Ze zijn hier echt onwijs streng ermee.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:20 schreef ik80lll het volgende:
kledingvoorschriften zijn hier ook anders dan wat zij aanheeft![]()
alleen geen kind (lees moeder) die zich eraan houdt. ja en als ik me er dan als enige wel aan wil houden krijg ik een kind met een huilend gezicht. Vandaar dus toch maar het rokje ed. Zo ziet ze er wel een jaar ouder uit dan ze is hahaha
Ik heb hem niet gekregen voor die 5 euro hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:30 schreef sproet-je het volgende:dat jurkje heb ik echt net een half uur geleden op marktplaats gezien. Je hebt het voor een mooi prijs gekregen
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:54 schreef Kleurdoos het volgende:
die medewerker heeft iets chronisch dan, mijn bestelling duurde ook anderhalve week, vervolgens hoorde ik (na mijn betaling dat 1 van mijn artikelen niet op voorraad wasmaar heb ipv dat overslagtruitje een overslagjurkje gekregen) dus dat was oke.. maar lang wachten
Haha, financiele wanorde hier!quote:
Babygap natuurlijk! Daar bestel ik vaak als mijn broertje hierheen komtquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:58 schreef oeke het volgende:
Tjemig, ik word gek van dat GMK, wat een gedoe de hele tijd!
Mijn oom komt met Kerst weer naar NL, hij woont in Amerika, en vorig jaar heeft hij veel voor me meegenomen. Nu belde hij mijn moeder dat hij weer kwam en of ik weer dingen wilde bestellen.
Dus, weten jullie nog leuke Amerikaanse webshops waar ik moet kijken.
Neequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, staat onze GMK bestelling al op ''verzonden"
ik lees nu net daar in het gastenboek dat als je onlangs besteld hebt het vertraging oploopt omdat het heel druk is en er een medewerker ziek is![]()
![]()
oh, jullie wachten echt al langquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, staat onze GMK bestelling al op ''verzonden"
ik lees nu net daar in het gastenboek dat als je onlangs besteld hebt het vertraging oploopt omdat het heel druk is en er een medewerker ziek is![]()
![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:28 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nee&$#(*#
![]()
![]()
Nog even en Wolf en Niels zijn ook uit 86-92 gegroeid!!
Edit: ik doe de pc uit en ik krijg het mailtje. Verzonden!! Juig! (Telefoon)
Nee, het is geen belasting.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:52 schreef trui het volgende:
die belasting kun je 'm toch terugbetalen? (die moet je ook betalen als je online uit de US iets bestelt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |