elk woord is er 1 teveel als je et aan mij vraagtquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Tsja.... PVV... wat zullen we er eens over zeggen?
Ja weet je, niet heel dat partijprogramma is heel kut hoor. Er zitten best wat goeie dingen in. Maar helaas zitten er ook een aantal héél slechte punten in.........quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
elk woord is er 1 teveel als je et aan mij vraagt
Pendulum
tuurlijk is het niet alleen maar slecht, dat zijn ze geen van allen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja weet je, niet heel dat partijprogramma is heel kut hoor. Er zitten best wat goeie dingen in. Maar helaas zitten er ook een aantal héél slechte punten in.........
We zullen zien wat Geertje er van bakt he?
Couldn't agree more. De vlag die de partij draagt riekt een beetje naar zelfverheerlijking en haatzaaiïng, dat is het nare van de PVV...quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tuurlijk is het niet alleen maar slecht, dat zijn ze geen van allen.
Maar ik ben nog altijd een aanhanger van leven en laten leven, en kan het niet hebben als
mensen hun mening aan die van anderen opdragen, en dan doe ik vooral het boerkaverbod, hoofddoekentax, dat soort shit
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Blijft fijn!
@3rdRock; zit jij in een rolstoel? Of is dat een aparte vergelijking die ik niet snap?
zat....eind mei een fietsongeluk gehad. zie fobo voor een mooie foto van de bekkenbreukquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Blijft fijn!
@3rdRock; zit jij in een rolstoel? Of is dat een aparte vergelijking die ik niet snap?
Ahhhja, heb dat wel half meegekregen jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zat....eind mei een fietsongeluk gehad. zie fobo voor een mooie foto van de bekkenbreukmuse was half juni....maar inmiddels ben ik weer op de bene
fak joe!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:04 schreef Bol_Wan het volgende:
GBTTZlive wel aardig, op plaat doet et me helemaal niks
moet je eens opletten als je de volume op 10 zet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:04 schreef Bol_Wan het volgende:
GBTTZlive wel aardig, op plaat doet et me helemaal niks
ja dat is live echt wel hard genoeg, en dan vind ik het wel aardig, maar meer ook niet...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet je eens opletten als je de volume op 10 zet.
Tjibbe en Martijn... twee handen, één buik!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:07 schreef wolfrolf het volgende:
Tjibbe Tjibsma loopt as we speak rond @ de 538 Studio (53n8club) http://static.radio538.net/asx/538webcam.asx
SPIONEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |