Nee, schijnbaar ben ik niets meer dan een werkpaard. Oh well...quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh trouwens, fijne dierendag toegewenst, Darkwolf! Heb je vandaag al iets extra's gekregen?
Ehm, wat JoepiePoepie zei dus.quote:
Tja, ik hoor er wel steeds meer over. "Pegging" heet dat toch?quote:
Dan heb je nog mazzel, beter dan dat dat paard zijn 'echte' gebruiktquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet weten hoe, want Darkwolf valt niet op mannen.
[small]Een paard met een voorbinddildo
[/small]
Dat kan dus niet in het geval van Darkwolf, want vrouwtjespaarden hebben geen 'echte'quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:19 schreef Lavenderr het volgende:
Dan heb je nog mazzel, beter dan dat dat paard zijn 'echte' gebruikt
Mag ik puhleeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaase een paar notes, lieve Lavenderrquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Joepiepoepie is weer een beetje in de troll modus vandaag. Jammer...
Nee, maar je hebt je credits voor vandaag al verspild dus ga nog even door, schrijf ik ze bij en leg ik ze wel voorquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hee Bastard, zou je me even een stapel notes willen geven? Ik sta namelijk al maanden op 33 en als ik ze ga aanschaffen voor 4,50 euro vind ik dat een beetje te weinig.
Eigenlijk zou er dus een prijs per stuk moeten komen, want iemand met 200 notes heeft veel meer plezier van zijn 4,50 euro, dan iemand met 1 note.
Nee, want ik weet toch al globaal wat erin staat:quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:47 schreef _Led_ het volgende:
Joepie, wil je wat notes van mij overkopen ?
Pillen zijn opquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
Wat heb je vandaag Joepie, waarom zit je het 9/11-topic te verbaggeren?
Daar had ik al een serieuze post geplaatst:quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
Er is een SC op BNW hoor, zoals je heel goed weet, je bent er vaak genoeg geweest dus daar kun je al je flauwekul in kwijt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
18 jaar geleden Bijlmerramp!
Is daar ook een no-plane-theorie van?En kijk mij eens precies om 11.11 uur posten!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:19 schreef Lavenderr het volgende:
Oh en een goedemiddag allemaal en voor Darkwolf een welgemeende hinnik voor Dierendag
Jawel, ik heb wel een middeltje, maar ik denk niet dat je dat leuk vindtquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Heeft er trouwens iemand een goed middeltje tegen stem kwijt dankzij een leuk weekend?
Ik kan niet eens m'n telefoon opnemen.
Dr mond houden zekerquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, ik heb wel een middeltje, maar ik denk niet dat je dat leuk vindt
Eric Dekker? Als in de wielrenner?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Soms hoor je echt van die eigenaardige dingen he!
Zo zat iemand mij gisteren bloedserieus te vertellen dat het paard van Sinterklaas eigenlijk 'Eric Dekker' heet!
Ik kwam niet meer bij
Ik ga er een TRU-topic over openen, omdat hier de mensen zitten die met dieren kunnen praten, dus die kunnen het even navragen aan Americgo.
Oh nou, dan kun jij er een topic in BNW over openen, over deze schandalige doofpotkwestie betreffende de naam 'Adolf' en dan open ik een topic in TRU, zodat de mensen die met dieren kunnen praten, na kunnen vragen of het klopt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:21 schreef _Led_ het volgende:
Klopt niet helemaal, eigenlijk heet het paard Eric Adolf Dekker, maar zelf is ie niet zo blij met die 2e naam dus die wordt meestal verzwegen.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:17 schreef R0N1N het volgende:
"JP & de mafketels: Ik ben m'n stem kwijt"
http://video.google.com/videoplay?docid=7869972845286319938#
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ga geen filmpjes meer van vreemde mannen aanklikken. De laatste keer dat ik dat deed, liep het ook niet goed met me af...
Zeg schatquote:
Ben zelf al 5 dagen ziek op bed, incl. aangetaste stembandjes, dus weet er alles vanquote:En meteen een waarschuwing: Hieraan kun je horen dat gezond leven erg belangrijk is, wat ik nu dus ook maar weer een tijdje ga doen.
Je moet het zelf weten, was ook niet speciaal voor jou gemaakt hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:25 schreef R0N1N het volgende:
Zeg schatje geeft aan niet op mijn link te willen klikken, maar verwacht dan wel dat ik op die van jou ga klikken ? Begrijp ik dat nou goed ?
![]()
![]()
Oh, dan heb jij mij zeker aangestoken, want ik ben nu ook echt hartstikke ziekquote:Ben zelf al 5 dagen ziek op bed, incl. aangetaste stembandjes, dus weet er alles van
Je klonk wel heel zielig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Je moet het zelf weten, was ook niet speciaal voor jou gemaakt hoor, maar voor iemand die mij gisteravond probeerde te bellen. Ik heb niet opgenomen, maar dat geluidsfragment gestuurd
.
Dat krijg je er nou van he, slecht voor de gezondheid die gloryholes.quote:Oh, dan heb jij mij zeker aangestoken, want ik ben nu ook echt hartstikke ziek. Het was dus wel meer dan alleen een kater.
Klopt, al die tocht die door die glory holes heen waait, als er niemand bereid is het gat op te vullenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:05 schreef R0N1N het volgende:
Dat krijg je er nou van he, slecht voor de gezondheid die gloryholes.Eigen schuld . . . . dikke bult.
![]()
Charlieeee & Theeooooquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:01 schreef Bastard het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa
Meiden, gooi de haartjes maar in een strakke staart, gasten scheer je hoofd... zijn we er klaar voor??
Zo heel erg wonderful is die dag niet, lig nog steeds ziek op bedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:01 schreef Bastard het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa
Meiden, gooi de haartjes maar in een strakke staart, gasten scheer je hoofd... zijn we er klaar voor??
Wonderfull day
quote:
Oh ja, die vond ik ook altijd zoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:24 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen allemaal !
Leuke liedjes. Doe ik er ook één
![]()
![]()
Ja, even dat chagerijnige gezicht weg, kan ik altijd nog gebruiken als het nodig isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, die vond ik ook altijd zo
Leuke UI btw
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:52 schreef Bastard het volgende:Misschien wel 1 van de beste inderdaad!
Ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:26 schreef R0N1N het volgende:
Zo heel erg wonderful is die dag niet, lig nog steeds ziek op bed [ afbeelding ]
Mogguhquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:24 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen allemaal !
Leuke liedjes. Doe ik er ook één
![]()
![]()
Bedanktquote:
Bedankt Frustie Frustelquote:
Chocolade smaakt naar poep en ik wist niet dat speed tegenwoordig ook in blik verkocht werd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:58 schreef Darkwolf het volgende:
En vandaag een chocolade croissant en blikje GoFast! als ontbijt...
Neem er dan ook een lekker kopje Earl Grey bij, zal je van opknappenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Chocolade smaakt naar poep en ik wist niet dat speed tegenwoordig ook in blik verkocht werd.
* JoepiePoepie gaat zodirect pas ontbijten:
Een bruine volkorenboterham met opium maanzaad, het beleg moet ik nog uitkiezen, en een glas sinaasappelsap.
Eerst de uitdaging om het naar binnen te krijgen en daarna begint de uitdaging om het allemaal binnen te houden.
Als ik dan thee zou nemen, dan zou ik kruiden'thee' nemen. Maar nee, liever niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
Neem er dan ook een lekker kopje Earl Grey bij, zal je van opknappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |