Zo is het hier anders nooit hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:52 schreef Kroketvulling het volgende:
PROEST!!! Gelukkig maar dat ik kortgeleden van plek ben verwisseld zodat ik geen collega's meer achter me heb zitten.
Kom maar ff bewonderen danquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast wel!
Gelukkig!!!
Blij voor je dat ie toch gekomen is![]()
![]()
THXXXXXXXXXXXXquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:52 schreef _Led_ het volgende:
Komt door mij, ik had gevisualizeerd dat het zo zou gaan !
Een foto van jou komt ook nog weleens voorbij:quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
Zo is het hier anders nooit hoor.
Hooguit komt er eens een gloryhole voorbij maar dat is het wel zo'n beetje.
JPquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een foto van jou komt ook nog weleens voorbij:
[ afbeelding ]
quote:
Eehm, ik heb niet alleen maar hoofdpijn hoor (en de hoofdpijn valt op zich wel mee). Dat van die kater was een grapjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:46 schreef Darkwolf het volgende:
Hoofdpijn is een van de naarste pijnen die er zijn, waar deze ook zitten en wat voor soort pijn het ook is.
Als ik dan zou mogen kiezen heb ik liever een buikkramp of iets anders.
Gelukkig heb ik praktisch nooit hoofdpijn en katers heb ik ook bijna nooit.
Wat lijkt het mij verschrikkelijk om een hele week met hoofdpijn rond te moeten lopen.
Sommige mensen die vaker of vaak hoofdpijn hebben lijken zich aan te passen en kunnen er schijnbaar beter mee leven als ik. Chapeau for that, serieus!
Das een leuke gadgetquote:
oaquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
leuk speeltje B.!
heb zelf de HD2
Wat zijn de specs van je pc Fruts?
Wat betekent dat nu weerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das een leuke gadget![]()
![]()
[..]
oa
AMD Sixcore 1090 T
4 GB intern
Nvideo GeForce GTX 470
plus de gebruikelijke zaken daaromheen natuurlijk
owja, en goeiemorgen
processorquote:
geheugenquote:4 GB intern
videokaart (NVidea)quote:Nvideo GeForce GTX 470
Ah! Dankjewel JP, kusjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Voor Lavenderr:
[..]
processor
[..]
geheugen
[..]
videokaart (NVidea)
Lijkt me niet verstandig, want dan word je ook ziek en val je dus ook in de handen van Big Pharmaquote:
hoi hoiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat betekent dat nu weerJa, die GB begrijp ik
![]()
En goeiemiddag allemaal
Dat ben ik alquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, want dan word je ook ziek en val je dus ook in de handen van Big Pharma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |