Overmorgen staat ie in de Oosterpoort.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
SAM ! Knol staat vast wel op Noorderslag.
Oh, dat is wel verdomde leuk! Jammer dat het morgen al is want een vrijdag zou mij beter uitkomen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Overmorgen staat ie in de Oosterpoort.
Niet om aan te horen. Dra-ma-tischquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
de nieuwe duffy.....ik trek die stem niet zo in dit nummer....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
+1quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
the black keys staan btw de 11e van de 11e in de oosterpoort.sms'en maar je weet het antwoord op de jackpotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
neuh, geen zinquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
sms'en maar je weet het antwoord op de jackpot
Dat doe je toch ook?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh, geen zinanders denkt Michiel dat ik hem stalk
alleen ten tijde van waltariaanvraagquote:
ja, mee eens. ik vinnem lekker. lekker meezingenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Leuke single van MCR trouwens, al is het wel een beetje erg uptempo voor overdag (dus is zo in de avond een betere keus).
Zit wel een aardig gitaar stukje in. Voor de rest... Mwa.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Leuke single van MCR trouwens, al is het wel een beetje erg uptempo voor overdag (dus is zo in de avond een betere keus).
Klopt inderdaad, in een uitverkochte zaal.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:48 schreef Againzender het volgende:
Kids!!
Staan de heren niet in Paradiso vanavond?
kom elke werkdag langs Paradiso, stond mij bij begin oktober 2 dagen. Deze week echter op cursus. Dus geen handtekeningenjacht...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, in een uitverkochte zaal.
neehee, Coldplay had dat van Kraftwerk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |