Oh, dat vind ik bijzonder en lief! Een knopendoos is ook leuk speelgoed natuurlijk, als ze los zijn tenminste, die knopen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef trui het volgende:
Cato vindt knoopjes vooral heel VIES. ze stinken, volgens haar. dus het feit dat je ze maar 1x aan hoeft te trekken maakt het niet minder erg, je ruikt die vieze knopen toch de hele dag...
vanavond moest ik een clownspak vermaken omdat WIllem dat morgen aan moet bij een optreden op school, en 't bleek wat te krap geworden. ik maakte de 'bretels' wat langer en zette er een paar extra knopen op. ze vond 't ondanks haar afkeer toch wel fascinerend en wilde steeds weer even in 't knopendoosje kijken. tenslotte kwam ze tot de conclusie dat knopen eigenlijk alleen vies zijn 'als er van die touwtjes door zitten'. tsja, zonder die touwtjes kan ik ze nergens aan vast maken...
als k het zo zie dan zijn dat van die zolen die je met 1 hand dubbel kunt vouwen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:45 schreef oeke het volgende:
Die zijn leuk Huup!
Zijn die zolen alleen niet stug? Ik ben wat paranoia over schoenzolen geloof ik.
Mijn mam en ik gingen schoenen kijken maar bij alles wat Ko paste ging hij acuut weer kruipen.![]()
Ik sluit mij aan bij het lijstje van KD.
dat onderste vind ik idd te cute, maar echt die poohquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:49 schreef Keshet het volgende:
Ow KD, dan heb ik echt het perfecte jurkje voor je!
[ afbeelding ]
Like & dislike ineen!![]()
BJ: Dit moet dan dé jurk zijn voor Evie:
[ afbeelding ]
In mijn avatar staan hele mooie bloemen. Echt. Maar als ze 60x60 pixels groot zijn zien ze er ietwat verlept uit. Komt goed!
hahah ik heb het zelf aangeschaft inderdaad, maar ze heeft het 1 keer aangehad.. dat was voordat die hele hype begon eigenlijk.. nu kan je je kont niet keren of er staat hello kitty op, dus dat komt er hier ook niet meer in.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef Keshet het volgende:
Emma krijgt later hele mooie orthopedische schoentjes. (ik verwacht:)
Oeke, ik vind Ko's outfit op die foto echt geweldig!Die zakjes op de zijkant (liedje in je hoofd nu, anyone?) maken het broekje juist af!
KD, ik zag laatst in V&A dat je kleding verkocht met Hello Kitty erop. Daar verbaasde ik me al over, ik vond dat helemaal niet bij je passen. Maar jij weet dat waarschijnlijk weer zo te combineren dat 't allemaal nog leuk is ook.
hier werkt dat echt voor geen meter, ze is nogal in de 'ik spring van alles af fase' dus ze springt ook erg vaak op r knietjesquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beppie heeft meerdere witte kledingstukken. Ik blijf gewoon stug volhouden. En met chloor wassen
Oh ja de maillots gaan er hier ook in rap tempo doorheen :-/quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hier werkt dat echt voor geen meter, ze is nogal in de 'ik spring van alles af fase' dus ze springt ook erg vaak op r knietjesen ik ben een groot voorstander van t zelf laten eten
en te lui om een slab te gebruiken of r uit te kleden
Alsof groen & geel zo leuk isquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef trui het volgende:
oh die zijn wel erg stom ja... maar dat ligt toch ook wel echt aan die suffe beer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |