quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil je wel even een welgemeend hart onder de riem steken
Thanksquote:
dit dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:07 schreef Rauzer het volgende:
Bos ik vind het wel knap van je dat je altijd zo open bent over hoe je je voelt enzo.
Slaap lekker man!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga slapen als mijn thee op is. Het twijfelen over een derde biertje (wat wel de juiste keuze is) en een zware dag hebben het resultaat dat ik me weer somber ben gaan voelen
Tot morgen
Samantha.quote:
Nee ok dan is het goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja ik weet het.. dacht er al aan toen ik het typte.. maar het ging even om het idee
Nee maar door haar blonde haar, roze kleertjes en roze make up gingen de buurtbewoners haar al snel Barbie noemenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ha, een kijkje in de manage!![]()
Hihihihinik!
Is ze ook welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb maar 1 aflevering oh-oh gezien, maar nu ik Barbie zo zie lijkt ze me wel een lief meisje
Nou ik maak me nog niet echt zorgen zorgen. Ik zal niet zomaar zonder inkomen komen te zitten. En nieuwe mogelijkhedenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:07 schreef Cue_ het volgende:
Sterkte Miauw.. dat is wel kut dat het zo dichtbij komt
Sowieso is dit een hele open SC, en ik leef eigenlijk met iedereen mee hier..quote:
En een obsessie met paarden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
Mijn prins heeft een gedeukte waardeloze groene peugot 306
staat jouw baan ook op de tocht?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik maak me nog niet echt zorgen zorgen. Ik zal niet zomaar zonder inkomen komen te zitten. En nieuwe mogelijkheden
Ga je slapen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens richting bed verhuis.. wordt koud hier op de bank
incl laptop
Goede insteekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik maak me nog niet echt zorgen zorgen. Ik zal niet zomaar zonder inkomen komen te zitten. En nieuwe mogelijkheden
Zullen we een coup plegen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn eisen pakket is te groot denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, Samantha. Jokertje heet wel echt Jokertje.
Dat is een klassieker!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
Ik heb vandaag weer eens voor horse whisperer gespeeld.quote:
ik zag die auto pas nadat ie weigerde weg te gaan bij mequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn eisen pakket is te groot denk ik![]()
Wat nu over komt alsof ik om materieel geefquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuke beesten zijn het inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer eens voor horse whisperer gespeeld.
Een paard compleet over de zeik weer rustig gekregen. (en niet eens mijn eigen)
Het zijn dankbare beesten om mee te werken
Ik ga duimen dat het goed komt voor onsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh er zijn te veel ambtenarenen mijn afdeling gaat bezuinigen op communicatie dus of ik of mijn collega gaat weg.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zag die auto pas nadat ie weigerde weg te gaan bij memaar ik kijk daar door heen...nee geen roest
Ik ben een beetje bang voor paardenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuke beesten zijn het inderdaad.
tuurlijk honey beequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat nu over komt alsof ik om materieel geef![]()
maar jij snapt me wel
Ik vind de ogen eng.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor paarden
Was dat dezelfde avond als toen je twee keer ergens je eigen koektrommeltje tegenaan parkeerde?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zag die auto pas nadat ie weigerde weg te gaan bij memaar ik kijk daar door heen...nee geen roest
Hoi.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind de ogen eng.Maar dat vind ik van katten ook.
Dat wegcijferen inderdaad. Doe ik nu al 5 jaar, en het eind van het putje begint zo langzamerhand zichtbaar te worden. Meest treurige is dat ze totaal niet doorheeft dat ik mezelf wegcijfer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sowieso is dit een hele open SC, en ik leef eigenlijk met iedereen mee hier..
En helaas heb ik ook een aantal jaren in jouw situatie gezeten, en da's niet zo heel fijn.
Je gaat je zelf wefcijferen en hoopt dat de kids er niet teveel last van hebben...
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Ecudaorquote:
nee....3 dagen nadat je bij me ingetrokken bentquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was dat dezelfde avond als toen je twee keer ergens je eigen koektrommeltje tegenaan parkeerde?
Anders gaan we samen wat opzettenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga duimen dat het goed komt voor ons
I aint yo average ho, nigger!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar dat komt door wat ze mankeert, jammer genoeg, nou ja je weet wat ik tegen je gezegd heb tijd terugquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wegcijferen inderdaad. Doe ik nu al 5 jaar, en het eind van het putje begint zo langzamerhand zichtbaar te worden. Meest treurige is dat ze totaal niet doorheeft dat ik mezelf wegcijfer.
we zorgen er wel voor dat je niet in slaap valt op je laptopquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
incl laptopdus ik ben dan nog niet weg hoor
Ik niet, onder geen enkele omstandigheid.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor paarden
Even wat posts verder schatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
I aint yo average ho, nigger!
I'm an up-class golddigga!
Ben jij ook voorbij het punt dat je alleen maar blijft voor de kids?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zorgen er wel voor dat je niet in slaap valt op je laptop
is mij wel eens overkomen, op de bank
Riot.quote:
Yepquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar dat komt door wat ze mankeert, jammer genoeg, nou ja je weet wat ik tegen je gezegd heb tijd terug
De enige paarden die ik zie, zijn dood, gesneden en gerooktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik niet, onder geen enkele omstandigheid.
Paarden zijn heel goed te lezen
Als ze hun kont toedraaien moet je gewoon wegwezen, en rap ook.
En zolang ze met hun hoofd naar je toestaan kan er inets gebeuren.
Bijten zie je aan komen, en de meest hufterige paarden worden rustig als ik bij ze ben.
Heel raar. Wij hebben op stal twee echte mannen hatende paarden, en ik kan echt alles met ze doen.
Dat moet je ook niet doen hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie gaan echt veel te snel om er andere dingen bij te doen zeg.
Ik geloof jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik niet, onder geen enkele omstandigheid.
Paarden zijn heel goed te lezen
Als ze hun kont toedraaien moet je gewoon wegwezen, en rap ook.
En zolang ze met hun hoofd naar je toestaan kan er inets gebeuren.
Bijten zie je aan komen, en de meest hufterige paarden worden rustig als ik bij ze ben.
Heel raar. Wij hebben op stal twee echte mannen hatende paarden, en ik kan echt alles met ze doen.
Waarbij?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet ook je handjes op het toetsenbord houden schatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, hang die piemel maar weer terug in je broek! Met 1 hand houd je het niet bij!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
warme paardenworst is zoooo lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De enige paarden die ik zie, zijn dood, gesneden en gerookt![]()
Als jij dit in elk topic komt melden gaat het alleen maar sneller.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Laten we zeggen dat ik regelmatig dat gevoel hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben jij ook voorbij het punt dat je alleen maar blijft voor de kids?
Kut man
Msn, mailen, muziek luisteren, rest van forum bekijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Paardenworstquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
warme paardenworst is zoooo lekker
Paardenbiefstuk vind ik niet te eten
Jijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als jij dit in elk topic komt melden gaat het alleen maar sneller.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind de ogen eng.Maar dat vind ik van katten ook.
Het klinkt zo narcistisch, maar ik kan er ook niets aan doen.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als jij dit in elk topic komt melden gaat het alleen maar sneller.
Maar wat als het einde van het putje echt behaald is...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wegcijferen inderdaad. Doe ik nu al 5 jaar, en het eind van het putje begint zo langzamerhand zichtbaar te worden. Meest treurige is dat ze totaal niet doorheeft dat ik mezelf wegcijfer.
Whahahahahaha, die wil ik, die wil ik, die wil ikquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zorgen er wel voor dat je niet in slaap valt op je laptop
is mij wel eens overkomen, op de bank
Tsja, dan moet ik toch voor mezelf gaan kiezen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat als het einde van het putje echt behaald is...
Hoe kijken die paarden dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahahahahaha, die wil ik, die wil ik, die wil ik
Wat een gaaf vliegenmasker
O is het dat? Ik dacht al dat is een bivakmuts voor paarden!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahahahahaha, die wil ik, die wil ik, die wil ik
Wat een gaaf vliegenmasker
Doe het alleen dan wel zo slim, dat je zeker weet dat je je kinderen blijft zien, ik weet dat dat je angst is maar zorg dan dat je daar genoeg over geïnformeerd bentquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, dan moet ik toch voor mezelf gaan kiezen.
Iets dat een paar vrienden me al lang aanraden
Hahahquote:
Mag niet meer van Wildersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O is het dat? Ik dacht al dat is een bivakmuts voor paarden!
Hahaha liefquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het klinkt zo narcistisch, maar ik kan er ook niets aan doen.
Ik weet nog dat een van die twee net op stal was. Ik ging bij hem staan en begon hem te kriebelen. De eigenaresse waarschuwde me dat ik dat beter niet kon doen omdat hij mannen haat.
3 minuten later lag zijn kop op mijn schouder en niet vee later was hij kusjes aan het geven.
Ze viel zowat flauw
Hier ook, maar mijn bank is best droogquote:
Jah, ik ken dat... En inderdaad, je mag ook best om jezelf denkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik regelmatig dat gevoel heb
Zolang ik ook nog regelmatig het gevoel heb dat ik nog van d'r hou dan hou ik het nog wel vol
Als het gevoel de overhand gaat krijgen da ik er toch, helaas helaas, een punt achter zetten
Ook al weet ik dat ze ziek is, ik ben er ook nog.
Je vrienden kijken er natuurlijk anders tegenaan dan jij. Jij zit er middenin en kan er niet zo makkelijk uitstappen. Dus dat moet je doen wanneer het voor jou 'goed' voelt. En natuurlijk hopen we dat het niet zo ver komt. Zeker omdat er kinderen in het spel zijn, moet je niks overhaasten..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, dan moet ik toch voor mezelf gaan kiezen.
Iets dat een paar vrienden me al lang aanraden
Klopt, mocht ik dat ooit beslissen dan doe ik dat zeker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe het alleen dan wel zo slim, dat je zeker weet dat je je kinderen blijft zien, ik weet dat dat je angst is maar zorg dan dat je daar genoeg over geïnformeerd bent
Oooooohw... ik dacht dus gewoon echt een doekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is gaas, ze kijken er gewoon doorheen
Die bank van jou is ook tamelijk legendarisch aan het worden hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier ook, maar mijn bank is best droog
Hier is het ook gaan regenen, maar verder wel een prachtige dag gehad vandaag, knalblauwe lucht, zonquote:
Uiteindelijk zal je toch het juiste kiezen...je kan niet eeuwig uit balans blijven met geven en niet ontvangenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, mocht ik dat ooit beslissen dan doe ik dat zeker.
Ze zal immers alles in de strijd werpen om dat tegen te gaan, zeker als ze mij de schuld geeft van de scheiding
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die bank van jou is ook tamelijk legendarisch aan het worden he
Zolang ik nog kan "ontsnappen" naar mijn werk (ook al is dat ook niet alles(, en af en toe kan ontsnappen naar vrienden, en ook zoiets als de meet, dan hou ik het nog wel ff volquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vrienden kijken er natuurlijk anders tegenaan dan jij. Jij zit er middenin en kan er niet zo makkelijk uitstappen. Dus dat moet je doen wanneer het voor jou 'goed' voelt. En natuurlijk hopen we dat het niet zo ver komt. Zeker omdat er kinderen in het spel zijn, moet je niks overhaasten..
maar pas idd wel een beetje op jezelf
quote:
Ja hier binnen ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier ook, maar mijn bank is best droog
Heb jij gelukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm Zoetermeer meldt nog geen regen
Misschien welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha lief![]()
Symph's vrouwelijke kant
Die figureert nogal nadrukkelijk in jouw posts. Vind ikquote:
Hoe lang ben je al aan het 'volhouden'?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang ik nog kan "ontsnappen" naar mijn werk (ook al is dat ook niet alles(, en af en toe kan ontsnappen naar vrienden, en ook zoiets als de meet, dan hou ik het nog wel ff vol
Nee niet simplistisch, je zegt het precies goed, ik was echt ongelukkig en dat merkten mijn knullen echt wel, en nee scheiding is niet leuk maar ik merk wel dat het ook een soort opluchting brengt bij ze.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
De vraag is wat beter is voor de kinderen, ongelukkige vader samen met de moeder of een kans voor de vader om gelukkiger te worden.
Uiteraard lekker simplistisch maar ach, veel meer kunnen wij er ook niet over zeggen
Wel naar dat het "volhouden" is. Toch niet het gevoel wat je wil hebben in een relatie denk ik. Maar ja, sterkte er mee. Hou je taai.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang ik nog kan "ontsnappen" naar mijn werk (ook al is dat ook niet alles(, en af en toe kan ontsnappen naar vrienden, en ook zoiets als de meet, dan hou ik het nog wel ff vol
Overdag was het wel mooi, maar niet buiten geweest omdat ik geen zin had om weg te gaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier is het ook gaan regenen, maar verder wel een prachtige dag gehad vandaag, knalblauwe lucht, zon
Absoluut doen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Misschien wel
Maar als je ze gewoon rustig (en dan ook echt heel rustig) en met respect benadert, is dat respect gelijk wederzijdsIk zou grag een cursus paardenfluisteren gaan doen. Het is wel iets dat in me zit.
Nou ja jij je stationsbordjes ik mijn bank, die is nogal groot ja en domineert mijn woonkamerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die figureert nogal nadrukkelijk in jouw posts. Vind ik
QFTquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jij je stationsbordjes ik mijn bank, die is nogal groot ja en domineert mijn woonkamer
Buiten in de bakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Misschien wel
Maar als je ze gewoon rustig (en dan ook echt heel rustig) en met respect benadert, is dat respect gelijk wederzijdsIk zou grag een cursus paardenfluisteren gaan doen. Het is wel iets dat in me zit.
ook die opluchting ken ik (hoe raar dat ook moge klinken, maar dat leg ik wel uit bij de meet)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee niet simplistisch, je zegt het precies goed, ik was echt ongelukkig en dat merkten mijn knullen echt wel, en nee scheiding is niet leuk maar ik merk wel dat het ook een soort opluchting brengt bij ze.
na geboorte van onze 2e in 2005 kreeg ze een postnatale depressie die overging in een normale, waarschijnlijk altijd blijvende depressie. En sindsdien is ze een schim van de vrouw waar ik mee getrouwd benquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al aan het 'volhouden'?
Meer rustquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee niet simplistisch, je zegt het precies goed, ik was echt ongelukkig en dat merkten mijn knullen echt wel, en nee scheiding is niet leuk maar ik merk wel dat het ook een soort opluchting brengt bij ze.
ik denk ook dat mijn kids best wel meer voelen dan we denkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook die opluchting ken ik (hoe raar dat ook moge klinken, maar dat leg ik wel uit bij de meet)
Vooral mijn jongste voelde feilloos aan hoe fout het eigenlijk zat en die was toen 7
Mijn stationsnaambordje is inderdaad nogal groot ja en domineert mijn woonkamerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jij je stationsbordjes ik mijn bank, die is nogal groot ja en domineert mijn woonkamer
Nee ik snap die opluchting wel bij kinderen, ook al hebben ze verdriet, kinderen voelen nu eenmaal pure emotiesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook die opluchting ken ik (hoe raar dat ook moge klinken, maar dat leg ik wel uit bij de meet)
Vooral mijn jongste voelde feilloos aan hoe fout het eigenlijk zat en die was toen 7
nee, heeee mannnnnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buiten in de bak
Staat een merrie of een hengst
fluister je: hee bink?
Jij hebt een stationsnaambord in je woonkamer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn stationsnaambordje is inderdaad nogal groot ja en domineert mijn woonkamer
Jaquote:
Dat is lastig, komen er allerlei schuldgevoelens bij kijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na geboorte van onze 2e in 2005 kreeg ze een postnatale depressie die overging in een normale, waarschijnlijk altijd blijvende depressie. En sindsdien is ze een schim van de vrouw waar ik mee getrouwd ben
Zeker weten en zelfs veeeel meer dan we denken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk ook dat mijn kids best wel meer voelen dan we denken
Wow dat is heftig!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na geboorte van onze 2e in 2005 kreeg ze een postnatale depressie die overging in een normale, waarschijnlijk altijd blijvende depressie. En sindsdien is ze een schim van de vrouw waar ik mee getrouwd ben
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn stationsnaambordje is inderdaad nogal groot ja en domineert mijn woonkamer
Ik kan nou eenmaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, heeee mannnnn
Lage, rustige stem
Bink klinkt zo Marc Marie Huijrergts achtig
Dag C_Aquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo slapen....
Ik moet er morgen vroeg uit.... tv ophalen in Rotterdam... bij Foka... geen idee waar dat is, maar mijn man weet wara het is
Slaap lekker voor de 1e keer dan maarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo slapen....
Ik moet er morgen vroeg uit.... tv ophalen in Rotterdam... bij Foka... geen idee waar dat is, maar mijn man weet wara het is
Wat bijzonderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Misschien wel
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
En wonen met een moeder die weer kan lachen en geen spanning heeft zodra papa binnenloopt
Ja, dat is echt fijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
En wonen met een moeder die weer kan lachen en geen spanning heeft zodra papa binnenloopt
Geboren in 2003 en 2005, 7 en 5 dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker weten en zelfs veeeel meer dan we denken.
Ik weet niet hou oud jouw kids zijn, maar dat hebben ze al als ze heel jong zijn
Slaap lekker C_Aquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo slapen....
Neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je denkt dat ik een grapje maak he
Als de oren plat in de nek zijn, moet je hand/arm niet in het bereik van de nek zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat bijzonder
Ik weet van een hoop dieren veel, maar paarden niet. Hoe herken je dat een paard gaat bijten?
Ik weet hetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vervang moeder door vader en we zijn soulmates
quote:
Ik ben nog niet wegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Slaap lekker voor de 1e keer dan maar![]()
Nog een kwartiertjequote:
Ja! 2 pakjes.quote:
Dan merken ze het al, geloof mequote:
Ik ben ook van gescheiden ouders, toen ik 4 was al. Pa is hertrouwd op zijn eigen vertrouwde Curacao.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:31 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ouders zijn op m'n 12e gescheiden, omdat m'n pa niet meer van m'n ma hield.
Niemand in onze directe omgeving, vrienden /ouders van vrienden
niemand in de familie , opa's oma's en zelfs m'n broer en ik niet
hebben iets gemerkt van de omslag van m'n pa. En eigenlijk heb ik nooit last gehad van de scheiding..
Heb inderdaad nog geen Villa gesignaleerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nog niet weg
[..]
Nog een kwartiertje
quote:
Bijt me.quote:
het is inderdaad maar net hoe je opgevangen wordt en hoe je zelf in elkaar steekt en hoe je er mee om gaat of het een grote impact zal hebben op je leven. Het is jammer genoeg alleen niet echt te voorspellen en dat maakt het wel lastig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben ook van gescheiden ouders, toen ik 4 was al. Pa is hertrouwd op zijn eigen vertrouwde Curacao.
Heb dus ook geen idee hoe het is om een vader te hebben, heb ook niet het idee dat ik iets gemist heb
ik nu ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik steek er net een op en die is zooo lekker
Die heb ik voor een vriend meegenomen uit tenerifequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb ook 2 pakjes.
Lucky strike
Ophoeren met je gerook.quote:
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mag ik een sigaret?![]()
Ik ben een pakje kwijt ofzo
Ik ook.quote:
* Fir3fly haptquote:
Dat stinkt zonodig nog harderquote:
Wauw Malibu, dat heb ik al lang niet meer op zegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
malibu erbij.![]()
Laatste tijd echt lekker
Nee ik was blij dat mijn ouders gingen scheiden, als er 2 niet bij elkaar hoorden waren zij het wel, en van de scheiding zelf heb ik weinig last gehad, wel hoe mijn vader zich gedroeg in die tijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het is inderdaad maar net hoe je opgevangen wordt en hoe je zelf in elkaar steekt en hoe je er mee om gaat of het een grote impact zal hebben op je leven. Het is jammer genoeg alleen niet echt te voorspellen en dat maakt het wel lastig.
Maar dat het 'altijd maar slecht is' voor de kinderen.. daar ben ik het absoluut niet mee eens
Ik de allerlaatste.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik steek er net een op en die is zooo lekker
Ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik al een beetje weet wat de buitenploeg wordt over 2 weken
Dat is nog eens goedkoopquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik voor een vriend meegenomen uit tenerife
20 pakjes voor 16 euro
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Dat is ook niet zo namelijk![]()
[ afbeelding ]
Die had ik al gezien toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teh fuck.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vind ik wel altijd zo jammer, dat er dan een hele groep naar buiten vertrekt elk kwartierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Is oren in de nek zijwaarts en oren naar achter 'recht naar achter'? Kun je omschrijven hoe de oren staan in beide situaties?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als de oren plat in de nek zijn, moet je hand/arm niet in het bereik van de nek zijn
(en oren plat in de nek is heeeel iets anders dan oren naar achter)
ik rook ook pijp en ze zijn hier in huis allemaal dol op die lucht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Liever sigarettenlucht dan sigarenlucht
Hij was er ook heel blij meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is nog eens goedkoopwij maar 4,80 betalen hier..
Inderdaad, zwakkelingen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik wel altijd zo jammer, dat er dan een hele groep naar buiten vertrekt elk kwartier.
ik rook niet maar heb er geen last van. Sta dan ook regelmatig in de rookhoek als ik uitgaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Tja, als er niet gerookt mag worden binnen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik wel altijd zo jammer, dat er dan een hele groep naar buiten vertrekt elk kwartier.
Nee want we roken buiten he, dat moet namelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Veel rokers hier
Moet ik me puffer meenemen naar de meet
dat laatste is vaak funest voor een relatie en de bandquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik was blij dat mijn ouders gingen scheiden, als er 2 niet bij elkaar hoorden waren zij het wel, en van de scheiding zelf heb ik weinig last gehad, wel hoe mijn vader zich gedroeg in die tijd.
Astma?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Veel rokers hier
Dan rook je toch een uurtje niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, als er niet gerookt mag worden binnen.
En terechtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee want we roken buiten he, dat moet namelijk
Ik ga het bij bier houden. Wel een whiskey tussendoor natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wauw Malibu, dat heb ik al lang niet meer op zeg
Ga ik op de meet weer eens drinken
Hopelijk hoor je buiten ook wat muziekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Ja, leuk en aardig, maar ik vind het ongezelligquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, als er niet gerookt mag worden binnen.
Dus we staan de halve dag buiten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat kan ook inderdaad.quote:
Mijn pa is hertrouwd en dankzij haar is de band weer beter, mijn moeder is nog steeds alleen, wel vriendjes gehad maar inderdaad met 2 puberkinderenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat laatste is vaak funest voor een relatie en de band
mijn pa was gelukkig altijd medewerkend tijdens en na de scheiding.
M'n ma kreeg nog een vriend die ik niet kon uitstaan... tijdens m'n puberen![]()
maar ze zijn nu allebei al een paar (m'n pa al tig jaar) samen met iemand en wonen samen en dat gaat wel goed.
Nee allergisch....quote:
Rook jij ookalquote:
Opgelostquote:
Mijn probleem is dat ik eigenlijk alles wel lekker vindquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga het bij bier houden. Wel een whiskey tussendoor natuurlijk
[..]
Ik heb er ook een, dat is best ergquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Veel rokers hier
dit is oren in de nekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is oren in de nek zijwaarts en oren naar achter 'recht naar achter'? Kun je omschrijven hoe de oren staan in beide situaties?
Ja dat zou ik ook doen. Toen ik naar London ging dacht ik er ook aan om een slof mee te nemen, maar in Engeland is het echt duurquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij was er ook heel blij mee![]()
Heb 40 pakje meegenomen
Jij rookt toch niet? Jij mag binnenblijven hoorquote:
Wat ik onzin vind in cafes en discothekenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
pubers kunnen het wel lastig makenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn pa is hertrouwd en dankzij haar is de band weer beter, mijn moeder is nog steeds alleen, wel vriendjes gehad maar inderdaad met 2 puberkinderen
eenschquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ik onzin vind in cafes en discotheken![]()
Daarentegen ben ik wel blij dat er in restaurants niet meer gerookt mag worden
Ohw, maar dan moet je het gewoon meenemen hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee allergisch....
Ik kon vroeger ook nooit zoveel stappen... want dan moest me puffer mee....
Maar ik was eigenwijs, want ik voelde me niet stoer met zo'n dingDus ik lag elke zondag ziek op bed... en een week geen stem
Ach ja dat heb ik er wel voor over....
Eens. Nu ruik ik mensenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn ma is eigenlijk altijd alleen gebleven, op een korte relatie her en der naquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat laatste is vaak funest voor een relatie en de band
mijn pa was gelukkig altijd medewerkend tijdens en na de scheiding.
M'n ma kreeg nog een vriend die ik niet kon uitstaan... tijdens m'n puberen![]()
maar ze zijn nu allebei al een paar (m'n pa al tig jaar) samen met iemand en wonen samen en dat gaat wel goed.
Nee, dat is gezellig... een binnen en buitengroepquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij rookt toch niet? Jij mag binnenblijven hoor
In restaurants ben ik het volledig eens, alhoewel ik moet zeggen dat je bij sommige de toiletten nu ruikt en dat is ook niet echt topquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik eigenlijk alles wel lekker vind
dat valt in de praktijk best wel mee hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat is gezellig... een binnen en buitengroep
Spreek je hem nog regelmatig dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn ma is eigenlijk altijd alleen gebleven, op een korte relatie her en der na
Pa woont nog steeds op Curacao, volgend jaar )als mijn relatie nog heel is) gaan we opa opzoeken
Nee maar er kunnen toch steeds een paar tegelijk gaan? En dan we roken wel minderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Malibu met ananassapquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookElke stapavond is het weer iets anders.. Thuis is het altijd whiskey. Maar de laatste 2 weken lekker aan de malibu cola
Ondanks dat ik er niet tegenkan... ga ik dan wel altijd bij de buitengroep staanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
als ik uit eten ga rook ik er hooguit eentjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
In restaurants ben ik het volledig eens, alhoewel ik moet zeggen dat je bij sommige de toiletten nu ruikt en dat is ook niet echt top![]()
En ach ik rook wel minder dan
Oh dan had ik het goed in m'n hoofd, thanks voor de duidelijk plaatjes nu snap ik het goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is oren in de nek
[ afbeelding ]
en dit is oren naar achter:
[ afbeelding ]
Slaap lekker Erikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben slapen. Ajuus mijn lievelingen.
hmmm, ik ken genoeg gevallen waar dat wel zo isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat valt in de praktijk best wel mee hoor
Ik rook niet non stop
Die zijn toch het gezelligst he? Die rokersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ondanks dat ik er niet tegenkan... ga ik dan wel altijd bij de buitengroep staan
Truste Erikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik sta echt niet de hele tijd buiten hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Cue_ het volgende:
Zolang de rokers ook af en toe gezellig naar binnen komen (En niet eeuwig buiten blijven staan) is er geen enkel probleem
Trustenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik sta echt niet de hele tijd buiten hoor
Daar wordt niet bediend dan toch? Werknemers zijn het iig niet verplicht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Bij de Griek vandaag was er een aparte rokersruimte om te eten. Nooit gezien.
daar zou ik als roker niet eens gaan zittenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Bij de Griek vandaag was er een aparte rokersruimte om te eten. Nooit gezien.
Inderdaad, alsof je dat dan automatisch doet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het lekker weer is welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zag het wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar wordt niet bediend dan toch? Werknemers zijn het iig niet verplicht.
Hmm.quote:
Kiss kissquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook al willen ze het.. het mag eigenlijk nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar wordt niet bediend dan toch? Werknemers zijn het iig niet verplicht.
Doeiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wilde nog van alles doen, zit ik hier weer een uur te vergooien. Tabee.
Yep, heb een goed contact met hem (is jaren wel anders geweest, maar sinds er kleinkinderen zijn....), hij was vorig jaar 2x in NL (2e keer om z'n broer te begraven dus wat minder) Tijdens dat bezoek heb ik ook mijn halfzus wat beter leren kennen (is geboren op Curacao, maar in NL gaan studeren en daar ook getrouwd).quote:
Ciaotjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wilde nog van alles doen, zit ik hier weer een uur te vergooien. Tabee.
Je kunt hem ook ff wegzetten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil slapen.... maar in de trivia kunnen ze 1 iemand niet raden en hij is zoooo makkelijk
Ik weet het denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil slapen.... maar in de trivia kunnen ze 1 iemand niet raden en hij is zoooo makkelijk
Mooi dat dat contact dan hersteld isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, heb een goed contact met hem (is jaren wel anders geweest, maar sinds er kleinkinderen zijn....), hij was vorig jaar 2x in NL (2e keer om z'n broer te begraven dus wat minder) Tijdens dat bezoek heb ik ook mijn halfzus wat beter leren kennen (is geboren op Curacao, maar in NL gaan studeren en daar ook getrouwd).
Sindsdien heb ik daar ook een prima contact mee
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat dacht jij???
Het is al geraden
Yep, want echte broers/zussen heb ik nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi dat dat contact dan hersteld is![]()
En gezellig zo met een halfzusje erbij!
vleesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen ga ik kip tandori makennet vlees uit de diepvries gehaald
Dan is dit een mooie bijkomstigheidquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, want echte broers/zussen heb ik niet
Ze is weer thuis, maar nog geen verslagquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar wil niet.
Ik krijg maandag lekker een ander toestelquote:
is Kip geen vlees? Onee da's gevogeltequote:
oooooooooowquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja de kip uit de diepvries gehaald
Vis ook vlees en schelpdieren ook!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is Kip geen vlees? Onee da's gevogelte
Mja dat vind ik net zoiets als je duim geen vinger noemen
Lol ik noem het gewoon vleesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is Kip geen vlees? Onee da's gevogelte
Mja dat vind ik net zoiets als je duim geen vinger noemen
Touchpad van m'n laptop in dit geval, zo lang en snel chatten op een mobiel trek ik nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg maandag lekker een ander toestelHeb nu een Palm Treo, waardeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |