Als Thijs weer braaf gaat slapen, die is nu aan het babbelen over een politieauto...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:56 schreef DaMart het volgende:
Hoi, gaan we samen lezen vanavond? [ afbeelding ]
Dus eigenlijk is Thijs nu een verhaaltje aan het vertellen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als Thijs weer braaf gaat slapen, die is nu aan het babbelen over een politieauto...
je gaat je goddelijke gang maar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
dat mag ik toch wel vragen?
ik doe (nog) niks
Ja, hij doet: Poooolitieauto! Komt een blauwe auto aan. Deuren open kan niet. nee. Grooooote bus! Politieauto tatu, tatu.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Thijs nu een verhaaltje aan het vertellen?.
Ja. Over een politieautoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Thijs nu een verhaaltje aan het vertellen?.
Zeiden ze geen 'pappa' tegen jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was een smakelijke bedoening idd
Hoiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was jij een van die lange mannen die hier rondhangen?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als Thijs weer braaf gaat slapen, die is nu aan het babbelen over een politieauto...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij doe: Poooolitieauto! Komt een blauwe auto aan. Deuren open kan niet. nee. Grooooote bus! Politieauto tatu, tatu.
1m90?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was jij een van die lange mannen die hier rondhangen?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je gaat je goddelijke gang maar.
Sinds ik uitgegroeid ben.quote:
Ik stap wel weer over naar de jonkiesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
Jaloers krengSamen spelen samen delen
Ja. Hoiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik stap wel weer over naar de jonkies
Je vlinder is vanaf de volgende KSC vervangen door de ava van JB.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk
Ik sta er 2 keer inmet mijn vlinder en mijn huidige avatar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
De mijne zegt bij brandweer/politie-auto/ambulance/lesauto: tuutaaaaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij doet: Poooolitieauto! Komt een blauwe auto aan. Deuren open kan niet. nee. Grooooote bus! Politieauto tatu, tatu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |