quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal in de war. Iets klopt er niet. Of klopt het wél
FB dan niet zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN! WORD WAKKER!
Dit is gewoon de slowchat hoor!
Ja hoor, ik ga even in Feedback klagen over topics die al dagen op slot zijn...quote:
Je hebt het ook al dagen over sex, maar neuken ho maarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga even in Feedback klagen over topics die al dagen op slot zijn...
Waar heb ik het niet over seksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef Frutsel het volgende:
Je hebt het ook al dagen over sex, maar neuken ho maar
Nog steeds ziek?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waar heb ik het over seks?
Ik ben trouwens ziek en heb kaakholteontsteking, dus als ik ergens geen zin in heb, dan is het seks.
Dan zit die vunzigheid dus gewoon in jouw hoofd, maar ondertussen mij de schuld geven hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:52 schreef Frutsel het volgende:
hmm..dan zal het wel aan mij liggen dat ik overal sex in zie als jij wat zegt![]()
Das best geil gezegdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan zit die vunzigheid dus gewoon in jouw hoofd, maar ondertussen mij de schuld geven he.
What ? dear?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het wordt hier steeds minder pluis....
Lavenderr...
Nou ja, ik ben in elk geval blij dat jij het hebt gedaan en niet Bastard. Want anders had er 'nied' gestaanquote:
Zou dat vreemd zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga even in Feedback klagen over topics die al dagen op slot zijn...
Tuurlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:06 schreef Frutsel het volgende:
Oe
Lavvvv wil je mij ook eens edit-ten?![]()
![]()
![]()
Ja maar.. ja maar... krijg ik dan ook een extra note net als JP ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijkmaar dan moet je wel eerst iets schrijven wat edit-waardig is he, en daar zal je JP niet snel in overtreffen
Lekker ding zegquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:50 schreef Bastard het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ff lekker dansen hoor!1 http://www.dumpert.nl/med(...)erimentele_dans.html
Jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker ding zeg![]()
Lekker broekje ook![]()
Maar dansen kan ie wél![]()
![]()
Ja, die durven dat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
JaDansen doet ie leuk he?!
Vond het zo droog om te zien.. zo knap dat mensen dat gewoon doen en opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |