Daar ga je heel veel plezier van hebben.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:48 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind m ook beter staan dan verwacht. Moet toegeven dat ik wel een beetje schrok toen ik 'm zag.
ik moest het vier keer lezenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Woohoo, ik mag een gigantische zak meisjeskleertjes ophalen bij de vrouw van de broer van de man van de zus van mijn lief.
Ik twee keer. En toen heb ik het opgegeven.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik moest het vier keer lezen
"van iemand"
maar leuk! lekker snuffelen
Al er iets bijzit wat jouw smaak niet is, dan weet je me te vinden, he?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
't Was een beetje gemeen van me. Het gaat om kleren die zijn geweest van het nichtje van mijn zwager (het kindje van zijn broer). Ik geloof dat het gaat om kleding tot maat 74/80.
Ik had nooit verwacht dat die cape jouw smaak zou zijn, Ssserpente! Je weet me toch weer te verbazen. Ik vind het wel een gaaf ding, vooral door dat groen. Accepteert ze de cape zelf eigenlijk wel? Ivan zou er volgens mij gek van worden.
Haha, ik las dat wel tussen de regels door maar toch ook maar zo voorzichtig mogelijk reageren. Als je tussen mijn regels doorleest kun dat ook zien.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef Ssserpente het volgende:
Die cape is ook niet echt mijn smaak (heb je dat niet tussen de regels door gelezen?) Maar vind 'm toch best leuk staan eigenlijk. Scheelt misschien ook dat ik geen uitgesproken stijl heb.
Nu je het zegt!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, ik las dat wel tussen de regels door maar toch ook maar zo voorzichtig mogelijk reageren. Als je tussen mijn regels doorleest kun dat ook zien.![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:00 schreef oeke het volgende:
Sserpente, wat een grappig capeje.![]()
Ze kan het hebben hoor!
Is die broek ook van fleece? Wauw, je dochter zal het niet koud hebben van de winter.
Ik vind jou sowieso erg diplomatiek de laatste tijd! Of is dat niet iets van de laatste tijd? Nou ja, het valt me recentelijk in ieder geval op. Je bent zo... zen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, ik las dat wel tussen de regels door maar toch ook maar zo voorzichtig mogelijk reageren. Als je tussen mijn regels doorleest kun dat ook zien.![]()
Is mij ook opgevallenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind jou sowieso erg diplomatiek de laatste tijd! Of is dat niet iets van de laatste tijd? Nou ja, het valt me recentelijk in ieder geval op. Je bent zo... zen.
Nou moet ik zelf ook hard lachen om die post van mij!quote:
Ik heb wel vaker dat soort periodes. Tot ik denk te merken dat mensen me niet meer aardig vinden, dan dim ik weer in.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Daarom is het juist zo bewonderenswaardig, oeke. Ik moet me soms echt inhouden in bijvoorbeeld het dreumestopic - daar heb ik sowieso nog niks te zoeken - en dan komt er meestal een reactie van jou waar ik zelf gewoon kalm van word!
En Ssserpente is de laatste tijd juist op dreef met de directe reacties!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |