staat jouw baan ook op de tocht?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik maak me nog niet echt zorgen zorgen. Ik zal niet zomaar zonder inkomen komen te zitten. En nieuwe mogelijkheden
Ga je slapen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens richting bed verhuis.. wordt koud hier op de bank
incl laptop
Goede insteekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik maak me nog niet echt zorgen zorgen. Ik zal niet zomaar zonder inkomen komen te zitten. En nieuwe mogelijkheden
Zullen we een coup plegen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn eisen pakket is te groot denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
Mijn prins heeft een gedeukte waardeloze groene peugot 306
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, Samantha. Jokertje heet wel echt Jokertje.
Dat is een klassieker!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
Mijn prins heeft een gedeukte waardeloze groene peugot 306
Ik heb vandaag weer eens voor horse whisperer gespeeld.quote:
ik zag die auto pas nadat ie weigerde weg te gaan bij mequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn eisen pakket is te groot denk ik![]()
Wat nu over komt alsof ik om materieel geefquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn eisen pakket is te groot denk ik![]()
Leuke beesten zijn het inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer eens voor horse whisperer gespeeld.
Een paard compleet over de zeik weer rustig gekregen. (en niet eens mijn eigen)
Het zijn dankbare beesten om mee te werken
Ik ga duimen dat het goed komt voor onsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh er zijn te veel ambtenarenen mijn afdeling gaat bezuinigen op communicatie dus of ik of mijn collega gaat weg.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zag die auto pas nadat ie weigerde weg te gaan bij memaar ik kijk daar door heen...nee geen roest
Ik ben een beetje bang voor paardenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuke beesten zijn het inderdaad.
tuurlijk honey beequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat nu over komt alsof ik om materieel geef![]()
maar jij snapt me wel
Ik vind de ogen eng.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor paarden
Was dat dezelfde avond als toen je twee keer ergens je eigen koektrommeltje tegenaan parkeerde?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zag die auto pas nadat ie weigerde weg te gaan bij memaar ik kijk daar door heen...nee geen roest
Hoi.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind de ogen eng.Maar dat vind ik van katten ook.
Dat wegcijferen inderdaad. Doe ik nu al 5 jaar, en het eind van het putje begint zo langzamerhand zichtbaar te worden. Meest treurige is dat ze totaal niet doorheeft dat ik mezelf wegcijfer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sowieso is dit een hele open SC, en ik leef eigenlijk met iedereen mee hier..
En helaas heb ik ook een aantal jaren in jouw situatie gezeten, en da's niet zo heel fijn.
Je gaat je zelf wefcijferen en hoopt dat de kids er niet teveel last van hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |