Leg is uit.. snap niet wat er gelijk vies aan is omdat ze rood haar hebben...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:46 schreef feesbeeest het volgende:
lekker![]()
maar niet heus vieze redhead
Personal taste:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Leg is uit.. snap niet wat er gelijk vies aan is omdat ze rood haar hebben...
Zo personal is het niet, want bijna iedereen haat roodharige hier.. wat ik alsnog niet snap.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:48 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Personal taste:
RedHeads![]()
Negerinnen
ik haat ze niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zo personal is het niet, want bijna iedereen haat roodharige hier.. wat ik alsnog niet snap.
Het leven is hard.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zo personal is het niet, want bijna iedereen haat roodharige hier.. wat ik alsnog niet snap.
iets te letterlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft deze ook geen ziel meer
Dat klopt.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat klopt.
Je bent niet echt een ster om een mening te onderbouwen he? want je ontwijkt steeds de vraag.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:01 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
ik gaf toch antwoord ik vind redheads persoonlijk zo lelijk als de pest zelfde geld voor negerinnen, hoe moet ik nou weten waarom anderen redheads haten, waarom vraag je het eigenlijk aan mij? Ben ik de menigte ?
oooh dit was je onderbouwing?quote:Personal taste:
RedHeads
Negerinnen
Gingers have no soulsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:01 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
ik gaf toch antwoord ik vind redheads persoonlijk zo lelijk als de pest zelfde geld voor negerinnen, hoe moet ik nou weten waarom anderen redheads haten, waarom vraag je het eigenlijk aan mij? Ben ik de menigte ?
Je hebt een internethype gemistquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook niet. Wat heeft dit te maken met geen ziel hebben?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je hebt een internethype gemist
Zie hierquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:11 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook niet. Wat heeft dit te maken met geen ziel hebben?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |