gelukkig herken ik sarcasmequote:
en besides daar is www van hyves voor omdat soort zaken op te meldenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk dat hij het niet doet. Ik weiger zef ook, niemand zit er op te wachten dat ik ook kom melden dat ik naar het toilet ga hoor
Neequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
[..]
Hoe ist? Voel je je al een beetje beter?
wel hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*zucht*
Je weet ook niet wat je wilt he?
ik heb het ook niet hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk dat hij het niet doet. Ik weiger zef ook, niemand zit er op te wachten dat ik ook kom melden dat ik naar het toilet ga hoor
*ril*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
en besides daar is www van hyves voor omdat soort zaken op te melden
je hebt dus ook geen hyves?quote:
WEET JE HOE LEUK DAT ISquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
He jeetje, wat klote johquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Morgen nog dagje thuis en dan vrijdag proberen denk ik.
Ik mis allemaal belangrijke lessen![]()
En dan moeten al die toetsen opschuiven naar een week later etc.
Dan heb ik dus dubbel veel shit
Ik snap je niet...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel hoorgewoon een laptop met het standaard us toetsenbord
Dat dacht ik al.quote:[..]
ik heb het ook niet hoorals er iets onzinnig wordt dan is het wel ik op twitter
Nou, dan meld ik bij deze even dat ik de komende tien minuten op het toilet zit. En dat het daar dan hws enorm zal gaan stinken.quote:
Yep.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He jeetje, wat klote johMja, weinig aan te doen behalve in je bed te liggen he...
vrouwen schijten nooitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan meld ik bij deze even dat ik de komende tien minuten op het toilet zit. En dat het daar dan hws enorm zal gaan stinken.
je kent het nederlands toetsen bord niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik snap je niet...
[..]
Dat dacht ik al.
Gezellig, en welkom hierquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:17 schreef scropio het volgende:
naja ik ben scropio echte naam maarten
23 jaar
kom uit apeldoorn
ben hier eigenlijk via gier
metal is mijn fav muziek
en ben zo gek als een Deur![]()
als je nog wat wil weten vraag maar raak
Jup corticosteroïdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:51 schreef Enfermera het volgende:
Pffffff.Wat een gezeik? En die prikken, daar zit zeker corticosteroïd in? Volgens mij werkt dat alleen maar op korte termijn, niet op lange.. Verwijzing lijkt me idd wel een puik plan, beetje jammer van die huisarts zeg
Sjitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:36 schreef wel.o.k het volgende:
Heul wel leuk![]()
maar goed dat ik zo af en toe aan MPG-en doe
Heb jij het dan al??quote:
Je kan me helemaal nie zo goed zienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, de foto is niet zo, maar jij wel
Had leuk geweest op twitterquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan meld ik bij deze even dat ik de komende tien minuten op het toilet zit. En dat het daar dan hws enorm zal gaan stinken.
Beterschappquote:
Yup, dat krijg je ook als je taal verkeerd staat. FUCKING irritant.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kent het nederlands toetsen bord niet?
met shift krijg je dan dit als bovenste rij:
!"#$%&_()'?~
inplaats van:
!@#$%^&*()_+
plaatje gevonden
zoek de verschillen met het toetsenbord voor je
[ afbeelding ]
Auwquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
Jup corticosteroïd
DRAAAMAAA dus
We gaan het zien of fysio gaat helpen
[..]
ferbquote:
jij haat strijken echt he?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Vanaaf geen oefeningen hoor![]()
Ik heb genoeg gedaan vandaag
* LovelyLady is op de helft van d'r strijkwerk
Jij SLETquote:
DOeIIiiiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar weer eens bowlen, Bis Later Lui![]()
Ja wat een tiefusteringgraftakkenwerkquote:
ik vind afstoffen vooral echt rot werkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wat een tiefusteringgraftakkenwerkDat vind ik 1 vd rottigste klusjes, samen met de badkamer schoonmaken
Dat heb ik met de poot van de tv die bevat inmiddels ook weer een dikke laag stofquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind afstoffen vooral echt rot werk
ik heb zon glazen tv meubel en dat is echt een stofmagneet
ik weiger het te doen achterin de maand komt mijn schoonmaakster weer en dan laat ik het haar wel doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik met de poot van de tv die bevat inmiddels ook weer een dikke laag stof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |