Timowquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:11 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Out in the streets![]()
![]()
wat `n track!
![]()
Topper.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:11 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Out in the streets![]()
![]()
wat `n track!
![]()
Alleen de doorstarts zijn al prijzen waard!! :-) RT @3rdrocknl: @Domien je collega's zijn er vanavond erg goed in. rudymackayquote:
terecht reactie, maar wat een baggeropmerking van Domien zeg, beetje je collega's afkrakenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
trots:
rudymackay Rudy Mackay
Alleen de doorstarts zijn al prijzen waard!! :-) RT @3rdrocknl: @Domien je collega's zijn er vanavond erg goed in.
Jammer dat hij de ballen dan niet heeft om het beestje bij zijn naam te noemen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
terecht reactie, maar wat een baggeropmerking van Domien zeg, beetje je collega's afkraken
Domien is natuurlijk zelf de allerbeste.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
terecht reactie, maar wat een baggeropmerking van Domien zeg, beetje je collega's afkraken
Ik heb nog altijd het gevoel alsof het een soort inval programma is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Domien is natuurlijk zelf de allerbeste..
NOT dus. Wat een kutprogramma is dat @Work. Gelukkig dat er nog goede muziek gedraaid wordt, maar verder...![]()
>
Precies, beetje omhooggevallen NachtDJquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
NOT dus. Wat een kutprogramma is dat @Work. Gelukkig dat er nog goede muziek gedraaid wordt, maar verder...![]()
>
Voor mij word 3FM pas leuk na negenenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
ik moest gewoon even retweeten. en ik meen het ook. veenstra en mackay zijn echt goed. had geen ruimte meer voor corton....de 3fm avond is echt super
Kristel van Eijk ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:18 schreef borisz het volgende:
Heb vanavond verplicht naar Kristel nogwat moeten luisteren op Q. Wat een drama is zij zeg.
Dat dus. Dat verschrikkelijk gemaakte blije toontje. Die overbodige items (dat voicemailgereutel als toppertje natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd het gevoel alsof het een soort inval programma is.
Oh fijn! Ik moet toevallig erg vroeg vrijdag, komt mooi uit!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Super. Vrijdagochtend dus weer lekker 3FM luisteren. Veenstra in de ochtend.
Mwah hij zei :quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Oh fijn! Ik moet toevallig erg vroeg vrijdag, komt mooi uit!
En heb ik nou een rel gemistDomien/twitter? Ik lees hier iets, maar ik snap er niks van...
quote:Vanavond weer eens lekker zitten radiozappen. Avondradio blijkt iedere keer weer een extreem moeilijk genre te zijn.
Dit:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Oh fijn! Ik moet toevallig erg vroeg vrijdag, komt mooi uit!
En heb ik nou een rel gemistDomien/twitter? Ik lees hier iets, maar ik snap er niks van...
quote:Vanavond weer eens lekker zitten radiozappen. Avondradio blijkt iedere keer weer een extreem moeilijk genre te zijn.
Niet alleen nuquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
domien twitterde dat avondradio maken een vak apart is. hij had zitten radiozappen en t klonk wat negatief. ik replyde daarop dat veenstra en mackay goed bezig zijn en dat werd geretweet door rudyen nu si fok boos op domien
nee niet boos.. teleurgesteldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
domien twitterde dat avondradio maken een vak apart is. hij had zitten radiozappen en t klonk wat negatief. ik replyde daarop dat veenstra en mackay goed bezig zijn en dat werd geretweet door rudyen nu si fok boos op domien
Fok is niet boos op Domien althans ik niet, ik kan hem wel waarderen als dj, al luister ik niet elke dag zijn programma dus weet ik niet of de praatjes keer op keer standaard zijn. Maar ik kan me soms wel ergeren aan mensen die dan iets van kritiek proberen te uiten via twitter of wat dan ook, maar het dan zo verkapt doen dat je niet weet wie/wat/waar waarom etc.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
boos met een korretlje zoutquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fok is niet boos op Domien althans ik niet, ik kan hem wel waarderen als dj, al luister ik niet elke dag zijn programma dus weet ik niet of de praatjes keer op keer standaard zijn. Maar ik kan me soms wel ergeren aan mensen die dan iets van kritiek proberen te uiten via twitter of wat dan ook, maar het dan zo verkapt doen dat je niet weet wie/wat/waar waarom etc.
Van begin tot eind mee eens.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fok is niet boos op Domien althans ik niet, ik kan hem wel waarderen als dj, al luister ik niet elke dag zijn programma dus weet ik niet of de praatjes keer op keer standaard zijn. Maar ik kan me soms wel ergeren aan mensen die dan iets van kritiek proberen te uiten via twitter of wat dan ook, maar het dan zo verkapt doen dat je niet weet wie/wat/waar waarom etc.
Ik heb er dus nog steeds niet 1 minuut van gehoordquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
>
Blij dat ik nog op school zit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus. Dat verschrikkelijk gemaakte blije toontje. Die overbodige items (dat voicemailgereutel als toppertje natuurlijk). Steeds weer beginnen over het weer en op maandag over een kater van het weekend. Hoeveel open deuren kun je intrappen... En nee, dat heeft weinig te maken met weinig ervaring of wat dan ook. Blijkbaar is ie zo. Daar gaat niet heel veel meer aan veranderen, vrees ik.
Tegenprestatie zodat iemand naar de Wombats ? mocht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:33 schreef Paul-89 het volgende:
Wat is trouwens de hele bedoeling met die spin in de studio ?
hoi vers bloedquote:
ik weet nu dus dat jij die ene bentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:39 schreef Pino112 het volgende:
@Rock, wist niet dat u ook aan de Twitter zit. Welkom
goede megahit!quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:43 schreef EricCorton het volgende:Bewijsstuk 2 #cortonopkamp Het Bed http://plixi.com/p/48928566
Yup, afgelopen donderdag. Komende donderdag is derde kandidaat aan de beurt, dus ik hoop snel meer te horen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wanneer krijg je weer iets te horen? Je was laatst toch op gesprek geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |