Blijf dan maar thuisquote:
En waarom is dat doorgestreept?quote:
Omdat ik het een lompe boerse opmerking vind, maar 'm stiekem toch wou makenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En waarom is dat doorgestreept?
Nou, kom dan toch maar langs en neem je 85 kilo meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:30 schreef _Led_ het volgende:
Omdat ik het een lompe boerse opmerking vind, maar 'm stiekem toch wou maken
Best lekker toch, deze muziek. Je gaat er vanzelf vanquote:
Het was hier ook ineens helemaal druk, allemaal door het lintquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best lekker toch, deze muziek. Je gaat er vanzelf van![]()
![]()
Ik heb met mijn stomme kop met megakater dit filmpje aangeklikt en nu zit dat liedje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:09 schreef Bastard het volgende:
Jaaaa... en nu allemaal tegelijk, net zo vrolijk als die jongeman in deze clip
TJOE TJOE WA!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb met mijn stomme kop met megakater dit filmpje aangeklikt en nu zit dat liedje in mijn hoofd!
Kater + Tjoe tjoe wa =![]()
Voor straf plaats ik deze nog een keer:
Ieuw, wat een raar ontbijtquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:51 schreef Darkwolf het volgende:
* Darkwolf pakt wat Doritos Bits, BiFi worstje en een blikje GoFast! als ontbijt...
Scherp +1quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh trouwens, fijne dierendag toegewenst, Darkwolf! Heb je vandaag al iets extra's gekregen?
Een beurt op zijn 'hondjes'quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh trouwens, fijne dierendag toegewenst, Darkwolf! Heb je vandaag al iets extra's gekregen?
Nou, ik zou niet weten hoe, want Darkwolf valt niet op mannen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |