Download 'ConvertXtoDVD3'.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef themauster het volgende:
even een crosspost maken met twitter:
Even bezig met dvdtje branden maar heb er niet zo veel verstand van. Kun je avi bestanden gebruiken als je een data dvd maakt?
Wat is dat toch met die jeugd die rennend door het leven moet en geen moment geduld heeftquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:40 schreef alors het volgende:
wat is dat trouwens met bejaarden (die alle tijd van de wereld hebben) die net even met zijn allen voor je bij de kassa moeten staan om op hun dooie gemak al hun centjes 3x te tellen terwijl jij haast hebt???
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die jeugd die rennend door het leven moet en geen moment geduld heeft
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Die Friese non-stop legbatterij zender zou niemand naar moeten luisteren
Mijn bus wacht niet en mijn college ook niet. En ik was ruim op tijd alleen wat ik hebben moest was onvindbaar in de winkel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die jeugd die rennend door het leven moet en geen moment geduld heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:39 schreef jurrebosman het volgende:Verder vanmorgen iPad docks besteld voor nieuwe studio 3fm. #ns3fm
quote:
Dit. En ik dacht dat er bezuinigd wordt op de Publieke Omroep?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Lekker handig zeg, beetje op kosten van zaak
. Is normale studioapparatuur niet goed genoeg meer?
Ah, vet, zo ff kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nieuwe site, Coen deed net een oproep om hem te bezoeken je kan er een Ipad winnen.
Beetje raar, een rechter die iets nooit had mogen zeggen in een proces wat draait om de vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Die rechter had dat nooit mogen zeggen.
Oh, dacht dat het gewoon ergens op de FP zou staan, maar je moet er dus nog echt naar zoeken ookquote:
Nee, wel op de FP schijnt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het gewoon ergens op de FP zou staan, maar je moet er dus nog echt naar zoeken ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |