abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87183450
Ik vind m ook beter staan dan verwacht. Moet toegeven dat ik wel een beetje schrok toen ik 'm zag. :@
pi_87183843
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:48 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind m ook beter staan dan verwacht. Moet toegeven dat ik wel een beetje schrok toen ik 'm zag. :@
Daar ga je heel veel plezier van hebben.
Wat een lieve buuf heb je.
pi_87184028
Een hele lieve buuf. Ze is nog kraamverzorgster ook.

Kan alleen moeilijk inschatten hoe warm het is. Het is enkellaags fleece, maar best wijd. Denk dat het als winter'jasje' toch te koud is. Hoewel ie op hele koude dagen mss juist wel over d'r jas kan.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:04:00 #129
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87184245
Ik vind 't echt zo'n herfstjasje voor als 't regen & ze in een kinderwagen zit onder regenhoes.
Dat wordt snel te warm met winterjasje enzo, maar ik weet niet of je snel naar buiten gaat met kinderwagen en regen. Of na 't zwemmen, dan zijn dat soort dingen echt lekker.. wij zwemmen best veel in de winter & ik heb nu zo'n fleece vest van H&M gekocht.
pi_87184652
Meestal blijf ik idd binnen met regen. :P Ik zou niet eens weten hoe ik de hoes om de kinderwagen krijg. De keren dat ik de wagen tnt heb gebruikt zijn sowieso op een hand te tellen.

Denk ook dat het echt een herfstding is. D'r armpjes moeten ook niet helemaal door de armgaten, maar alleen d'r handjes moeten er uitsteken, zeg maar. Het is echt een cape. Zal van de week nog wel een betere foto maken.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:19:43 #131
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87185075
Die cape is niet helemaal mijn smaak Ssserpente maar hij staat Lente wel goed!

Kieknoudantoch!

Ging er toevallig nog iemand bestellen bij dpam ofzo? :D
A grand adventure has begun.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:20:30 #132
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87185117
Ik vind de gestipte onderkant nog 't mooiste! :D O+
pi_87185287
Woohoo, ik mag een gigantische zak meisjeskleertjes ophalen bij de vrouw van de broer van de man van de zus van mijn lief.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87185360
Ik heb een jongensvariant voor M. gekocht. Staat zo lief, hij lijkt opeen weer klein als hij hem aan heeft.
pi_87185608
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Woohoo, ik mag een gigantische zak meisjeskleertjes ophalen bij de vrouw van de broer van de man van de zus van mijn lief.
ik moest het vier keer lezen :D

"van iemand" :P

maar leuk! lekker snuffelen O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87185715
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik moest het vier keer lezen :D

"van iemand" :P

maar leuk! lekker snuffelen O+
Ik twee keer. En toen heb ik het opgegeven. ;)

Leuk, Claudia! De kleinste maatjes?
pi_87185918
Gewoon een tweedegraadsschoonzus toch, Claudia? :P
pi_87186064
't Was een beetje gemeen van me. Het gaat om kleren die zijn geweest van het nichtje van mijn zwager (het kindje van zijn broer). Ik geloof dat het gaat om kleding tot maat 74/80.

Ik had nooit verwacht dat die cape jouw smaak zou zijn, Ssserpente! Je weet me toch weer te verbazen. Ik vind het wel een gaaf ding, vooral door dat groen. Accepteert ze de cape zelf eigenlijk wel? Ivan zou er volgens mij gek van worden.
pi_87186179
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
't Was een beetje gemeen van me. Het gaat om kleren die zijn geweest van het nichtje van mijn zwager (het kindje van zijn broer). Ik geloof dat het gaat om kleding tot maat 74/80.

Ik had nooit verwacht dat die cape jouw smaak zou zijn, Ssserpente! Je weet me toch weer te verbazen. Ik vind het wel een gaaf ding, vooral door dat groen. Accepteert ze de cape zelf eigenlijk wel? Ivan zou er volgens mij gek van worden.
Al er iets bijzit wat jouw smaak niet is, dan weet je me te vinden, he? ;)

Die cape is ook niet echt mijn smaak (heb je dat niet tussen de regels door gelezen? :P) Maar vind 'm toch best leuk staan eigenlijk. Scheelt misschien ook dat ik geen uitgesproken stijl heb.
pi_87186404
Het is een beetje Oilily-stijl, die cape. Mijn smaak is over het algemeen het tegenovergestelde, maar ik kan dat drukke ook wel waarderen, juist bij dit soort dingen. In de brugklas had ik alles van Oilily. Het jaar erop moest alles zwart-wit. :')
pi_87186785
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef Ssserpente het volgende:
Die cape is ook niet echt mijn smaak (heb je dat niet tussen de regels door gelezen? :P) Maar vind 'm toch best leuk staan eigenlijk. Scheelt misschien ook dat ik geen uitgesproken stijl heb.
Haha, ik las dat wel tussen de regels door maar toch ook maar zo voorzichtig mogelijk reageren. Als je tussen mijn regels doorleest kun dat ook zien. :P

Oh, dat soort dingen zijn fijn, Claudia! :Y
Ik gaf het ook op na 2 pogingen. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87186897
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef oeke het volgende:

[..]

Haha, ik las dat wel tussen de regels door maar toch ook maar zo voorzichtig mogelijk reageren. Als je tussen mijn regels doorleest kun dat ook zien. :P
Nu je het zegt!

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:00 schreef oeke het volgende:
Sserpente, wat een grappig capeje. :D
Ze kan het hebben hoor!
Is die broek ook van fleece? Wauw, je dochter zal het niet koud hebben van de winter.
_O-
pi_87186907
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik vind jou sowieso erg diplomatiek de laatste tijd! Of is dat niet iets van de laatste tijd? Nou ja, het valt me recentelijk in ieder geval op. Je bent zo... zen.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:55:18 #144
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87187052
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind jou sowieso erg diplomatiek de laatste tijd! Of is dat niet iets van de laatste tijd? Nou ja, het valt me recentelijk in ieder geval op. Je bent zo... zen.
Is mij ook opgevallen :Y .
pi_87187199
Oei, ik vond mijzelf laatst lekker kort door de bocht. Met mijn aanvullende lijstje op Sorboo. Ik was bang dat ik op veel tenen stond. :)

Maar ik moet zeggen, ik ben inderdaad niet zo fel meer op dingen. Geloof ik. Of ik houd het voor me. Want ik denk natuurlijk wel van alles. :P
pi_87187264
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
_O-
Nou moet ik zelf ook hard lachen om die post van mij! :D
pi_87187314
Daarom is het juist zo bewonderenswaardig, oeke. Ik moet me soms echt inhouden in bijvoorbeeld het dreumestopic - daar heb ik sowieso nog niks te zoeken - en dan komt er meestal een reactie van jou waar ik zelf gewoon kalm van word!

En Ssserpente is de laatste tijd juist op dreef met de directe reacties! :D O+
pi_87187435
Maar Claudia, mijn hormonen zijn als het goed is weer een beetje aan het indutten terwijl die van jou klaarwakker zijn! Dat is wel een verschil.
En wanneer kom je nou potverdorie eens posten in het dreumestopic. Is Ivan nog steeds geen 1? }:| ;)
pi_87187713
Oh, dat zijn niet de hormonen, hoor. In het diepst van mijn gedachten ben ik een heethoofd. Mijn lief was me vanavond ontzettend zat omdat ik me maar op bleef winden over artiesten die er vooral trots op waren dat ze met Maxima op de foto mochten. Waar een mens zich al niet druk om kan maken. :+

Evenmin ontopic: ik vind het echt héél lang duren voor ik in het dreumestopic mag posten. Voor mijn gevoel heb ik jou en miss_sly maar eventjes gemist toen jullie naar het grote baby'tjestopic gingen, maar jullie zijn nu alweer een eeuwigheid uit dat topic verdwenen. ;(
pi_87187778
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Daarom is het juist zo bewonderenswaardig, oeke. Ik moet me soms echt inhouden in bijvoorbeeld het dreumestopic - daar heb ik sowieso nog niks te zoeken - en dan komt er meestal een reactie van jou waar ik zelf gewoon kalm van word!

En Ssserpente is de laatste tijd juist op dreef met de directe reacties! :D O+
Ik heb wel vaker dat soort periodes. Tot ik denk te merken dat mensen me niet meer aardig vinden, dan dim ik weer in. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')