abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87448683
Nee, dat is best acceptabel.
That's all folks!
pi_87449268
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:56 schreef wolfrolf het volgende:
858.000 kijkers. Henkjan zal in ieder geval niet chagerijnig zijn :P
hmmzzz ik had minder verwacht ;)
pi_87464183
ik had minder gehoopt. Dat ze er eindelijk eens achter komen dat popstars gewoon voor veel mensen passé is. Dat het niet leuk is en dat het afgezaagd is.
Die 858.000 kijkers, daar mogen ze niet over klagen. Ik snap uberhaupt niet dat er iemand kijkt.

Als je beseft dat er 11 programma's boven de 1 miljoen kijkers scoren op een maandag, en jouw programma op primetime zit er niet bij, dan mag je toch aannemen dat het niet echt is waar Nederland op zit te wachten.
pi_87559383
Is er iemand die popstars nog serieus neemt? Daar komt echt nooit een talent uit voort _O-
pi_88036916
En zelfs op maandaag dalen de cijfers :D
pi_88408064
quote:
2s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
En zelfs op maandaag dalen de cijfers :D
Afgelopen maandag 673.000 kijkers.... Man man man, wat zullen ze bij SBS een HEKEL hebben aan RTL4.

Tijd voor een nieuw format, jongens ^O^ Oh ja en hoe lang duurt een seizoen Popstars in godsnaam? Lijkt wel alsof het nu al maanden bezig is?

PS. SBS kennend, creatief als ze zijn (Herinnert u zich "De Bus" a.k.a. Copy/Paste nog?) zullen ze binnenkort wel met een show genaamd "The Sound Of The Netherlands" komen ofzo :') Stelletje campingfalers daar.
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')