you are le tired!quote:
En ranziger.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
Zo, openingspost iets gezelliger gemaakt!
quote:
show worselen is geen vechtsport joh... als die grote gast 1x zn knie had opgetrokken was het klaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Daar doe je met thaiboxen helemaal niks tegen.
quote:De vlinder is onze eigen ziel die op zoek is naar de hogere waarden van het leven, waarbij we geestelijk steeds weer opnieuw geboren worden. Het zien van de vlinder kan er voor zorgen dat we ons in het waakbestaan lekker in ons vel voelen.
Uhuh, vertel dat maar aan de slachtoffers van Mascarita Doradaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
show worselen is geen vechtsport joh... als die grote gast 1x zn knie had opgetrokken was het klaar
Er kwam een object door je glory holequote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Er kwam een object door je glory hole?
Nou, er zit een gat in mijn wc-muur. Kom jij even langsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:15 schreef _Led_ het volgende:
Joepie, waar komt die spontane obsessie met glory-holes ineens vandaan ?
is goed, wil jij m'n zaklamp dan vasthouden ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, er zit een gat in mijn wc-muur. Kom jij even langs?
Om 'm te repareren he!
Is dat zo'n fleshlight?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef _Led_ het volgende:
is goed, wil jij m'n zaklamp dan vasthouden ?
ik heb nog wel een maglite LED mini voor jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, wil ik niet.
Liever een Maglite LED
[ afbeelding ]
Blijf dan maar thuisquote:
En waarom is dat doorgestreept?quote:
Omdat ik het een lompe boerse opmerking vind, maar 'm stiekem toch wou makenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En waarom is dat doorgestreept?
Nou, kom dan toch maar langs en neem je 85 kilo meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:30 schreef _Led_ het volgende:
Omdat ik het een lompe boerse opmerking vind, maar 'm stiekem toch wou maken
Best lekker toch, deze muziek. Je gaat er vanzelf vanquote:
Het was hier ook ineens helemaal druk, allemaal door het lintquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best lekker toch, deze muziek. Je gaat er vanzelf van![]()
![]()
Ik heb met mijn stomme kop met megakater dit filmpje aangeklikt en nu zit dat liedje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:09 schreef Bastard het volgende:
Jaaaa... en nu allemaal tegelijk, net zo vrolijk als die jongeman in deze clip
TJOE TJOE WA!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb met mijn stomme kop met megakater dit filmpje aangeklikt en nu zit dat liedje in mijn hoofd!
Kater + Tjoe tjoe wa =![]()
Voor straf plaats ik deze nog een keer:
Ieuw, wat een raar ontbijtquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:51 schreef Darkwolf het volgende:
* Darkwolf pakt wat Doritos Bits, BiFi worstje en een blikje GoFast! als ontbijt...
Scherp +1quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh trouwens, fijne dierendag toegewenst, Darkwolf! Heb je vandaag al iets extra's gekregen?
Een beurt op zijn 'hondjes'quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh trouwens, fijne dierendag toegewenst, Darkwolf! Heb je vandaag al iets extra's gekregen?
Nou, ik zou niet weten hoe, want Darkwolf valt niet op mannen.quote:
Nee, schijnbaar ben ik niets meer dan een werkpaard. Oh well...quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ehm, wat JoepiePoepie zei dus.quote:
Tja, ik hoor er wel steeds meer over. "Pegging" heet dat toch?quote:
Dan heb je nog mazzel, beter dan dat dat paard zijn 'echte' gebruiktquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet weten hoe, want Darkwolf valt niet op mannen.
[small]Een paard met een voorbinddildo
[/small]
Dat kan dus niet in het geval van Darkwolf, want vrouwtjespaarden hebben geen 'echte'quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:19 schreef Lavenderr het volgende:
Dan heb je nog mazzel, beter dan dat dat paard zijn 'echte' gebruikt
Mag ik puhleeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaase een paar notes, lieve Lavenderrquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Joepiepoepie is weer een beetje in de troll modus vandaag. Jammer...
Nee, maar je hebt je credits voor vandaag al verspild dus ga nog even door, schrijf ik ze bij en leg ik ze wel voorquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hee Bastard, zou je me even een stapel notes willen geven? Ik sta namelijk al maanden op 33 en als ik ze ga aanschaffen voor 4,50 euro vind ik dat een beetje te weinig.
Eigenlijk zou er dus een prijs per stuk moeten komen, want iemand met 200 notes heeft veel meer plezier van zijn 4,50 euro, dan iemand met 1 note.
Nee, want ik weet toch al globaal wat erin staat:quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:47 schreef _Led_ het volgende:
Joepie, wil je wat notes van mij overkopen ?
Pillen zijn opquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
Wat heb je vandaag Joepie, waarom zit je het 9/11-topic te verbaggeren?
Daar had ik al een serieuze post geplaatst:quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
Er is een SC op BNW hoor, zoals je heel goed weet, je bent er vaak genoeg geweest dus daar kun je al je flauwekul in kwijt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
18 jaar geleden Bijlmerramp!
Is daar ook een no-plane-theorie van?En kijk mij eens precies om 11.11 uur posten!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:19 schreef Lavenderr het volgende:
Oh en een goedemiddag allemaal en voor Darkwolf een welgemeende hinnik voor Dierendag
Jawel, ik heb wel een middeltje, maar ik denk niet dat je dat leuk vindtquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Heeft er trouwens iemand een goed middeltje tegen stem kwijt dankzij een leuk weekend?
Ik kan niet eens m'n telefoon opnemen.
Dr mond houden zekerquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, ik heb wel een middeltje, maar ik denk niet dat je dat leuk vindt
Eric Dekker? Als in de wielrenner?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Soms hoor je echt van die eigenaardige dingen he!
Zo zat iemand mij gisteren bloedserieus te vertellen dat het paard van Sinterklaas eigenlijk 'Eric Dekker' heet!
Ik kwam niet meer bij
Ik ga er een TRU-topic over openen, omdat hier de mensen zitten die met dieren kunnen praten, dus die kunnen het even navragen aan Americgo.
Oh nou, dan kun jij er een topic in BNW over openen, over deze schandalige doofpotkwestie betreffende de naam 'Adolf' en dan open ik een topic in TRU, zodat de mensen die met dieren kunnen praten, na kunnen vragen of het klopt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:21 schreef _Led_ het volgende:
Klopt niet helemaal, eigenlijk heet het paard Eric Adolf Dekker, maar zelf is ie niet zo blij met die 2e naam dus die wordt meestal verzwegen.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:17 schreef R0N1N het volgende:
"JP & de mafketels: Ik ben m'n stem kwijt"
http://video.google.com/videoplay?docid=7869972845286319938#
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ga geen filmpjes meer van vreemde mannen aanklikken. De laatste keer dat ik dat deed, liep het ook niet goed met me af...
Zeg schatquote:
Ben zelf al 5 dagen ziek op bed, incl. aangetaste stembandjes, dus weet er alles vanquote:En meteen een waarschuwing: Hieraan kun je horen dat gezond leven erg belangrijk is, wat ik nu dus ook maar weer een tijdje ga doen.
Je moet het zelf weten, was ook niet speciaal voor jou gemaakt hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:25 schreef R0N1N het volgende:
Zeg schatje geeft aan niet op mijn link te willen klikken, maar verwacht dan wel dat ik op die van jou ga klikken ? Begrijp ik dat nou goed ?
![]()
![]()
Oh, dan heb jij mij zeker aangestoken, want ik ben nu ook echt hartstikke ziekquote:Ben zelf al 5 dagen ziek op bed, incl. aangetaste stembandjes, dus weet er alles van
Je klonk wel heel zielig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Je moet het zelf weten, was ook niet speciaal voor jou gemaakt hoor, maar voor iemand die mij gisteravond probeerde te bellen. Ik heb niet opgenomen, maar dat geluidsfragment gestuurd
.
Dat krijg je er nou van he, slecht voor de gezondheid die gloryholes.quote:Oh, dan heb jij mij zeker aangestoken, want ik ben nu ook echt hartstikke ziek. Het was dus wel meer dan alleen een kater.
Klopt, al die tocht die door die glory holes heen waait, als er niemand bereid is het gat op te vullenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:05 schreef R0N1N het volgende:
Dat krijg je er nou van he, slecht voor de gezondheid die gloryholes.Eigen schuld . . . . dikke bult.
![]()
Charlieeee & Theeooooquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:01 schreef Bastard het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa
Meiden, gooi de haartjes maar in een strakke staart, gasten scheer je hoofd... zijn we er klaar voor??
Zo heel erg wonderful is die dag niet, lig nog steeds ziek op bedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:01 schreef Bastard het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa
Meiden, gooi de haartjes maar in een strakke staart, gasten scheer je hoofd... zijn we er klaar voor??
Wonderfull day
quote:
Oh ja, die vond ik ook altijd zoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:24 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen allemaal !
Leuke liedjes. Doe ik er ook één
![]()
![]()
Ja, even dat chagerijnige gezicht weg, kan ik altijd nog gebruiken als het nodig isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, die vond ik ook altijd zo
Leuke UI btw
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:52 schreef Bastard het volgende:Misschien wel 1 van de beste inderdaad!
Ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:26 schreef R0N1N het volgende:
Zo heel erg wonderful is die dag niet, lig nog steeds ziek op bed [ afbeelding ]
Mogguhquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:24 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen allemaal !
Leuke liedjes. Doe ik er ook één
![]()
![]()
Bedanktquote:
Bedankt Frustie Frustelquote:
Chocolade smaakt naar poep en ik wist niet dat speed tegenwoordig ook in blik verkocht werd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:58 schreef Darkwolf het volgende:
En vandaag een chocolade croissant en blikje GoFast! als ontbijt...
Neem er dan ook een lekker kopje Earl Grey bij, zal je van opknappenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Chocolade smaakt naar poep en ik wist niet dat speed tegenwoordig ook in blik verkocht werd.
* JoepiePoepie gaat zodirect pas ontbijten:
Een bruine volkorenboterham met opium maanzaad, het beleg moet ik nog uitkiezen, en een glas sinaasappelsap.
Eerst de uitdaging om het naar binnen te krijgen en daarna begint de uitdaging om het allemaal binnen te houden.
Als ik dan thee zou nemen, dan zou ik kruiden'thee' nemen. Maar nee, liever niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
Neem er dan ook een lekker kopje Earl Grey bij, zal je van opknappen
Daar is meer voor nodig hoor, dan een ibuquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als ik dan thee zou nemen, dan zou ik kruiden'thee' nemen. Maar nee, liever niet.
Straks neem ik nog een Ibuprofen:
Ibuprofen = Over the counter medicijn dat vergeleken wordt met Russisch rouletten.
Dus als jullie straks niets meer van me horen dan kan heel BNW & TRU feest vieren, dan weten jullie hoe dat komt.
Ik ga dan geen feest vieren hoor!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dus als jullie straks niets meer van me horen dan kan heel BNW & TRU feest vieren, dan weten jullie hoe dat komt.
Nou, dat vind ik nou aardig van jequote:
Een heel doosjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
Daar is meer voor nodig hoor, dan een ibu.
Ik heb er trouwens geen een genomen, want na mijn boterhammen en sinaasappelsap voelde ik me alweer een heel stuk beterquote:Hoop dat ie werkt though en dat je je straks een stuk beter voelt
Daar ben ik blij om.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een heel doosje?
[..]
Ik heb er trouwens geen een genomen, want na mijn boterhammen en sinaasappelsap voelde ik me alweer een heel stuk beter!
Mwa, morgenmiddag heb ik zelf een afspraak bij de huisartsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:25 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen.
Gaat het al wat beter met jullie na deze afgelopen nacht?
Persoonlijk kan ik mij dus niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst bij de huisarts geweest ben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:16 schreef Bastard het volgende:
Mwa, morgenmiddag heb ik zelf een afspraak bij de huisarts
Met mij wel! Dus ga ik julliequote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:25 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen.
Gaat het al wat beter met jullie na deze afgelopen nacht?
Wat gaan jullie doen en weet je vrouw ervan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:16 schreef Bastard het volgende:
Mwa, morgenmiddag heb ik zelf een afspraak bij de huisarts
Volgens mij kan iedereen hier wel bedenken wat die ervaring ongeveer inhieldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:04 schreef Darkwolf het volgende:
Volgens mij was dit op verzoek van mijn moeder omdat ze dacht dat ik misschien iets op heb kunnen lopen door een bepaalde ervaring die ik toen tegen haar opgebiecht had.
Dit was erg leuk uitleggen tegen de vrouwelijke arts, maar uiteindelijk was het uiteraard de conclussie -na een urine test- dat ik niets opgelopen had en kern gezond was.
Ah fijn Wolter Kroes. Precies waar ik behoefte aan had, was het liedje net kwijtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Met mij wel! Dus ga ik jullieallemaal weer verwennen met:
Oh, en het is alweer bijna weekend he! Dat betekent weer een heel weekend lang:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
*Ahum*, nee hoor, even weer een tijdje gezond leven!
[..]
Wat gaan jullie doen en weet je vrouw ervan?
[..]
Volgens mij kan iedereen hier wel bedenken wat die ervaring ongeveer inhield.
Oh, maar ik heb nu deze in mijn hoofd, aangezien ik die ook nog weleens tevoorschijn haal op leuke avondjes:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
Ah fijn Wolter Kroes. Precies waar ik behoefte aan had, was het liedje net kwijt![]()
Vind het erg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb nu deze in mijn hoofd, aangezien ik die ook nog weleens tevoorschijn haal op leuke avondjes:
U heeft PM.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, niet iedereen hoor, geen idee.
Ik kreeg meteen dat liedje in mijn hoofd toen ik het nieuws las.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:35 schreef _Led_ het volgende:
De zuig begint hier zo groot te worden dat ik me verplicht voel weer even wat niveau bij te dragen
Typisch een uitspraak van iemand met een slechte muzieksmaak.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen dat liedje in mijn hoofde toen ik het nieuws las.
[..]
Cool doen over muzieksmaak.
Typisch een uitspraak van iemand die het cool vindt om een bepaalde muzieksmaak te hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef _Led_ het volgende:
Typisch een uitspraak van iemand met een slechte muzieksmaak.
Ik kan ook niet verwachten dat iemand van jouw allooi over de mentale capaciteiten zou beschikken om het onderscheid zelf te kunnen maken en waarderen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Typisch een uitspraak van iemand die het cool vindt om een bepaalde muzieksmaak te hebben.
'Verplicht voelen om niveau bij te dragen'...!
Hoeft niet hoor, ik ben namelijk niet meer te helpen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:54 schreef _Led_ het volgende:
Geeft niks hoor, ik help je wel op weg.
Het is me inmiddels wel duidelijk dat ik je te hoog had ingeschat en dat ik wat simpeler voor je moet beginnen ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik ben namelijk niet meer te helpen.
Of ga je me weer een Bee Gees (ja mensen, u leest het goed) cover mailen?
Ik moest meer aan dit nummer denken toen ik dit nieuws las, kippenvelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen dat liedje in mijn hoofd toen ik het nieuws las.
[..]
Cool doen over muzieksmaak. Nou eh... Ik kan zoveel muziek waarderen hoor. Van klassiek tot punk tot smartlap tot... Ik heb alleen een jazztrauma.
Van die mensen die zich schamen om te zeggen dat ze bepaalde muziek kunnen waarderen (bijvoorbeeld smartlap) en dan na 10 bier ineens Andre Hazes mee gaan zingen bleren...
Van het album 'Ten', heb ik ook. Zal wel weer te min zijn voor _Led_.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Ik moest meer aan dit nummer denken toen ik dit nieuws las, kippenvel
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:02 schreef _Led_ het volgende:
Het is me inmiddels wel duidelijk dat ik je te hoog had ingeschat en dat ik wat simpeler voor je moet beginnen ja.
Hier, iets dat makkelijker te verwerken is :
Uiteraard !quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Van het album 'Ten', heb ik ook. Zal wel weer te min zijn voor _Led_.
Je bent gewoon nog niet zover, je bent kortzichtig, je bent geblokkeerd, je staat er niet voor open, je hebt nog veel te leren, er is zoveel meer, open je ogen, open je oren.quote:
Jullie zijn geindoctrineerd door Big Record, sheeple !quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog niet zover, je bent kortzichtig, je bent geblokkeerd, je staat er niet voor open, je hebt nog veel te leren, er is zoveel meer, open je ogen, open je oren.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef _Led_ het volgende:
Jullie zijn geindoctrineerd door Big Record, sheeple !
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:49 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Joepiepoepie & _Led_ op de bank"
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik mag mijn benen weleens scheren!
Bedankt.. maar ik ben banger voor de tandarts hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Sterkte bij de huisarts vandaag, Bastard!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dat album 'Without You I'm Nothing' heb ik ookquote:
'Ik had je wat hoger ingeschat', _Led_quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:48 schreef _Led_ het volgende:
Ik hoef niet uit de hoogte te doen over mijn muzieksmaak, ik hoef enkel denigrerend te doen over andermans muzieksmaak
Frans Bauer ben ik dan wel weer enigszins allergisch voor eigenlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:52 schreef Bastard het volgende:
Het is net in wat voor bui ik ben bij mij.. ik kan goed meebrullen met Marco Borsato of Fransje Bouwer, hiphoppen met Eminem of B.I.G. of lekker stampen op goede technosets of gabbersets
Ballads vind ik meestal ronduit kut.
Heb je eeeven voor mij .. tjatjatja tjatjatjaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
'Ik had je wat hoger ingeschat', _Led_.
[..]
Frans Bauer ben ik dan wel weer enigszins allergisch voor eigenlijk.
quote:
"Just because you don't understand what's going on doesn't mean it doesn't make any sense"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
'Ik had je wat hoger ingeschat', _Led_.
Goeie quote voor TRUquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Just because you don't understand what's going on doesn't mean it doesn't make any sense"
natuur kan zo mooi zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wat leuk Bastard, wat zal ze haar best doen nu papa meekijkt
En speciaal voor Darkhorse dit lieve filmpje, ook paardjes, maar dan klein
Oh dat is opzich wel jeugdsentimentquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:23 schreef _Led_ het volgende:
Gisteren naar het farewell-concert van A-HA in de HMH
[ afbeelding ]
Fuuuucccckkkquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:38 schreef Frutsel het volgende:
nieuwe pc is een beetje kwijt door TNT
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:39 schreef _Led_ het volgende:
Een van de weinigen concerten trouwens waarbij de zang daadwerkelijk net zo goed als of beter was dan op de CD's.
(De anderen zijn Freddy Mercury en Mika)
Klopt, Gerard Joling zingt live ook net zo 'goed' als op CD, maar dat komt voornamelijk door de erbarmelijke zangkwaliteit die hij op zijn CD's al tentoon spreidtquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Puh, komt omdat je nog nooit bij Gerard Joling geweest bent.
En de beste cover in een tekenfilm !quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
A-Ha, met een van de mooiste videoclips uit die tijd!
Hoe weet jij dat? Heb jij alle cd's van Gerard Joling danquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:49 schreef _Led_ het volgende:
Klopt, Gerard Joling zingt live ook net zo 'goed' als op CD, maar dat komt voornamelijk door de erbarmelijke zangkwaliteit die hij op zijn CD's al tentoon spreidt
ja, zon 3SPS nummer... vrijdagavond tot twee uur na sluitingstijd gewacht op de zaak. Geen pakket. Zaterdag zag ik via hun track & trace dat hij afgeleverd was op ons bedrijf wat onmogelijk is, want er was niemand meer na mij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fuuuucccckkk
Was het verzonden met zo'n barcode?
Deze cover (parodie) is leuker:quote:
Bleeegyhhhh wat vervelend zeg!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja, zon 3SPS nummer... vrijdagavond tot twee uur na sluitingstijd gewacht op de zaak. Geen pakket. Zaterdag zag ik via hun track & trace dat hij afgeleverd was op ons bedrijf wat onmogelijk is, want er was niemand meer na mij.
Vanochtend nog eens gekeken, staat een handtekening plus naam bij de zending die ik niet ken. Alle bedrijven in de straat gebeld en langsgeweest. Niemand kent die meneer of mevrouw, niemand heeft een pakketje gehad. Zou vrijdagochtend 11.55 uur al geleverd zijn
Volgens TNT is het zeer ongebruikelijk dat bij een pakket van deze waarde er iemand anders voor tekent dan de geadresseerde... wordt uitgezocht, duurt tien werkdagen![]()
Over seksquote:
Nogal.. ben er gewoon ziek vanquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:59 schreef Bastard het volgende:
Nou die van mij is wel zojuist afgeleverd hoorde ik..
Ik hoop dat er nog eerlijke mensen/vinders zijn eigenlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:08 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Lekker hoor.
@Frutsel! Wat een honden!
Nou ze kunnen toch wel achterhalen wie er getekend heeft lijkt mij, zal niet de eerste keer zijn?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog eerlijke mensen/vinders zijn eigenlijk![]()
maar als er vandaag geen nieuws komt, heb ik er weinig hoop op
Is dat onderling geregeld eigenlijk? of met TNT ertussen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:30 schreef Frutsel het volgende:
Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit...![]()
Zojuist heeft TNT mijn pakket gebracht![]()
Laten we zeggen dat mijn bedrijf op de bijv AbrahamLincolnweg nr 4 zit, maar het pakket is geleverd op de Heelietsandersweg nr 4.
Totaal verschillende namen, alleen hetzelfde huisnummer. De persoon die er voor getekend heeft, werkt dus daar, heeft schijnbaar geen aktie ondernomen maar wel een collega. Die hebben TNT verwittigd dat er een foutief geleverd pakketje stond. Dat hebben ze daar weer weggehaald en zojuist hier gebracht.
Onbegrijpelijk dat iemand daar zo maar voor mag tekeken als het om zoveel geld gaat
Maar goed... belangrijkste is: IK HEB UM!![]()
Nu nog hopen dat ie het doet
quote:
Mijn god, JP. Echt....quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[ afbeelding ]
En wanneer moet je vrouw weer overwerken, zodat je met je nieuwe speeltje kan gaan spelen?
Dat doe ik gewoon op de bank waar iedereen bij zit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
En wanneer moet je vrouw weer overwerken, zodat je met je nieuwe speeltje kan gaan spelen?
quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:46 schreef Bastard het volgende:
Dat doe ik gewoon op de bank waar iedereen bij zit.
Ik heb dat bedrijf waar hij eerst was geleverd even gebeld om ze te bedanken voor de eerlijkheid. De vrouw die dat echter gedaan had was al weg. De man in kwestie zei :"ow u belt voor het pakketje,ja daar had zij over gebeld". Niet met ons, dus ik neem aan dat zij TNT gebeld heeft over een foutief geleverd pakketje.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat onderling geregeld eigenlijk? of met TNT ertussen?
Wel super voor je.. toch nog goeie dagVoor mij ook, mijn speeltje is ook binnen
Vast wel!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:30 schreef Frutsel het volgende:
Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit...![]()
Zojuist heeft TNT mijn pakket gebracht![]()
Laten we zeggen dat mijn bedrijf op de bijv AbrahamLincolnweg nr 4 zit, maar het pakket is geleverd op de Heelietsandersweg nr 4.
Totaal verschillende namen, alleen hetzelfde huisnummer. De persoon die er voor getekend heeft, werkt dus daar, heeft schijnbaar geen aktie ondernomen maar wel een collega. Die hebben TNT verwittigd dat er een foutief geleverd pakketje stond. Dat hebben ze daar weer weggehaald en zojuist hier gebracht.
Onbegrijpelijk dat iemand daar zo maar voor mag tekeken als het om zoveel geld gaat
Maar goed... belangrijkste is: IK HEB UM!![]()
Nu nog hopen dat ie het doet
Zo is het hier anders nooit hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:52 schreef Kroketvulling het volgende:
PROEST!!! Gelukkig maar dat ik kortgeleden van plek ben verwisseld zodat ik geen collega's meer achter me heb zitten.
Kom maar ff bewonderen danquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast wel!
Gelukkig!!!
Blij voor je dat ie toch gekomen is![]()
![]()
THXXXXXXXXXXXXquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:52 schreef _Led_ het volgende:
Komt door mij, ik had gevisualizeerd dat het zo zou gaan !
Een foto van jou komt ook nog weleens voorbij:quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
Zo is het hier anders nooit hoor.
Hooguit komt er eens een gloryhole voorbij maar dat is het wel zo'n beetje.
JPquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een foto van jou komt ook nog weleens voorbij:
[ afbeelding ]
quote:
Eehm, ik heb niet alleen maar hoofdpijn hoor (en de hoofdpijn valt op zich wel mee). Dat van die kater was een grapjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:46 schreef Darkwolf het volgende:
Hoofdpijn is een van de naarste pijnen die er zijn, waar deze ook zitten en wat voor soort pijn het ook is.
Als ik dan zou mogen kiezen heb ik liever een buikkramp of iets anders.
Gelukkig heb ik praktisch nooit hoofdpijn en katers heb ik ook bijna nooit.
Wat lijkt het mij verschrikkelijk om een hele week met hoofdpijn rond te moeten lopen.
Sommige mensen die vaker of vaak hoofdpijn hebben lijken zich aan te passen en kunnen er schijnbaar beter mee leven als ik. Chapeau for that, serieus!
Das een leuke gadgetquote:
oaquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
leuk speeltje B.!
heb zelf de HD2
Wat zijn de specs van je pc Fruts?
Wat betekent dat nu weerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das een leuke gadget![]()
![]()
[..]
oa
AMD Sixcore 1090 T
4 GB intern
Nvideo GeForce GTX 470
plus de gebruikelijke zaken daaromheen natuurlijk
owja, en goeiemorgen
processorquote:
geheugenquote:4 GB intern
videokaart (NVidea)quote:Nvideo GeForce GTX 470
Ah! Dankjewel JP, kusjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Voor Lavenderr:
[..]
processor
[..]
geheugen
[..]
videokaart (NVidea)
Lijkt me niet verstandig, want dan word je ook ziek en val je dus ook in de handen van Big Pharmaquote:
hoi hoiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat betekent dat nu weerJa, die GB begrijp ik
![]()
En goeiemiddag allemaal
Dat ben ik alquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, want dan word je ook ziek en val je dus ook in de handen van Big Pharma!
Ga dan stomen. Je kunt ook zout water snuiven. Reinigt al je glory holes.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik word GEK van die verkoudheid [ afbeelding ]! Het duurt veel te lang!
Al mijn glory holes zitten verstopt en ik krijg er ontzettende kiespijn van! En daardoor kan ik amper eten. Om over alle andere pijnen nog maar te zwijgen.
Ik heb al spullen vanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ga dan stomen. Je kunt ook zout water snuiven. Reinigt al je glory holes.
En als dat niet helpt ga je naar de dokter , misschien brengt big pharma dan verlichting
Ja dat heb ik dus ook.. gaat niet over.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik word GEK van die verkoudheid [
Reiki bij jezelf mag niet baten?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:01 schreef Bastard het volgende:
Ja dat heb ik dus ook.. gaat niet over.
Nog niet geprobeerd dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Reiki bij jezelf mag niet baten?
Zoveel zin heb ik vandaag dusquote:Reiki Reiki Reiki
Het werkt niet echt geleikie
Reiki Reiki Reiki
Nadien ben je net een leikie
Reiki Reiki Reiki
Ik neem je in de zeiki
Dat lijkt mij wel wat, kun je 't in een plastic zakje doen zodat ik 't kan gebruiken op het moment dat ik het nodig heb ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is optimistisch!![]()
Zal ik anders wat reiki sturen?
Hmm...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:27 schreef erodome het volgende:
Yeah, vandaag eindelijk de laatste big pharma dag voor mij, morgen mag ik weer auto rijden en voel ik me hopenlijk wat beter, wat minder tegen misselijk aan.
Helaas was het dat niet, het was een cystevorming die was gaan ontsteken op nogal nare manier...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hmm...
Niet meer zoveel zuipen dus!
[ afbeelding ]
Het word daar gebruikt waar het het meeste nodig isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel wat, kun je 't in een plastic zakje doen zodat ik 't kan gebruiken op het moment dat ik het nodig heb ?
Ah, dus het vindt vanzelf zijn weg naar een kind dat ergens onder de grond vastgehouden wordt en stelselmatig wordt misbruikt door een pedo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het word daar gebruikt waar het het meeste nodig is
Nee, dan zou je het aan het kind moeten geven...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ah, dus het vindt vanzelf zijn weg naar een kind dat ergens onder de grond vastgehouden wordt en stelselmatig wordt misbruikt door een pedo.
Ik moet helaas bekennen dat ik mij daar totaaal niet mee bezig hou.. als je zou zeggen dat het kledingmerken waren had ik je ook geloofdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:19 schreef Frutsel het volgende:
Pornostudio's Wicked en Vivid dicht na HIV-besmetting
2 van de 3 lekkerste![]()
Gelukkig hebben we Digital Playground nog
Hahaha, naja, gelukkig ken ik ze niet allemaal bij naam, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik nooit een filmpje heb gezien ofzoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik moet helaas bekennen dat ik mij daar totaaal niet mee bezig hou.. als je zou zeggen dat het kledingmerken waren had ik je ook geloofd
Bij de Gijsjes zit helemaal een extreme user, die ziet een kont, een tepel, wat dan ook... en weet meteen te noemen wie dat is, en geeft daar bij fotoshoot/film dat het was... ongeloofelijk!
http://www.tytruth.com/quote:It is important to note how, exactly, how Yeakey is supposed to have killed himself. He was said to have slit his wrists and neck, causing him to nearly bleed to death in his car, and then miraculously climbed over a barbed wire fence. He then was purported to have walked over 1-1/4 miles distance, through a nearby field, eventually shooting himself in the side of the head at an unusual angle.
Wat een ontroerende foto. De moeder die het kind tot op het allerlaatst heeft beschermd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:16 schreef Bastard het volgende:
Plaats hier mooie vrouwen zonder ziel.
quote:
quote:
Heb jij griep dan? Ik gelukkig niet. Alleen zwaar verkouden en alles wat erbij komt kijken (koorts gehad, keelontsteking gehad, kiespijn, hoofdpijn, verstopte glory holes... enzovoort.)quote:Zelf ben ik ook nog steeds niet 100%, en dat al voor de 2de keer dit jaar ...![]()
Normaal 1x in de 5 jaar ofzo & dan is het na 2a3 dagen over.
Maar ik hoest en snotter nog de hele tijd![]()
Is die griep sterker geworden ofzo ?
Ik denk eerder dat we wakker aan het worden zijn en dat gaat niet zonder slag of stootquote:(Of wij met z'n allen zwakker)
Dat of een hele zware verkoudheid. (ergste is al wel voorbij, kan weer gewoon de hele dag naar m'n scherm kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
<snip>
Heb jij griep dan? Ik gelukkig niet. Alleen zwaar verkouden en alles wat erbij komt kijken (koorts gehad, keelontsteking gehad, kiespijn, hoofdpijn, verstopte glory holes... enzovoort.)
Uhuh.quote:Ik denk eerder dat we wakker aan het worden zijn en dat gaat niet zonder slag of stoot.
Ja, maar wel véél minder.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar eeh... R0N1N... Jij rookt toch? Rook je dan ook als je zo ziek bent? Dat vroeg ik me eigenlijk zomaar af.
Ik noem het eigenlijk pas griep als ik niet meer zelfstandig rechtop kan staan, hoge koorts krijg, zware hallucinaties krijg, en echt het gevoel heb dat ik het niet ga overlevenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:32 schreef R0N1N het volgende:
Dat of een hele zware verkoudheid. (ergste is al wel voorbij, kan weer gewoon de hele dag naar m'n scherm kijken)
Maar elke sigaret doet dan toch ontzettend pijnquote:Ja, maar wel véél minder.
Dan zie je hetzelfde als mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een ontroerende foto. De moeder die het kind tot op het allerlaatst heeft beschermd.
Owkeej... was je een onderwerp voor ze of was je er voor een cursus?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff 2 dagen training van 2 psychologen gehadben nu hersendood
whahahahquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Owkeej... was je een onderwerp voor ze of was je er voor een cursus?
Okee.. wat studeer je dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
whahahahbeide denk ik een beetje
maar vooral het laatste!
salesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Okee.. wat studeer je dan als ik vragen mag?
Aha! Hoe de mensen onbewust zullen reageren op tactieken dus!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sales
Het is een cursus hoe je mensen op je juiste manieren kan manipuleren![]()
![]()
Erg erg erg leerzaam... alleen je word er wel gaar van
Eet jij normaal gesproken niet 's ochtends, 's middags, 's avonds dan? Ik wel, en meestal ook 's avonds laat nog.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:07 schreef erodome het volgende:
Goedemorgen op deze heerlijke ochtend waar ik eindelijk nog niet gegeten heb!
Hoe fijn kan het zijn om niet te eten een keer na een dikke kuur waardoor je elke ochtend, middag en late avond moet eten!
In de vroege ochtend eet ik bijna nooit, meestal pas een klein hapje tegen een uur of 10(nu niet, nu gewoon even lekker een keer niet).quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eet jij normaal gesproken niet 's ochtends, 's middags, 's avonds dan? Ik wel, en meestal ook 's avonds laat nog.
Maar lekker oneerlijk verdeeld zeg, in de wereld. Ik wil eten, maar kan het bijna niet.
Volgens mij moet ik een compleet nieuwe garderobe aanschaffen zodra ik beter ben, omdat straks alles te ruim geworden is.
Mmm ja...zéér verdachtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hmm, wat moet ik hier:
[ afbeelding ]
nou weer van denken...
Heb je trouwens ook nog gezien dat jij die van _Led_ allemaal op slot zet? (Behalve dat Duitsland-topic dan).quote:
Dat ik de meeste onzin afsluit?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hmm, wat moet ik hier:
[ afbeelding ]
nou weer van denken...
Nee, niet pluis hierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook nog gezien dat jij die van _Led_ allemaal op slot zet? (Behalve dat Duitsland-topic dan).
Ook erg verdacht, het is hier gewoon niet pluis.
Het is gewoon de tru klopgeest geweest!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook nog gezien dat jij die van _Led_ allemaal op slot zet? (Behalve dat Duitsland-topic dan).
Conspiracy op FOK!, de mods stoppen alles in de doofpotquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nu ben ik helemaal in de war. Iets klopt er niet. Of klopt het wélquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef Frutsel het volgende:
-edit-
Dacht dat dit de slowsjet was, maar dit is TRU-FB zie ik nu
OPEN JE OGEN! WORD WAKKER!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef Frutsel het volgende:
-edit-
Dacht dat dit de slowsjet was, maar dit is TRU-FB zie ik nu
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal in de war. Iets klopt er niet. Of klopt het wél
FB dan niet zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN! WORD WAKKER!
Dit is gewoon de slowchat hoor!
Ja hoor, ik ga even in Feedback klagen over topics die al dagen op slot zijn...quote:
Je hebt het ook al dagen over sex, maar neuken ho maarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga even in Feedback klagen over topics die al dagen op slot zijn...
Waar heb ik het niet over seksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef Frutsel het volgende:
Je hebt het ook al dagen over sex, maar neuken ho maar
Nog steeds ziek?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waar heb ik het over seks?
Ik ben trouwens ziek en heb kaakholteontsteking, dus als ik ergens geen zin in heb, dan is het seks.
Dan zit die vunzigheid dus gewoon in jouw hoofd, maar ondertussen mij de schuld geven hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:52 schreef Frutsel het volgende:
hmm..dan zal het wel aan mij liggen dat ik overal sex in zie als jij wat zegt![]()
Das best geil gezegdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan zit die vunzigheid dus gewoon in jouw hoofd, maar ondertussen mij de schuld geven he.
What ? dear?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het wordt hier steeds minder pluis....
Lavenderr...
Nou ja, ik ben in elk geval blij dat jij het hebt gedaan en niet Bastard. Want anders had er 'nied' gestaanquote:
Zou dat vreemd zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga even in Feedback klagen over topics die al dagen op slot zijn...
Tuurlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:06 schreef Frutsel het volgende:
Oe
Lavvvv wil je mij ook eens edit-ten?![]()
![]()
![]()
Ja maar.. ja maar... krijg ik dan ook een extra note net als JP ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijkmaar dan moet je wel eerst iets schrijven wat edit-waardig is he, en daar zal je JP niet snel in overtreffen
Lekker ding zegquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:50 schreef Bastard het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ff lekker dansen hoor!1 http://www.dumpert.nl/med(...)erimentele_dans.html
Jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker ding zeg![]()
Lekker broekje ook![]()
Maar dansen kan ie wél![]()
![]()
Ja, die durven dat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
JaDansen doet ie leuk he?!
Vond het zo droog om te zien.. zo knap dat mensen dat gewoon doen en opnemen
Word een lome dag danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:45 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh...............![]()
Zitten stonen met een vriendin gisteren... had toch eigenlijk wel wat langer in mijn stalletje willen blijven liggen vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |