abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:31:16 #51
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87137817
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:20 schreef ik80lll het volgende:
kledingvoorschriften zijn hier ook anders dan wat zij aanheeft ;)
alleen geen kind (lees moeder) die zich eraan houdt. ja en als ik me er dan als enige wel aan wil houden krijg ik een kind met een huilend gezicht. Vandaar dus toch maar het rokje ed. Zo ziet ze er wel een jaar ouder uit dan ze is hahaha
Ze zijn hier echt onwijs streng ermee.
Niet tijdens een eerste proefles dan maakt 't niet uit.
Maar na de proefles moet je aan de kledingvoorschriften voldoen anders wordt je gewoon geweigerd.

Hoe oud is ze dan?
Ik gok 'r op een jaartje of 6 :P
pi_87138738
Oh, echt een balletmeisje! O+ O+ O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:09:57 #53
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87139077
Vandaag Jorja's kast leeggemaakt en maar meteen nieuw gaan halen:

En ik kon het niet laten:

En ze hadden weer de 5-packs rompertjes *O* *O* *O* (ik zweer bij de Hema-rompers)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:27:24 #54
298315 SacreCoeur
pi_87139718
Dat eerste jurkje? is echt leuk.
pi_87139987
Leuke dingen JeetjeJom :Y vooral de eerste twee vind k erg lief.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:37:12 #56
238474 Jeetjejom
pi_87140042
Het eerste jurkje is van Ducky Beau, normaal ben ik er geen fan van, maar dit vond ik echt te lief om te laten hangen..... En het tule rokje heb ik al heel vaak in mijn handen gehad, maar die was altijd pas vanaf mt 92. Nu hadden ze hem eindelijk in 80!!!!!
Heb alleen nog geen idee hoe ik het ga combineren, maar dat is voor later zorg :D
Jouw warmte is genoeg
pi_87140381
Mijn GMK jurkje van marktplaats is binnen (en ik heb uiteraard meteen een matchend shirtje en legging gekocht O-) ). Ik blijf erbij dat hij me bekend voorkomt, dus als iemand hier de vorige eigenaar was, let me know :D

Ik heb denk ik een nieuwe favoriete outfit voor Isabeau O+ (wel een beetje crappy foto's)

O+ (en die kat vindt echt alles prima, hij zoekt haar echt op)
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:10:00 #58
238474 Jeetjejom
pi_87141058
Zelfs bijpassende elastiekjes in de haren!!!!! (en hier vindt de oudste kat ook alles prima, maar haar echt opzoeken doet hij niet. Laat zich wel knuffelen en zoenen hahaha)
Jouw warmte is genoeg
pi_87141588
Vijf minuten later had ze de elastiekjes vakkundig verwijderd. }:|
pi_87141785
:o dat jurkje heb ik echt net een half uur geleden op marktplaats gezien. Je hebt het voor een mooi prijs gekregen :P
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_87141901
Leuk Jeetjejom, inderdaad de eerste 2 vind ik heel lief. O+

Sorboo, het staat Isabeau weer mooi! O+
En die vogeltjes, die kon je een tijd terug kopen bij de Hema als opstrijkapplicaties. Of is het een opdruk? Misschien herken je ze van de Hema?
Mij komt het als geheel niet bekend voor in elk geval.
Echt heel leuk zo gecombineerd met dat blauw. O+
pi_87141980
Schetig sorbo O+
misschien wat Oeke zegt? Dat je het plaatje herkend ergens van ofzo? Mij komt het ook niet bekend voor.

Isabeau's haar is zo leuk <3 Amélie heeft echt te fijn/weinig haar voor zoiets :D t is zo dun haha heeft ze van mij. is er nog iets dun aan me _O- :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:39:57 #63
298315 SacreCoeur
pi_87142099
Ohh wat staat dat kleurtje leuk bij 'r!!
Ik krijg gelijk een goed idee, 'k heb dus niets met basic.
En had wel zo'n jurkje spicy orange.
Ga 'm pimpen met strijkspul.

Zou deze gaan met oranje?
Hij's gewoon zo fout dat 'ie leuk is :')

pi_87142291
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:30 schreef sproet-je het volgende:
:o dat jurkje heb ik echt net een half uur geleden op marktplaats gezien. Je hebt het voor een mooi prijs gekregen :P
Ik heb hem niet gekregen voor die 5 euro hoor ;)

Ik weet het niet Oeke, zou kunnen!

Huup! :o Volgens mij had je ook best dunne vingers :P

SC, leuke applicatie!
pi_87142313
@SC, Weet niet, misschien dat de tintjes net niet leuk bij elkaar kleuren. Maar dat is op zich wel op te lossen door er een stukje stof onder te doen in een contrasterende kleur toch? Bijvoorbeeld in dat blauw van de achtergrond, eventueel met een kartelschaar een randje eraan knippen en dat vastnaaien en daar je applicatie op jassen.

Of zo'n hysterisch kantstukje eronder langs de randjes.

@Sorbo meh, daar dingt mn ring anders over :') die wil nie meer :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:48:33 #66
298315 SacreCoeur
pi_87142438
Ja ik weet niet of oranje & rood goed samen gaan :P
Maargoed anders gebruik 'k een ander shirtje.

Met bijpassend speldje natuurlijk. (8> (die site is leuk joh)

zondag 3 oktober 2010 @ 20:11:10 #67
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87143321
Isabeau, wat staat die blauwe kleur haar goed inderdaad, en het jurkje matcht haar haren O+ . Ik vind dat erg leuk zo'n strijkapplicatie erop. :Y
pi_87144465
Whaa ik zie nu pas dat er op de achtergrond nog een kat ligt te slapen! Die heeft een goede schutkleur! :D
pi_87144660
oeh leuk jurkje zo, met die vogel O+
pi_87145467
Leuk die rok JeetjeJom!

ooh gaaf Sorbootje, wat een ontzettend leuk setje zo O+ ik ken meestal veel kleertjes van hier maar jurkje zegt me niks.

Jaa doen SC, Pipi is cool!

Oeke heb je al een fotootje van Ko in 1 van zn vintage kleertjes???
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87147878
Nee joh Poppejans, ik moet het spul nog wassen en vandaag was het te mooi weer. ;)

Leuke applicatie SC. :)
pi_87150301
Deze is leuk zeg

O+
pi_87152589
Twinkly, staat onze GMK bestelling al op ''verzonden"
ik lees nu net daar in het gastenboek dat als je onlangs besteld hebt het vertraging oploopt omdat het heel druk is en er een medewerker ziek is -O- -O- -O-
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87152671
die medewerker heeft iets chronisch dan, mijn bestelling duurde ook anderhalve week, vervolgens hoorde ik (na mijn betaling dat 1 van mijn artikelen niet op voorraad was :( maar heb ipv dat overslagtruitje een overslagjurkje gekregen) dus dat was oke.. maar lang wachten :(
pi_87152771
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:54 schreef Kleurdoos het volgende:
die medewerker heeft iets chronisch dan, mijn bestelling duurde ook anderhalve week, vervolgens hoorde ik (na mijn betaling dat 1 van mijn artikelen niet op voorraad was :( maar heb ipv dat overslagtruitje een overslagjurkje gekregen) dus dat was oke.. maar lang wachten :(
:D
Ja dat is gewoon ruk! Helemaal omdat je hier en in dat gastenboek leest dat iedereen zn bestelling gewoon echt heeft binnen een paar dagen. Wij wachten nu al zo'n 12 dagen
pi_87152816
volgens mij plaatsen ze zelf berichtjes in dat boek, na een aantal negatieve berichten :+
pi_87152873
Tjemig, ik word gek van dat GMK, wat een gedoe de hele tijd!

Mijn oom komt met Kerst weer naar NL, hij woont in Amerika, en vorig jaar heeft hij veel voor me meegenomen. Nu belde hij mijn moeder dat hij weer kwam en of ik weer dingen wilde bestellen.
Dus, weten jullie nog leuke Amerikaanse webshops waar ik moet kijken. :9~
pi_87153114
Oh! Oeks!! wat een geluk :9
ik weet zo niks maar ik ga morgen ff gluren. Daar móet wat leuks te vinden zijn O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:05:51 #79
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87153170
goh raar van GMK; ik heb inmiddels beide bestellingen binnen, duurder wel iets langer; maar niet enorm. En ook alles was leverbaar..

vervelend zeg!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87153243
Oh god, de baby Gap.

En ik heb alleen nog maar bij de one-pieces gekeken. :D
Dit wordt een financiele kaalslag.
Wanneer kwam de kinderbijslag ook weer?
pi_87153585
die zijn alle 3 leuk zeg!
pi_87153640
de kinderbijslag is net 1 dagen binnen :D
pi_87153732
De pyjama's zijn ook geweldig.
pi_87153753
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:19 schreef p_iglet het volgende:
de kinderbijslag is net 1 dagen binnen :D
Haha, financiele wanorde hier! :P
Ik wist wel oktober, niet begin, midden of eind.
pi_87158521
altijd de eerste van t kwartaal Oeks! :D
Ik vind die pakjes echt geweldig :o vooral die middelste O+

En zoiets als Wooden Buttons? Is dat niet een stuk goedkoper in de VS?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 4 oktober 2010 @ 07:43:10 #86
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_87158605
Osh Kosh :9 tenminste vroegah wel
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 4 oktober 2010 @ 07:44:17 #87
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87158614
Oeke, kijk ook eens bij Carter's & OshKosh B’gosh!

Er zit waarschijnlijk een hoop tussen wat niet je smaak is maar ze hebben er echt ook leuke dingen tussen zitten!

Speciaal voor P. heb ik deze uitgezocht. :+

EDIT: Als je de GAP spullen leuk vindt kijk dan ook eens bij Old Navy en bij 77 Kids van American Eagle.
A grand adventure has begun.
pi_87158691
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:58 schreef oeke het volgende:
Tjemig, ik word gek van dat GMK, wat een gedoe de hele tijd!

Mijn oom komt met Kerst weer naar NL, hij woont in Amerika, en vorig jaar heeft hij veel voor me meegenomen. Nu belde hij mijn moeder dat hij weer kwam en of ik weer dingen wilde bestellen.
Dus, weten jullie nog leuke Amerikaanse webshops waar ik moet kijken. :9~
Babygap natuurlijk! Daar bestel ik vaak als mijn broertje hierheen komt O+
pi_87161260
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef Poppejans het volgende:
ik lees nu net daar in het gastenboek dat als je onlangs besteld hebt het vertraging oploopt omdat het heel druk is en er een medewerker ziek is -O- -O- -O-
Nee :( &$#(*# :'( :'( :'( Nog even en Wolf en Niels zijn ook uit 86-92 gegroeid!!

Edit: ik doe de pc uit en ik krijg het mailtje. Verzonden!! Juig! (Telefoon)

Oeke wat doe je nu }:| Die GAP jumpsuitjes zijn te leuk!
Waar blijft de foto van Ko in die enorm leuke oranje gestreepte trui met poppetjes O+

Sorbootje wat een enorm leuke outfit heb je voor Isabeau gescoord! Die applicatie O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87161604
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef Poppejans het volgende:
oh, jullie wachten echt al lang :o

en ik nu dus ook met mijn uit elkaar vallende jumpsuit. Hij gaat vandaag pas op de post want ik had geen postzegels
pi_87161648
Die pakjes zijn te gek, oeke

maar babyGAP; dat is hier toch niet verkrijgbaar?
pi_87161985
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:28 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Nee :( &$#(*# :'( :'( :'( Nog even en Wolf en Niels zijn ook uit 86-92 gegroeid!!

Edit: ik doe de pc uit en ik krijg het mailtje. Verzonden!! Juig! (Telefoon)

*O* *O* *O* Yesss

Oeke, dat is nog eens handig zo'n oom! BabyGap heeft inderdaad leuke dingen, ik heb er eens rond gekeken toen ik in USA was.Maar toen was ik nog kindloos hoor dus niks gekocht.
Ik vind dat 1e en 2e pakje helemaal Ko! Het 1e vind ik het allerleukst

Sorbo door dat leuke plaatje op dat GMK jurkje heb ik ook helemaal zin om iets op een GMK kledingstuk te maken!
Ik ga denk ik van die strijk appel knielappen kopen voor op een jumpsuit
pi_87164924
Lily, mijn oom komt naar Nederland en wil wel wat dingen meenemen. Dus dan laat ik het naar hem sturen.
Alhoewel P. net zei dat mijn oom vorig jaar zei dat hij wel extra moest betalen voor de bagage.
Dus nu voel ik me al schuldig bij voorbaat. Terwijl hij het zelf aanbood. :{
Laat ik er maar vanuit gaan dat hij het als een kadootje beschouwt. Ofzo.
Aaargh, nu ben ik in de war!

Ik vind die derde met die koptelefoon heel leuk! :D

Dankjewel voor de linkjes Keshet, ik ga ze eens goed bestuderen vanavond.

Klinkt goed, Poppejans, appelknielappen. O+
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:52:40 #95
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87165557
die belasting kun je 'm toch terugbetalen? (die moet je ook betalen als je online uit de US iets bestelt).
in de haak.
pi_87167154
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:52 schreef trui het volgende:
die belasting kun je 'm toch terugbetalen? (die moet je ook betalen als je online uit de US iets bestelt).
Nee, het is geen belasting.
Ik weet dat je die moet betalen als je iets besteld, maar die hoef je niet te betalen als iemand je iets stuurt en daarop zet: 'Gift'
In dit geval zit het in zijn koffer en hoeft hij er geen belasting over te betalen.

Hij moet de extra bagage betalen, althans P. en hij hadden een gesprek over bagage, dat je vroeger meer mocht meenemen, nu mag hij handbagage en 1 koffer meenemen, meer is bij betalen. Dus die extra koffer vol spullen die hij voor familie meesjouwt.
Maar omdat het niet rechtstreeks tegen mij is gezegd voelt het ook raar om daarover te beginnen.
Dat zal ik wel doen hoor, maar de kans is groot dat hij dat niet wil, waardoor ik me nu al schuldig kan voelen.
pi_87167292
Maar kleren wegen toch niet zo gek veel? Ik weet dat als mijn man voor zijn werk naar amerika gaat ook kleertjes koopt voor dana en ook dingen voor mij en hemzelf meeneemt hij nog nooit tegen dit probleem is aangelopen. En als mijn vader of zijn vrouw dit doen is dit ook nooit een probleem.

MIschien wel als hij voor de hele famillie allemaal dingen mee moet nemen ja, maar dan hoef jij je daar niet alleen schuldig over te voelen in elk geval ;)
pi_87167546
Het zal wel iets van 20 kg zijn wat ie mee mag nemen, en dat zit idd vrij rap vol.
Maar als jij 1 pakje ofzo 'aanneemt' om het zo maar te zeggen, dat kost hem die 20 kg niet hoor. T wordt misschien wat anders als je Ko zn hele wintergarderobe zo besteld :P maar met 1 pakje of iets loopt het wel los denk ik, als het aangeboden is kun je dat best aannemen lijkt me zonder je daar schuldig over te voelen.

Ik heb net bij Hans Textiel 2 basic shirtjes gehaald in de uitverkoop, ik dacht dat ik 2 x 86-92 had maar in de een staat 110-116. Ze zijn alleen precies net zo groot _O- :D verkeerd labeltje erin ofzo want daar ga je een kind met 110-116 echt niet ingepropt krijgen haha :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87168866

:D links 86-92 rechts 110-116, lijkt me nie kloppen :+
Ze waren er ook in t donkerpaars, lichtroze en zwart. 5,99 voor 2 stuks.

en die, een stuk donkerder denim dan op de foto haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87169357
Leuke aanwinsten Huup! Dat rokje! O+

Ik had laatst ook zoiets bij de Hema, zwembroekje, maat 86-92 gekocht, stond er op het kaartje 74-80, maar op het labeltje 86-92. Welke maat het nou is? Het paste in elk geval. :)

Ik ga me er ook maar niet al te druk over maken, Het was waarschijnlijk gewoon zo'n gesprekje over de goede oude tijd. Ik zal het nog wel even aanstippen in een mailtje, gewoon voor de zekerheid. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')