Ik vind het sowieso echte Amélieshirtjes!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:48 schreef oeke het volgende:
Die shirts hebben een leuke kleur vind ik! Echt een Ameliekleur!
Osh Kosh en Carter's zijn hier populair, al betaal je er in de winkel minder voor dan in de webshops, want in de winkel zijn er continu aanbiedingen. Old Navy vind ik heeeeeeeeeeeeeeel erg tegenvallen qua kwaliteit, wel leuke dingetjes hebben ze, maar ziet er na een paar keer wassen al echt een beetje verwassen uit. En als Beisan het aaanheeft dan valt het me altijd een beetje tegen...quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:44 schreef Keshet het volgende:
Oeke, kijk ook eens bij Carter's & OshKosh B’gosh!
Er zit waarschijnlijk een hoop tussen wat niet je smaak is maar ze hebben er echt ook leuke dingen tussen zitten!
Speciaal voor P. heb ik deze uitgezocht.
EDIT: Als je de GAP spullen leuk vindt kijk dan ook eens bij Old Navy en bij 77 Kids van American Eagle.
Goeie tip!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:39 schreef -sabine- het volgende:
Die met die koptelefoon is mijn favo ook.
En Huuphuup, kom ik weer met pimptip:
Als je dat gekleurde roesje zat bent, de schaar erlangs en je hebt weer een basisrokje.
En als je erg handig bent, zet je er een ander stukje stof aan als je de kleur alleen zat bent.
Zeld doe ik dat voor mijn klanten.
Alsof ik tijd zat heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hey dat schreeuwt om een foto natuurlijk he!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:53 schreef Basboussa het volgende:
Mid-season wattus? De man kwam gisteren thuis met hemdshirtjes voor de baby en kind, dat hing nog in de winkel....
(EN LELUK DAT HET WAS!)
Het was Wal-mart.... Of all places...quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hey dat schreeuwt om een foto natuurlijk he!
die heb ik gezien!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:39 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb vanmiddag kaplaarsjes gekocht voor Isa.
Bij Kruidvat, vond ze zo grappig.
Roze met stipjes & bloemetjes, met bijpassend paraplutje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |