Dat of een hele zware verkoudheid. (ergste is al wel voorbij, kan weer gewoon de hele dag naar m'n scherm kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
<snip>
Heb jij griep dan? Ik gelukkig niet. Alleen zwaar verkouden en alles wat erbij komt kijken (koorts gehad, keelontsteking gehad, kiespijn, hoofdpijn, verstopte glory holes... enzovoort.)
Uhuh.quote:Ik denk eerder dat we wakker aan het worden zijn en dat gaat niet zonder slag of stoot.
Ja, maar wel véél minder.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar eeh... R0N1N... Jij rookt toch? Rook je dan ook als je zo ziek bent? Dat vroeg ik me eigenlijk zomaar af.
Ik noem het eigenlijk pas griep als ik niet meer zelfstandig rechtop kan staan, hoge koorts krijg, zware hallucinaties krijg, en echt het gevoel heb dat ik het niet ga overlevenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:32 schreef R0N1N het volgende:
Dat of een hele zware verkoudheid. (ergste is al wel voorbij, kan weer gewoon de hele dag naar m'n scherm kijken)
Maar elke sigaret doet dan toch ontzettend pijnquote:Ja, maar wel véél minder.
Dan zie je hetzelfde als mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een ontroerende foto. De moeder die het kind tot op het allerlaatst heeft beschermd.
Owkeej... was je een onderwerp voor ze of was je er voor een cursus?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff 2 dagen training van 2 psychologen gehadben nu hersendood
whahahahquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Owkeej... was je een onderwerp voor ze of was je er voor een cursus?
Okee.. wat studeer je dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
whahahahbeide denk ik een beetje
maar vooral het laatste!
salesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Okee.. wat studeer je dan als ik vragen mag?
Aha! Hoe de mensen onbewust zullen reageren op tactieken dus!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sales
Het is een cursus hoe je mensen op je juiste manieren kan manipuleren![]()
![]()
Erg erg erg leerzaam... alleen je word er wel gaar van
Eet jij normaal gesproken niet 's ochtends, 's middags, 's avonds dan? Ik wel, en meestal ook 's avonds laat nog.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:07 schreef erodome het volgende:
Goedemorgen op deze heerlijke ochtend waar ik eindelijk nog niet gegeten heb!
Hoe fijn kan het zijn om niet te eten een keer na een dikke kuur waardoor je elke ochtend, middag en late avond moet eten!
In de vroege ochtend eet ik bijna nooit, meestal pas een klein hapje tegen een uur of 10(nu niet, nu gewoon even lekker een keer niet).quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eet jij normaal gesproken niet 's ochtends, 's middags, 's avonds dan? Ik wel, en meestal ook 's avonds laat nog.
Maar lekker oneerlijk verdeeld zeg, in de wereld. Ik wil eten, maar kan het bijna niet.
Volgens mij moet ik een compleet nieuwe garderobe aanschaffen zodra ik beter ben, omdat straks alles te ruim geworden is.
Mmm ja...zéér verdachtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hmm, wat moet ik hier:
[ afbeelding ]
nou weer van denken...
Heb je trouwens ook nog gezien dat jij die van _Led_ allemaal op slot zet? (Behalve dat Duitsland-topic dan).quote:
Dat ik de meeste onzin afsluit?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hmm, wat moet ik hier:
[ afbeelding ]
nou weer van denken...
Nee, niet pluis hierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook nog gezien dat jij die van _Led_ allemaal op slot zet? (Behalve dat Duitsland-topic dan).
Ook erg verdacht, het is hier gewoon niet pluis.
Het is gewoon de tru klopgeest geweest!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook nog gezien dat jij die van _Led_ allemaal op slot zet? (Behalve dat Duitsland-topic dan).
Conspiracy op FOK!, de mods stoppen alles in de doofpotquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nu ben ik helemaal in de war. Iets klopt er niet. Of klopt het wélquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef Frutsel het volgende:
-edit-
Dacht dat dit de slowsjet was, maar dit is TRU-FB zie ik nu
OPEN JE OGEN! WORD WAKKER!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef Frutsel het volgende:
-edit-
Dacht dat dit de slowsjet was, maar dit is TRU-FB zie ik nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |