sorry vergietquote:
ik ben er nogquote:
Ik heb een keer een vriendje gehad met blonde krullen, die was ook wel lekkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Zo bedoelde ik dat niet, dat weet goed! Mijn vriend is nog donkerder dan ik.. en mijn vorige was dat ook.
Ik val op lange mannen met donker haar..
deel 1?quote:
"Mini-Meneer, Luister, het is deze week niet de ziek-worden-week. Die is al geweestquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
Kunnen jullie dat allemaal even aan mijn zoon vertellen dan?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
"Mini-Meneer, Luister, het is deze week niet de ziek-worden-week. Die is al geweest. Dus doe nou maar braaf zijn enzo, zonder ziek te worden
. "
Zoiets?
Is mini-meneer van ST niet een klein beetje jong voor jouquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vriendje gehad met blonde krullen, die was ook wel lekker![]()
Druk aan 't werk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben er nog![]()
zo af en toe tussendoor
Jaaaaaaaaaaaquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
"Mini-Meneer, Luister, het is deze week niet de ziek-worden-week. Die is al geweest. Dus doe nou maar braaf zijn enzo, zonder ziek te worden
. "
Zoiets?
Hij had wel dezelfde bos krullen, alleen dan lichter, maar toen was hij al ouder dan ik en dat is een jaar of 11 geledenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Is mini-meneer van ST niet een klein beetje jong voor jou![]()
?
Bank-laptoppenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa![]()
noujaik zit op mijn stoel aan de tafel hoor
Op de bank laptoppen kan ik echt niet
Is Thijs ziek aan het worden??? Arme ding
die is officieel ziekquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bank-laptoppen![]()
Ja, hij wilde alweer geen toetje, hij wilde alleen maar bij papa of mij, en eten ging niet goed, toen zei hij dat zijn buikje auw deed en toen wilde hij weer bij mij.
Zijn temperatuur is 39,3 en hij wilde niet eens meer een verhaaltje maar vroeg of hij in zijn bedje mocht nog voordat we tanden gingen poetsen
Haha ja whateverquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa![]()
noujaik zit op mijn stoel aan de tafel hoor
Op de bank laptoppen kan ik echt niet
Is Thijs ziek aan het worden??? Arme ding
Uhhuhquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bank-laptoppen![]()
Ja, hij wilde alweer geen toetje, hij wilde alleen maar bij papa of mij, en eten ging niet goed, toen zei hij dat zijn buikje auw deed en toen wilde hij weer bij mij.
Zijn temperatuur is 39,3 en hij wilde niet eens meer een verhaaltje maar vroeg of hij in zijn bedje mocht nog voordat we tanden gingen poetsen
Ach gossie, en verder is hij niet verkouden ofzo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bank-laptoppen![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb mn draad door mn naald gehaald, draad afgeknipt, ben gestoord door Ado en nu is naald noch draad ergens te vindenGewoon weg! Snap dr niks van
We hebben vanmiddag de hele middag zitten knutselen, maken een boekje voor mn moeder en dr vriend, van mensen uit tijdschriften geknipt en dan de hoofden van de kindjes (en van hen) erop geplakt. Wordt heel grappig
En ik hoop dat t ziek zijn niet doorzet
Ewwwquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bank-laptoppen![]()
Ja, t wordt echt grappigquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, t wordt echt grappig
We hebben een 'ontbijt-op-bed' blz, met een heel groot bord eten op bed en een boswandeling waarbij K eruit ziet alsof ze elk moment kan vallen, een tuin met oma die je bijna niet ziet omdat ze zo klein is en een pagina waar ze ijsjes eten waar de schoenen van Stiefopa groter zijn dan zn hoofd
Duidelijk. Ziek.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bank-laptoppen![]()
Ja, wij maakten dat soort dingen ook voor mijn opa en oma toen ik klein was en ik moet er nog steeds om lachen als ze die tevoorschijn halenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]Hahahahaha
Dat is het leuke aan die dingen toch
Dat vroeg mijn arts zich na mijn operatie ook afquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik snap werkelijk waar niet waar mn naald en draad zijn gebleven
sorry dat ik het zeg mpg maar die frontpage ziet er echt niet uit met al dat knipperen en bewegenquote:
Daarom moet je ook een artikel aanklikkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg mpg maar die frontpage ziet er echt niet uit met al dat knipperen en bewegen
Bij mijn moeder hadden ze een heel grote prop gaas laten zittenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vroeg mijn arts zich na mijn operatie ook af...
dat lukt niet want als ik de muis beweeg besluit de bovenbanner opeens 3 keer zo groot te wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een artikel aanklikken
Is gewoon sneu als die kleintjes ziek zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
Mini-meneer is stil, maar ademt nog.
Komt wel goed![]()
Dankjulliewel voor de lief
En dan heb je nog niet eens de berichten inhoudelijk gezienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat lukt niet want als ik de muis beweeg besluit de bovenbanner opeens 3 keer zo groot te worden![]()
sorry maar architectonisch is dit een misser, een grote
Hoezo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan heb je nog niet eens de berichten inhoudelijk gezien
Ja, ik denk dat het wel ietsje beter wordt voor jezelf als je het ze ook een beetje uit kunt leggen, maar misschien heb ik dat ook wel mis...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is gewoon sneu als die kleintjes ziek zijnNu is het nog zielig voor ze, maar vind ik dat toch minder
flesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi![]()
Ik heb net gezellig met mijn huisgenoten gegeten
Ja, en ze zijn toch al wat zelfstandiger en minder afhankelijk. Ok, toch nog wel, maar anders...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het wel ietsje beter wordt voor jezelf als je het ze ook een beetje uit kunt leggen, maar misschien heb ik dat ook wel mis...
Wat moet je doen, strippen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
de klanten laten ons vandaag nog hard werken ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Geffiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
de klanten laten ons vandaag nog hard werken ook nog
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi![]()
Ik heb net gezellig met mijn huisgenoteneen paar lekkere studentes gegeten
Als Thijs weer braaf gaat slapen, die is nu aan het babbelen over een politieauto...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:56 schreef DaMart het volgende:
Hoi, gaan we samen lezen vanavond? [ afbeelding ]
Dus eigenlijk is Thijs nu een verhaaltje aan het vertellen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als Thijs weer braaf gaat slapen, die is nu aan het babbelen over een politieauto...
je gaat je goddelijke gang maar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
dat mag ik toch wel vragen?
ik doe (nog) niks
Ja, hij doet: Poooolitieauto! Komt een blauwe auto aan. Deuren open kan niet. nee. Grooooote bus! Politieauto tatu, tatu.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Thijs nu een verhaaltje aan het vertellen?.
Ja. Over een politieautoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Thijs nu een verhaaltje aan het vertellen?.
Zeiden ze geen 'pappa' tegen jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was een smakelijke bedoening idd
Hoiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was jij een van die lange mannen die hier rondhangen?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als Thijs weer braaf gaat slapen, die is nu aan het babbelen over een politieauto...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij doe: Poooolitieauto! Komt een blauwe auto aan. Deuren open kan niet. nee. Grooooote bus! Politieauto tatu, tatu.
1m90?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was jij een van die lange mannen die hier rondhangen?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je gaat je goddelijke gang maar.
Sinds ik uitgegroeid ben.quote:
Ik stap wel weer over naar de jonkiesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
Jaloers krengSamen spelen samen delen
Ja. Hoiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik stap wel weer over naar de jonkies
Je vlinder is vanaf de volgende KSC vervangen door de ava van JB.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk
Ik sta er 2 keer inmet mijn vlinder en mijn huidige avatar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
De mijne zegt bij brandweer/politie-auto/ambulance/lesauto: tuutaaaaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij doet: Poooolitieauto! Komt een blauwe auto aan. Deuren open kan niet. nee. Grooooote bus! Politieauto tatu, tatu.
Primaquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef Enfermera het volgende:
Godverdomme, kuteierstokken.Rammelen ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vlinder is vanaf de volgende KSC vervangen door de ava van JB.
En ik heb nog een beetje geschoven met de volgorde.
Godverdomme, kuteierstokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
De mijne krijgt pas een mobiel als hij naar de middelbare school gaat.. eerder nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Prima
Zoontje van kennissen is 7 (bijna 8) en heeft een mobieltje. Omdat hij het toch zo kwijt zou raken en ze hem wilden duidelijk maken dat hij daar niet klaar voor was.
Ik vind t wat jong voor een mobieltje, wat vinden jullie ?
Overbodig..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Prima
Zoontje van kennissen is 7 (bijna 8) en heeft een mobieltje. Omdat hij het toch zo kwijt zou raken en ze hem wilden duidelijk maken dat hij daar niet klaar voor was.
Ik heb deze erin gezet... welke andere zou je willen dan? In de OP staan is niet eng hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Welke?Dit is niet mijn standaard en ik durf niet in de OP WAAA
Vond ik ook logischerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne krijgt pas een mobiel als hij naar de middelbare school gaat.. eerder niet
Nee, dat lijkt mij dus ook...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef Ferb het volgende:
[..]
Overbodig..
Alsof zo'n kind zo nodig zijn ouders moet bellen.. Misschien wel handig als er iets ergs gebeurt maar ik heb nog nooit iemand onder de 10 met een goede reden zijn of haar mobieltje zien gebruiken.
Ik mag m niet meer veranderen nu... (Doe mee aan maffiaspel) Kan even kijken of ik m ergens heb staan...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb deze erin gezet... welke andere zou je willen dan? In de OP staan is niet eng hoor.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koude koffie![]()
[..]Ik wel hoor
[..]
Jaloers krengSamen spelen samen delen
als je het gestuntel zat bent hoor ik het wel hé?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik stap wel weer over naar de jonkies
Godverdomme, kuteierstokken.daar kan ik je niet mee helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
nog andere eisen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Prima
mwah, vanaf een bepaalde leeftijd zijn ze heel ijverig en willing to pleasequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
als je het gestuntel zat bent hoor ik het wel hé?![]()
bij vrouwen is dat rond de 30quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mwah, vanaf een bepaalde leeftijd zijn ze heel ijverig en willing to please![]()
Gewoon terug rammelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel zoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mwah, vanaf een bepaalde leeftijd zijn ze heel ijverig en willing to please![]()
Ik vind de reden ook zo ergquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog andere eisen?
te jong voor een mobieltje![]()
wat LL al zei, als ze naar de middelbareschool gaan misschien
Zou kunnen kloppen. Volgens mn ex ben ik dominant, volgens Ado niet, dus ergens in de tussentijd is iets veranderdquote:
Geregeld!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze wil ik wel als ava in de OP
[ afbeelding ]
in de PM dan maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind de reden ook zo erg
Om m te laten zien dat ie er niet mee om kan gaan
hij is m niet kwijtgeraakt na een week, dus heeft ie nu een duurdere
En eisen... Ehm, jawel, maar die zijn niet voor hier![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind de reden ook zo erg
Om m te laten zien dat ie er niet mee om kan gaan
hij is m niet kwijtgeraakt na een week, dus heeft ie nu een duurdere
En eisen... Ehm, jawel, maar die zijn niet voor hier![]()
Dat is bij mij al zo sinds mijn 16e hoorquote:
jij bent gewoon onverzadigbaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is bij mij al zo sinds mijn 16e hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |