SBS luistert alleen naar vaste kijkersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je nu agenda's trekt met SBS6. "Hmm ja, zondag om 19.00 uur kan ik denk ik wel. Ik laat het je nog even weten."
dat kan ook gewoonquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:05 schreef D. het volgende:
We kunnen natuurlijk sowieso wel doorgaan met op zaterdagavond terugkijken met z'n allen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SBS luistert alleen naar vaste kijkers
Als niemand kijkt post er ook niemand spoilersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat kan ook gewoon
Maar dan moeten we wel bijna een hele week spoilerloos overleven
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Als niemand kijkt post er ook niemand spoilers
Dat vraag ik me af.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zie ik de volgende POP dan pas volgende week zaterdag
Aankomende vrijdag is er geen aflevering. Maandag weer op tv, maar blijkbaar kijken we dat zaterdag weer terug?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af.
Er zou komende vrijdag sowieso geen aflevering zijn. Nu weet ik niet of die door de verplaatsing wel plaats zal vinden.
Dat het maandag komt is zeker?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aankomende vrijdag is er geen aflevering. Maandag weer op tv, maar blijkbaar kijken we dat zaterdag weer terug?
Ja, per direct, maar als er voor vrijdag geen uitzending was valt ie ook niet te verplaatsen, bedacht ik mequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
Er staat per direct, dus het lijkt me van wel dat het komende maandag komt. Op de site staat ook maandagavond om 20:30 uur.
Ja dat is een goede, maar dan staat het op de website niet duidelijk, dan hadden ze er wel even bij kunnen zetten vanaf maandag 18 oktober.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, per direct, maar als er voor vrijdag geen uitzending was valt ie ook niet te verplaatsen, bedacht ik me
Ja, voetballenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is een goede, maar dan staat het op de website niet duidelijk, dan hadden ze er wel even bij kunnen zetten vanaf maandag 18 oktober.
Waarom zou het vrijdag niet komen eigenlijk? In mijn tvgids staat het we gewoon, voetballen zeker...
Dat valt nog maar af te wachten bij VOH, alleen de eerste keer zien ze degene niet, daarna natuurlijk wel. En ik heb al een paar opmerkingen gehoord als " en je ziet er nog goed uit ook ".quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:38 schreef King_Merc het volgende:
gewoon naar Maandag 3:00 am verhuizen![]()
Vind het nu wel erg uitgemolken dit concept verzin iets anders of een beter concept zoals bijvoorbeeld the voice , daar wordt er meer gelet op je stem en minder om uiterljk ,
bij popstars en Idols heb je wel eens gehad dat er iemand redelijk lelijk is maar briljant kan zingen , maar niet doormag omdat ze lelijk zijn... en vice versa
The Battles zijn ook vernieuwend, dus daar verwacht ik ook het een ander vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt nog maar af te wachten bij VOH, alleen de eerste keer zien ze degene niet, daarna natuurlijk wel. En ik heb al een paar opmerkingen gehoord als " en je ziet er nog goed uit ook ".
Zijn die battles niet ook al eens in een ander programma geweest (zangbattles dan), het komt me zo bekend voor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Battles zijn ook vernieuwend, dus daar verwacht ik ook het een ander van
Dat mag allemaalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:52 schreef verleiding het volgende:
Ik zal ze niet missen. Doe mij TVOH maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |