elk woord is er 1 teveel als je et aan mij vraagtquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Tsja.... PVV... wat zullen we er eens over zeggen?
Ja weet je, niet heel dat partijprogramma is heel kut hoor. Er zitten best wat goeie dingen in. Maar helaas zitten er ook een aantal héél slechte punten in.........quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
elk woord is er 1 teveel als je et aan mij vraagt
Pendulum
tuurlijk is het niet alleen maar slecht, dat zijn ze geen van allen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja weet je, niet heel dat partijprogramma is heel kut hoor. Er zitten best wat goeie dingen in. Maar helaas zitten er ook een aantal héél slechte punten in.........
We zullen zien wat Geertje er van bakt he?
Couldn't agree more. De vlag die de partij draagt riekt een beetje naar zelfverheerlijking en haatzaaiïng, dat is het nare van de PVV...quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tuurlijk is het niet alleen maar slecht, dat zijn ze geen van allen.
Maar ik ben nog altijd een aanhanger van leven en laten leven, en kan het niet hebben als
mensen hun mening aan die van anderen opdragen, en dan doe ik vooral het boerkaverbod, hoofddoekentax, dat soort shit
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Blijft fijn!
@3rdRock; zit jij in een rolstoel? Of is dat een aparte vergelijking die ik niet snap?
zat....eind mei een fietsongeluk gehad. zie fobo voor een mooie foto van de bekkenbreukquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Blijft fijn!
@3rdRock; zit jij in een rolstoel? Of is dat een aparte vergelijking die ik niet snap?
Ahhhja, heb dat wel half meegekregen jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zat....eind mei een fietsongeluk gehad. zie fobo voor een mooie foto van de bekkenbreukmuse was half juni....maar inmiddels ben ik weer op de bene
fak joe!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:04 schreef Bol_Wan het volgende:
GBTTZlive wel aardig, op plaat doet et me helemaal niks
moet je eens opletten als je de volume op 10 zet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:04 schreef Bol_Wan het volgende:
GBTTZlive wel aardig, op plaat doet et me helemaal niks
ja dat is live echt wel hard genoeg, en dan vind ik het wel aardig, maar meer ook niet...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet je eens opletten als je de volume op 10 zet.
Tjibbe en Martijn... twee handen, één buik!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:07 schreef wolfrolf het volgende:
Tjibbe Tjibsma loopt as we speak rond @ de 538 Studio (53n8club) http://static.radio538.net/asx/538webcam.asx
SPIONEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
Als de zanger van Crowded House zo had geklonken, had je 't ook kut gevondenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:30 schreef Cee het volgende:
Giel draait James Blunt. Als ik niet wist dat het James Blunt was, had ik het een leuk nummer gevonden maar ja, het is James Blunt.
Nee ik vind het echt een leuk liedje!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als de zanger van Crowded House zo had geklonken, had je 't ook kut gevonden.
De zingendequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen radio op 3FM morgen in de auto dus. Ik háát Alain Clark.
Er zijn maar 4 artiesten. Morgen zal die kut van Miss Montreal ongetwijfeld ook nog 'heeeel toevallig' in de studio zijn om een duet met die wandelende pet op te nemen. Donderdag vast weer Ilse aan de telefoon en vrijdag zit Miss Montreal er ongetwijfeld weer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:37 schreef Cee het volgende:
Morgen Alain Clark bij Giel!
Doet ie aan artiesten-ploegendienst of zo?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen radio op 3FM morgen in de auto dus. Ik háát Alain Clark.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij stond op Concert at Sea dit jaar. Wij daar naar toe, heb ik het net zo lang vertraagd tot we precies na zijn optreden aankwamen.
Als dank kreeg ik daarna Kane.
Dat eigenlijk nog wel een goede show was ook
Toegegeven, hij is inderdaad niet zo gal-opwekkend als het debuut inderdaad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:57 schreef Bellatrix het volgende:
Nou look at the bright side, deze is niet zo erg als het semi-Monique Smit drama!
Maar toch wel enigszins, dus kutquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Toegegeven, hij is inderdaad niet zo gal-opwekkend als het debuut inderdaad.
Het is Radio 4 niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou Domien per woord betaald krijgen? Tering, wat een gezwam over helemaal NIKS. Scheelt minstens een plaat per uur.
Nee, daarom zou Domien ook niet bij zo ongeveer elk nummer een compleet Wikipedia-artikel hoeven voor te lezen...quote:
Ben al lang blij dat het niet de Nobelprijs voor Agrarische wetenschappen is ofzo, is ook zo stereotypquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:59 schreef borisz het volgende:
Een Nobelprijs voor een Nederlander. Andre Geim wint de nobelprijs voor Natuurkunde voor de ontdekking van grafeen. Samen met Konstantin Nobelov.
Niks, 1! Waarom? Level 42, daarom.quote:
Roelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, daarom zou Domien ook niet bij zo ongeveer elk nummer een compleet Wikipedia-artikel hoeven voor te lezen...
Die Friese non-stop legbatterij zender zou niemand naar moeten luisterenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel. Gewoon luisteren naar de stad op water FM
.
Download 'ConvertXtoDVD3'.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef themauster het volgende:
even een crosspost maken met twitter:
Even bezig met dvdtje branden maar heb er niet zo veel verstand van. Kun je avi bestanden gebruiken als je een data dvd maakt?
Wat is dat toch met die jeugd die rennend door het leven moet en geen moment geduld heeftquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:40 schreef alors het volgende:
wat is dat trouwens met bejaarden (die alle tijd van de wereld hebben) die net even met zijn allen voor je bij de kassa moeten staan om op hun dooie gemak al hun centjes 3x te tellen terwijl jij haast hebt???
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die jeugd die rennend door het leven moet en geen moment geduld heeft
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Die Friese non-stop legbatterij zender zou niemand naar moeten luisteren
Mijn bus wacht niet en mijn college ook niet. En ik was ruim op tijd alleen wat ik hebben moest was onvindbaar in de winkel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die jeugd die rennend door het leven moet en geen moment geduld heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:39 schreef jurrebosman het volgende:Verder vanmorgen iPad docks besteld voor nieuwe studio 3fm. #ns3fm
quote:
Dit. En ik dacht dat er bezuinigd wordt op de Publieke Omroep?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Lekker handig zeg, beetje op kosten van zaak
. Is normale studioapparatuur niet goed genoeg meer?
Ah, vet, zo ff kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nieuwe site, Coen deed net een oproep om hem te bezoeken je kan er een Ipad winnen.
Beetje raar, een rechter die iets nooit had mogen zeggen in een proces wat draait om de vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Die rechter had dat nooit mogen zeggen.
Oh, dacht dat het gewoon ergens op de FP zou staan, maar je moet er dus nog echt naar zoeken ookquote:
Nee, wel op de FP schijnt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het gewoon ergens op de FP zou staan, maar je moet er dus nog echt naar zoeken ook.
daar snap ik ook geen hout van. vraag iets origineels aan! bahquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:50 schreef alors het volgende:
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kun je een aparte plaat aanvragen, kies je een kutplaat die elke dag wel 3x voorbijkomt. Geen wonder dat ze is blijven zitten.
Het is een 2px-knopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is een 2px-knop
Linkt naar:thanx ik heb ook maar even gemaild, heb toch niks beters te doen momenteelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Ach. Afgeleid van Geertruida, gok ik zo. Ik ken wel een paar vrouwen die Geurtje of Guurt heten of genoemd worden. Wel allemaal dik over de 60, maar toch. Niet echt een schaamnaam imho.quote:
1 of andere idols/popstarsauditie deed dit nummer....ik wil die versie van KoL!quote:
en voor Wantwant hoef je ook niet terug te komenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, dan weet ik genoeg*blijft hangen bij KX*
En ik wilde net posten of er uberaupt mensen zijn die dit luisterbare muziek vindenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
ow, ik vind dit wel geinig"stomme trut, stomme trut"
ach, zo tussendoor vinnnik het wel lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En ik wilde net posten of er uberaupt mensen zijn die dit luisterbare muziek vinden
Heideroosjes vind ik dan weer wel aardige muziekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, zo tussendoor vinnnik het wel lekkerbeetje heideroosjesachtig.
Ja, ik. Want Want is tof.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En ik wilde net posten of er uberaupt mensen zijn die dit luisterbare muziek vinden
het heeft geen Monique Smit gehaltequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe Jacqueline, ben benieuwd wanneer ik afhaak.
Wel potentieel-MH-gehalte, 3FM kennende.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het heeft geen Monique Smit gehalte
quote:We hebben het volgende materiaal uitgeschakeld vanwege een melding van derden. VARA / 3FM claimt dat het volgende materiaal inbreukmakend is:
[Giel] Stereo - Alane (Cover Wes)
Bekijk deze YouTube-video
We hebben het volgende materiaal uitgeschakeld vanwege een melding van derden. VARA / 3FM claimt dat het volgende materiaal inbreukmakend is:
[Giel] Go Back To The Zoo - Fuck You
We hebben het volgende materiaal uitgeschakeld vanwege een melding van derden. VARA / 3FM claimt dat het volgende materiaal inbreukmakend is:
[Giel] Go Back To The Zoo - House On Fire
[Giel] Stereo & Extince - Spraakwater
[Giel] Go Back To The Zoo - Nein Mann! (Cover Laserkraft 3D)
[Giel] Stereo - Pony (Cover Ginuwine)
quote:
heb ik pluginbaby gemist? gelukkig was ie gisterenavond ook anders zou ik nog harder balen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:35 schreef Sersjee het volgende:
Plug in baby
![]()
Persoonlijk heb ik Knights Of Cydonia hoger zitten voor dit lijstje, maar ik doe het er maar mee
Overmorgen staat ie in de Oosterpoort.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
SAM ! Knol staat vast wel op Noorderslag.
Oh, dat is wel verdomde leuk! Jammer dat het morgen al is want een vrijdag zou mij beter uitkomen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Overmorgen staat ie in de Oosterpoort.
Niet om aan te horen. Dra-ma-tischquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
de nieuwe duffy.....ik trek die stem niet zo in dit nummer....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
+1quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
the black keys staan btw de 11e van de 11e in de oosterpoort.sms'en maar je weet het antwoord op de jackpotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
neuh, geen zinquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
sms'en maar je weet het antwoord op de jackpot
Dat doe je toch ook?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh, geen zinanders denkt Michiel dat ik hem stalk
alleen ten tijde van waltariaanvraagquote:
ja, mee eens. ik vinnem lekker. lekker meezingenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Leuke single van MCR trouwens, al is het wel een beetje erg uptempo voor overdag (dus is zo in de avond een betere keus).
Zit wel een aardig gitaar stukje in. Voor de rest... Mwa.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Leuke single van MCR trouwens, al is het wel een beetje erg uptempo voor overdag (dus is zo in de avond een betere keus).
Klopt inderdaad, in een uitverkochte zaal.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:48 schreef Againzender het volgende:
Kids!!
Staan de heren niet in Paradiso vanavond?
kom elke werkdag langs Paradiso, stond mij bij begin oktober 2 dagen. Deze week echter op cursus. Dus geen handtekeningenjacht...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, in een uitverkochte zaal.
neehee, Coldplay had dat van Kraftwerk!quote:
Timowquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:11 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Out in the streets![]()
![]()
wat `n track!
![]()
Topper.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:11 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Out in the streets![]()
![]()
wat `n track!
![]()
Alleen de doorstarts zijn al prijzen waard!! :-) RT @3rdrocknl: @Domien je collega's zijn er vanavond erg goed in. rudymackayquote:
terecht reactie, maar wat een baggeropmerking van Domien zeg, beetje je collega's afkrakenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
trots:
rudymackay Rudy Mackay
Alleen de doorstarts zijn al prijzen waard!! :-) RT @3rdrocknl: @Domien je collega's zijn er vanavond erg goed in.
Jammer dat hij de ballen dan niet heeft om het beestje bij zijn naam te noemen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
terecht reactie, maar wat een baggeropmerking van Domien zeg, beetje je collega's afkraken
Domien is natuurlijk zelf de allerbeste.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
terecht reactie, maar wat een baggeropmerking van Domien zeg, beetje je collega's afkraken
Ik heb nog altijd het gevoel alsof het een soort inval programma is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Domien is natuurlijk zelf de allerbeste..
NOT dus. Wat een kutprogramma is dat @Work. Gelukkig dat er nog goede muziek gedraaid wordt, maar verder...![]()
>
Precies, beetje omhooggevallen NachtDJquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
NOT dus. Wat een kutprogramma is dat @Work. Gelukkig dat er nog goede muziek gedraaid wordt, maar verder...![]()
>
Voor mij word 3FM pas leuk na negenenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
ik moest gewoon even retweeten. en ik meen het ook. veenstra en mackay zijn echt goed. had geen ruimte meer voor corton....de 3fm avond is echt super
Kristel van Eijk ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:18 schreef borisz het volgende:
Heb vanavond verplicht naar Kristel nogwat moeten luisteren op Q. Wat een drama is zij zeg.
Dat dus. Dat verschrikkelijk gemaakte blije toontje. Die overbodige items (dat voicemailgereutel als toppertje natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd het gevoel alsof het een soort inval programma is.
Oh fijn! Ik moet toevallig erg vroeg vrijdag, komt mooi uit!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Super. Vrijdagochtend dus weer lekker 3FM luisteren. Veenstra in de ochtend.
Mwah hij zei :quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Oh fijn! Ik moet toevallig erg vroeg vrijdag, komt mooi uit!
En heb ik nou een rel gemistDomien/twitter? Ik lees hier iets, maar ik snap er niks van...
quote:Vanavond weer eens lekker zitten radiozappen. Avondradio blijkt iedere keer weer een extreem moeilijk genre te zijn.
Dit:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Oh fijn! Ik moet toevallig erg vroeg vrijdag, komt mooi uit!
En heb ik nou een rel gemistDomien/twitter? Ik lees hier iets, maar ik snap er niks van...
quote:Vanavond weer eens lekker zitten radiozappen. Avondradio blijkt iedere keer weer een extreem moeilijk genre te zijn.
Niet alleen nuquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
domien twitterde dat avondradio maken een vak apart is. hij had zitten radiozappen en t klonk wat negatief. ik replyde daarop dat veenstra en mackay goed bezig zijn en dat werd geretweet door rudyen nu si fok boos op domien
nee niet boos.. teleurgesteldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
domien twitterde dat avondradio maken een vak apart is. hij had zitten radiozappen en t klonk wat negatief. ik replyde daarop dat veenstra en mackay goed bezig zijn en dat werd geretweet door rudyen nu si fok boos op domien
Fok is niet boos op Domien althans ik niet, ik kan hem wel waarderen als dj, al luister ik niet elke dag zijn programma dus weet ik niet of de praatjes keer op keer standaard zijn. Maar ik kan me soms wel ergeren aan mensen die dan iets van kritiek proberen te uiten via twitter of wat dan ook, maar het dan zo verkapt doen dat je niet weet wie/wat/waar waarom etc.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
boos met een korretlje zoutquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fok is niet boos op Domien althans ik niet, ik kan hem wel waarderen als dj, al luister ik niet elke dag zijn programma dus weet ik niet of de praatjes keer op keer standaard zijn. Maar ik kan me soms wel ergeren aan mensen die dan iets van kritiek proberen te uiten via twitter of wat dan ook, maar het dan zo verkapt doen dat je niet weet wie/wat/waar waarom etc.
Van begin tot eind mee eens.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fok is niet boos op Domien althans ik niet, ik kan hem wel waarderen als dj, al luister ik niet elke dag zijn programma dus weet ik niet of de praatjes keer op keer standaard zijn. Maar ik kan me soms wel ergeren aan mensen die dan iets van kritiek proberen te uiten via twitter of wat dan ook, maar het dan zo verkapt doen dat je niet weet wie/wat/waar waarom etc.
Ik heb er dus nog steeds niet 1 minuut van gehoordquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
>
Blij dat ik nog op school zit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus. Dat verschrikkelijk gemaakte blije toontje. Die overbodige items (dat voicemailgereutel als toppertje natuurlijk). Steeds weer beginnen over het weer en op maandag over een kater van het weekend. Hoeveel open deuren kun je intrappen... En nee, dat heeft weinig te maken met weinig ervaring of wat dan ook. Blijkbaar is ie zo. Daar gaat niet heel veel meer aan veranderen, vrees ik.
Tegenprestatie zodat iemand naar de Wombats ? mocht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:33 schreef Paul-89 het volgende:
Wat is trouwens de hele bedoeling met die spin in de studio ?
hoi vers bloedquote:
ik weet nu dus dat jij die ene bentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:39 schreef Pino112 het volgende:
@Rock, wist niet dat u ook aan de Twitter zit. Welkom
goede megahit!quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:43 schreef EricCorton het volgende:Bewijsstuk 2 #cortonopkamp Het Bed http://plixi.com/p/48928566
Yup, afgelopen donderdag. Komende donderdag is derde kandidaat aan de beurt, dus ik hoop snel meer te horen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wanneer krijg je weer iets te horen? Je was laatst toch op gesprek geweest?
@Domienquote:Twitteraars die op twitter pretenderen overal verstand van te hebben. #misselijk
@BarendvanDquote:@BarendvanD Zo bedoelde ik het nu ook weer niet.
@Domienquote:@Domien Bedoelde ik niet. Al was het een optie geweest.
@BarendvanDquote:@BarendvanD Mwoah. Ik zeg niet de oplossing te hebben.
@Domienquote:@Domien Maar je geeft in principe aan dat ze er allemaal geen klote van kunnen:)
Alsof er zo gigantisch veel avond-dj's zijnquote:@BarendvanD Zeker niet. Maar er zitten er wel een aantal tussen waar ik als luisteraar niet zo veel mee kan, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |