Ik vind het wel gezellig eerlijk gezegd!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb wel vaker dat soort periodes. Tot ik denk te merken dat mensen me niet meer aardig vinden, dan dim ik weer in.
Haha, herkenbaar! Ik lig 's avonds in bed soms ook hele OUD-intriges aan Nils uit te leggen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:08 schreef oeke het volgende:
Nog even off-topic dan, mijn vriend wordt er wel eens moe van denk ik, dat ik alles wat ik denk, maar dus heel zen niet post, toch aan hem kwijt moet. Ja, die van Fok, met dat baby'tje zo oud als bladiebladiebla...
En ja he, dat vind ik ook.
Gelukkig maar!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig eerlijk gezegd!
Ik zeg: doen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef Keshet het volgende:
Ik verwijder ook regelmatig stukjes text voor ik reageer in een topic of ik reageer soms helemaal niet.
In de SC las ik dat er al een tijdje geen rellen meer geweest zijn en dat ze gemist worden. Misschien moeten we allemaal wat minder op onze tong bijten en soms eens wat vaker ondoordacht op 'invoeren' rammen.
Ontopic: Oeke, ik vond die lijstjes juist geweldig! Daaraan kun je echt weer zien hoe mensen en dus ook smaken verschillen.
Ik merk aan mezelf dat mijn denkbeeldige lijstjes ook wel veranderen. Mijn dochter zou geen roze dragen.Mijn dochter zou geen truttige jurkjes krijgen.
En nu? Nu heeft ze 't. Alletwee en dan soms nog gecombineerd ook. Gewoon, omdat 't kan en omdat 't haar leuk staat. Dat laatste ook niet altijd maar hey, dat wist ik vantevoren ook niet he.
Wat een feest der herkenning!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:10 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar! Ik lig 's avonds in bed soms ook hele OUD-intriges aan Nils uit te leggen.![]()
Ik wilde al zeggen, die avatar past je niet Keshet, nu denk ik steeds dat je SC bent. Maar ja, zen he?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:15 schreef Keshet het volgende:
![]()
Ik dacht dat SC mijn post had gepost. Die nieuwe avatar is het dus ook niet.
ben blij te lezen dat ik niet de enige benquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:21 schreef huuphuup het volgende:
Als ik zeg "omg iemand van fok..."
dan pakt B. gelijk zn cola en popcorn erbij
en als ik alleen zeg, "omg" dan zegt ie meestal... vertel... iemand van fok?
![]()
achja, je kunt er maar mee bezig zijn hihi.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, behalve deze: Groof, jij zei dat je S wel vaak in iets te kleine/strakke kleertjes stak, maar R. juist niet.
Ik vind dat verschil zo grappig!
Misschien is dat wel de reden?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
Over te klein/groot gesproken: mijn neefje heeft vaak wat krappe kleertjes aan, vooral bovenkleding, en ik vind dat erg schattig staan. Bij Ivan kan ik dat niet eens doen want die is daar niet slank genoeg voor. Hij zou er echt lachwekkend uitzien met een shirtje dat net iets te strak en net iets te kort is.
Oh, en ik zou nog een foto maken van Ivans nieuwe jasje. Probeer ik morgen te doen!
Ja, daar moest ik dan een hele week over nadenken!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:25 schreef Groofsken3 het volgende:
Wat moest je daar dan nog mee? Gewoon even delen met mij
.
Lief! Dankjewel!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een feest der herkenning!
Ik vind je directheid geweldig, Ssserpente. Lekker houden zo, wat mij betreft.
oh ja!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik dan een hele week over nadenken!![]()
Misschien omdat Ko vaak strakke truitjes draagt.![]()
Huup, ik moet ook voor schoenen. Jammer dat we zo uit de buurt wonen anders hadden we non-virtueel kunnen gaan shoppen met ons kroost.
Cato vindt knoopjes vooral heel VIES. ze stinken, volgens haar. dus het feit dat je ze maar 1x aan hoeft te trekken maakt het niet minder erg, je ruikt die vieze knopen toch de hele dag...quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:38 schreef lily het volgende:
Maar hoe zit dat dan... met een hekel aan knoopjes? Je trekt een blouse toch maar 1 keer per dag aan?
Of vinden ze het gewoon lelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |