Jah, ik ken dat... En inderdaad, je mag ook best om jezelf denkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik regelmatig dat gevoel heb
Zolang ik ook nog regelmatig het gevoel heb dat ik nog van d'r hou dan hou ik het nog wel vol
Als het gevoel de overhand gaat krijgen da ik er toch, helaas helaas, een punt achter zetten
Ook al weet ik dat ze ziek is, ik ben er ook nog.
Je vrienden kijken er natuurlijk anders tegenaan dan jij. Jij zit er middenin en kan er niet zo makkelijk uitstappen. Dus dat moet je doen wanneer het voor jou 'goed' voelt. En natuurlijk hopen we dat het niet zo ver komt. Zeker omdat er kinderen in het spel zijn, moet je niks overhaasten..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, dan moet ik toch voor mezelf gaan kiezen.
Iets dat een paar vrienden me al lang aanraden
Klopt, mocht ik dat ooit beslissen dan doe ik dat zeker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe het alleen dan wel zo slim, dat je zeker weet dat je je kinderen blijft zien, ik weet dat dat je angst is maar zorg dan dat je daar genoeg over geīnformeerd bent
Oooooohw... ik dacht dus gewoon echt een doekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is gaas, ze kijken er gewoon doorheen
Die bank van jou is ook tamelijk legendarisch aan het worden hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier ook, maar mijn bank is best droog
Hier is het ook gaan regenen, maar verder wel een prachtige dag gehad vandaag, knalblauwe lucht, zonquote:
Uiteindelijk zal je toch het juiste kiezen...je kan niet eeuwig uit balans blijven met geven en niet ontvangenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, mocht ik dat ooit beslissen dan doe ik dat zeker.
Ze zal immers alles in de strijd werpen om dat tegen te gaan, zeker als ze mij de schuld geeft van de scheiding
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die bank van jou is ook tamelijk legendarisch aan het worden he
Zolang ik nog kan "ontsnappen" naar mijn werk (ook al is dat ook niet alles(, en af en toe kan ontsnappen naar vrienden, en ook zoiets als de meet, dan hou ik het nog wel ff volquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vrienden kijken er natuurlijk anders tegenaan dan jij. Jij zit er middenin en kan er niet zo makkelijk uitstappen. Dus dat moet je doen wanneer het voor jou 'goed' voelt. En natuurlijk hopen we dat het niet zo ver komt. Zeker omdat er kinderen in het spel zijn, moet je niks overhaasten..
maar pas idd wel een beetje op jezelf
quote:
Ja hier binnen ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier ook, maar mijn bank is best droog
Heb jij gelukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm Zoetermeer meldt nog geen regen
Misschien welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha lief![]()
Symph's vrouwelijke kant
Die figureert nogal nadrukkelijk in jouw posts. Vind ikquote:
Hoe lang ben je al aan het 'volhouden'?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang ik nog kan "ontsnappen" naar mijn werk (ook al is dat ook niet alles(, en af en toe kan ontsnappen naar vrienden, en ook zoiets als de meet, dan hou ik het nog wel ff vol
Nee niet simplistisch, je zegt het precies goed, ik was echt ongelukkig en dat merkten mijn knullen echt wel, en nee scheiding is niet leuk maar ik merk wel dat het ook een soort opluchting brengt bij ze.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
De vraag is wat beter is voor de kinderen, ongelukkige vader samen met de moeder of een kans voor de vader om gelukkiger te worden.
Uiteraard lekker simplistisch maar ach, veel meer kunnen wij er ook niet over zeggen
Wel naar dat het "volhouden" is. Toch niet het gevoel wat je wil hebben in een relatie denk ik. Maar ja, sterkte er mee. Hou je taai.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang ik nog kan "ontsnappen" naar mijn werk (ook al is dat ook niet alles(, en af en toe kan ontsnappen naar vrienden, en ook zoiets als de meet, dan hou ik het nog wel ff vol
Overdag was het wel mooi, maar niet buiten geweest omdat ik geen zin had om weg te gaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier is het ook gaan regenen, maar verder wel een prachtige dag gehad vandaag, knalblauwe lucht, zon
Absoluut doen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Misschien wel
Maar als je ze gewoon rustig (en dan ook echt heel rustig) en met respect benadert, is dat respect gelijk wederzijdsIk zou grag een cursus paardenfluisteren gaan doen. Het is wel iets dat in me zit.
Nou ja jij je stationsbordjes ik mijn bank, die is nogal groot ja en domineert mijn woonkamerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die figureert nogal nadrukkelijk in jouw posts. Vind ik
QFTquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jij je stationsbordjes ik mijn bank, die is nogal groot ja en domineert mijn woonkamer
Buiten in de bakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Misschien wel
Maar als je ze gewoon rustig (en dan ook echt heel rustig) en met respect benadert, is dat respect gelijk wederzijdsIk zou grag een cursus paardenfluisteren gaan doen. Het is wel iets dat in me zit.
ook die opluchting ken ik (hoe raar dat ook moge klinken, maar dat leg ik wel uit bij de meet)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee niet simplistisch, je zegt het precies goed, ik was echt ongelukkig en dat merkten mijn knullen echt wel, en nee scheiding is niet leuk maar ik merk wel dat het ook een soort opluchting brengt bij ze.
na geboorte van onze 2e in 2005 kreeg ze een postnatale depressie die overging in een normale, waarschijnlijk altijd blijvende depressie. En sindsdien is ze een schim van de vrouw waar ik mee getrouwd benquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al aan het 'volhouden'?
Meer rustquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee niet simplistisch, je zegt het precies goed, ik was echt ongelukkig en dat merkten mijn knullen echt wel, en nee scheiding is niet leuk maar ik merk wel dat het ook een soort opluchting brengt bij ze.
ik denk ook dat mijn kids best wel meer voelen dan we denkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook die opluchting ken ik (hoe raar dat ook moge klinken, maar dat leg ik wel uit bij de meet)
Vooral mijn jongste voelde feilloos aan hoe fout het eigenlijk zat en die was toen 7
Mijn stationsnaambordje is inderdaad nogal groot ja en domineert mijn woonkamerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jij je stationsbordjes ik mijn bank, die is nogal groot ja en domineert mijn woonkamer
Nee ik snap die opluchting wel bij kinderen, ook al hebben ze verdriet, kinderen voelen nu eenmaal pure emotiesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook die opluchting ken ik (hoe raar dat ook moge klinken, maar dat leg ik wel uit bij de meet)
Vooral mijn jongste voelde feilloos aan hoe fout het eigenlijk zat en die was toen 7
nee, heeee mannnnnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buiten in de bak
Staat een merrie of een hengst
fluister je: hee bink?
Jij hebt een stationsnaambord in je woonkamer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn stationsnaambordje is inderdaad nogal groot ja en domineert mijn woonkamer
Jaquote:
Dat is lastig, komen er allerlei schuldgevoelens bij kijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na geboorte van onze 2e in 2005 kreeg ze een postnatale depressie die overging in een normale, waarschijnlijk altijd blijvende depressie. En sindsdien is ze een schim van de vrouw waar ik mee getrouwd ben
Zeker weten en zelfs veeeel meer dan we denken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk ook dat mijn kids best wel meer voelen dan we denken
Wow dat is heftig!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na geboorte van onze 2e in 2005 kreeg ze een postnatale depressie die overging in een normale, waarschijnlijk altijd blijvende depressie. En sindsdien is ze een schim van de vrouw waar ik mee getrouwd ben
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn stationsnaambordje is inderdaad nogal groot ja en domineert mijn woonkamer
Ik kan nou eenmaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, heeee mannnnn
Lage, rustige stem
Bink klinkt zo Marc Marie Huijrergts achtig
Dag C_Aquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo slapen....
Ik moet er morgen vroeg uit.... tv ophalen in Rotterdam... bij Foka... geen idee waar dat is, maar mijn man weet wara het is
Slaap lekker voor de 1e keer dan maarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo slapen....
Ik moet er morgen vroeg uit.... tv ophalen in Rotterdam... bij Foka... geen idee waar dat is, maar mijn man weet wara het is
Wat bijzonderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Misschien wel
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
En wonen met een moeder die weer kan lachen en geen spanning heeft zodra papa binnenloopt
Ja, dat is echt fijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
En wonen met een moeder die weer kan lachen en geen spanning heeft zodra papa binnenloopt
Geboren in 2003 en 2005, 7 en 5 dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker weten en zelfs veeeel meer dan we denken.
Ik weet niet hou oud jouw kids zijn, maar dat hebben ze al als ze heel jong zijn
Slaap lekker C_Aquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo slapen....
Neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je denkt dat ik een grapje maak he
Als de oren plat in de nek zijn, moet je hand/arm niet in het bereik van de nek zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat bijzonder
Ik weet van een hoop dieren veel, maar paarden niet. Hoe herken je dat een paard gaat bijten?
Ik weet hetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vervang moeder door vader en we zijn soulmates
quote:
Ik ben nog niet wegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Slaap lekker voor de 1e keer dan maar![]()
Nog een kwartiertjequote:
Ja! 2 pakjes.quote:
Dan merken ze het al, geloof mequote:
Ik ben ook van gescheiden ouders, toen ik 4 was al. Pa is hertrouwd op zijn eigen vertrouwde Curacao.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:31 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ouders zijn op m'n 12e gescheiden, omdat m'n pa niet meer van m'n ma hield.
Niemand in onze directe omgeving, vrienden /ouders van vrienden
niemand in de familie , opa's oma's en zelfs m'n broer en ik niet
hebben iets gemerkt van de omslag van m'n pa. En eigenlijk heb ik nooit last gehad van de scheiding..
Heb inderdaad nog geen Villa gesignaleerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nog niet weg
[..]
Nog een kwartiertje
quote:
Bijt me.quote:
het is inderdaad maar net hoe je opgevangen wordt en hoe je zelf in elkaar steekt en hoe je er mee om gaat of het een grote impact zal hebben op je leven. Het is jammer genoeg alleen niet echt te voorspellen en dat maakt het wel lastig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben ook van gescheiden ouders, toen ik 4 was al. Pa is hertrouwd op zijn eigen vertrouwde Curacao.
Heb dus ook geen idee hoe het is om een vader te hebben, heb ook niet het idee dat ik iets gemist heb
ik nu ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik steek er net een op en die is zooo lekker
Die heb ik voor een vriend meegenomen uit tenerifequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb ook 2 pakjes.
Lucky strike
Ophoeren met je gerook.quote:
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mag ik een sigaret?![]()
Ik ben een pakje kwijt ofzo
Ik ook.quote:
* Fir3fly haptquote:
Dat stinkt zonodig nog harderquote:
Wauw Malibu, dat heb ik al lang niet meer op zegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
malibu erbij.![]()
Laatste tijd echt lekker
Nee ik was blij dat mijn ouders gingen scheiden, als er 2 niet bij elkaar hoorden waren zij het wel, en van de scheiding zelf heb ik weinig last gehad, wel hoe mijn vader zich gedroeg in die tijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het is inderdaad maar net hoe je opgevangen wordt en hoe je zelf in elkaar steekt en hoe je er mee om gaat of het een grote impact zal hebben op je leven. Het is jammer genoeg alleen niet echt te voorspellen en dat maakt het wel lastig.
Maar dat het 'altijd maar slecht is' voor de kinderen.. daar ben ik het absoluut niet mee eens
Ik de allerlaatste.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik steek er net een op en die is zooo lekker
Ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik al een beetje weet wat de buitenploeg wordt over 2 weken
Dat is nog eens goedkoopquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik voor een vriend meegenomen uit tenerife
20 pakjes voor 16 euro
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Dat is ook niet zo namelijk![]()
[ afbeelding ]
Die had ik al gezien toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teh fuck.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vind ik wel altijd zo jammer, dat er dan een hele groep naar buiten vertrekt elk kwartierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Is oren in de nek zijwaarts en oren naar achter 'recht naar achter'? Kun je omschrijven hoe de oren staan in beide situaties?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als de oren plat in de nek zijn, moet je hand/arm niet in het bereik van de nek zijn
(en oren plat in de nek is heeeel iets anders dan oren naar achter)
ik rook ook pijp en ze zijn hier in huis allemaal dol op die lucht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Liever sigarettenlucht dan sigarenlucht
Hij was er ook heel blij meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is nog eens goedkoopwij maar 4,80 betalen hier..
Inderdaad, zwakkelingen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik wel altijd zo jammer, dat er dan een hele groep naar buiten vertrekt elk kwartier.
ik rook niet maar heb er geen last van. Sta dan ook regelmatig in de rookhoek als ik uitgaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |