En ik wilde net posten of er uberaupt mensen zijn die dit luisterbare muziek vindenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
ow, ik vind dit wel geinig"stomme trut, stomme trut"
ach, zo tussendoor vinnnik het wel lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En ik wilde net posten of er uberaupt mensen zijn die dit luisterbare muziek vinden
Heideroosjes vind ik dan weer wel aardige muziekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, zo tussendoor vinnnik het wel lekkerbeetje heideroosjesachtig.
Ja, ik. Want Want is tof.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En ik wilde net posten of er uberaupt mensen zijn die dit luisterbare muziek vinden
het heeft geen Monique Smit gehaltequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe Jacqueline, ben benieuwd wanneer ik afhaak.
Wel potentieel-MH-gehalte, 3FM kennende.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het heeft geen Monique Smit gehalte
quote:We hebben het volgende materiaal uitgeschakeld vanwege een melding van derden. VARA / 3FM claimt dat het volgende materiaal inbreukmakend is:
[Giel] Stereo - Alane (Cover Wes)
Bekijk deze YouTube-video
We hebben het volgende materiaal uitgeschakeld vanwege een melding van derden. VARA / 3FM claimt dat het volgende materiaal inbreukmakend is:
[Giel] Go Back To The Zoo - Fuck You
We hebben het volgende materiaal uitgeschakeld vanwege een melding van derden. VARA / 3FM claimt dat het volgende materiaal inbreukmakend is:
[Giel] Go Back To The Zoo - House On Fire
[Giel] Stereo & Extince - Spraakwater
[Giel] Go Back To The Zoo - Nein Mann! (Cover Laserkraft 3D)
[Giel] Stereo - Pony (Cover Ginuwine)
quote:
heb ik pluginbaby gemist? gelukkig was ie gisterenavond ook anders zou ik nog harder balen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:35 schreef Sersjee het volgende:
Plug in baby
![]()
Persoonlijk heb ik Knights Of Cydonia hoger zitten voor dit lijstje, maar ik doe het er maar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |