daar snap ik ook geen hout van. vraag iets origineels aan! bahquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:50 schreef alors het volgende:
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kun je een aparte plaat aanvragen, kies je een kutplaat die elke dag wel 3x voorbijkomt. Geen wonder dat ze is blijven zitten.
Het is een 2px-knopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is een 2px-knop
Linkt naar:thanx ik heb ook maar even gemaild, heb toch niks beters te doen momenteelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Ach. Afgeleid van Geertruida, gok ik zo. Ik ken wel een paar vrouwen die Geurtje of Guurt heten of genoemd worden. Wel allemaal dik over de 60, maar toch. Niet echt een schaamnaam imho.quote:
1 of andere idols/popstarsauditie deed dit nummer....ik wil die versie van KoL!quote:
en voor Wantwant hoef je ook niet terug te komenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, dan weet ik genoeg*blijft hangen bij KX*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |