quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, denk dat ze dat niet wisten, anders hadden ze het waarschijnlijk wel zaterdag gedaan.
Zondag is haast onmogelijk... Wegmisbruikers, Smaakpolitie, red mijn vakantie, enz. is gewoon al tijden de zondag van SBS. En de zondag SBS-SC'ers zullen dan kwijlend ergens in een hoekje liggen.quote:
quote:Velen opperden om Popstars maar naar de zaterdag te verhuizen, ook een avond waarop het hele gezin voor de buis zit. Maar dan zou SBS 6 in de knoop komen met Het Beste Idee van Nederland (ook met Henkjan Smits) terwijl die titel best ok scoort. Een ander organisatorisch probleem is de agenda van medewerkers aan het programma; Gerard Joling (ik ga er vanuit dat hij weer aanhaakt als hij is hersteld) en Marc-Marie Huijbregts zullen de nodige optredens in het vooruitzicht hebben.
Ze zenden het programma vanaf maandag elke uitzending 5 minuten te laat uit zo dat heel Nederland altijd wacht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze konden het niet meer maken om te zeggen dat heel Nederland wacht op dit programma.
Je keek toch altijd VOH op vrijdagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Karina het volgende:
Wat is dat nou voor een rotdag, maandag? Doe dan van mijn part donderdag, is ook vlak voor het weekend. Op maandag heb ik geen fut om gezellig met een wijntje naar Popstars te gaan zitten kijken
Kan, maar dan zit er zoveel tijd tussen. Maar kunnen we doen inderdaad, want op maandag zitten kijken en posten, nee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 04:02 schreef editoor het volgende:
[..]
Je keek toch altijd VOH op vrijdagDan ga je toch de uitzending van maandag op zaterdag kijken
![]()
Kwa stream maakt het toch verder niks uit? We moeten alleen deze keer andere halve week wachten en daarna gewoon weer elke zaterdag om 8 of half 9.
Denk dat daar weinig POP-kijkers aan verloren gaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:58 schreef borisz het volgende:
Maandag.
Hoe verzinnen ze het met radar, holland sport en VI naast je.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:58 schreef borisz het volgende:
Maandag.
Hoe verzinnen ze het met radar, holland sport en VI naast je.
Nee hoor, Benelux next top model nog vergeten, das ook maandag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Echt, we hebben nu de vrouwenprogramma's gehad, de mannenprogramma's, ik geloof dat we voor elke dag nu een "nee hoor wat absurd *dat en dat* is dan op tv, hoe verzinnen ze het" gehad hebben
Alsof ik Zondagmiddag 2 uur voor de tv ga zittenquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof ik Zondagmiddag 2 uur voor de tv ga zitten
Zondag zo rond 7 uur zou wel kunnen...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof ik Zondagmiddag 2 uur voor de tv ga zitten
Of rond 19:00uquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zondag zo rond 7 uur zou wel kunnen...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zondag zo rond 7 uur zou wel kunnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |