we hadden er bij v&d een gezien met paarswitte ruitjes, maar die was er nog in precies 1 maat maatveeltegroot dus.quote:
nou, zo te zien is deze online nog wel in zijn maat te koop. klikken maar!quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
deze dus
en dan dus de paarse uitvoering.
t is dat we m in het echt hebben gezien, anders had ik m nooit willen hebben.
neuh dat is niks.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:28 schreef trui het volgende:
hmm een overhemd heeft eigenlijk ook altijd knoopjes, lastig. ik had nog deze gezien, ook best sjiek (maar misschien net te saai van kleur)
welke paarse bedoel je?quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat paarse overhemd ga ik kopen voor mijn blonde hier!!!die vind ik echt prachtig
dat IK dat colbertjasje mag betalen + dat luca er geen wil.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:32 schreef debuurvrouw het volgende:
wat is er mis met een mooi t shirt met een colbertjasje erover?
Dat paarse overhemd ga ik kopen voor mijn blonde hier!!!die vind ik echt prachtig
hij zit een beetje moeilijk qua maat op het ogenblik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:31 schreef trui het volgende:
oh wacht, mis ik weer je laatste post. je weet z'n maat toch wel ongeveer?
die uit jou linkje.quote:
of je leest evenquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:40 schreef Kleurdoos het volgende:
t hoeft niet zo prijzig te zijn toch?
koop dan lekker een wit t-shirt
ik wil gewoon iets waar luca zichzelf fijn in voelt. als hij een colbert zou willen zou hij er zeker één krijgen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Lady, ik heb gister even op Marktplaats gezocht en als je op pakket zoekt vind je echt hoopjes colberts.ik vind ze voor gewoon zo niet leuk, daarom viel het me op.
haha ja, dat zei ik ook al. maar deze kon genade vinden in zijn ogen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:55 schreef trui het volgende:
maar luca, aan een bloes zitten veel meer knoopjes!
ja hè. oh ja, jij hebt m gezien natuurlijk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:30 schreef huuphuup het volgende:
oh buuf die blouse zou je blonde erg goed staan
ja, en een keer úit ook nog. Gemakzuchtig denk ik. Maar goed, hij wilde deze wel, was ie er niet meer in het paars.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:38 schreef lily het volgende:
Maar hoe zit dat dan... met een hekel aan knoopjes? Je trekt een blouse toch maar 1 keer per dag aan?
Of vinden ze het gewoon lelijk?
Ohhhhhquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:09 schreef ik80lll het volgende:
wie had het nou laatst over ballet:
[ afbeelding ]
lotte heeft hier net een nieuw pakje, alle andere kinderen hadden een rokje, ze was wat jaloers hahaha
ooooooooooooh!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:09 schreef ik80lll het volgende:
[ afbeelding ]
lotte heeft hier net een nieuw pakje, alle andere kinderen hadden een rokje, ze was wat jaloers hahaha
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:09 schreef ik80lll het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn hier echt onwijs streng ermee.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:20 schreef ik80lll het volgende:
kledingvoorschriften zijn hier ook anders dan wat zij aanheeft![]()
alleen geen kind (lees moeder) die zich eraan houdt. ja en als ik me er dan als enige wel aan wil houden krijg ik een kind met een huilend gezicht. Vandaar dus toch maar het rokje ed. Zo ziet ze er wel een jaar ouder uit dan ze is hahaha
Ik heb hem niet gekregen voor die 5 euro hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:30 schreef sproet-je het volgende:dat jurkje heb ik echt net een half uur geleden op marktplaats gezien. Je hebt het voor een mooi prijs gekregen
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:54 schreef Kleurdoos het volgende:
die medewerker heeft iets chronisch dan, mijn bestelling duurde ook anderhalve week, vervolgens hoorde ik (na mijn betaling dat 1 van mijn artikelen niet op voorraad wasmaar heb ipv dat overslagtruitje een overslagjurkje gekregen) dus dat was oke.. maar lang wachten
Haha, financiele wanorde hier!quote:
Babygap natuurlijk! Daar bestel ik vaak als mijn broertje hierheen komtquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:58 schreef oeke het volgende:
Tjemig, ik word gek van dat GMK, wat een gedoe de hele tijd!
Mijn oom komt met Kerst weer naar NL, hij woont in Amerika, en vorig jaar heeft hij veel voor me meegenomen. Nu belde hij mijn moeder dat hij weer kwam en of ik weer dingen wilde bestellen.
Dus, weten jullie nog leuke Amerikaanse webshops waar ik moet kijken.
Neequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, staat onze GMK bestelling al op ''verzonden"
ik lees nu net daar in het gastenboek dat als je onlangs besteld hebt het vertraging oploopt omdat het heel druk is en er een medewerker ziek is![]()
![]()
oh, jullie wachten echt al langquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, staat onze GMK bestelling al op ''verzonden"
ik lees nu net daar in het gastenboek dat als je onlangs besteld hebt het vertraging oploopt omdat het heel druk is en er een medewerker ziek is![]()
![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:28 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nee&$#(*#
![]()
![]()
Nog even en Wolf en Niels zijn ook uit 86-92 gegroeid!!
Edit: ik doe de pc uit en ik krijg het mailtje. Verzonden!! Juig! (Telefoon)
Nee, het is geen belasting.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:52 schreef trui het volgende:
die belasting kun je 'm toch terugbetalen? (die moet je ook betalen als je online uit de US iets bestelt).
Ik vind het sowieso echte Amélieshirtjes!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:48 schreef oeke het volgende:
Die shirts hebben een leuke kleur vind ik! Echt een Ameliekleur!
Osh Kosh en Carter's zijn hier populair, al betaal je er in de winkel minder voor dan in de webshops, want in de winkel zijn er continu aanbiedingen. Old Navy vind ik heeeeeeeeeeeeeeel erg tegenvallen qua kwaliteit, wel leuke dingetjes hebben ze, maar ziet er na een paar keer wassen al echt een beetje verwassen uit. En als Beisan het aaanheeft dan valt het me altijd een beetje tegen...quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:44 schreef Keshet het volgende:
Oeke, kijk ook eens bij Carter's & OshKosh B’gosh!
Er zit waarschijnlijk een hoop tussen wat niet je smaak is maar ze hebben er echt ook leuke dingen tussen zitten!
Speciaal voor P. heb ik deze uitgezocht.
EDIT: Als je de GAP spullen leuk vindt kijk dan ook eens bij Old Navy en bij 77 Kids van American Eagle.
Goeie tip!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:39 schreef -sabine- het volgende:
Die met die koptelefoon is mijn favo ook.
En Huuphuup, kom ik weer met pimptip:
Als je dat gekleurde roesje zat bent, de schaar erlangs en je hebt weer een basisrokje.
En als je erg handig bent, zet je er een ander stukje stof aan als je de kleur alleen zat bent.
Zeld doe ik dat voor mijn klanten.
Alsof ik tijd zat heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hey dat schreeuwt om een foto natuurlijk he!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:53 schreef Basboussa het volgende:
Mid-season wattus? De man kwam gisteren thuis met hemdshirtjes voor de baby en kind, dat hing nog in de winkel....
(EN LELUK DAT HET WAS!)
Het was Wal-mart.... Of all places...quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hey dat schreeuwt om een foto natuurlijk he!
die heb ik gezien!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:39 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb vanmiddag kaplaarsjes gekocht voor Isa.
Bij Kruidvat, vond ze zo grappig.
Roze met stipjes & bloemetjes, met bijpassend paraplutje.
Daar ga je heel veel plezier van hebben.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:48 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind m ook beter staan dan verwacht. Moet toegeven dat ik wel een beetje schrok toen ik 'm zag.
ik moest het vier keer lezenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Woohoo, ik mag een gigantische zak meisjeskleertjes ophalen bij de vrouw van de broer van de man van de zus van mijn lief.
Ik twee keer. En toen heb ik het opgegeven.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik moest het vier keer lezen
"van iemand"
maar leuk! lekker snuffelen
Al er iets bijzit wat jouw smaak niet is, dan weet je me te vinden, he?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
't Was een beetje gemeen van me. Het gaat om kleren die zijn geweest van het nichtje van mijn zwager (het kindje van zijn broer). Ik geloof dat het gaat om kleding tot maat 74/80.
Ik had nooit verwacht dat die cape jouw smaak zou zijn, Ssserpente! Je weet me toch weer te verbazen. Ik vind het wel een gaaf ding, vooral door dat groen. Accepteert ze de cape zelf eigenlijk wel? Ivan zou er volgens mij gek van worden.
Haha, ik las dat wel tussen de regels door maar toch ook maar zo voorzichtig mogelijk reageren. Als je tussen mijn regels doorleest kun dat ook zien.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef Ssserpente het volgende:
Die cape is ook niet echt mijn smaak (heb je dat niet tussen de regels door gelezen?) Maar vind 'm toch best leuk staan eigenlijk. Scheelt misschien ook dat ik geen uitgesproken stijl heb.
Nu je het zegt!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, ik las dat wel tussen de regels door maar toch ook maar zo voorzichtig mogelijk reageren. Als je tussen mijn regels doorleest kun dat ook zien.![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:00 schreef oeke het volgende:
Sserpente, wat een grappig capeje.![]()
Ze kan het hebben hoor!
Is die broek ook van fleece? Wauw, je dochter zal het niet koud hebben van de winter.
Ik vind jou sowieso erg diplomatiek de laatste tijd! Of is dat niet iets van de laatste tijd? Nou ja, het valt me recentelijk in ieder geval op. Je bent zo... zen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, ik las dat wel tussen de regels door maar toch ook maar zo voorzichtig mogelijk reageren. Als je tussen mijn regels doorleest kun dat ook zien.![]()
Is mij ook opgevallenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind jou sowieso erg diplomatiek de laatste tijd! Of is dat niet iets van de laatste tijd? Nou ja, het valt me recentelijk in ieder geval op. Je bent zo... zen.
Nou moet ik zelf ook hard lachen om die post van mij!quote:
Ik heb wel vaker dat soort periodes. Tot ik denk te merken dat mensen me niet meer aardig vinden, dan dim ik weer in.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Daarom is het juist zo bewonderenswaardig, oeke. Ik moet me soms echt inhouden in bijvoorbeeld het dreumestopic - daar heb ik sowieso nog niks te zoeken - en dan komt er meestal een reactie van jou waar ik zelf gewoon kalm van word!
En Ssserpente is de laatste tijd juist op dreef met de directe reacties!![]()
Ik vind het wel gezellig eerlijk gezegd!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb wel vaker dat soort periodes. Tot ik denk te merken dat mensen me niet meer aardig vinden, dan dim ik weer in.
Haha, herkenbaar! Ik lig 's avonds in bed soms ook hele OUD-intriges aan Nils uit te leggen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:08 schreef oeke het volgende:
Nog even off-topic dan, mijn vriend wordt er wel eens moe van denk ik, dat ik alles wat ik denk, maar dus heel zen niet post, toch aan hem kwijt moet. Ja, die van Fok, met dat baby'tje zo oud als bladiebladiebla...
En ja he, dat vind ik ook.
Gelukkig maar!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig eerlijk gezegd!
Ik zeg: doen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef Keshet het volgende:
Ik verwijder ook regelmatig stukjes text voor ik reageer in een topic of ik reageer soms helemaal niet.
In de SC las ik dat er al een tijdje geen rellen meer geweest zijn en dat ze gemist worden. Misschien moeten we allemaal wat minder op onze tong bijten en soms eens wat vaker ondoordacht op 'invoeren' rammen.
Ontopic: Oeke, ik vond die lijstjes juist geweldig! Daaraan kun je echt weer zien hoe mensen en dus ook smaken verschillen.
Ik merk aan mezelf dat mijn denkbeeldige lijstjes ook wel veranderen. Mijn dochter zou geen roze dragen.Mijn dochter zou geen truttige jurkjes krijgen.
En nu? Nu heeft ze 't. Alletwee en dan soms nog gecombineerd ook. Gewoon, omdat 't kan en omdat 't haar leuk staat. Dat laatste ook niet altijd maar hey, dat wist ik vantevoren ook niet he.
Wat een feest der herkenning!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:10 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar! Ik lig 's avonds in bed soms ook hele OUD-intriges aan Nils uit te leggen.![]()
Ik wilde al zeggen, die avatar past je niet Keshet, nu denk ik steeds dat je SC bent. Maar ja, zen he?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:15 schreef Keshet het volgende:
![]()
Ik dacht dat SC mijn post had gepost. Die nieuwe avatar is het dus ook niet.
ben blij te lezen dat ik niet de enige benquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:21 schreef huuphuup het volgende:
Als ik zeg "omg iemand van fok..."
dan pakt B. gelijk zn cola en popcorn erbij
en als ik alleen zeg, "omg" dan zegt ie meestal... vertel... iemand van fok?
![]()
achja, je kunt er maar mee bezig zijn hihi.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, behalve deze: Groof, jij zei dat je S wel vaak in iets te kleine/strakke kleertjes stak, maar R. juist niet.
Ik vind dat verschil zo grappig!
Misschien is dat wel de reden?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
Over te klein/groot gesproken: mijn neefje heeft vaak wat krappe kleertjes aan, vooral bovenkleding, en ik vind dat erg schattig staan. Bij Ivan kan ik dat niet eens doen want die is daar niet slank genoeg voor. Hij zou er echt lachwekkend uitzien met een shirtje dat net iets te strak en net iets te kort is.
Oh, en ik zou nog een foto maken van Ivans nieuwe jasje. Probeer ik morgen te doen!
Ja, daar moest ik dan een hele week over nadenken!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:25 schreef Groofsken3 het volgende:
Wat moest je daar dan nog mee? Gewoon even delen met mij
.
Lief! Dankjewel!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een feest der herkenning!
Ik vind je directheid geweldig, Ssserpente. Lekker houden zo, wat mij betreft.
oh ja!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik dan een hele week over nadenken!![]()
Misschien omdat Ko vaak strakke truitjes draagt.![]()
Huup, ik moet ook voor schoenen. Jammer dat we zo uit de buurt wonen anders hadden we non-virtueel kunnen gaan shoppen met ons kroost.
Cato vindt knoopjes vooral heel VIES. ze stinken, volgens haar. dus het feit dat je ze maar 1x aan hoeft te trekken maakt het niet minder erg, je ruikt die vieze knopen toch de hele dag...quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:38 schreef lily het volgende:
Maar hoe zit dat dan... met een hekel aan knoopjes? Je trekt een blouse toch maar 1 keer per dag aan?
Of vinden ze het gewoon lelijk?
Oh, dat vind ik bijzonder en lief! Een knopendoos is ook leuk speelgoed natuurlijk, als ze los zijn tenminste, die knopen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef trui het volgende:
Cato vindt knoopjes vooral heel VIES. ze stinken, volgens haar. dus het feit dat je ze maar 1x aan hoeft te trekken maakt het niet minder erg, je ruikt die vieze knopen toch de hele dag...
vanavond moest ik een clownspak vermaken omdat WIllem dat morgen aan moet bij een optreden op school, en 't bleek wat te krap geworden. ik maakte de 'bretels' wat langer en zette er een paar extra knopen op. ze vond 't ondanks haar afkeer toch wel fascinerend en wilde steeds weer even in 't knopendoosje kijken. tenslotte kwam ze tot de conclusie dat knopen eigenlijk alleen vies zijn 'als er van die touwtjes door zitten'. tsja, zonder die touwtjes kan ik ze nergens aan vast maken...
als k het zo zie dan zijn dat van die zolen die je met 1 hand dubbel kunt vouwen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:45 schreef oeke het volgende:
Die zijn leuk Huup!
Zijn die zolen alleen niet stug? Ik ben wat paranoia over schoenzolen geloof ik.
Mijn mam en ik gingen schoenen kijken maar bij alles wat Ko paste ging hij acuut weer kruipen.![]()
Ik sluit mij aan bij het lijstje van KD.
dat onderste vind ik idd te cute, maar echt die poohquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:49 schreef Keshet het volgende:
Ow KD, dan heb ik echt het perfecte jurkje voor je!
[ afbeelding ]
Like & dislike ineen!![]()
BJ: Dit moet dan dé jurk zijn voor Evie:
[ afbeelding ]
In mijn avatar staan hele mooie bloemen. Echt. Maar als ze 60x60 pixels groot zijn zien ze er ietwat verlept uit. Komt goed!
hahah ik heb het zelf aangeschaft inderdaad, maar ze heeft het 1 keer aangehad.. dat was voordat die hele hype begon eigenlijk.. nu kan je je kont niet keren of er staat hello kitty op, dus dat komt er hier ook niet meer in.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef Keshet het volgende:
Emma krijgt later hele mooie orthopedische schoentjes. (ik verwacht:)
Oeke, ik vind Ko's outfit op die foto echt geweldig!Die zakjes op de zijkant (liedje in je hoofd nu, anyone?) maken het broekje juist af!
KD, ik zag laatst in V&A dat je kleding verkocht met Hello Kitty erop. Daar verbaasde ik me al over, ik vond dat helemaal niet bij je passen. Maar jij weet dat waarschijnlijk weer zo te combineren dat 't allemaal nog leuk is ook.
hier werkt dat echt voor geen meter, ze is nogal in de 'ik spring van alles af fase' dus ze springt ook erg vaak op r knietjesquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beppie heeft meerdere witte kledingstukken. Ik blijf gewoon stug volhouden. En met chloor wassen
Oh ja de maillots gaan er hier ook in rap tempo doorheen :-/quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hier werkt dat echt voor geen meter, ze is nogal in de 'ik spring van alles af fase' dus ze springt ook erg vaak op r knietjesen ik ben een groot voorstander van t zelf laten eten
en te lui om een slab te gebruiken of r uit te kleden
Alsof groen & geel zo leuk isquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef trui het volgende:
oh die zijn wel erg stom ja... maar dat ligt toch ook wel echt aan die suffe beer hoor.
van Cato wist ik dat, haar bedoelde ik ook nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef trui het volgende:
Cato vindt knoopjes vooral heel VIES. ze stinken, volgens haar. dus het feit dat je ze maar 1x aan hoeft te trekken maakt het niet minder erg, je ruikt die vieze knopen toch de hele dag...
poederroze en poederblauwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 05:33 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh wauw wat was het hier weer knus gisteravond. En dat mis ik dus allemaal als ik sociaal doe en lief gezelschap houd.![]()
Allemaal lijstjesMijn dislike lijstje hoef ik niet meer te plaatsen. Alleen noemde ik alles wat ik niet leuk vind ordinair. Zo'n kutwijf ben ik dan ook wel weer.
Like lijstje kan ik ook nog wel even maken al is het vreselijk mosterd na de maaltijd (jammer dan, ik ben al uren wakker en verveel me te pletter)
Like:
-beetje (soms boel) truttig (ajour, broderie, lieve stipjes)
-rustige kleuren, zoals grijstinten, bruin en tinten waar je oud voor zou zetten, zoals oud-roze. (hmm eigenlijk zou ik verder nergens daadwerkelijk oud voor zetten, maar toch weet ik precies wat ik zou bedoelen met oud-blauw)
-maar ook rood
-skinny jeans
-hoehetenzeookalweer van die korte broekjes met pofpijpjes
-tuinbroekjes
-en vooral jurkjes jurkjes en nog eens jurkjes.
Oh wat erg, ik vind het véél moeilijker te omschrijven wat ik wél mooi vind, dan wat ik niet mooi vind. Wat zegt dat over mij?!![]()
quote:
Da's het probleem van het KDVquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]leuk!
alleen lastig verschonen met alleen die knoopjes aan de achterkant, boven.
staat trouwens erg leuk met heel lichtblauw ook
dat is absoluut zoquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:07 schreef Lishe het volgende:
[/hartonderderiem] Keshet, mn neef draagt orthopedische schoen, al heeel lang. En ze worden steeds mooier!
een tijd terug zou ik hebben gezegd dat knopen/drukknopen niet in zijn systeem pasten. tegenwoordig is hij er te gemakzuchtig voor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:55 schreef lily het volgende:
[..]
van Cato wist ik dat, haar bedoelde ik ook niet
ik was alleen nieuwsgierig naar de reden van de jongens die geen zin hadden in een blouse vanwege de knoopjes
Jaaaa, ik vroeg me al af of dat nou Het Pakje was!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:01 schreef huuphuup het volgende:
ahw Isabeau
wij hadden dat pakje ook!en hij ligt hier weer klaar voor de kleine dame van Claudia
alicia heb hem ook en draagt hem nu gewoon zonder jas, maar bv vorige week toen het frisser was over een dun vestje heen. Waar alicia vorig jaar het meest over 'klaagde' was koude armen (vooral tijdens spelen/klimmen etc) maar met polswarmers was dat snel opgelost.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:00 schreef Ssserpente het volgende:
Een hele lieve buuf. Ze is nog kraamverzorgster ook.
Kan alleen moeilijk inschatten hoe warm het is. Het is enkellaags fleece, maar best wijd. Denk dat het als winter'jasje' toch te koud is. Hoewel ie op hele koude dagen mss juist wel over d'r jas kan.
Als ik een tip mag geven, de eerst zijn praktischer. Bij de tweede zul je om de dag de neuzen van schoensmeer moeten voorzien om het nog enigszins toonbaar te houden... *sprak zij uit ervaringquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:40 schreef huuphuup het volgende:
hhahaha![]()
+1 voor het lijstje van KDhelemaal totaal agree.
Ik vind deze schoens wel grappig/betaalbaar. Hoewel iets met veters erin handiger is want verstelbaar.
vooral die laatste
ff verder kieken nog
Been there done that.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als ik een tip mag geven, de eerst zijn praktischer. Bij de tweede zul je om de dag de neuzen van schoensmeer moeten voorzien om het nog enigszins toonbaar te houden... *sprak zij uit ervaring
Daar wil ik graag een filmpje vanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:20 schreef Estrys het volgende:
Huup, ik las iets over schoentjes voor Amelie. Een tip is wel als ze net beginnen met lopen zijn hogere schoentjes vaak nog wat lastig. Seb liep er in ieder geval op als een cowboy met aambeien
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:41 schreef huuphuup het volgende:
hahaha das 2 heel verschillende antwoorden
nouja kwestie van in t echt zien sowieso.
oh son had een ninja-edit
Nee sorry hahaha ik hou gewoon écht niet van goudquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:48 schreef Ssserpente het volgende:
Hier ook goud, Huup. Maar goud hoeft toch niet per definitie lelijk te zijn? Het is geen Haagse Harry-goud of zo. En icm met de rest van de schoentjes is het juist heel leuk. Denk dat echt zilverkleurig een te groot contrast zou zijn met het donkerblauw van het leer.
Goed argument?
idd overduidelijkquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is er trouwens nog behoefte aan een kledingbeurs op redelijk korte termijn? Voor een beetje wintergoed en misschien nog wat speelgoed?
Ja kleldingbeurs!quote:
Oudste is lang inderdaad. Middelste is gemiddeld.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef lady-wrb het volgende:
jongenskleding? wat voor maat?(die van jou zijn toch lang?)
maat 128 bij any change?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:23 schreef lily het volgende:
Ik heb genoeg in de aanbieding (veel jongenskleding en babymeisjes), en kan altijd wel wat gebruiken, maar het is veel te ver(voor het bezinegeld dat ik kwijt zou zijn kan ik veel kleding kopen
)
ben ik heel stom als ik zeg dat ik bovenstaande geheimtaal niet snap?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef -sabine- het volgende:
Chaos&Order
Is iig voor mijn winkel een goeie aanvulling, nu nog bissen dat ik het kan krijgen.
Ik wil graag nieuwe merken in mijn winkel gaan verkopen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ben ik heel stom als ik zeg dat ik bovenstaande geheimtaal niet snap?
Vind je? Ik vind er echt geen drol aanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef -sabine- het volgende:
Chaos&Order
Is iig voor mijn winkel een goeie aanvulling, nu nog bissen dat ik het kan krijgen.
nehquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:47 schreef trui het volgende:
elindie ziet er in alle kleuren leuk uit volgens mij.
![]()
ik kende dat chaos & order nog niet maar ik vind 't er wel leuk uitzien hoor! bijv. ditof dit.
als in langer of ouder?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:01 schreef Estrys het volgende:
Elin lijkt veel groter dan Seb![]()
Mooie kleur
Oh groen, wat een goed idee!! Zo even testenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:01 schreef Keshet het volgende:
Twinks, ik vind die kleur juist erg goed staan bij Niels! Misschien is een shirtje in het knalgroen eronder ook leuk?
Maar jemig zeg, wat ziet dat naadje er uit. Ik lees hier alleen maar over problemen met GMK. Ze mogen wel opletten, zo raken ze een hoop klanten kwijt!
Die laatste foto is erg lief trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Ik heb het ook eens gehad en idd gewoon afgeknipt. Geen probleem.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:02 schreef Groofsken3 het volgende:
Volgens mij Twinkly, kun je dat er gewoon afknippen. Ervaren naai-mensendie stikken een stuk los als beginknoopje zeg maar, en dat komt dan ergens tussen te zitten bij het omnaaien. dat is geen draad van de daadwerkelijke naad. Denk ik.
![]()
Ik zou zeggen: geen punt van maken en afknippen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:40 schreef appelfan het volgende:
En als het wel stuk gaat met afknippen zeg je gewoon dat het kapot geleverd is.
*zonder nog verder te hebben bijgelezen*quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans jouw kledingsstukken waren wel helemaal ok hoor!!Ik zal ze zo snel mogelijk bij je afleveren.
Ik heb wel enorm veel jongenskleding t/m mt74 in de aanbieding maar dan moet ik wel eerst zeker weten of er mensen komen die daar interesse in hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is er trouwens nog behoefte aan een kledingbeurs op redelijk korte termijn? Voor een beetje wintergoed en misschien nog wat speelgoed?
Oe kledingbeursquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:21 schreef Keshet het volgende:
Oh, en TF, ik ben wel in voor een kledingbeursje! Ik zoek niet echt meer iets maar dat maakt niks uit.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb wel enorm veel jongenskleding t/m mt74 in de aanbieding maar dan moet ik wel eerst zeker weten of er mensen komen die daar interesse in hebben
Lijkt mij dus heel leuk! Vorige keren was Daan er nog niet of kon ik niet, maar kan nog wel wat gebruiken en heb nog wel wat in de aanbieding ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het is een oranje shirtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
*zonder nog verder te hebben bijgelezen*
Nou, daar heeft wel iemand met zn ogen dicht een jumpsuit afgewerkt hoor, wat raar dat ze dat niet gezien hebben.Erg slordig!
Staat Niels erg goed dit hoorwat een droppie zo! zo met rood eronder maakt het hem niet bleek! Maar doordat het idd een vale kleur bruin is zou ik er wel knalkleurtje onder blijven doen zoals wat er al gezegd werd: appelgroen of oranje dat zou een retro look maken
![]()
Oeh ik ben benieuwd naar mijn jumpsuits![]()
![]()
ik PM je zo even over het ophalen/brengen!
Fotooooooooooooooowquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:58 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik heb een bloesje gekocht voor R![]()
. Omdat het Kobus zo schattig stond laatst. Wel een heel andere stijl, maar ik denk dat het R heel goed staat
.
Doe dat gewoon eens op foto's zetten en in V&A zettenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb wel enorm veel jongenskleding t/m mt74 in de aanbieding maar dan moet ik wel eerst zeker weten of er mensen komen die daar interesse in hebben
Nou praat je toch wel een beetje eng obsessief hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik krijg er hetzelfde ongemakkelijke gevoel bij als kruimels onder Ivans kinderstoel: weg, ze moeten weg, ze horen er niet!
Claudia heeft een tik !!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
Geen verschil, houd ik ook niet van. Dat geldt trouwens niet alleen voor polo's (dus met kraagje) maar ook kraagloze truien/shirts met knoopjes bovenin. Ik krijg er hetzelfde ongemakkelijke gevoel bij als kruimels onder Ivans kinderstoel: weg, ze moeten weg, ze horen er niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |