Jep en eigenlijk moet ik het dus meerdere keren doen per dagquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh. That sucks.
Maarja, als het helpt... Heb ik ook wel gemerkt met je schouders, als je die dingen doet wordt het allemaal wel makkelijker.. Alleen de discipline opbrengen om het te doen is gewoon lastig.
Ja ik twijfel nogquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
Tussentijds examen bedoel je LL?
Waarom twijfel je nog als ik vragen mag?quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep en eigenlijk moet ik het dus meerdere keren doen per dag
[..]
Ja ik twijfel nog
Tussentijdse toets voor autorijden? Niet doen joh, kost je veel extra geld en je uiteindleijke examen duurt langer omdat je daarin dan niet de speciale verrichtingen doet....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep en eigenlijk moet ik het dus meerdere keren doen per dag
[..]
Ja ik twijfel nog
Omdat het je kan voorbereiden op het échte examen, en dan weet je een beetje hoe het is, gaat het goed dan krijg je vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom twijfel je nog als ik vragen mag?
Daarom twijfel ik ook....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tussentijdse toets voor autorijden? Niet doen joh, kost je veel extra geld en je uiteindleijke examen duurt langer omdat je daarin dan niet de speciale verrichtingen doet....
Het is om de spieren rondom mijn heup/rug sterker te maken... Ik heb ook vaak last van mijn ischias en door de spieren sterker te maken (en conditie op te bouwenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]Gatverdarrie. Meerdere keren per dag is helemaal hopeloos. Ik moet binnenkort ook oefeningen gaan doen met losse gewichtjes enzo, maar dat is waarschijnlijk 2-3 keer per week.
Waarvoor moet je het doen dan, wat voor blessure heb je?
Mij kostte het helemaal niet veel extra, ik was blij dat ik al een vrijstelling had voor de bijzondere verrichtingen en gewoon lekker wat langer kon rijden op het examenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef Enfermera het volgende:
Tussentijdse toets voor autorijden? Niet doen joh, kost je veel extra geld en je uiteindleijke examen duurt langer omdat je daarin dan niet de speciale verrichtingen doet....
TTT is 100 euroquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mij kostte het helemaal niet veel extra, ik was blij dat ik al een vrijstelling had voor de bijzondere verrichtingen en gewoon lekker wat langer kon rijden op het examen
Mijn rij instructeur zei ook dat ie het daarom niet aanbood, het boeit eigenlijk niet zo. Als je een goeie hebt, dan zegt hij ook heus wel of je klaar bent voor je examen of niet, daar hoef je niet zo'n toets voor te doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat het je kan voorbereiden op het échte examen, en dan weet je een beetje hoe het is, gaat het goed dan krijg je vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen.
En
[..]
Daarom twijfel ik ook....
[..]
Het is om de spieren rondom mijn heup/rug sterker te maken... Ik heb ook vaak last van mijn ischias en door de spieren sterker te maken (en conditie op te bouwen) daardoor zou de slijmbeursontsteking ook moeten afnemen .... ik heb mijn twijfels want ik snap er echt geen hol meer van
Maar goed hun hebben er verstand van denk ik dan maar
Oké, kanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mij kostte het helemaal niet veel extra, ik was blij dat ik al een vrijstelling had voor de bijzondere verrichtingen en gewoon lekker wat langer kon rijden op het examen
Aaahhhhhhhwwwwwwwwwwww!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
Kiek mijn indianenkind nou
[ afbeelding ]
Met jou op de achtergrond in de spiegelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik weet het niet meer zo goed, ik had een pakket waar dat bij in zat, voor een leuk prijsjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
TTT is 100 euro
normale les is 42 euro dus in principe kost het je 60 euro extra
Het is niet zo dat ik niet het nut van die oefening inzie maar ik twijfel of het helpen gaat. Ik loop al zo lang met deze klachten en na 3 jaar sturen ze me eens een keer door.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Enfermera het volgende:
Mijn rij instructeur zei ook dat ie het daarom niet aanbood, het boeit eigenlijk niet zo. Als je een goeie hebt, dan zegt hij ook heus wel of je klaar bent voor je examen of niet, daar hoef je niet zo'n toets voor te doen.
Ah... Jeetje, lastig joh. Waarom heb je twijfels dan? Spieren opbouwen is in zo'n geval toch wel oké, dan vang je de zware dingen niet met je gewrichten en banden op, daar krijg je vaak peesontstekingen en slijmbeursontstekingen van. Zo heb ik ook mn peesontsteking gekregen.Maar als je twijfelt, leg het dan voor aan je fysiotherapeut, als hij je oefeningen opgeeft die jij niet wilt doen komt het ook niet echt verder
[..]
Oké, kanTis wat je prettig vindt
Ik mis het indianenpekske nog. En wat schmink. Daarna kan 'ie zó meedoen met carnavalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Aaahhhhhhhwwwwwwwwwwww!![]()
![]()
Geweldig!
En ik zie jou in de spiegel
zo leuk is dat niet meidenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met jou op de achtergrond in de spiegel
dat pakkie was te groot, en de helft heeft de oudste nog aanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mis het indianenpekske nog. En wat schmink. Daarna kan 'ie zó meedoen met carnaval.
Oh.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik niet het nut van die oefening inzie maar ik twijfel of het helpen gaat. Ik loop al zo lang met deze klachten en na 3 jaar sturen ze me eens een keer door.
Hoor ik vd week van mijn moeder dat ik geen verwijsbrief nodig heb.. uh oke bedankt mam, jij weet ook dat ik er al 3 jaar last van heb. Ze heeft tenslotte ook last van haar ischias![]()
Ik ga die oefeningen heus wel doen, want ik denk dat het ook beter is om iets te doen dan helemaal niets. Ik twijfel alleen of het gaat helpen.. dat is alles![]()
Ik ben van nature altijd een beetje sceptisch
Juuuuuuuuweeeeeeeeelllllllllllllllllllllll dat is juist heullll leukquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
zo leuk is dat niet meiden![]()
* LovelyLady foto bewerken gaat
[..]
dat pakkie was te groot, en de helft heeft de oudste nog aan
Ja geen idee waarom nu pas.. dat vroeg ik me ook af, heb een tijdje aan de diclofenac gezeten toen ging het goed, daarna weer last, weer diclofenac, toen over toen last en toen prikken voor die slijmbeursontsteking.. en heb nu 3? weken geleden die laatste prik gekregen en de dokter zei dit is de laatste.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:37 schreef Enfermera het volgende:
Oh.Jeutje, nu pas? Waarom??
![]()
Pff......
Ja precies. Logisch dat je dat denkt na al dat gezeik!Maar heb je nu eindelijk een verwijzing dan voor een orthopeed ofzo?
Sceptisch zijn is goedBlijven doen!
Zeker in de gezondheidszorg moet je superassertief zijn.
Eetse giertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |