of je leest evenquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:40 schreef Kleurdoos het volgende:
t hoeft niet zo prijzig te zijn toch?
koop dan lekker een wit t-shirt
ik wil gewoon iets waar luca zichzelf fijn in voelt. als hij een colbert zou willen zou hij er zeker één krijgen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Lady, ik heb gister even op Marktplaats gezocht en als je op pakket zoekt vind je echt hoopjes colberts.ik vind ze voor gewoon zo niet leuk, daarom viel het me op.
haha ja, dat zei ik ook al. maar deze kon genade vinden in zijn ogen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:55 schreef trui het volgende:
maar luca, aan een bloes zitten veel meer knoopjes!
ja hè. oh ja, jij hebt m gezien natuurlijk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:30 schreef huuphuup het volgende:
oh buuf die blouse zou je blonde erg goed staan
ja, en een keer úit ook nog. Gemakzuchtig denk ik. Maar goed, hij wilde deze wel, was ie er niet meer in het paars.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:38 schreef lily het volgende:
Maar hoe zit dat dan... met een hekel aan knoopjes? Je trekt een blouse toch maar 1 keer per dag aan?
Of vinden ze het gewoon lelijk?
Ohhhhhquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:09 schreef ik80lll het volgende:
wie had het nou laatst over ballet:
[ afbeelding ]
lotte heeft hier net een nieuw pakje, alle andere kinderen hadden een rokje, ze was wat jaloers hahaha
ooooooooooooh!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:09 schreef ik80lll het volgende:
[ afbeelding ]
lotte heeft hier net een nieuw pakje, alle andere kinderen hadden een rokje, ze was wat jaloers hahaha
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:09 schreef ik80lll het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |