Je kunt hem ook ff wegzetten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil slapen.... maar in de trivia kunnen ze 1 iemand niet raden en hij is zoooo makkelijk
Ik weet het denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil slapen.... maar in de trivia kunnen ze 1 iemand niet raden en hij is zoooo makkelijk
Mooi dat dat contact dan hersteld isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, heb een goed contact met hem (is jaren wel anders geweest, maar sinds er kleinkinderen zijn....), hij was vorig jaar 2x in NL (2e keer om z'n broer te begraven dus wat minder) Tijdens dat bezoek heb ik ook mijn halfzus wat beter leren kennen (is geboren op Curacao, maar in NL gaan studeren en daar ook getrouwd).
Sindsdien heb ik daar ook een prima contact mee
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat dacht jij???
Het is al geraden
Yep, want echte broers/zussen heb ik nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi dat dat contact dan hersteld is![]()
En gezellig zo met een halfzusje erbij!
vleesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen ga ik kip tandori makennet vlees uit de diepvries gehaald
Dan is dit een mooie bijkomstigheidquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, want echte broers/zussen heb ik niet
Ze is weer thuis, maar nog geen verslagquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar wil niet.
Ik krijg maandag lekker een ander toestelquote:
is Kip geen vlees? Onee da's gevogeltequote:
oooooooooowquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja de kip uit de diepvries gehaald
Vis ook vlees en schelpdieren ook!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is Kip geen vlees? Onee da's gevogelte
Mja dat vind ik net zoiets als je duim geen vinger noemen
Lol ik noem het gewoon vleesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is Kip geen vlees? Onee da's gevogelte
Mja dat vind ik net zoiets als je duim geen vinger noemen
Touchpad van m'n laptop in dit geval, zo lang en snel chatten op een mobiel trek ik nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg maandag lekker een ander toestelHeb nu een Palm Treo, waardeloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |