quote:SBS 6 verhuist Popstars naar maandagavond
SBS 6 verhuist de talentenjacht Popstars per direct van de vrijdagavond naar de maandagavond. Dat heeft SBS dinsdag bekendgemaakt. Popstars weet op de vrijdagavond niet te winnen van de concurrerende talentenjacht The Voice op RTL 4. Afgelopen vrijdag trok The Voice 2,7 miljoen kijkers, terwijl Popstars slechts 661.000 kijkers wist te boeien. Popstars is al sinds de start in 2008 te zien op vrijdag. De vorige twee seizoenen waren wel een groot succes op deze uitzendavond.
Door deze programmatische verandering heeft SBS 6 onverwacht toch ruimte gekregen om komende vrijdag de kwalificatiewedstrijd Moldavië – Nederland uit te zenden. Deze zou oorspronkelijk worden uitgezonden op Veronica.
De maandagavondprogramma’s De 25 en Fans! verhuizen naar de woensdag, waar nu films worden uitgezonden. Die films verschuiven weer naar de vrijdagavond.
Kunnen ze lekker concurreren met Greys Anatomy en de co-assistentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:56 schreef ABombali het volgende:
Haha lekker op de avond als er echt niks op tv is, ja dan is het opeens een goed programma:p
Precies.... ik vind het ook maar een klote dag om uit te zendenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:55 schreef D. het volgende:
Waarom niet op zaterdag?
Op maandag ga ik niet met een natje en droogje zitten kijken
Dan staat er zeker weer zo'n shitshow geprogrammeerd met Beau of een van die andere kwalbakkenquote:
Nope... een filmquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan staat er zeker weer zo'n shitshow geprogrammeerd met Beau of een van die andere kwalbakken
quote:
Ik hou van holland.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is er op Zaterdag bij de andere zenders dat ze niet op Zaterdag willen?
Ah, dan snap ik de keuze voor de Maandagquote:
Ik Hou van Holland... wat ook als een tiet scoort. En op Nederland 1 was ook iets, wat niet bepaald slecht scoort, maar ik weet ff niet watquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is er op Zaterdag bij de andere zenders dat ze niet op Zaterdag willen?
Ah, denk dat ze dat niet wisten, anders hadden ze het waarschijnlijk wel zaterdag gedaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Op maandag kan ik niet, dan sport ik
Familieprogramma denk ik, niet met zulke jonge kijkers als bij POP, maar ja...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch een heel andere doelgroep, daar zullen ze toch geen concurrentie van hebben?
Wegpestquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik Hou van Holland... wat ook als een tiet scoort. En op Nederland 1 was ook iets, wat niet bepaald slecht scoort, maar ik weet ff niet wat.
Ik vind het dan wel weer grappig dat RTL de talentenjachten van SBS telkens wegpest.
Eerst stonden -zo uit mijn hoofd- SYWAP en XFactor op zaterdag tegenover elkaar. Waarna SBS het naar de vrijdag verplaatste. RTL programmeerde toen een seizoen later XFA op de vrijdag en nou staan beide zenders weer tegenover elkaar en verliest SBS weer
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, denk dat ze dat niet wisten, anders hadden ze het waarschijnlijk wel zaterdag gedaan.
sowiesowie een domme movequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het nu alleen nog maar slechter word
Maandag is gewoon geen dag om dat uit te zendenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het nu alleen nog maar slechter word
Welke opties heb je nog meer dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maandag is gewoon geen dag om dat uit te zenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |