Wel naar dat het "volhouden" is. Toch niet het gevoel wat je wil hebben in een relatie denk ik. Maar ja, sterkte er mee. Hou je taai.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang ik nog kan "ontsnappen" naar mijn werk (ook al is dat ook niet alles(, en af en toe kan ontsnappen naar vrienden, en ook zoiets als de meet, dan hou ik het nog wel ff vol
Overdag was het wel mooi, maar niet buiten geweest omdat ik geen zin had om weg te gaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier is het ook gaan regenen, maar verder wel een prachtige dag gehad vandaag, knalblauwe lucht, zon
Absoluut doen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Misschien wel
Maar als je ze gewoon rustig (en dan ook echt heel rustig) en met respect benadert, is dat respect gelijk wederzijdsIk zou grag een cursus paardenfluisteren gaan doen. Het is wel iets dat in me zit.
Nou ja jij je stationsbordjes ik mijn bank, die is nogal groot ja en domineert mijn woonkamerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die figureert nogal nadrukkelijk in jouw posts. Vind ik
QFTquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jij je stationsbordjes ik mijn bank, die is nogal groot ja en domineert mijn woonkamer
Buiten in de bakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Misschien wel
Maar als je ze gewoon rustig (en dan ook echt heel rustig) en met respect benadert, is dat respect gelijk wederzijdsIk zou grag een cursus paardenfluisteren gaan doen. Het is wel iets dat in me zit.
ook die opluchting ken ik (hoe raar dat ook moge klinken, maar dat leg ik wel uit bij de meet)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee niet simplistisch, je zegt het precies goed, ik was echt ongelukkig en dat merkten mijn knullen echt wel, en nee scheiding is niet leuk maar ik merk wel dat het ook een soort opluchting brengt bij ze.
na geboorte van onze 2e in 2005 kreeg ze een postnatale depressie die overging in een normale, waarschijnlijk altijd blijvende depressie. En sindsdien is ze een schim van de vrouw waar ik mee getrouwd benquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al aan het 'volhouden'?
Meer rustquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee niet simplistisch, je zegt het precies goed, ik was echt ongelukkig en dat merkten mijn knullen echt wel, en nee scheiding is niet leuk maar ik merk wel dat het ook een soort opluchting brengt bij ze.
ik denk ook dat mijn kids best wel meer voelen dan we denkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook die opluchting ken ik (hoe raar dat ook moge klinken, maar dat leg ik wel uit bij de meet)
Vooral mijn jongste voelde feilloos aan hoe fout het eigenlijk zat en die was toen 7
Mijn stationsnaambordje is inderdaad nogal groot ja en domineert mijn woonkamerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jij je stationsbordjes ik mijn bank, die is nogal groot ja en domineert mijn woonkamer
Nee ik snap die opluchting wel bij kinderen, ook al hebben ze verdriet, kinderen voelen nu eenmaal pure emotiesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook die opluchting ken ik (hoe raar dat ook moge klinken, maar dat leg ik wel uit bij de meet)
Vooral mijn jongste voelde feilloos aan hoe fout het eigenlijk zat en die was toen 7
nee, heeee mannnnnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buiten in de bak
Staat een merrie of een hengst
fluister je: hee bink?
Jij hebt een stationsnaambord in je woonkamer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn stationsnaambordje is inderdaad nogal groot ja en domineert mijn woonkamer
Jaquote:
Dat is lastig, komen er allerlei schuldgevoelens bij kijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na geboorte van onze 2e in 2005 kreeg ze een postnatale depressie die overging in een normale, waarschijnlijk altijd blijvende depressie. En sindsdien is ze een schim van de vrouw waar ik mee getrouwd ben
Zeker weten en zelfs veeeel meer dan we denken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk ook dat mijn kids best wel meer voelen dan we denken
Wow dat is heftig!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na geboorte van onze 2e in 2005 kreeg ze een postnatale depressie die overging in een normale, waarschijnlijk altijd blijvende depressie. En sindsdien is ze een schim van de vrouw waar ik mee getrouwd ben
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn stationsnaambordje is inderdaad nogal groot ja en domineert mijn woonkamer
Ik kan nou eenmaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, heeee mannnnn
Lage, rustige stem
Bink klinkt zo Marc Marie Huijrergts achtig
Dag C_Aquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo slapen....
Ik moet er morgen vroeg uit.... tv ophalen in Rotterdam... bij Foka... geen idee waar dat is, maar mijn man weet wara het is
Slaap lekker voor de 1e keer dan maarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo slapen....
Ik moet er morgen vroeg uit.... tv ophalen in Rotterdam... bij Foka... geen idee waar dat is, maar mijn man weet wara het is
Wat bijzonderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Misschien wel
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
En wonen met een moeder die weer kan lachen en geen spanning heeft zodra papa binnenloopt
Ja, dat is echt fijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
En wonen met een moeder die weer kan lachen en geen spanning heeft zodra papa binnenloopt
Geboren in 2003 en 2005, 7 en 5 dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker weten en zelfs veeeel meer dan we denken.
Ik weet niet hou oud jouw kids zijn, maar dat hebben ze al als ze heel jong zijn
Slaap lekker C_Aquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo slapen....
Neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je denkt dat ik een grapje maak he
Als de oren plat in de nek zijn, moet je hand/arm niet in het bereik van de nek zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat bijzonder
Ik weet van een hoop dieren veel, maar paarden niet. Hoe herken je dat een paard gaat bijten?
Ik weet hetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vervang moeder door vader en we zijn soulmates
quote:
Ik ben nog niet wegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Slaap lekker voor de 1e keer dan maar![]()
Nog een kwartiertjequote:
Ja! 2 pakjes.quote:
Dan merken ze het al, geloof mequote:
Ik ben ook van gescheiden ouders, toen ik 4 was al. Pa is hertrouwd op zijn eigen vertrouwde Curacao.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:31 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ouders zijn op m'n 12e gescheiden, omdat m'n pa niet meer van m'n ma hield.
Niemand in onze directe omgeving, vrienden /ouders van vrienden
niemand in de familie , opa's oma's en zelfs m'n broer en ik niet
hebben iets gemerkt van de omslag van m'n pa. En eigenlijk heb ik nooit last gehad van de scheiding..
Heb inderdaad nog geen Villa gesignaleerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nog niet weg
[..]
Nog een kwartiertje
quote:
Bijt me.quote:
het is inderdaad maar net hoe je opgevangen wordt en hoe je zelf in elkaar steekt en hoe je er mee om gaat of het een grote impact zal hebben op je leven. Het is jammer genoeg alleen niet echt te voorspellen en dat maakt het wel lastig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben ook van gescheiden ouders, toen ik 4 was al. Pa is hertrouwd op zijn eigen vertrouwde Curacao.
Heb dus ook geen idee hoe het is om een vader te hebben, heb ook niet het idee dat ik iets gemist heb
ik nu ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik steek er net een op en die is zooo lekker
Die heb ik voor een vriend meegenomen uit tenerifequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb ook 2 pakjes.
Lucky strike
Ophoeren met je gerook.quote:
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mag ik een sigaret?![]()
Ik ben een pakje kwijt ofzo
Ik ook.quote:
* Fir3fly haptquote:
Dat stinkt zonodig nog harderquote:
Wauw Malibu, dat heb ik al lang niet meer op zegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
malibu erbij.![]()
Laatste tijd echt lekker
Nee ik was blij dat mijn ouders gingen scheiden, als er 2 niet bij elkaar hoorden waren zij het wel, en van de scheiding zelf heb ik weinig last gehad, wel hoe mijn vader zich gedroeg in die tijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het is inderdaad maar net hoe je opgevangen wordt en hoe je zelf in elkaar steekt en hoe je er mee om gaat of het een grote impact zal hebben op je leven. Het is jammer genoeg alleen niet echt te voorspellen en dat maakt het wel lastig.
Maar dat het 'altijd maar slecht is' voor de kinderen.. daar ben ik het absoluut niet mee eens
Ik de allerlaatste.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik steek er net een op en die is zooo lekker
Ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik al een beetje weet wat de buitenploeg wordt over 2 weken
Dat is nog eens goedkoopquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik voor een vriend meegenomen uit tenerife
20 pakjes voor 16 euro
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Dat is ook niet zo namelijk![]()
[ afbeelding ]
Die had ik al gezien toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teh fuck.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vind ik wel altijd zo jammer, dat er dan een hele groep naar buiten vertrekt elk kwartierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Is oren in de nek zijwaarts en oren naar achter 'recht naar achter'? Kun je omschrijven hoe de oren staan in beide situaties?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als de oren plat in de nek zijn, moet je hand/arm niet in het bereik van de nek zijn
(en oren plat in de nek is heeeel iets anders dan oren naar achter)
ik rook ook pijp en ze zijn hier in huis allemaal dol op die lucht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Liever sigarettenlucht dan sigarenlucht
Hij was er ook heel blij meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is nog eens goedkoopwij maar 4,80 betalen hier..
Inderdaad, zwakkelingen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik wel altijd zo jammer, dat er dan een hele groep naar buiten vertrekt elk kwartier.
ik rook niet maar heb er geen last van. Sta dan ook regelmatig in de rookhoek als ik uitgaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Tja, als er niet gerookt mag worden binnen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik wel altijd zo jammer, dat er dan een hele groep naar buiten vertrekt elk kwartier.
Nee want we roken buiten he, dat moet namelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Veel rokers hier
Moet ik me puffer meenemen naar de meet
dat laatste is vaak funest voor een relatie en de bandquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik was blij dat mijn ouders gingen scheiden, als er 2 niet bij elkaar hoorden waren zij het wel, en van de scheiding zelf heb ik weinig last gehad, wel hoe mijn vader zich gedroeg in die tijd.
Astma?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Veel rokers hier
Dan rook je toch een uurtje niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, als er niet gerookt mag worden binnen.
En terechtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee want we roken buiten he, dat moet namelijk
Ik ga het bij bier houden. Wel een whiskey tussendoor natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wauw Malibu, dat heb ik al lang niet meer op zeg
Ga ik op de meet weer eens drinken
Hopelijk hoor je buiten ook wat muziekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Ja, leuk en aardig, maar ik vind het ongezelligquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, als er niet gerookt mag worden binnen.
Dus we staan de halve dag buiten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat kan ook inderdaad.quote:
Mijn pa is hertrouwd en dankzij haar is de band weer beter, mijn moeder is nog steeds alleen, wel vriendjes gehad maar inderdaad met 2 puberkinderenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat laatste is vaak funest voor een relatie en de band
mijn pa was gelukkig altijd medewerkend tijdens en na de scheiding.
M'n ma kreeg nog een vriend die ik niet kon uitstaan... tijdens m'n puberen![]()
maar ze zijn nu allebei al een paar (m'n pa al tig jaar) samen met iemand en wonen samen en dat gaat wel goed.
Nee allergisch....quote:
Rook jij ookalquote:
Opgelostquote:
Mijn probleem is dat ik eigenlijk alles wel lekker vindquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga het bij bier houden. Wel een whiskey tussendoor natuurlijk
[..]
Ik heb er ook een, dat is best ergquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Veel rokers hier
dit is oren in de nekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is oren in de nek zijwaarts en oren naar achter 'recht naar achter'? Kun je omschrijven hoe de oren staan in beide situaties?
Ja dat zou ik ook doen. Toen ik naar London ging dacht ik er ook aan om een slof mee te nemen, maar in Engeland is het echt duurquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij was er ook heel blij mee![]()
Heb 40 pakje meegenomen
Jij rookt toch niet? Jij mag binnenblijven hoorquote:
Wat ik onzin vind in cafes en discothekenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
pubers kunnen het wel lastig makenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn pa is hertrouwd en dankzij haar is de band weer beter, mijn moeder is nog steeds alleen, wel vriendjes gehad maar inderdaad met 2 puberkinderen
eenschquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ik onzin vind in cafes en discotheken![]()
Daarentegen ben ik wel blij dat er in restaurants niet meer gerookt mag worden
Ohw, maar dan moet je het gewoon meenemen hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee allergisch....
Ik kon vroeger ook nooit zoveel stappen... want dan moest me puffer mee....
Maar ik was eigenwijs, want ik voelde me niet stoer met zo'n dingDus ik lag elke zondag ziek op bed... en een week geen stem
Ach ja dat heb ik er wel voor over....
Eens. Nu ruik ik mensenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn ma is eigenlijk altijd alleen gebleven, op een korte relatie her en der naquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat laatste is vaak funest voor een relatie en de band
mijn pa was gelukkig altijd medewerkend tijdens en na de scheiding.
M'n ma kreeg nog een vriend die ik niet kon uitstaan... tijdens m'n puberen![]()
maar ze zijn nu allebei al een paar (m'n pa al tig jaar) samen met iemand en wonen samen en dat gaat wel goed.
Nee, dat is gezellig... een binnen en buitengroepquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij rookt toch niet? Jij mag binnenblijven hoor
In restaurants ben ik het volledig eens, alhoewel ik moet zeggen dat je bij sommige de toiletten nu ruikt en dat is ook niet echt topquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik eigenlijk alles wel lekker vind
dat valt in de praktijk best wel mee hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat is gezellig... een binnen en buitengroep
Spreek je hem nog regelmatig dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn ma is eigenlijk altijd alleen gebleven, op een korte relatie her en der na
Pa woont nog steeds op Curacao, volgend jaar )als mijn relatie nog heel is) gaan we opa opzoeken
Nee maar er kunnen toch steeds een paar tegelijk gaan? En dan we roken wel minderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Malibu met ananassapquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookElke stapavond is het weer iets anders.. Thuis is het altijd whiskey. Maar de laatste 2 weken lekker aan de malibu cola
Ondanks dat ik er niet tegenkan... ga ik dan wel altijd bij de buitengroep staanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |