Ja, wij maakten dat soort dingen ook voor mijn opa en oma toen ik klein was en ik moet er nog steeds om lachen als ze die tevoorschijn halenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]Hahahahaha
Dat is het leuke aan die dingen toch
Dat vroeg mijn arts zich na mijn operatie ook afquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik snap werkelijk waar niet waar mn naald en draad zijn gebleven
sorry dat ik het zeg mpg maar die frontpage ziet er echt niet uit met al dat knipperen en bewegenquote:
Daarom moet je ook een artikel aanklikkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg mpg maar die frontpage ziet er echt niet uit met al dat knipperen en bewegen
Bij mijn moeder hadden ze een heel grote prop gaas laten zittenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vroeg mijn arts zich na mijn operatie ook af...
dat lukt niet want als ik de muis beweeg besluit de bovenbanner opeens 3 keer zo groot te wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een artikel aanklikken
Is gewoon sneu als die kleintjes ziek zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
Mini-meneer is stil, maar ademt nog.
Komt wel goed![]()
Dankjulliewel voor de lief
En dan heb je nog niet eens de berichten inhoudelijk gezienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat lukt niet want als ik de muis beweeg besluit de bovenbanner opeens 3 keer zo groot te worden![]()
sorry maar architectonisch is dit een misser, een grote
Hoezo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan heb je nog niet eens de berichten inhoudelijk gezien
Ja, ik denk dat het wel ietsje beter wordt voor jezelf als je het ze ook een beetje uit kunt leggen, maar misschien heb ik dat ook wel mis...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is gewoon sneu als die kleintjes ziek zijnNu is het nog zielig voor ze, maar vind ik dat toch minder
flesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi![]()
Ik heb net gezellig met mijn huisgenoten gegeten
Ja, en ze zijn toch al wat zelfstandiger en minder afhankelijk. Ok, toch nog wel, maar anders...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het wel ietsje beter wordt voor jezelf als je het ze ook een beetje uit kunt leggen, maar misschien heb ik dat ook wel mis...
Wat moet je doen, strippen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
de klanten laten ons vandaag nog hard werken ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Geffiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
de klanten laten ons vandaag nog hard werken ook nog
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi![]()
Ik heb net gezellig met mijn huisgenoteneen paar lekkere studentes gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |