Tja, als er niet gerookt mag worden binnen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik wel altijd zo jammer, dat er dan een hele groep naar buiten vertrekt elk kwartier.
Nee want we roken buiten he, dat moet namelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Veel rokers hier
Moet ik me puffer meenemen naar de meet
dat laatste is vaak funest voor een relatie en de bandquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik was blij dat mijn ouders gingen scheiden, als er 2 niet bij elkaar hoorden waren zij het wel, en van de scheiding zelf heb ik weinig last gehad, wel hoe mijn vader zich gedroeg in die tijd.
Astma?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Veel rokers hier
Dan rook je toch een uurtje niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, als er niet gerookt mag worden binnen.
En terechtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee want we roken buiten he, dat moet namelijk
Ik ga het bij bier houden. Wel een whiskey tussendoor natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wauw Malibu, dat heb ik al lang niet meer op zeg
Ga ik op de meet weer eens drinken
Hopelijk hoor je buiten ook wat muziekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik al een beetje weet wat de buitenploeg wordt over 2 weken
Ja, leuk en aardig, maar ik vind het ongezelligquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, als er niet gerookt mag worden binnen.
Dus we staan de halve dag buiten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat kan ook inderdaad.quote:
Mijn pa is hertrouwd en dankzij haar is de band weer beter, mijn moeder is nog steeds alleen, wel vriendjes gehad maar inderdaad met 2 puberkinderenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat laatste is vaak funest voor een relatie en de band
mijn pa was gelukkig altijd medewerkend tijdens en na de scheiding.
M'n ma kreeg nog een vriend die ik niet kon uitstaan... tijdens m'n puberen![]()
maar ze zijn nu allebei al een paar (m'n pa al tig jaar) samen met iemand en wonen samen en dat gaat wel goed.
Nee allergisch....quote:
Rook jij ookalquote:
Opgelostquote:
Mijn probleem is dat ik eigenlijk alles wel lekker vindquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga het bij bier houden. Wel een whiskey tussendoor natuurlijk
[..]
Ik heb er ook een, dat is best ergquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Veel rokers hier
dit is oren in de nekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is oren in de nek zijwaarts en oren naar achter 'recht naar achter'? Kun je omschrijven hoe de oren staan in beide situaties?
Ja dat zou ik ook doen. Toen ik naar London ging dacht ik er ook aan om een slof mee te nemen, maar in Engeland is het echt duurquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij was er ook heel blij mee![]()
Heb 40 pakje meegenomen
Jij rookt toch niet? Jij mag binnenblijven hoorquote:
Wat ik onzin vind in cafes en discothekenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
pubers kunnen het wel lastig makenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn pa is hertrouwd en dankzij haar is de band weer beter, mijn moeder is nog steeds alleen, wel vriendjes gehad maar inderdaad met 2 puberkinderen
eenschquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ik onzin vind in cafes en discotheken![]()
Daarentegen ben ik wel blij dat er in restaurants niet meer gerookt mag worden
Ohw, maar dan moet je het gewoon meenemen hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee allergisch....
Ik kon vroeger ook nooit zoveel stappen... want dan moest me puffer mee....
Maar ik was eigenwijs, want ik voelde me niet stoer met zo'n dingDus ik lag elke zondag ziek op bed... en een week geen stem
Ach ja dat heb ik er wel voor over....
Eens. Nu ruik ik mensenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn ma is eigenlijk altijd alleen gebleven, op een korte relatie her en der naquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat laatste is vaak funest voor een relatie en de band
mijn pa was gelukkig altijd medewerkend tijdens en na de scheiding.
M'n ma kreeg nog een vriend die ik niet kon uitstaan... tijdens m'n puberen![]()
maar ze zijn nu allebei al een paar (m'n pa al tig jaar) samen met iemand en wonen samen en dat gaat wel goed.
Nee, dat is gezellig... een binnen en buitengroepquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij rookt toch niet? Jij mag binnenblijven hoor
In restaurants ben ik het volledig eens, alhoewel ik moet zeggen dat je bij sommige de toiletten nu ruikt en dat is ook niet echt topquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik eigenlijk alles wel lekker vind
dat valt in de praktijk best wel mee hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat is gezellig... een binnen en buitengroep
Spreek je hem nog regelmatig dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn ma is eigenlijk altijd alleen gebleven, op een korte relatie her en der na
Pa woont nog steeds op Curacao, volgend jaar )als mijn relatie nog heel is) gaan we opa opzoeken
Nee maar er kunnen toch steeds een paar tegelijk gaan? En dan we roken wel minderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Malibu met ananassapquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookElke stapavond is het weer iets anders.. Thuis is het altijd whiskey. Maar de laatste 2 weken lekker aan de malibu cola
Ondanks dat ik er niet tegenkan... ga ik dan wel altijd bij de buitengroep staanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
als ik uit eten ga rook ik er hooguit eentjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
In restaurants ben ik het volledig eens, alhoewel ik moet zeggen dat je bij sommige de toiletten nu ruikt en dat is ook niet echt top![]()
En ach ik rook wel minder dan
Oh dan had ik het goed in m'n hoofd, thanks voor de duidelijk plaatjes nu snap ik het goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is oren in de nek
[ afbeelding ]
en dit is oren naar achter:
[ afbeelding ]
Slaap lekker Erikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben slapen. Ajuus mijn lievelingen.
hmmm, ik ken genoeg gevallen waar dat wel zo isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat valt in de praktijk best wel mee hoor
Ik rook niet non stop
Die zijn toch het gezelligst he? Die rokersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ondanks dat ik er niet tegenkan... ga ik dan wel altijd bij de buitengroep staan
Truste Erikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik sta echt niet de hele tijd buiten hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Cue_ het volgende:
Zolang de rokers ook af en toe gezellig naar binnen komen (En niet eeuwig buiten blijven staan) is er geen enkel probleem
Trustenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik sta echt niet de hele tijd buiten hoor
Daar wordt niet bediend dan toch? Werknemers zijn het iig niet verplicht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Bij de Griek vandaag was er een aparte rokersruimte om te eten. Nooit gezien.
daar zou ik als roker niet eens gaan zittenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Bij de Griek vandaag was er een aparte rokersruimte om te eten. Nooit gezien.
Inderdaad, alsof je dat dan automatisch doet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het lekker weer is welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zag het wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar wordt niet bediend dan toch? Werknemers zijn het iig niet verplicht.
Hmm.quote:
Kiss kissquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook al willen ze het.. het mag eigenlijk nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar wordt niet bediend dan toch? Werknemers zijn het iig niet verplicht.
Doeiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wilde nog van alles doen, zit ik hier weer een uur te vergooien. Tabee.
Yep, heb een goed contact met hem (is jaren wel anders geweest, maar sinds er kleinkinderen zijn....), hij was vorig jaar 2x in NL (2e keer om z'n broer te begraven dus wat minder) Tijdens dat bezoek heb ik ook mijn halfzus wat beter leren kennen (is geboren op Curacao, maar in NL gaan studeren en daar ook getrouwd).quote:
Ciaotjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wilde nog van alles doen, zit ik hier weer een uur te vergooien. Tabee.
Je kunt hem ook ff wegzetten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil slapen.... maar in de trivia kunnen ze 1 iemand niet raden en hij is zoooo makkelijk
Ik weet het denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil slapen.... maar in de trivia kunnen ze 1 iemand niet raden en hij is zoooo makkelijk
Mooi dat dat contact dan hersteld isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, heb een goed contact met hem (is jaren wel anders geweest, maar sinds er kleinkinderen zijn....), hij was vorig jaar 2x in NL (2e keer om z'n broer te begraven dus wat minder) Tijdens dat bezoek heb ik ook mijn halfzus wat beter leren kennen (is geboren op Curacao, maar in NL gaan studeren en daar ook getrouwd).
Sindsdien heb ik daar ook een prima contact mee
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat dacht jij???
Het is al geraden
Yep, want echte broers/zussen heb ik nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi dat dat contact dan hersteld is![]()
En gezellig zo met een halfzusje erbij!
vleesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen ga ik kip tandori makennet vlees uit de diepvries gehaald
Dan is dit een mooie bijkomstigheidquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, want echte broers/zussen heb ik niet
Ze is weer thuis, maar nog geen verslagquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar wil niet.
Ik krijg maandag lekker een ander toestelquote:
is Kip geen vlees? Onee da's gevogeltequote:
oooooooooowquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja de kip uit de diepvries gehaald
Vis ook vlees en schelpdieren ook!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is Kip geen vlees? Onee da's gevogelte
Mja dat vind ik net zoiets als je duim geen vinger noemen
Lol ik noem het gewoon vleesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is Kip geen vlees? Onee da's gevogelte
Mja dat vind ik net zoiets als je duim geen vinger noemen
Touchpad van m'n laptop in dit geval, zo lang en snel chatten op een mobiel trek ik nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg maandag lekker een ander toestelHeb nu een Palm Treo, waardeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |