quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil je wel even een welgemeend hart onder de riem steken
Thanksquote:
dit dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:07 schreef Rauzer het volgende:
Bos ik vind het wel knap van je dat je altijd zo open bent over hoe je je voelt enzo.
Slaap lekker man!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga slapen als mijn thee op is. Het twijfelen over een derde biertje (wat wel de juiste keuze is) en een zware dag hebben het resultaat dat ik me weer somber ben gaan voelen
Tot morgen
Samantha.quote:
Nee ok dan is het goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja ik weet het.. dacht er al aan toen ik het typte.. maar het ging even om het idee
Nee maar door haar blonde haar, roze kleertjes en roze make up gingen de buurtbewoners haar al snel Barbie noemenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ha, een kijkje in de manage!![]()
Hihihihinik!
Is ze ook welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb maar 1 aflevering oh-oh gezien, maar nu ik Barbie zo zie lijkt ze me wel een lief meisje
Nou ik maak me nog niet echt zorgen zorgen. Ik zal niet zomaar zonder inkomen komen te zitten. En nieuwe mogelijkhedenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:07 schreef Cue_ het volgende:
Sterkte Miauw.. dat is wel kut dat het zo dichtbij komt
Sowieso is dit een hele open SC, en ik leef eigenlijk met iedereen mee hier..quote:
En een obsessie met paarden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
Mijn prins heeft een gedeukte waardeloze groene peugot 306
staat jouw baan ook op de tocht?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik maak me nog niet echt zorgen zorgen. Ik zal niet zomaar zonder inkomen komen te zitten. En nieuwe mogelijkheden
Ga je slapen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens richting bed verhuis.. wordt koud hier op de bank
incl laptop
Goede insteekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik maak me nog niet echt zorgen zorgen. Ik zal niet zomaar zonder inkomen komen te zitten. En nieuwe mogelijkheden
Zullen we een coup plegen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn eisen pakket is te groot denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, Samantha. Jokertje heet wel echt Jokertje.
Dat is een klassieker!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
Ik heb vandaag weer eens voor horse whisperer gespeeld.quote:
ik zag die auto pas nadat ie weigerde weg te gaan bij mequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn eisen pakket is te groot denk ik![]()
Wat nu over komt alsof ik om materieel geefquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuke beesten zijn het inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer eens voor horse whisperer gespeeld.
Een paard compleet over de zeik weer rustig gekregen. (en niet eens mijn eigen)
Het zijn dankbare beesten om mee te werken
Ik ga duimen dat het goed komt voor onsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh er zijn te veel ambtenarenen mijn afdeling gaat bezuinigen op communicatie dus of ik of mijn collega gaat weg.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zag die auto pas nadat ie weigerde weg te gaan bij memaar ik kijk daar door heen...nee geen roest
Ik ben een beetje bang voor paardenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuke beesten zijn het inderdaad.
tuurlijk honey beequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat nu over komt alsof ik om materieel geef![]()
maar jij snapt me wel
Ik vind de ogen eng.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor paarden
Was dat dezelfde avond als toen je twee keer ergens je eigen koektrommeltje tegenaan parkeerde?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zag die auto pas nadat ie weigerde weg te gaan bij memaar ik kijk daar door heen...nee geen roest
Hoi.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind de ogen eng.Maar dat vind ik van katten ook.
Dat wegcijferen inderdaad. Doe ik nu al 5 jaar, en het eind van het putje begint zo langzamerhand zichtbaar te worden. Meest treurige is dat ze totaal niet doorheeft dat ik mezelf wegcijfer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sowieso is dit een hele open SC, en ik leef eigenlijk met iedereen mee hier..
En helaas heb ik ook een aantal jaren in jouw situatie gezeten, en da's niet zo heel fijn.
Je gaat je zelf wefcijferen en hoopt dat de kids er niet teveel last van hebben...
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Ecudaorquote:
nee....3 dagen nadat je bij me ingetrokken bentquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was dat dezelfde avond als toen je twee keer ergens je eigen koektrommeltje tegenaan parkeerde?
Anders gaan we samen wat opzettenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga duimen dat het goed komt voor ons
I aint yo average ho, nigger!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar dat komt door wat ze mankeert, jammer genoeg, nou ja je weet wat ik tegen je gezegd heb tijd terugquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wegcijferen inderdaad. Doe ik nu al 5 jaar, en het eind van het putje begint zo langzamerhand zichtbaar te worden. Meest treurige is dat ze totaal niet doorheeft dat ik mezelf wegcijfer.
we zorgen er wel voor dat je niet in slaap valt op je laptopquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
incl laptopdus ik ben dan nog niet weg hoor
Ik niet, onder geen enkele omstandigheid.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor paarden
Even wat posts verder schatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
I aint yo average ho, nigger!
I'm an up-class golddigga!
Ben jij ook voorbij het punt dat je alleen maar blijft voor de kids?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zorgen er wel voor dat je niet in slaap valt op je laptop
is mij wel eens overkomen, op de bank
Riot.quote:
Yepquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar dat komt door wat ze mankeert, jammer genoeg, nou ja je weet wat ik tegen je gezegd heb tijd terug
De enige paarden die ik zie, zijn dood, gesneden en gerooktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik niet, onder geen enkele omstandigheid.
Paarden zijn heel goed te lezen
Als ze hun kont toedraaien moet je gewoon wegwezen, en rap ook.
En zolang ze met hun hoofd naar je toestaan kan er inets gebeuren.
Bijten zie je aan komen, en de meest hufterige paarden worden rustig als ik bij ze ben.
Heel raar. Wij hebben op stal twee echte mannen hatende paarden, en ik kan echt alles met ze doen.
Dat moet je ook niet doen hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie gaan echt veel te snel om er andere dingen bij te doen zeg.
Ik geloof jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik niet, onder geen enkele omstandigheid.
Paarden zijn heel goed te lezen
Als ze hun kont toedraaien moet je gewoon wegwezen, en rap ook.
En zolang ze met hun hoofd naar je toestaan kan er inets gebeuren.
Bijten zie je aan komen, en de meest hufterige paarden worden rustig als ik bij ze ben.
Heel raar. Wij hebben op stal twee echte mannen hatende paarden, en ik kan echt alles met ze doen.
Waarbij?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet ook je handjes op het toetsenbord houden schatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, hang die piemel maar weer terug in je broek! Met 1 hand houd je het niet bij!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
warme paardenworst is zoooo lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De enige paarden die ik zie, zijn dood, gesneden en gerookt![]()
Als jij dit in elk topic komt melden gaat het alleen maar sneller.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Laten we zeggen dat ik regelmatig dat gevoel hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben jij ook voorbij het punt dat je alleen maar blijft voor de kids?
Kut man
Msn, mailen, muziek luisteren, rest van forum bekijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Paardenworstquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
warme paardenworst is zoooo lekker
Paardenbiefstuk vind ik niet te eten
Jijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als jij dit in elk topic komt melden gaat het alleen maar sneller.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind de ogen eng.Maar dat vind ik van katten ook.
Het klinkt zo narcistisch, maar ik kan er ook niets aan doen.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als jij dit in elk topic komt melden gaat het alleen maar sneller.
Maar wat als het einde van het putje echt behaald is...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wegcijferen inderdaad. Doe ik nu al 5 jaar, en het eind van het putje begint zo langzamerhand zichtbaar te worden. Meest treurige is dat ze totaal niet doorheeft dat ik mezelf wegcijfer.
Whahahahahaha, die wil ik, die wil ik, die wil ikquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zorgen er wel voor dat je niet in slaap valt op je laptop
is mij wel eens overkomen, op de bank
Tsja, dan moet ik toch voor mezelf gaan kiezen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat als het einde van het putje echt behaald is...
Hoe kijken die paarden dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahahahahaha, die wil ik, die wil ik, die wil ik
Wat een gaaf vliegenmasker
O is het dat? Ik dacht al dat is een bivakmuts voor paarden!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahahahahaha, die wil ik, die wil ik, die wil ik
Wat een gaaf vliegenmasker
Doe het alleen dan wel zo slim, dat je zeker weet dat je je kinderen blijft zien, ik weet dat dat je angst is maar zorg dan dat je daar genoeg over geïnformeerd bentquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, dan moet ik toch voor mezelf gaan kiezen.
Iets dat een paar vrienden me al lang aanraden
Hahahquote:
Mag niet meer van Wildersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O is het dat? Ik dacht al dat is een bivakmuts voor paarden!
Hahaha liefquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het klinkt zo narcistisch, maar ik kan er ook niets aan doen.
Ik weet nog dat een van die twee net op stal was. Ik ging bij hem staan en begon hem te kriebelen. De eigenaresse waarschuwde me dat ik dat beter niet kon doen omdat hij mannen haat.
3 minuten later lag zijn kop op mijn schouder en niet vee later was hij kusjes aan het geven.
Ze viel zowat flauw
Hier ook, maar mijn bank is best droogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |