daar snap ik ook geen hout van. vraag iets origineels aan! bahquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:50 schreef alors het volgende:
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kun je een aparte plaat aanvragen, kies je een kutplaat die elke dag wel 3x voorbijkomt. Geen wonder dat ze is blijven zitten.
Het is een 2px-knopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is een 2px-knop
Linkt naar:thanx ik heb ook maar even gemaild, heb toch niks beters te doen momenteelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Ach. Afgeleid van Geertruida, gok ik zo. Ik ken wel een paar vrouwen die Geurtje of Guurt heten of genoemd worden. Wel allemaal dik over de 60, maar toch. Niet echt een schaamnaam imho.quote:
1 of andere idols/popstarsauditie deed dit nummer....ik wil die versie van KoL!quote:
en voor Wantwant hoef je ook niet terug te komenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, dan weet ik genoeg*blijft hangen bij KX*
En ik wilde net posten of er uberaupt mensen zijn die dit luisterbare muziek vindenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
ow, ik vind dit wel geinig"stomme trut, stomme trut"
ach, zo tussendoor vinnnik het wel lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En ik wilde net posten of er uberaupt mensen zijn die dit luisterbare muziek vinden
Heideroosjes vind ik dan weer wel aardige muziekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, zo tussendoor vinnnik het wel lekkerbeetje heideroosjesachtig.
Ja, ik. Want Want is tof.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En ik wilde net posten of er uberaupt mensen zijn die dit luisterbare muziek vinden
het heeft geen Monique Smit gehaltequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe Jacqueline, ben benieuwd wanneer ik afhaak.
Wel potentieel-MH-gehalte, 3FM kennende.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het heeft geen Monique Smit gehalte
quote:We hebben het volgende materiaal uitgeschakeld vanwege een melding van derden. VARA / 3FM claimt dat het volgende materiaal inbreukmakend is:
[Giel] Stereo - Alane (Cover Wes)
Bekijk deze YouTube-video
We hebben het volgende materiaal uitgeschakeld vanwege een melding van derden. VARA / 3FM claimt dat het volgende materiaal inbreukmakend is:
[Giel] Go Back To The Zoo - Fuck You
We hebben het volgende materiaal uitgeschakeld vanwege een melding van derden. VARA / 3FM claimt dat het volgende materiaal inbreukmakend is:
[Giel] Go Back To The Zoo - House On Fire
[Giel] Stereo & Extince - Spraakwater
[Giel] Go Back To The Zoo - Nein Mann! (Cover Laserkraft 3D)
[Giel] Stereo - Pony (Cover Ginuwine)
quote:
heb ik pluginbaby gemist? gelukkig was ie gisterenavond ook anders zou ik nog harder balen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:35 schreef Sersjee het volgende:
Plug in baby
![]()
Persoonlijk heb ik Knights Of Cydonia hoger zitten voor dit lijstje, maar ik doe het er maar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |