abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87189941
Die zijn leuk Huup!
Zijn die zolen alleen niet stug? Ik ben wat paranoia over schoenzolen geloof ik.
Mijn mam en ik gingen schoenen kijken maar bij alles wat Ko paste ging hij acuut weer kruipen. :D

Ik sluit mij aan bij het lijstje van KD. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87190004
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef trui het volgende:
Cato vindt knoopjes vooral heel VIES. ze stinken, volgens haar. dus het feit dat je ze maar 1x aan hoeft te trekken maakt het niet minder erg, je ruikt die vieze knopen toch de hele dag...

vanavond moest ik een clownspak vermaken omdat WIllem dat morgen aan moet bij een optreden op school, en 't bleek wat te krap geworden. ik maakte de 'bretels' wat langer en zette er een paar extra knopen op. ze vond 't ondanks haar afkeer toch wel fascinerend en wilde steeds weer even in 't knopendoosje kijken. tenslotte kwam ze tot de conclusie dat knopen eigenlijk alleen vies zijn 'als er van die touwtjes door zitten'. tsja, zonder die touwtjes kan ik ze nergens aan vast maken... :o
Oh, dat vind ik bijzonder en lief! Een knopendoos is ook leuk speelgoed natuurlijk, als ze los zijn tenminste, die knopen. :Y
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:47:22 #178
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87190030
leuke laarsjes huup! maar ik zou ze inderdaad eerst even willen voelen (en liefst bij kindlief aanpassen, want dat is toch altijd weer afwachten).
in de haak.
pi_87190046
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:45 schreef oeke het volgende:
Die zijn leuk Huup!
Zijn die zolen alleen niet stug? Ik ben wat paranoia over schoenzolen geloof ik.
Mijn mam en ik gingen schoenen kijken maar bij alles wat Ko paste ging hij acuut weer kruipen. :D

Ik sluit mij aan bij het lijstje van KD. :Y
als k het zo zie dan zijn dat van die zolen die je met 1 hand dubbel kunt vouwen.
Maar ik ga uiteraard gewoon in de winkel passen en aan laten meten enzo. De slofjes heb ik hier in het durp gekocht en toen ook gelijk even gekeken wat ze hebben staan aan schoenen maar daar werd ik niet echt blij van ofzo. Jemig de degelijkheid spat er vanaf. :{ ook van het prijskaartje trouwens. Ik ben best voor degelijk schoeisel als in goed schoeisel enzo. Maar het mag wel léuk zijn hoor...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:49:02 #180
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87190124
Ow KD, dan heb ik echt het perfecte jurkje voor je!

Like & dislike ineen! O+

BJ: Dit moet dan dé jurk zijn voor Evie:

In mijn avatar staan hele mooie bloemen. Echt. Maar als ze 60x60 pixels groot zijn zien ze er ietwat verlept uit. Komt goed! :D
A grand adventure has begun.
pi_87190143
de beste schoenen die ik voor elin tot nu toe heb gekocht zijn r allstars, zool is perfect, niet zwaar, buigbaar en ze kan er perfect op rennen O+

ik heb vanalles voor r, laarsjes, boots ) sandaaltjes, lage schoenen etc.. maar heel wat zolen zijn gewoon te zwaar of te lomp ofzo.. dus die allstars --- <3

(en die dr visserschoentjes lijken net botsautootjes man)
pi_87190223
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:49 schreef Keshet het volgende:
Ow KD, dan heb ik echt het perfecte jurkje voor je!

[ afbeelding ]
Like & dislike ineen! O+

BJ: Dit moet dan dé jurk zijn voor Evie:
[ afbeelding ]

In mijn avatar staan hele mooie bloemen. Echt. Maar als ze 60x60 pixels groot zijn zien ze er ietwat verlept uit. Komt goed! :D
dat onderste vind ik idd te cute, maar echt die pooh :{

al moet ik toegeven dat ik af en toe wat subtiele kleding van nijntje heb.. goede kwaliteit (en dat piepkleine logootje negeer ik dan maar :') ) maar niet met zo'n schreeuwerig knien erop
pi_87190232
Nou, en je moet je ook een beetje voorbereiden op wat je wil natuurlijk, door alvast wat te bekijken op het internet. :Y
Mij viel het winkelaanbod ook erg tegen. Maar ja dat was in Zoetermeer. Hopelijk is het hier iets beter. :')

Hier hou ik van, een strak truitje en een wijd broekje. Deze heeft wel zakken aan de zijkant, maar ik vind dat eigenlijk wel leuk. ;)
pi_87190252
botsauto's :D

Keshet :') hahahaha :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87190317
Ja nouja dat dus oeks, ik ga in de winkel even kijken, passen en laten opmeten en vragen stellen enzo. Hebben ze niet wat ik zoek dan kan ik altijd nog online bestellen zie ik, en anders ff bij een andere langs.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87190425
ik vind ko's stijl erg leuk idd, iets altenatiever en schutkleuren :+

als ik een zoon zou krijgen dan zou t waarschijnlijk t meest aansluiten bij Kobus denk ik.. ziet er altijd leuk uit ..

zelf wil ik gewoon dat ze comfortabele kleding aan heeft zodat ze kan rennen springen vliegen.. :)

Als ik soms in t fototopic kijk, of gewoon in mijn vriendenkring

stijve bloesjes, spencertjes (die overigens wel schattig zijn) en dan uiteraard niet vies mogen worden omdat t bloesje wit is enzo :{

elin heeft 1 wit shirt :+
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:58:00 #187
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87190521
Beppie heeft meerdere witte kledingstukken. Ik blijf gewoon stug volhouden. En met chloor wassen :P
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:58:31 #188
265732 Keshet
pi_87190541
Emma krijgt later hele mooie orthopedische schoentjes. (ik verwacht: :r )

Oeke, ik vind Ko's outfit op die foto echt geweldig! O+ Die zakjes op de zijkant (liedje in je hoofd nu, anyone?) maken het broekje juist af!

KD, ik zag laatst in V&A dat je kleding verkocht met Hello Kitty erop. Daar verbaasde ik me al over, ik vond dat helemaal niet bij je passen. Maar jij weet dat waarschijnlijk weer zo te combineren dat 't allemaal nog leuk is ook.
pi_87190830
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef Keshet het volgende:
Emma krijgt later hele mooie orthopedische schoentjes. (ik verwacht: :r )

Oeke, ik vind Ko's outfit op die foto echt geweldig! O+ Die zakjes op de zijkant (liedje in je hoofd nu, anyone?) maken het broekje juist af!

KD, ik zag laatst in V&A dat je kleding verkocht met Hello Kitty erop. Daar verbaasde ik me al over, ik vond dat helemaal niet bij je passen. Maar jij weet dat waarschijnlijk weer zo te combineren dat 't allemaal nog leuk is ook.
hahah ik heb het zelf aangeschaft inderdaad, maar ze heeft het 1 keer aangehad.. dat was voordat die hele hype begon eigenlijk.. nu kan je je kont niet keren of er staat hello kitty op, dus dat komt er hier ook niet meer in.

en erger nog, best triest ook...omdat ik alleen nog maar aan zeeman denk bij hello kitty (al kan H&M er ook nog wat van) ik heb niets met merken maar nu komt het wel heel goedkoop over :P (terwijl ik eerder best wel vaak iets kocht bij zeeman, maar de kwaliteit is zo bar slecht :o )
pi_87190895
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beppie heeft meerdere witte kledingstukken. Ik blijf gewoon stug volhouden. En met chloor wassen :P
hier werkt dat echt voor geen meter, ze is nogal in de 'ik spring van alles af fase' dus ze springt ook erg vaak op r knietjes :') en ik ben een groot voorstander van t zelf laten eten :') en te lui om een slab te gebruiken of r uit te kleden
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:07:52 #191
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_87190979
[/hartonderderiem] Keshet, mn neef draagt orthopedische schoen, al heeel lang. En ze worden steeds mooier!
:*
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:08:37 #192
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87191012
ah, dan moet ik er ook eens een paar van aanschaffen. :+ ;)
in de haak.
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:14:33 #193
265732 Keshet
pi_87191238
Ja, ze worden steeds mooier maar ze zijn nog steeds spuuglelijk. Maar wel lief dat je me een hart onder de riem probeert te steken. :*

En echt, de eerste hit op google die ik kreeg toen ik voorbeelden wilde zoeken:

:'(

Anyways, we gaan volgende week naar 't revalidatiecentrum om kennis te maken, dan zullen we het wel zien. Ik weet dat er hard aan gewerkt wordt om ze niet meer zo achterlijk lelijk te laten zijn maar de makers zijn helaas gebonden aan een aantal beperkingen.
Note: De schoenen voor kinderen vind ik dus zo lelijk, bij een volwassene is het beter te verbergen vind ik.

Huup, kun je voor je mupke niet beter gewoon eens in Rotterdam gaan kijken bij verschillende schoenenzaken ofzo?
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:17:13 #194
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87191367
oh die zijn wel erg stom ja... maar dat ligt toch ook wel echt aan die suffe beer hoor.
in de haak.
pi_87191419
Ik ga morgen hier in de stad even kijken en meten keshet, in rijswijk denk ik (als ik mn ov chipkaart weer gevonden heb :') ). Ik kijk online alleen ff naar wat er te krijgen is om een beetje een beeld te hebben. Vind het altijd lastig om zoiets ter plekke uit te moeten zoeken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:18:35 #196
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87191433
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:05 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hier werkt dat echt voor geen meter, ze is nogal in de 'ik spring van alles af fase' dus ze springt ook erg vaak op r knietjes :') en ik ben een groot voorstander van t zelf laten eten :') en te lui om een slab te gebruiken of r uit te kleden
Oh ja de maillots gaan er hier ook in rap tempo doorheen :-/
Misschien maar zulke omdoen bij het buitenspelen :P

:')
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:19:43 #197
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87191477
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef trui het volgende:
oh die zijn wel erg stom ja... maar dat ligt toch ook wel echt aan die suffe beer hoor.
Alsof groen & geel zo leuk is :P
't Is gewoon 't geheel, stomme schoen.

Deze eerste is leuk, maar semi othopedisch (en ik heb er geen verstand van dus)

pi_87191557
OT, maar Trui, hoe vindt ze het dan als ze een eigen knopendoos met draad zou hebben, als speelgoed? Zou ze dan bv kettingen proberen te rijgen of is haar afkeer te groot?

Maillots kun je nu heel goedkoop bij de Action kopen, dan heb je die kniebeschermers niet meer nodig ;)
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:27:07 #199
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87191768
Bedankt voor de tip ;)
pi_87191835
Met chloor TF? Dan houdt je er toch nik meer van over? :D

KD, dankjewel, ik heb hetzelfde met Elin, in geval van meisje baren en zuks. :Y

Keshet, oei, dat is niet zo leuk, maar je vind vast wel wat moois, of als het maar niet teveel opvalt, bv een zwarte of bruine schoen. En dan lekker een flitsend roze outfit aan, en niemand die ernaar kijkt. :*

Huup, mijn moeder zei dat wij vroeger altijd Kickers droegen, dus ik ging even kijken of dat nog bestond, maar dat is best leuk vind ik. Vooral die laarsjes. O+
Ik kan alleen niks plakken hier naar toe. ;(
Kickers uit Frankrijk! *O*
Oh ik heb een vrije week, zal ik woensdag even richting jou komen? Schoenen shoppen? :D
Edit: had ik niet iets woensdag? Oeke=zeef. :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')