klaar bent voor je examen of niet, daar hoef je niet zo'n toets voor te doen.
Ah... Jeetje, lastig joh. Waarom heb je twijfels dan? Spieren opbouwen is in zo'n geval toch wel oké, dan vang je de zware dingen niet met je gewrichten en banden op, daar krijg je vaak peesontstekingen en slijmbeursontstekingen van. Zo heb ik ook mn peesontsteking gekregen.Maar als je twijfelt, leg het dan voor aan je fysiotherapeut, als hij je oefeningen opgeeft die jij niet wilt doen komt het ook niet echt verder
[..]
Oké, kanTis wat je prettig vindt
Ik mis het indianenpekske nog. En wat schmink. Daarna kan 'ie zó meedoen met carnavalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Aaahhhhhhhwwwwwwwwwwww!![]()
![]()
Geweldig!
En ik zie jou in de spiegel
zo leuk is dat niet meidenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met jou op de achtergrond in de spiegel
dat pakkie was te groot, en de helft heeft de oudste nog aanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mis het indianenpekske nog. En wat schmink. Daarna kan 'ie zó meedoen met carnaval.
Oh.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik niet het nut van die oefening inzie maar ik twijfel of het helpen gaat. Ik loop al zo lang met deze klachten en na 3 jaar sturen ze me eens een keer door.
Hoor ik vd week van mijn moeder dat ik geen verwijsbrief nodig heb.. uh oke bedankt mam, jij weet ook dat ik er al 3 jaar last van heb. Ze heeft tenslotte ook last van haar ischias![]()
Ik ga die oefeningen heus wel doen, want ik denk dat het ook beter is om iets te doen dan helemaal niets. Ik twijfel alleen of het gaat helpen.. dat is alles![]()
Ik ben van nature altijd een beetje sceptisch
Juuuuuuuuweeeeeeeeelllllllllllllllllllllll dat is juist heullll leukquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
zo leuk is dat niet meiden![]()
* LovelyLady foto bewerken gaat
[..]
dat pakkie was te groot, en de helft heeft de oudste nog aan
Ja geen idee waarom nu pas.. dat vroeg ik me ook af, heb een tijdje aan de diclofenac gezeten toen ging het goed, daarna weer last, weer diclofenac, toen over toen last en toen prikken voor die slijmbeursontsteking.. en heb nu 3? weken geleden die laatste prik gekregen en de dokter zei dit is de laatste.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:37 schreef Enfermera het volgende:
Oh.Jeutje, nu pas? Waarom??
![]()
Pff......
Ja precies. Logisch dat je dat denkt na al dat gezeik!Maar heb je nu eindelijk een verwijzing dan voor een orthopeed ofzo?
Sceptisch zijn is goedBlijven doen!
Zeker in de gezondheidszorg moet je superassertief zijn.
Eetse giertjequote:
we zullen hem aanpassen voor jouquote:
aah maar das ook wel terecht zo bijzonder als dat jij bent moet gewoon 2 keer erin staanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk
Ik sta er 2 keer inmet mijn vlinder en mijn huidige avatar
quote:
Aaw liefquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:01 schreef Giertje het volgende:
aah maar das ook wel terecht zo bijzonder als dat jij bent moet gewoon 2 keer erin staan
ik kan wel lief zijnquote:
Ah, dat is de manier dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk
oooiquote:
ach ik blijf teminste bescheiden en dat siert me wel eensquote:
tja sommige hebben dat he het is ook moeilijk beschijden te blijven voor vent zolas jijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach ik blijf teminste bescheiden en dat siert me wel eens
ik weet van niks in ieder geval gniffelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef scropio het volgende:
[..]
tja sommige hebben dat he het is ook moeilijk beschijden te blijven voor vent zolas jijXD
hahahah jep dat is een gegeven feitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet van niks in ieder geval gniffel
maar goed jij kent mij anders dan de meeste hier
whehehe je kan een hoop van me zeggen maar ik bracht altijd wel leven in de brouwerijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:10 schreef scropio het volgende:
[..]
hahahah jep dat is een gegeven feit
maar zo erg is het niet hoor om jouw te kennen
het heeft me mooie jeugd herinderingen gegeven:P
en je lijkt op dolf jansenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:17 schreef scropio het volgende:
naja ik ben scropio echte naam maarten
23 jaar
kom uit apeldoorn
ben hier eigenlijk via gier
metal is mijn fav muziek
en ben zo gek als een Deur![]()
als je nog wat wil weten vraag maar raak
hoiquote:
Daar kijk ik straks thuis nog wel even naar dan. Want dan stond je er ook al twee keer inquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk
Pffffff.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja geen idee waarom nu pas.. dat vroeg ik me ook af, heb een tijdje aan de diclofenac gezeten toen ging het goed, daarna weer last, weer diclofenac, toen over toen last en toen prikken voor die slijmbeursontsteking.. en heb nu 3? weken geleden die laatste prik gekregen en de dokter zei dit is de laatste.
Ja maar??? ;9 ik heb nog last en nu? Verwijsbrief fysio gekregen
Dus ik loop nu bij de fysio
En ik op de foto
[..]
Eetse giertje![]()
bahquote:
* Trevland pakt al een witte voor zo na het etenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:11 schreef Enfermera het volgende:
Minimagnummmmmmmmmmmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
* Enfermera strooit er een paar in het rond![]()
Dan is ie gesmolten, dat is zonde!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland pakt al een witte voor zo na het eten![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland pakt al een witte voor zo na het eten![]()
* Trevland pakt hem weer snel terug en legt hem in de vriezerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is ie gesmolten, dat is zonde!
* DR34M3R pakt de witte af van Trevland en werkt hem vlug naar binnen, vóór het eten
omnomnom witte magnumsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:11 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
![]()
HEY! Geen half opgegeen ijsjes in de vriezer!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland pakt hem weer snel terug en legt hem in de vriezer![]()
Heb je niet gemerkt dat ik zo snel was dat jij er nog geen hap van kon nemenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
HEY! Geen half opgegeen ijsjes in de vriezer!
Yeah, rrrright. Dream on! Dat was de tweedequote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je niet gemerkt dat ik zo snel was dat jij er nog geen hap van kon nemen
Ook goed, heb ik zo toch nog lekker een witte mini magnum na het etenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Yeah, rrrright. Dream on! Dat was de tweede
GMTAquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
bah
spuitjes?
spuit jij je eten in dan?
Dan pak ik een witte, want die zijn het lekkerstquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:20 schreef Enfermera het volgende:
Geen ruzie over de magnums jongens, ik heb een heel pak verstrooid, zitten genoeg witte magnums in
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan pak ik een witte, want die zijn het lekkerst.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Die zijn ook altijd het eerste op bij ons, samen met de almondDaarna pas de gewone.
Heul wel leukquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo leuk is dat niet meiden![]()
* LovelyLady foto bewerken gaat
Zelfde met de chocoladekruidnoten... eerst de witte, dan de restquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Die zijn ook altijd het eerste op bij ons, samen met de almondDaarna pas de gewone.
Hm, dan denk ik dat ik toch voor mijn oorspronkelijke idee ga: gebakken aardappels met biefstukquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
groenten gewokt met wat vlees alleen kan beide nog van alles zijn
Wie ben jijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
De OP is trouwens niet veel langer dan vroeger hoor.
hahahahaha de r hoort er ook bijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
bah
spuitjes?
spuit jij je eten in dan?
Ik verander een paar keer per jaar het achtergrondplaatje, de rest blijft hetzelfde!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wacht, het is DM met een nieuwe UI
Niet doen die UI's veranderen![]()
dan alsnog bahquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:41 schreef scropio het volgende:
[..]
hahahahaha de r hoort er ook bij
SPRUITJEStyp tyfus heet zoiets:P
trevquote:
droomquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is ie gesmolten, dat is zonde!
* DR34M3R pakt de witte af van Trevland en werkt hem vlug naar binnen, vóór het eten
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland pakt hem weer snel terug en legt hem in de vriezer![]()
ik niet ik moet nog weg vanavondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
Zwaaitopic![]()
![]()
Eten ook weer naar binnen gewerkt, zometeen nog maar even afwassen, kids in bed.. en dan vanavond lekker relaxen op de bank. In ochtendjas en met dekentje, kussens in mijn rug, boek in mijn hand..
Kan ook leuk zijnquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:11 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hey Dreamerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
Zwaaitopic![]()
![]()
Eten ook weer naar binnen gewerkt, zometeen nog maar even afwassen, kids in bed.. en dan vanavond lekker relaxen op de bank. In ochtendjas en met dekentje, kussens in mijn rug, boek in mijn hand..
JIj werkt liever met een Duits of een Frans toetsenbordquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:03 schreef wel.o.k het volgende:
waarom, waarom heeft mijn werk laptop een nederlands toetsen bord.
WAAROM vraag ik je.
weet je wel hoe vaak het wachtwoord mis gaat
zuipen bij een vriend van mequote:
Dan stel je hem toch gewoon in als VSquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:03 schreef wel.o.k het volgende:
waarom, waarom heeft mijn werk laptop een nederlands toetsen bord.
WAAROM vraag ik je.
weet je wel hoe vaak het wachtwoord mis gaat
Furby!quote:
Hey, ik dacht dat jij uit Limburg kwam? Dit klinkt wel verdacht Brabants zo...quote:
Jaaaaquote:
Hoe ist? Voel je je al een beetje beter?quote:
wat dacht je van de standaart us international?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:05 schreef MPG het volgende:
[..]
JIj werkt liever met een Duits of een Frans toetsenbord?
daarvoor gebruik ik weer teveel vreemde tekens die ik niet blind kan vindenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan stel je hem toch gewoon in als VS![]()
Ik zie het probleem niet zo
je moet twitter nemenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:14 schreef Giertje het volgende:
uuurgh iedereen zit aan mijn kop te zeiken dat ik twitter moet nemen
maar ik weiger dat omdat ik er toch niks mee doe
*zucht*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat dacht je van de standaart us international?
[..]
daarvoor gebruik ik weer teveel vreemde tekens die ik niet blind kan vinden
Hij heeft groot gelijk dat hij het niet doet. Ik weiger zef ook, niemand zit er op te wachten dat ik ook kom melden dat ik naar het toilet ga hoorquote:
gelukkig herken ik sarcasmequote:
en besides daar is www van hyves voor omdat soort zaken op te meldenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk dat hij het niet doet. Ik weiger zef ook, niemand zit er op te wachten dat ik ook kom melden dat ik naar het toilet ga hoor
Neequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
[..]
Hoe ist? Voel je je al een beetje beter?
wel hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*zucht*
Je weet ook niet wat je wilt he?
ik heb het ook niet hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk dat hij het niet doet. Ik weiger zef ook, niemand zit er op te wachten dat ik ook kom melden dat ik naar het toilet ga hoor
*ril*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
en besides daar is www van hyves voor omdat soort zaken op te melden
je hebt dus ook geen hyves?quote:
WEET JE HOE LEUK DAT ISquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
He jeetje, wat klote johquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Morgen nog dagje thuis en dan vrijdag proberen denk ik.
Ik mis allemaal belangrijke lessen![]()
En dan moeten al die toetsen opschuiven naar een week later etc.
Dan heb ik dus dubbel veel shit
Ik snap je niet...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel hoorgewoon een laptop met het standaard us toetsenbord
Dat dacht ik al.quote:[..]
ik heb het ook niet hoorals er iets onzinnig wordt dan is het wel ik op twitter
Nou, dan meld ik bij deze even dat ik de komende tien minuten op het toilet zit. En dat het daar dan hws enorm zal gaan stinken.quote:
Yep.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He jeetje, wat klote johMja, weinig aan te doen behalve in je bed te liggen he...
vrouwen schijten nooitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan meld ik bij deze even dat ik de komende tien minuten op het toilet zit. En dat het daar dan hws enorm zal gaan stinken.
je kent het nederlands toetsen bord niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik snap je niet...
[..]
Dat dacht ik al.
Gezellig, en welkom hierquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:17 schreef scropio het volgende:
naja ik ben scropio echte naam maarten
23 jaar
kom uit apeldoorn
ben hier eigenlijk via gier
metal is mijn fav muziek
en ben zo gek als een Deur![]()
als je nog wat wil weten vraag maar raak
Jup corticosteroïdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:51 schreef Enfermera het volgende:
Pffffff.Wat een gezeik? En die prikken, daar zit zeker corticosteroïd in? Volgens mij werkt dat alleen maar op korte termijn, niet op lange.. Verwijzing lijkt me idd wel een puik plan, beetje jammer van die huisarts zeg
Sjitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:36 schreef wel.o.k het volgende:
Heul wel leuk![]()
maar goed dat ik zo af en toe aan MPG-en doe
Heb jij het dan al??quote:
Je kan me helemaal nie zo goed zienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, de foto is niet zo, maar jij wel
Had leuk geweest op twitterquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan meld ik bij deze even dat ik de komende tien minuten op het toilet zit. En dat het daar dan hws enorm zal gaan stinken.
Beterschappquote:
Yup, dat krijg je ook als je taal verkeerd staat. FUCKING irritant.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kent het nederlands toetsen bord niet?
met shift krijg je dan dit als bovenste rij:
!"#$%&_()'?~
inplaats van:
!@#$%^&*()_+
plaatje gevonden
zoek de verschillen met het toetsenbord voor je
[ afbeelding ]
Auwquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
Jup corticosteroïd
DRAAAMAAA dus
We gaan het zien of fysio gaat helpen
[..]
ferbquote:
jij haat strijken echt he?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Vanaaf geen oefeningen hoor![]()
Ik heb genoeg gedaan vandaag
* LovelyLady is op de helft van d'r strijkwerk
Jij SLETquote:
DOeIIiiiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar weer eens bowlen, Bis Later Lui![]()
Ja wat een tiefusteringgraftakkenwerkquote:
ik vind afstoffen vooral echt rot werkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wat een tiefusteringgraftakkenwerkDat vind ik 1 vd rottigste klusjes, samen met de badkamer schoonmaken
Dat heb ik met de poot van de tv die bevat inmiddels ook weer een dikke laag stofquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind afstoffen vooral echt rot werk
ik heb zon glazen tv meubel en dat is echt een stofmagneet
ik weiger het te doen achterin de maand komt mijn schoonmaakster weer en dan laat ik het haar wel doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik met de poot van de tv die bevat inmiddels ook weer een dikke laag stof
Ja,maar als je een US International toetsenbord wilt kun je toch gewoon de instellingen aanpassen? Of heb je ook op het toetsenbord zelf echt andere tekens staan en snap je het daarna zelf niet meer omdat je niet kunt zien wat je doet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kent het nederlands toetsen bord niet?
met shift krijg je dan dit als bovenste rij:
!"#$%&_()'?~
inplaats van:
!@#$%^&*()_+
plaatje gevonden
zoek de verschillen met het toetsenbord voor je
[ afbeelding ]
Viel spassquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar weer eens bowlen, Bis Later Lui![]()
Waarom las ik daar "samen met haar neuken"?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weiger het te doen achterin de maand komt mijn schoonmaakster weer en dan laat ik het haar wel doen
samen met mijn keuken die is ook wel nodig plus oud papier wat weg moet
op DEZE foto niet neequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan me helemaal nie zo goed zien
Dirty Mindquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom las ik daar "samen met haar neuken"?
omdat je stiekem smacht naar mijn adonislijfquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom las ik daar "samen met haar neuken"?
op het toetsenbord zelf staan andere tekensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja,maar als je een US International toetsenbord wilt kun je toch gewoon de instellingen aanpassen? Of heb je ook op het toetsenbord zelf echt andere tekens staan en snap je het daarna zelf niet meer omdat je niet kunt zien wat je doet?
/bloond
Hmjah. Ik zal het niet ontkennen... Ik bedoel, ik kan echt wel lezen, maar ik heb vaker van dat soort "verlezingen"quote:
Ik ben ook niet blondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op het toetsenbord zelf staan andere tekenszoals het plaatje
* wel.o.k maakt notitie droompje heeft blond haar
minderheid trouwens hier, blond
Zo is het, met al die strijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Vanaaf geen oefeningen hoor![]()
Ik heb genoeg gedaan vandaag
* LovelyLady is op de helft van d'r strijkwerk
Jij doet alleen blond?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben ook niet blond. Ik doe alleen blond
Ben hartstikke donker joh...
LOLquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij doet alleen blond?![]()
Geen donkere mannen voor jou? Of vrouwen, je weet maar nooit
Nee hoor, ik ben net weer beterquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
Is het nationale omval van de ziek week ofzo?
neetoch? Op werk is ook bijna iedereen weer fit enzulksquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
gelukkig had ik die opgeslagenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op een andere foto ook niet (meer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nee, ziek zijn is alleen leuk als je de hele dag iemand hebt om je in de watten te leggen. Ik doe dus niet aan ziekzijn nu.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
kinderboeken weekquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
sorry vergietquote:
ik ben er nogquote:
Ik heb een keer een vriendje gehad met blonde krullen, die was ook wel lekkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Zo bedoelde ik dat niet, dat weet goed! Mijn vriend is nog donkerder dan ik.. en mijn vorige was dat ook.
Ik val op lange mannen met donker haar..
deel 1?quote:
"Mini-Meneer, Luister, het is deze week niet de ziek-worden-week. Die is al geweestquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
Kunnen jullie dat allemaal even aan mijn zoon vertellen dan?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
"Mini-Meneer, Luister, het is deze week niet de ziek-worden-week. Die is al geweest. Dus doe nou maar braaf zijn enzo, zonder ziek te worden
. "
Zoiets?
Is mini-meneer van ST niet een klein beetje jong voor jouquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vriendje gehad met blonde krullen, die was ook wel lekker![]()
Druk aan 't werk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben er nog![]()
zo af en toe tussendoor
Jaaaaaaaaaaaquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
"Mini-Meneer, Luister, het is deze week niet de ziek-worden-week. Die is al geweest. Dus doe nou maar braaf zijn enzo, zonder ziek te worden
. "
Zoiets?
Hij had wel dezelfde bos krullen, alleen dan lichter, maar toen was hij al ouder dan ik en dat is een jaar of 11 geledenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Is mini-meneer van ST niet een klein beetje jong voor jou![]()
?
Bank-laptoppenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa![]()
noujaik zit op mijn stoel aan de tafel hoor
Op de bank laptoppen kan ik echt niet
Is Thijs ziek aan het worden??? Arme ding
die is officieel ziekquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bank-laptoppen![]()
Ja, hij wilde alweer geen toetje, hij wilde alleen maar bij papa of mij, en eten ging niet goed, toen zei hij dat zijn buikje auw deed en toen wilde hij weer bij mij.
Zijn temperatuur is 39,3 en hij wilde niet eens meer een verhaaltje maar vroeg of hij in zijn bedje mocht nog voordat we tanden gingen poetsen
Haha ja whateverquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa![]()
noujaik zit op mijn stoel aan de tafel hoor
Op de bank laptoppen kan ik echt niet
Is Thijs ziek aan het worden??? Arme ding
Uhhuhquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bank-laptoppen![]()
Ja, hij wilde alweer geen toetje, hij wilde alleen maar bij papa of mij, en eten ging niet goed, toen zei hij dat zijn buikje auw deed en toen wilde hij weer bij mij.
Zijn temperatuur is 39,3 en hij wilde niet eens meer een verhaaltje maar vroeg of hij in zijn bedje mocht nog voordat we tanden gingen poetsen
Ach gossie, en verder is hij niet verkouden ofzo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bank-laptoppen![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb mn draad door mn naald gehaald, draad afgeknipt, ben gestoord door Ado en nu is naald noch draad ergens te vindenGewoon weg! Snap dr niks van
We hebben vanmiddag de hele middag zitten knutselen, maken een boekje voor mn moeder en dr vriend, van mensen uit tijdschriften geknipt en dan de hoofden van de kindjes (en van hen) erop geplakt. Wordt heel grappig
En ik hoop dat t ziek zijn niet doorzet
Ewwwquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bank-laptoppen![]()
Ja, t wordt echt grappigquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, t wordt echt grappig
We hebben een 'ontbijt-op-bed' blz, met een heel groot bord eten op bed en een boswandeling waarbij K eruit ziet alsof ze elk moment kan vallen, een tuin met oma die je bijna niet ziet omdat ze zo klein is en een pagina waar ze ijsjes eten waar de schoenen van Stiefopa groter zijn dan zn hoofd
Duidelijk. Ziek.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bank-laptoppen![]()
Ja, wij maakten dat soort dingen ook voor mijn opa en oma toen ik klein was en ik moet er nog steeds om lachen als ze die tevoorschijn halenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]Hahahahaha
Dat is het leuke aan die dingen toch
Dat vroeg mijn arts zich na mijn operatie ook afquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik snap werkelijk waar niet waar mn naald en draad zijn gebleven
sorry dat ik het zeg mpg maar die frontpage ziet er echt niet uit met al dat knipperen en bewegenquote:
Daarom moet je ook een artikel aanklikkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg mpg maar die frontpage ziet er echt niet uit met al dat knipperen en bewegen
Bij mijn moeder hadden ze een heel grote prop gaas laten zittenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vroeg mijn arts zich na mijn operatie ook af...
dat lukt niet want als ik de muis beweeg besluit de bovenbanner opeens 3 keer zo groot te wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een artikel aanklikken
Is gewoon sneu als die kleintjes ziek zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
Mini-meneer is stil, maar ademt nog.
Komt wel goed![]()
Dankjulliewel voor de lief
En dan heb je nog niet eens de berichten inhoudelijk gezienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat lukt niet want als ik de muis beweeg besluit de bovenbanner opeens 3 keer zo groot te worden![]()
sorry maar architectonisch is dit een misser, een grote
Hoezo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan heb je nog niet eens de berichten inhoudelijk gezien
Ja, ik denk dat het wel ietsje beter wordt voor jezelf als je het ze ook een beetje uit kunt leggen, maar misschien heb ik dat ook wel mis...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is gewoon sneu als die kleintjes ziek zijnNu is het nog zielig voor ze, maar vind ik dat toch minder
flesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi![]()
Ik heb net gezellig met mijn huisgenoten gegeten
Ja, en ze zijn toch al wat zelfstandiger en minder afhankelijk. Ok, toch nog wel, maar anders...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het wel ietsje beter wordt voor jezelf als je het ze ook een beetje uit kunt leggen, maar misschien heb ik dat ook wel mis...
Wat moet je doen, strippen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
de klanten laten ons vandaag nog hard werken ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Geffiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
de klanten laten ons vandaag nog hard werken ook nog
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi![]()
Ik heb net gezellig met mijn huisgenoteneen paar lekkere studentes gegeten
Als Thijs weer braaf gaat slapen, die is nu aan het babbelen over een politieauto...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:56 schreef DaMart het volgende:
Hoi, gaan we samen lezen vanavond? [ afbeelding ]
Dus eigenlijk is Thijs nu een verhaaltje aan het vertellen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als Thijs weer braaf gaat slapen, die is nu aan het babbelen over een politieauto...
je gaat je goddelijke gang maar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
dat mag ik toch wel vragen?
ik doe (nog) niks
Ja, hij doet: Poooolitieauto! Komt een blauwe auto aan. Deuren open kan niet. nee. Grooooote bus! Politieauto tatu, tatu.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Thijs nu een verhaaltje aan het vertellen?.
Ja. Over een politieautoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Thijs nu een verhaaltje aan het vertellen?.
Zeiden ze geen 'pappa' tegen jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was een smakelijke bedoening idd
Hoiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was jij een van die lange mannen die hier rondhangen?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als Thijs weer braaf gaat slapen, die is nu aan het babbelen over een politieauto...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij doe: Poooolitieauto! Komt een blauwe auto aan. Deuren open kan niet. nee. Grooooote bus! Politieauto tatu, tatu.
1m90?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was jij een van die lange mannen die hier rondhangen?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je gaat je goddelijke gang maar.
Sinds ik uitgegroeid ben.quote:
Ik stap wel weer over naar de jonkiesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
Jaloers krengSamen spelen samen delen
Ja. Hoiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik stap wel weer over naar de jonkies
Je vlinder is vanaf de volgende KSC vervangen door de ava van JB.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
De mijne zegt bij brandweer/politie-auto/ambulance/lesauto: tuutaaaaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij doet: Poooolitieauto! Komt een blauwe auto aan. Deuren open kan niet. nee. Grooooote bus! Politieauto tatu, tatu.
Primaquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef Enfermera het volgende:
Godverdomme, kuteierstokken.Rammelen ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vlinder is vanaf de volgende KSC vervangen door de ava van JB.
En ik heb nog een beetje geschoven met de volgorde.
Godverdomme, kuteierstokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
De mijne krijgt pas een mobiel als hij naar de middelbare school gaat.. eerder nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Prima
Zoontje van kennissen is 7 (bijna 8) en heeft een mobieltje. Omdat hij het toch zo kwijt zou raken en ze hem wilden duidelijk maken dat hij daar niet klaar voor was.
Ik vind t wat jong voor een mobieltje, wat vinden jullie ?
Overbodig..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Prima
Zoontje van kennissen is 7 (bijna 8) en heeft een mobieltje. Omdat hij het toch zo kwijt zou raken en ze hem wilden duidelijk maken dat hij daar niet klaar voor was.
Ik heb deze erin gezet... welke andere zou je willen dan? In de OP staan is niet eng hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Welke?Dit is niet mijn standaard en ik durf niet in de OP WAAA
Vond ik ook logischerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne krijgt pas een mobiel als hij naar de middelbare school gaat.. eerder niet
Nee, dat lijkt mij dus ook...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef Ferb het volgende:
[..]
Overbodig..
Alsof zo'n kind zo nodig zijn ouders moet bellen.. Misschien wel handig als er iets ergs gebeurt maar ik heb nog nooit iemand onder de 10 met een goede reden zijn of haar mobieltje zien gebruiken.
Ik mag m niet meer veranderen nu... (Doe mee aan maffiaspel) Kan even kijken of ik m ergens heb staan...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb deze erin gezet... welke andere zou je willen dan? In de OP staan is niet eng hoor.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koude koffie![]()
[..]Ik wel hoor
[..]
Jaloers krengSamen spelen samen delen
als je het gestuntel zat bent hoor ik het wel hé?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik stap wel weer over naar de jonkies
Godverdomme, kuteierstokken.daar kan ik je niet mee helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
nog andere eisen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Prima
mwah, vanaf een bepaalde leeftijd zijn ze heel ijverig en willing to pleasequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
als je het gestuntel zat bent hoor ik het wel hé?![]()
bij vrouwen is dat rond de 30quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mwah, vanaf een bepaalde leeftijd zijn ze heel ijverig en willing to please![]()
Gewoon terug rammelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel zoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mwah, vanaf een bepaalde leeftijd zijn ze heel ijverig en willing to please![]()
Ik vind de reden ook zo ergquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog andere eisen?
te jong voor een mobieltje![]()
wat LL al zei, als ze naar de middelbareschool gaan misschien
Zou kunnen kloppen. Volgens mn ex ben ik dominant, volgens Ado niet, dus ergens in de tussentijd is iets veranderdquote:
Geregeld!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze wil ik wel als ava in de OP
[ afbeelding ]
in de PM dan maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind de reden ook zo erg
Om m te laten zien dat ie er niet mee om kan gaan
hij is m niet kwijtgeraakt na een week, dus heeft ie nu een duurdere
En eisen... Ehm, jawel, maar die zijn niet voor hier![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind de reden ook zo erg
Om m te laten zien dat ie er niet mee om kan gaan
hij is m niet kwijtgeraakt na een week, dus heeft ie nu een duurdere
En eisen... Ehm, jawel, maar die zijn niet voor hier![]()
Dat is bij mij al zo sinds mijn 16e hoorquote:
jij bent gewoon onverzadigbaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is bij mij al zo sinds mijn 16e hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |