abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87187944
Nog even off-topic dan, mijn vriend wordt er wel eens moe van denk ik, dat ik alles wat ik denk, maar dus heel zen niet post, toch aan hem kwijt moet. Ja, die van Fok, met dat baby'tje zo oud als bladiebladiebla...

En ja he, dat vind ik ook. ;(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87188006
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb wel vaker dat soort periodes. Tot ik denk te merken dat mensen me niet meer aardig vinden, dan dim ik weer in. :@
Ik vind het wel gezellig eerlijk gezegd! >:O
pi_87188112
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:08 schreef oeke het volgende:
Nog even off-topic dan, mijn vriend wordt er wel eens moe van denk ik, dat ik alles wat ik denk, maar dus heel zen niet post, toch aan hem kwijt moet. Ja, die van Fok, met dat baby'tje zo oud als bladiebladiebla...

En ja he, dat vind ik ook. ;(
Haha, herkenbaar! Ik lig 's avonds in bed soms ook hele OUD-intriges aan Nils uit te leggen. :')

Wat een ontboezemingen in het kleertjestopic. :D
pi_87188125
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik vind het wel gezellig eerlijk gezegd! >:O
Gelukkig maar! *;
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:12:06 #155
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87188186
Ik verwijder ook regelmatig stukjes text voor ik reageer in een topic of ik reageer soms helemaal niet. :@

In de SC las ik dat er al een tijdje geen rellen meer geweest zijn en dat ze gemist worden. Misschien moeten we allemaal wat minder op onze tong bijten en soms eens wat vaker ondoordacht op 'invoeren' rammen. :D

Ontopic: Oeke, ik vond die lijstjes juist geweldig! Daaraan kun je echt weer zien hoe mensen en dus ook smaken verschillen.
Ik merk aan mezelf dat mijn denkbeeldige lijstjes ook wel veranderen. Mijn dochter zou geen roze dragen. :{w Mijn dochter zou geen truttige jurkjes krijgen. :{w En nu? Nu heeft ze 't. Alletwee en dan soms nog gecombineerd ook. Gewoon, omdat 't kan en omdat 't haar leuk staat. Dat laatste ook niet altijd maar hey, dat wist ik vantevoren ook niet he. :D
A grand adventure has begun.
pi_87188319
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef Keshet het volgende:
Ik verwijder ook regelmatig stukjes text voor ik reageer in een topic of ik reageer soms helemaal niet. :@

In de SC las ik dat er al een tijdje geen rellen meer geweest zijn en dat ze gemist worden. Misschien moeten we allemaal wat minder op onze tong bijten en soms eens wat vaker ondoordacht op 'invoeren' rammen. :D
Ontopic: Oeke, ik vond die lijstjes juist geweldig! Daaraan kun je echt weer zien hoe mensen en dus ook smaken verschillen.
Ik merk aan mezelf dat mijn denkbeeldige lijstjes ook wel veranderen. Mijn dochter zou geen roze dragen. :{w Mijn dochter zou geen truttige jurkjes krijgen. :{w En nu? Nu heeft ze 't. Alletwee en dan soms nog gecombineerd ook. Gewoon, omdat 't kan en omdat 't haar leuk staat. Dat laatste ook niet altijd maar hey, dat wist ik vantevoren ook niet he. :D
Ik zeg: doen! :P
pi_87188419
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:10 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Haha, herkenbaar! Ik lig 's avonds in bed soms ook hele OUD-intriges aan Nils uit te leggen. :')
Wat een feest der herkenning! :D

Ik vind je directheid geweldig, Ssserpente. Lekker houden zo, wat mij betreft.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:15:58 #158
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87188434
:')
Ik dacht dat SC mijn post had gepost. Die nieuwe avatar is het dus ook niet.

Verder heb ik even weinig nuttigs toe te voegen hier. :D
A grand adventure has begun.
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:19:26 #159
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87188602
ik vond die lijstjes juist echt fantastisch en hilarisch!!!

en tja smaken blijven verschillen toch???

@Keshet; dat van roze herken ik ook; en toch heb ik heul veel roze in de kast hangen...
staat Evie ook gewoon mooi O+
(en offtopic; wat is dat in hemelsnaam in je avatar??)

een lijstje van mij; en er is nog veul meer:
doesn't like:
* alles met winnie de pooh, woezel en pip en al dat gespuis
* paaseihaarbandjes
* glitterschoenen
* bontachtige frutsels
* leerachtige stofjes
* jurkjes met tule en andere oncomfotabele stofjes

* stipjes
* streepjes
* basics (draaggemak vooral, zoals GMK)

en de rest schiet me ff niet te binnen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87188748
Als ik zeg "omg iemand van fok... :o "
dan pakt B. gelijk zn cola en popcorn erbij :')

en als ik alleen zeg, "omg :o " dan zegt ie meestal... vertel... iemand van fok? :P
achja, je kunt er maar mee bezig zijn hihi.

Wij gaan op schoenenjacht! Ze stapt ineens heel stevig de hele kamer door. Eerst maar een minuut of wat achter elkaar en dan was het wel weer genoeg maar nu net de hele tijd non-stop en heel stevig en zonder te vallen. Ze is nu gister meegeweest het bos in, daar moest en zou ze de wandelwagen uit, logisch natuurlijk maarja toch slofjes enzo en nattigheid, ik vond het wat te koud eigk. En vandaag bij het boodschappen doen wilde ze ook per se stapjes zetten. Ja prima, maar zelfde verhaal, t leek me zo koud enzo.
Dus nu ze zo stevig stapt maar op zoek naar flexibele schoentjes. Ik heb her en der net wat leuks gespot dus ik ga eens kijken of het aan te fietsen is morgen. ja ik weet dat er een schoenentopic is maar ik ben te lui om te zoeken en daar te posten :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:22:31 #161
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87188806
Ik ben ook afgehaakt. Ik weet niet over wat voor lijstjes jullie het hebben :'( en ik heb geen man om alle intriges (die ik verder toch niet meekrijg) mee te delen in bed :'( :'( .
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:22:50 #162
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87188824
Minder leuteren, meer kleertjes posten! :7
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_87188879
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:15 schreef Keshet het volgende:
:')
Ik dacht dat SC mijn post had gepost. Die nieuwe avatar is het dus ook niet.
Ik wilde al zeggen, die avatar past je niet Keshet, nu denk ik steeds dat je SC bent. Maar ja, zen he?

Oh, en op de tuin kwamen er ook steeds gesprekken in mijn hoofd op. Dingen waar ik dan nog wat mee moest vond ik. Bij gebrek aan internet waarschijnlijk. Maar die nu alweer niet meer van belang zijn.

Oh, behalve deze: Groof, jij zei dat je S wel vaak in iets te kleine/strakke kleertjes stak, maar R. juist niet.
Ik vind dat verschil zo grappig!
pi_87188949
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:21 schreef huuphuup het volgende:
Als ik zeg "omg iemand van fok... :o "
dan pakt B. gelijk zn cola en popcorn erbij :')

en als ik alleen zeg, "omg :o " dan zegt ie meestal... vertel... iemand van fok? :P
achja, je kunt er maar mee bezig zijn hihi.

ben blij te lezen dat ik niet de enige ben :D

ach beter een virtueel leven dan helemaal geen leven :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:25:09 #165
313287 Groofsken3
pi_87188977
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:23 schreef oeke het volgende:

[..]

Oh, behalve deze: Groof, jij zei dat je S wel vaak in iets te kleine/strakke kleertjes stak, maar R. juist niet.
Ik vind dat verschil zo grappig!
:D Wat moest je daar dan nog mee? Gewoon even delen met mij O+ .
pi_87189036
Over te klein/groot gesproken: mijn neefje heeft vaak wat krappe kleertjes aan, vooral bovenkleding, en ik vind dat erg schattig staan. Bij Ivan kan ik dat niet eens doen want die is daar niet slank genoeg voor. Hij zou er echt lachwekkend uitzien met een shirtje dat net iets te strak en net iets te kort is.

Oh, en ik zou nog een foto maken van Ivans nieuwe jasje. Probeer ik morgen te doen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:27:22 #167
313287 Groofsken3
pi_87189111
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
Over te klein/groot gesproken: mijn neefje heeft vaak wat krappe kleertjes aan, vooral bovenkleding, en ik vind dat erg schattig staan. Bij Ivan kan ik dat niet eens doen want die is daar niet slank genoeg voor. Hij zou er echt lachwekkend uitzien met een shirtje dat net iets te strak en net iets te kort is.

Oh, en ik zou nog een foto maken van Ivans nieuwe jasje. Probeer ik morgen te doen!
Misschien is dat wel de reden? :o . Mijn dochter is ook een slankie, mijn zoon een lekker beertje O+ . Wat goed zeg.
pi_87189151
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:25 schreef Groofsken3 het volgende:
:D Wat moest je daar dan nog mee? Gewoon even delen met mij O+ .
Ja, daar moest ik dan een hele week over nadenken! :D
Misschien omdat Ko vaak strakke truitjes draagt. :P

Huup, ik moet ook voor schoenen. Jammer dat we zo uit de buurt wonen anders hadden we non-virtueel kunnen gaan shoppen met ons kroost. O+
pi_87189219
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat een feest der herkenning! :D

Ik vind je directheid geweldig, Ssserpente. Lekker houden zo, wat mij betreft.
Lief! Dankjewel!
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:29:40 #170
313287 Groofsken3
pi_87189236
Ik merk trouwens dat R ook wel vaker wat te klein spul aanheeft. Alleen is dat dan een soort luiïgheid van mij, want ik vind ruimer valledn nogsteeds beter staan bij hem. Ik moet op zoek naar kleertjes in de volgende maat. :Y
pi_87189393
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef oeke het volgende:

[..]

Ja, daar moest ik dan een hele week over nadenken! :D
Misschien omdat Ko vaak strakke truitjes draagt. :P

Huup, ik moet ook voor schoenen. Jammer dat we zo uit de buurt wonen anders hadden we non-virtueel kunnen gaan shoppen met ons kroost. O+
oh ja! O+ t is dat ik een logistieke ramp ben momenteel anders had k wel je kant uitgekomen, lekker veel keus :P

En strakke kleertjes, ik weet het niet, het staat Amélie wel op zich maar ik vind het gedoe met aandoen (shirtjes dan) en ik draag zelf niet graag strakke dingen, dat zal ook wel meespelen. Dus meestal vind ik het al snel te strak zitten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:34:54 #172
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87189474
Bij Isa moet 't echt op maat zitten.
Te groot lijkt zwerver achtig & te klein staat ook raar.
Misschien ook door de leeftijd nu.
pi_87189496
lijstjes?

like:

alles wat niet druk is, op stippen na. verder heb ik weinig bedrukte kleding voor haar
skinnyjeansjes
spijkerbroekjes
vestjes in 1 kleur (daar heeft ze er wel 20 van :P )
allstars
laarsjes (regen, zelfs uggjes en ouderwetse sandaaltjes)
vintage
en lekkere baby emo kleding (zwart enzo :P ) maar juist ook veel klassiek (broderie, de sandaaltjes, manteltjes)

dislike:
Schreeuwerig.
Breezerachtig (bontkraagjes en zo'n staart op de kop met 12 frutsels erin)
Oorbellenbabystijl <-- (paaseibandjes, idiote jurkjes alles in parelmoer, lichtroze, glimstofjes)

BEERTJES, POESJES HONDJES :r vreselijk
velours :r (maar dat komt omdat ik kippenvel krijg van die kutstof)
strepen
verder alles wat er zo'n beetje bij C&A op de babyafdeling hangt (gewatteerde jassen, vreselijke prints, winnie de pooh enzo)

lakschoentjes
pi_87189717
hhahaha :D

+1 voor het lijstje van KD :P helemaal totaal agree.

Ik vind deze schoens wel grappig/betaalbaar. Hoewel iets met veters erin handiger is want verstelbaar.

vooral die laatste O+

ff verder kieken nog :9
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:43:56 #175
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87189873
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:38 schreef lily het volgende:
Maar hoe zit dat dan... met een hekel aan knoopjes? Je trekt een blouse toch maar 1 keer per dag aan?
Of vinden ze het gewoon lelijk?
Cato vindt knoopjes vooral heel VIES. ze stinken, volgens haar. dus het feit dat je ze maar 1x aan hoeft te trekken maakt het niet minder erg, je ruikt die vieze knopen toch de hele dag...

vanavond moest ik een clownspak vermaken omdat WIllem dat morgen aan moet bij een optreden op school, en 't bleek wat te krap geworden. ik maakte de 'bretels' wat langer en zette er een paar extra knopen op. ze vond 't ondanks haar afkeer toch wel fascinerend en wilde steeds weer even in 't knopendoosje kijken. tenslotte kwam ze tot de conclusie dat knopen eigenlijk alleen vies zijn 'als er van die touwtjes door zitten'. tsja, zonder die touwtjes kan ik ze nergens aan vast maken... :o
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')