quote:SBS 6 verhuist Popstars naar maandagavond
SBS 6 verhuist de talentenjacht Popstars per direct van de vrijdagavond naar de maandagavond. Dat heeft SBS dinsdag bekendgemaakt. Popstars weet op de vrijdagavond niet te winnen van de concurrerende talentenjacht The Voice op RTL 4. Afgelopen vrijdag trok The Voice 2,7 miljoen kijkers, terwijl Popstars slechts 661.000 kijkers wist te boeien. Popstars is al sinds de start in 2008 te zien op vrijdag. De vorige twee seizoenen waren wel een groot succes op deze uitzendavond.
Door deze programmatische verandering heeft SBS 6 onverwacht toch ruimte gekregen om komende vrijdag de kwalificatiewedstrijd Moldavië – Nederland uit te zenden. Deze zou oorspronkelijk worden uitgezonden op Veronica.
De maandagavondprogramma’s De 25 en Fans! verhuizen naar de woensdag, waar nu films worden uitgezonden. Die films verschuiven weer naar de vrijdagavond.
Kunnen ze lekker concurreren met Greys Anatomy en de co-assistentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:56 schreef ABombali het volgende:
Haha lekker op de avond als er echt niks op tv is, ja dan is het opeens een goed programma:p
Precies.... ik vind het ook maar een klote dag om uit te zendenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:55 schreef D. het volgende:
Waarom niet op zaterdag?
Op maandag ga ik niet met een natje en droogje zitten kijken
Dan staat er zeker weer zo'n shitshow geprogrammeerd met Beau of een van die andere kwalbakkenquote:
Nope... een filmquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan staat er zeker weer zo'n shitshow geprogrammeerd met Beau of een van die andere kwalbakken
quote:
Ik hou van holland.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is er op Zaterdag bij de andere zenders dat ze niet op Zaterdag willen?
Ah, dan snap ik de keuze voor de Maandagquote:
Ik Hou van Holland... wat ook als een tiet scoort. En op Nederland 1 was ook iets, wat niet bepaald slecht scoort, maar ik weet ff niet watquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is er op Zaterdag bij de andere zenders dat ze niet op Zaterdag willen?
Ah, denk dat ze dat niet wisten, anders hadden ze het waarschijnlijk wel zaterdag gedaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Op maandag kan ik niet, dan sport ik
Familieprogramma denk ik, niet met zulke jonge kijkers als bij POP, maar ja...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch een heel andere doelgroep, daar zullen ze toch geen concurrentie van hebben?
Wegpestquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik Hou van Holland... wat ook als een tiet scoort. En op Nederland 1 was ook iets, wat niet bepaald slecht scoort, maar ik weet ff niet wat.
Ik vind het dan wel weer grappig dat RTL de talentenjachten van SBS telkens wegpest.
Eerst stonden -zo uit mijn hoofd- SYWAP en XFactor op zaterdag tegenover elkaar. Waarna SBS het naar de vrijdag verplaatste. RTL programmeerde toen een seizoen later XFA op de vrijdag en nou staan beide zenders weer tegenover elkaar en verliest SBS weer
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, denk dat ze dat niet wisten, anders hadden ze het waarschijnlijk wel zaterdag gedaan.
sowiesowie een domme movequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het nu alleen nog maar slechter word
Maandag is gewoon geen dag om dat uit te zendenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het nu alleen nog maar slechter word
Welke opties heb je nog meer dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maandag is gewoon geen dag om dat uit te zenden
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, denk dat ze dat niet wisten, anders hadden ze het waarschijnlijk wel zaterdag gedaan.
Zondag is haast onmogelijk... Wegmisbruikers, Smaakpolitie, red mijn vakantie, enz. is gewoon al tijden de zondag van SBS. En de zondag SBS-SC'ers zullen dan kwijlend ergens in een hoekje liggen.quote:
quote:Velen opperden om Popstars maar naar de zaterdag te verhuizen, ook een avond waarop het hele gezin voor de buis zit. Maar dan zou SBS 6 in de knoop komen met Het Beste Idee van Nederland (ook met Henkjan Smits) terwijl die titel best ok scoort. Een ander organisatorisch probleem is de agenda van medewerkers aan het programma; Gerard Joling (ik ga er vanuit dat hij weer aanhaakt als hij is hersteld) en Marc-Marie Huijbregts zullen de nodige optredens in het vooruitzicht hebben.
Ze zenden het programma vanaf maandag elke uitzending 5 minuten te laat uit zo dat heel Nederland altijd wacht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze konden het niet meer maken om te zeggen dat heel Nederland wacht op dit programma.
Je keek toch altijd VOH op vrijdagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Karina het volgende:
Wat is dat nou voor een rotdag, maandag? Doe dan van mijn part donderdag, is ook vlak voor het weekend. Op maandag heb ik geen fut om gezellig met een wijntje naar Popstars te gaan zitten kijken
Kan, maar dan zit er zoveel tijd tussen. Maar kunnen we doen inderdaad, want op maandag zitten kijken en posten, nee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 04:02 schreef editoor het volgende:
[..]
Je keek toch altijd VOH op vrijdagDan ga je toch de uitzending van maandag op zaterdag kijken
![]()
Kwa stream maakt het toch verder niks uit? We moeten alleen deze keer andere halve week wachten en daarna gewoon weer elke zaterdag om 8 of half 9.
Denk dat daar weinig POP-kijkers aan verloren gaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:58 schreef borisz het volgende:
Maandag.
Hoe verzinnen ze het met radar, holland sport en VI naast je.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:58 schreef borisz het volgende:
Maandag.
Hoe verzinnen ze het met radar, holland sport en VI naast je.
Nee hoor, Benelux next top model nog vergeten, das ook maandag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Echt, we hebben nu de vrouwenprogramma's gehad, de mannenprogramma's, ik geloof dat we voor elke dag nu een "nee hoor wat absurd *dat en dat* is dan op tv, hoe verzinnen ze het" gehad hebben
Alsof ik Zondagmiddag 2 uur voor de tv ga zittenquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof ik Zondagmiddag 2 uur voor de tv ga zitten
Zondag zo rond 7 uur zou wel kunnen...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof ik Zondagmiddag 2 uur voor de tv ga zitten
Of rond 19:00uquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zondag zo rond 7 uur zou wel kunnen...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zondag zo rond 7 uur zou wel kunnen...
SBS luistert alleen naar vaste kijkersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je nu agenda's trekt met SBS6. "Hmm ja, zondag om 19.00 uur kan ik denk ik wel. Ik laat het je nog even weten."
dat kan ook gewoonquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:05 schreef D. het volgende:
We kunnen natuurlijk sowieso wel doorgaan met op zaterdagavond terugkijken met z'n allen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SBS luistert alleen naar vaste kijkers
Als niemand kijkt post er ook niemand spoilersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat kan ook gewoon
Maar dan moeten we wel bijna een hele week spoilerloos overleven
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Als niemand kijkt post er ook niemand spoilers
Dat vraag ik me af.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zie ik de volgende POP dan pas volgende week zaterdag
Aankomende vrijdag is er geen aflevering. Maandag weer op tv, maar blijkbaar kijken we dat zaterdag weer terug?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af.
Er zou komende vrijdag sowieso geen aflevering zijn. Nu weet ik niet of die door de verplaatsing wel plaats zal vinden.
Dat het maandag komt is zeker?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aankomende vrijdag is er geen aflevering. Maandag weer op tv, maar blijkbaar kijken we dat zaterdag weer terug?
Ja, per direct, maar als er voor vrijdag geen uitzending was valt ie ook niet te verplaatsen, bedacht ik mequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
Er staat per direct, dus het lijkt me van wel dat het komende maandag komt. Op de site staat ook maandagavond om 20:30 uur.
Ja dat is een goede, maar dan staat het op de website niet duidelijk, dan hadden ze er wel even bij kunnen zetten vanaf maandag 18 oktober.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, per direct, maar als er voor vrijdag geen uitzending was valt ie ook niet te verplaatsen, bedacht ik me
Ja, voetballenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is een goede, maar dan staat het op de website niet duidelijk, dan hadden ze er wel even bij kunnen zetten vanaf maandag 18 oktober.
Waarom zou het vrijdag niet komen eigenlijk? In mijn tvgids staat het we gewoon, voetballen zeker...
Dat valt nog maar af te wachten bij VOH, alleen de eerste keer zien ze degene niet, daarna natuurlijk wel. En ik heb al een paar opmerkingen gehoord als " en je ziet er nog goed uit ook ".quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:38 schreef King_Merc het volgende:
gewoon naar Maandag 3:00 am verhuizen![]()
Vind het nu wel erg uitgemolken dit concept verzin iets anders of een beter concept zoals bijvoorbeeld the voice , daar wordt er meer gelet op je stem en minder om uiterljk ,
bij popstars en Idols heb je wel eens gehad dat er iemand redelijk lelijk is maar briljant kan zingen , maar niet doormag omdat ze lelijk zijn... en vice versa
The Battles zijn ook vernieuwend, dus daar verwacht ik ook het een ander vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt nog maar af te wachten bij VOH, alleen de eerste keer zien ze degene niet, daarna natuurlijk wel. En ik heb al een paar opmerkingen gehoord als " en je ziet er nog goed uit ook ".
Zijn die battles niet ook al eens in een ander programma geweest (zangbattles dan), het komt me zo bekend voor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Battles zijn ook vernieuwend, dus daar verwacht ik ook het een ander van
Dat mag allemaalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:52 schreef verleiding het volgende:
Ik zal ze niet missen. Doe mij TVOH maar.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nou is dat dus tegen de coachquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn die battles niet ook al eens in een ander programma geweest (zangbattles dan), het komt me zo bekend voor.
Was het niet bij Rocknation?
edit: ja dus.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Niet alle details prijsgeven heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan voor morgen niet meer jompelen![]()
We kijken op zaterdag terugquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef MissJ het volgende:
WTF![]()
Ik lees dit nu pas.
Maandagavond is echt niet tof, ik kijk om 20.30 altijd BNTM!
Mooi dan kijk ik ook mee, volgende week iig wel, daarna 2 zaterdagen niet want dan ben ik aan de andere kant van de wereldquote:
En dan wil je niet meekijken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
Mooi dan kijk ik ook mee, volgende week iig wel, daarna 2 zaterdagen niet want dan ben ik aan de andere kant van de wereld
Ik ga zo wel even kijken denk ikquote:
Dat zou ook geweldig zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:11 schreef remmie93 het volgende:
Het zou echt wel te grappig zijn als de herhaling van The Voice betere kijkcijfers zou scoren dan Popstars.
hmmzzz ik had minder verwachtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:56 schreef wolfrolf het volgende:
858.000 kijkers. Henkjan zal in ieder geval niet chagerijnig zijn
Afgelopen maandag 673.000 kijkers.... Man man man, wat zullen ze bij SBS een HEKEL hebben aan RTL4.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |