Ja,maar als je een US International toetsenbord wilt kun je toch gewoon de instellingen aanpassen? Of heb je ook op het toetsenbord zelf echt andere tekens staan en snap je het daarna zelf niet meer omdat je niet kunt zien wat je doet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kent het nederlands toetsen bord niet?
met shift krijg je dan dit als bovenste rij:
!"#$%&_()'?~
inplaats van:
!@#$%^&*()_+
plaatje gevonden
zoek de verschillen met het toetsenbord voor je
[ afbeelding ]
Viel spassquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar weer eens bowlen, Bis Later Lui![]()
Waarom las ik daar "samen met haar neuken"?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weiger het te doen achterin de maand komt mijn schoonmaakster weer en dan laat ik het haar wel doen
samen met mijn keuken die is ook wel nodig plus oud papier wat weg moet
op DEZE foto niet neequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan me helemaal nie zo goed zien
Dirty Mindquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom las ik daar "samen met haar neuken"?
omdat je stiekem smacht naar mijn adonislijfquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom las ik daar "samen met haar neuken"?
op het toetsenbord zelf staan andere tekensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja,maar als je een US International toetsenbord wilt kun je toch gewoon de instellingen aanpassen? Of heb je ook op het toetsenbord zelf echt andere tekens staan en snap je het daarna zelf niet meer omdat je niet kunt zien wat je doet?
/bloond
Hmjah. Ik zal het niet ontkennen... Ik bedoel, ik kan echt wel lezen, maar ik heb vaker van dat soort "verlezingen"quote:
Ik ben ook niet blondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op het toetsenbord zelf staan andere tekenszoals het plaatje
* wel.o.k maakt notitie droompje heeft blond haar
minderheid trouwens hier, blond
Zo is het, met al die strijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Vanaaf geen oefeningen hoor![]()
Ik heb genoeg gedaan vandaag
* LovelyLady is op de helft van d'r strijkwerk
Jij doet alleen blond?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben ook niet blond. Ik doe alleen blond
Ben hartstikke donker joh...
LOLquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij doet alleen blond?![]()
Geen donkere mannen voor jou? Of vrouwen, je weet maar nooit
Nee hoor, ik ben net weer beterquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
Is het nationale omval van de ziek week ofzo?
neetoch? Op werk is ook bijna iedereen weer fit enzulksquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
gelukkig had ik die opgeslagenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op een andere foto ook niet (meer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nee, ziek zijn is alleen leuk als je de hele dag iemand hebt om je in de watten te leggen. Ik doe dus niet aan ziekzijn nu.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
kinderboeken weekquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |