SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
GEILE SHIZZZ OUWE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door friekin_ op 30-09-2010 22:48:46 ]
..quote:Op donderdag 30 september 2010 22:38 schreef friekin_ het volgende:
Over Limburg
Limburg is een van de zes provincies van Nederland en ligt in het zuidoosten van het land. Het wordt dikwijls Nederlands-Limburg genoemd als het nodig is onderscheid te maken met de gelijknamige Belgische provincie. Het heeft ongeveer een bevolking van 11.122.701 inwoners waarvan 556.598 mannen en 566.103 vrouwen (4 juni 2010). Tussen de 630.000 en 650.000 inwoners (ruim de helft, 55%) leeft in het verstedelijkte zuiden van Limburg. De hoofdstad van Limburg is Enschede.
..quote:Op donderdag 30 september 2010 22:38 schreef friekin_ het volgende:
De hoofdstad van Limburg is Nattekuttenstad aan de Maas.
Neu dat ding zit wel goed en ik heb echt te weinig tijdquote:Op donderdag 30 september 2010 19:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Tas wil je morgen je piercing laten nakijken ? Zo ja 1 uur ?
Ok.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Neu dat ding zit wel goed en ik heb echt te weinig tijd![]()
Ik kijk wel of ik zelf komende week een keer ga
Die krijgen ook heel wat te verduren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:07 schreef friekin_ het volgende:
Hier!
Net even naar de Hema gerend. Batterijen waren dood.
toch geen hema merk batt. gekocht he die kunnen het zware werk niet aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:07 schreef friekin_ het volgende:
Hier!
Net even naar de Hema gerend. Batterijen waren dood.
Klopt. 3 maal daags, dan ben ik pas gezellig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die krijgen ook heel wat te verduren.
Nee nee. Konijntjesmerk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef Softfeel het volgende:
[..]
toch geen hema merk batt. gekocht he die kunnen het zware werk niet aan![]()
Gaat tot 3x langer meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Klopt. 3 maal daags, dan ben ik pas gezellig.![]()
[..]
Nee nee. Konijntjesmerk.
Dus vorig weekend was je tussendoor op de wc bezig?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Klopt. 3 maal daags, dan ben ik pas gezellig.![]()
[..]
Nee nee. Konijntjesmerk.
Voor jou een vraag..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dus vorig weekend was je tussendoor op de wc bezig?
Je was wel verrast door me he.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tja, je was gezellig dus dat moet dan haast wel!
feestje dus ik zeg doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:22 schreef Softfeel het volgende:
ik ben aan het denken om morgen avond een feestje te geven na het werk gewoon een feestje om een feestje te hebben hahaha
en weer niet aan ons denkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:20 schreef nattermann het volgende:
WEEEEEEEKEND![]()
En weer voor 6 euro 8 dozen tompoezen gekocht!
bij deze ik meld me voor volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:26 schreef nattermann het volgende:
[..]
Meld je even voor volgende week vrijdag, misschien kunnen we iets regelen
Neem je morgen een paar mee?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:20 schreef nattermann het volgende:
WEEEEEEEKEND![]()
En weer voor 6 euro 8 dozen tompoezen gekocht!
Welke film?..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:28 schreef Boy23 het volgende:
Wij doen het weekend helemaal niks. heb nu net pas weekend. morgen ga ik wel lekker met tasch naar de bios gezellig
Zien we dan wel, maar we denken aan inception. steeds in de planning maar kwam steeds iets tussenquote:
Ah, die moet ik ook nog eens gaan kijken, schijnt een goede film te zijn..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:33 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Zien we dan wel, maar we denken aan inception. steeds in de planning maar kwam steeds iets tussen
Ja heb ik ook gehoord, dus ik ga nou maar eens kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah, die moet ik ook nog eens gaan kijken, schijnt een goede film te zijn..
Zeker doen..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:39 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gehoord, dus ik ga nou maar eens kijken
Moet het vrouwtje toch tevreden houden he. En wij hebben toch 2 bioscoop bonnen dus het kost ons alleen de consumpties.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Zeker doen..Ik wacht nog ff, ik ga zelden naar een bios, ik denk dat ik deze ook gewoon lekker thuis ga kijken..
Jazeker!..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:48 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Moet het vrouwtje toch tevreden houden he. En wij hebben toch 2 bioscoop bonnen dus het kost ons alleen de consumpties.![]()
Hmm, ik ga maar eens naar bed idd..quote:heb 2 keer over die zin moeten doen
Nee nog niet. zit aan de Malibu. en Tasch te pestenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Jazeker!..![]()
[..]
Hmm, ik ga maar eens naar bed idd..
Goed idee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Middag
Net sjpek en ei gegeten.
Gewoon, ik wil tompoucen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, ik kom vandaag niet langs, hoe kom je daar bij?
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:59 schreef Tassiepassie het volgende:
Nepleren motorjasje,jurkje,legging,beenwarmers,topje,panty en een sjawl voor 20 euro op de kop getiktdat is nog eens leuk kopen
![]()
Zo frietjes eten en vanavond naar de bios
onder strikte voorwaarden danwel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat we eens moeten daten.
Mmz. Zolang het maar niet onmogelijk is, lijkt me leuk om eens flink over muziek te beppen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet ik me nog over bezinnen. Zal mijn verlanglijstje tzt wel opsturen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goed plan.
Ik ga er nu een nachtje over slapen. Eerst douchen en rustig slapen en morgenvroeg mag ik weer aantreden om te voetballen.
Het kan nog is nog vroeg.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Best raar dit weekend niet uitgaan
Ivo is niet op msn. heb zijn tel niet. Zal mieke eens bellenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:54 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Met zn twee. ? Tasch gaat al niet mee. Mischien mieke en ivo.
Mieke heeft al gesmst. Wilde rond half 1 gaan. Veel te laat man. Mischien dat jij meegaat kevinquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ivo is niet op msn. heb zijn tel niet. Zal mieke eens bellen
sms haar want is al laat
Fout. Over 2 wekenquote:Op zondag 3 oktober 2010 04:00 schreef Boy23 het volgende:
en was het gezellig. volgende week is Marijke de verjaardag kerel. dacht ik
Naja over 2 weken dan. was je iig niet vergetenquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Fout. Over 2 weken
Volgende week sta ik te spacen bij The Field.
En Walls
En Pivot / PVT
BaasGoedemorgen allemaal. Dadelijk werken.
Hoeveel flessen malibu ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:36 schreef Boy23 het volgende:
Bohhhh. Gistrer nacht flink doorgehaald. Ging pas om 6 uur naar bed.
Jaaaaaaaaaaaahihi!!!..quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:13 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Vet chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil
Sociale vaardigheden ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:30 schreef sproetjes het volgende:
ik weet niet wat ze hieronder bij de hans anders aan t doen zijn... zullen wel een of andere training hebben maar.. werd net uit bed geschreeuwd (en t gaat al 1,5 uur regelmatig zo door) met:
"ja natuurlijk ben ik boos klootzak! ik wilde toch lenzen! zak!"wtf
Ben ik ook ff overheen gelopen... de old-timers en de mini's waren leuk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:35 schreef Gezicht het volgende:
Lekker gefitnesst en zuuchtig broodje gezond gehad in Geleen. Was iets van een autoshow op de markt volgens mij. Vanavond Eaters.
Welcome back!!! was t leuk, lekker, gezellig, alles wat je ervan had verwacht?quote:
Ja top!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:49 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Welcome back!!! was t leuk, lekker, gezellig, alles wat je ervan had verwacht?
nummer kwijt ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:04 schreef Poeketje het volgende:
keeeev nou sms ff pleaaaasee.. heb je nr niett!!!!
DANK!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nummer kwijt ofzoik sms je wacht even
Die mini's kwamen allemaal aangeracet toen ik daar even was.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:47 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ben ik ook ff overheen gelopen... de old-timers en de mini's waren leuk!
Weet je de mijne wel nog?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:04 schreef Poeketje het volgende:
keeeev nou sms ff pleaaaasee.. heb je nr niett!!!!
Jao, dat wel lukken, ik moet tot 20.00 werken. Heb je toegevoegd aan de Pinquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:03 schreef Boy23 het volgende:
He kev mieke en ivo. Zaterdag bloem. ? Moet zaterdag wel werken van 6 tot 3 kan ook uitlopen tot 6 uur. Maar kan altijd nog even pitten van te voren. En tasch is dan fotoshooten.
Gefeliciteerd!quote:
Ben ik dit jaar tot nu toe 2x geweest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 02:05 schreef ReWout het volgende:
Zijn hier ook mensen die wel eens ins Cheetah gaan?
Ik heb wel voetbaltrainig vanavondquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:38 schreef Kn0x het volgende:
Nog 2,5 uur te gaan. Gelukkig geen honkbal training vandaag. Heb totaal geen zin,.
En is het wat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ben ik dit jaar tot nu toe 2x geweest.
Ga je zaterdag ook mee dan na bloem. ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb ook voetbaltraining.
Zin in morgenavond.. dan kan ik even lekker niks doen.. verder druk weekend voor de boeg.
Overdag ben ik druk bezig. Zaterdag avond heb ik altijd tijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:24 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ga je zaterdag ook mee dan na bloem. ?
Oke dan, nu alleen mieke nog. Ivo gaat ook mee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Overdag ben ik druk bezig. Zaterdag avond heb ik altijd tijdBloem
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:41 schreef Tassiepassie het volgende:
Vanavond modelzitten op de kunstacedemie in Maasmechelen Maasmekka
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:41 schreef Tassiepassie het volgende:
Vanavond modelzitten op de kunstacedemie in Maasmechelen bank met een biertje
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:10 schreef nattermann het volgende:
Vanavond modelzitten op de kunstacedemie in Maasmechelen bank met een bier
Moet jij wat zeggen met een tapinstallatie thuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Moet jij wat zeggen met een tapinstallatie thuis
MTV Cribs is er niks bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Op MTV gaan ze ene Honda CRX pimpen, als dat maar goed gaat!..quote:
Sinds wanneer is Pimp my Ride weer op TVquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Op MTV gaan ze ene Honda CRX pimpen, als dat maar goed gaat!..
Geen idee..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Pimp my Ride weer op TV
Helaas welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:23 schreef Tism het volgende:
[..]
Het begint alweer vroeg donker te worden he!?..
WAAR IK EERSTquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze neger komt zo hard dat je au zegt
arme jijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:52 schreef huize het volgende:
Troost mij voorwaar ik ben vrijgezel..
Godverdomme!
gelukkig maarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:14 schreef friekin_ het volgende:
Ja. Mijn baan vereist veel beweging he.
Maar lief. Ik voel me wel goed. Dus verder wel top.
En dat waardeer ik. Zo, flesje wijn leeg. Naar bed, en uitslapen. WEEEKEEEENDquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
maar ik hou je in de gaten
25 euro maar....en van dezelfde site zijn nu 2paar laarzen onderwegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:21 schreef friekin_ het volgende:
Hebberzinin. Soppen tot ik niet meer kan.
PS. Mooie schoenen schat.
Ik bestel alleen maar vinyl.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
25 euro maar....en van dezelfde site zijn nu 2paar laarzen onderweg
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik bestel alleen maar vinyl.
MAAAAAR. Ik krijg nog wat cadeautjes van mijn onderbuuf. Met batterijen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohja denk maar ook aan mij de volgende keer dan
Ik heb al wat anders in gedachte voor je,sorryquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik verwacht met mijn verjaardag ook nog wat toys. Ik wil een vitrinekast vol immers.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb al wat anders in gedachte voor je,sorry![]()
Maar als compensatie lepel ik je wel weer een keer
Meh. Laatste aflevering begint met een plaatje van de Sagrada Família en waar ben ik vorige maand geweest met mn vriendin...juist.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
arme jij
niet zo gaan slonzen als robin in HIMYM he
Eensch, ik zo eens op de wc zitten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:53 schreef Kn0x het volgende:
Morgen. Ik heb geen zin meer. Nu al niet meer
germquote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:26 schreef huize het volgende:
[..]
Meh. Laatste aflevering begint met een plaatje van de Sagrada Família en waar ben ik vorige maand geweest met mn vriendin...juist.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:21 schreef .ZilveR. het volgende:
Goeimorgen![]()
Beetje poetsen, beetje schoolzooi doen en dadelijk naar de stad de laarzen halen die ik gister tot mijn spijt heb laten liggen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Om hier op in te haken: Je hebt gelijk. Ik vind Limburgse mannen ontzettend onaantrekkelijk. Puur vanwege het accent.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het hoge noorden bevriest haar sloot vast.
EN LEKKER DAJJE T VONDquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tsss ze zat wel bijna op mijn schoot!
Zorg gewoon voor een minimeetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:03 schreef friekin_ het volgende:
Ief, wil jij een reclamepraatje maken voor me, zodat Citizen mee op stap gaat met me?
Dat krijg je als er rook onder de motorkap uit komt doordat je 300 km vol in de touren rijdtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn auto is nog steeds niet weer heel sinds de laatste minimeet
De motor had er geen problemen mee hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat krijg je als er rook onder de motorkap uit komt doordat je 300 km vol in de touren rijdt
Tja das ook lastig als die het niet doetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De motor had er geen problemen mee hoordie is gebouwd voor hoge toeren. de aandrijflijn wel
Ik ben gewoon beter gewend, kan ik wat aan doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:03 schreef Kn0x het volgende:
Pffff de hele dag dit topic checken en gebeurt er niks. Kijk ik 2 seconden niet, is het helemaal vol gespamd. Friekin die Limburgse mannen niet goed vind![]()
Tassie op de userfoto's daarentegen![]()
dankjewelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:03 schreef Kn0x het volgende:
Pffff de hele dag dit topic checken en gebeurt er niks. Kijk ik 2 seconden niet, is het helemaal vol gespamd. Friekin die Limburgse mannen niet goed vind![]()
Tassie op de userfoto's daarentegen![]()
Hoe goed scoort mijn auto kwa indruk makend?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dankjewel![]()
@C.E: ga daten met die meid en je hebt gegarandeert een topavond![]()
@Alex:wellicht toch niet meer over grasveldjes rijden om indruk op mij te maken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
pics van de laarzen
Hier is de postbode aan de deur geweest met mijn laarzen,maar heb niks gehoord dus nu wachten tot morgen
Lieve schat, die auto is gebouwd om over grasvelden te rijdenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
@Alex:wellicht toch niet meer over grasveldjes rijden om indruk op mij te maken
Ligt eraan hoe goed je het gewend bent hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoe goed scoort mijn auto kwa indruk makend?
Hiervoor is ie ontworpen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lieve schat, die auto is gebouwd om over grasvelden te rijdenHet is het snelwegrijen dat hem de das om heft gedaan
DAAR kan hijniet tegen
Als ik hele hele stuk over grasvelden was gegaan was er niks aan de hand geweest
Pics van de laarzen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
pics van de laarzen
Hier is de postbode aan de deur geweest met mijn laarzen,maar heb niks gehoord dus nu wachten tot morgen
Dankje. Tis vreemd alleen in een huis na zoveel jaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pics van de laarzen!
Zilver: die van jou zijn mooi!
Oh en huize, sterkte.
Dat kan ik me voorstellen ja. Had je eigenlijk al verteld wat er precies gebeurd is? Of wil je dat niet kwijt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef huize het volgende:
[..]
Dankje. Tis vreemd alleen in een huis na zoveel jaar.
Wat is de reden dat het niet meer werkt? Is het vuur weg?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef huize het volgende:
Vrij weinig te vertellen, na 5 jaar zijn we tot de conclusie gekomen dat we ondanks dat we van elkaar houden gewoon niet meer werken als koppel.
En dat is ook zo. 5 mooie jaren en die zet je niet zo opzij maar het is wel beter. Zal alleen duren eer het zn plekje heeft. Ook aangezien we hier samen zijn gaan wonen en alles "ons" uitstraalt.
Leeg bed, leeg huis als je thuiskomt, niemand die smorgens zegt "have fun at work" geen geknuffel meer op de bank onder de plaid terwijl je je comedy's kijkt.
En ik functioneer beter als ik een ons vorm.
Tis akelig om weer alleen te zijn. Eng en pijnlijk.
Maja
Goed, maar jij maakte meer indruk dan je autoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoe goed scoort mijn auto kwa indruk makend?
De bezorger kwam ze ´s middags toch nog brengenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pics van de laarzen!
Zilver: die van jou zijn mooi!
Oh en huize, sterkte.
Poeh. Een leeftijdsverschil van 8 jaar waardoor we nu in twee compleet verschillende fases van onze levens zitten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat is de reden dat het niet meer werkt? Is het vuur weg?
mjah ik kan het wel ff laten checken idd, al gaat het goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Tas wil je je piercing nog laten controleren ? Mieke wil ook nog eens kijken bij de zaak.
Anders zo eens een datum afspreken zodat we met zijn allen kunnen gaan.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef huize het volgende:
[..]
Poeh. Een leeftijdsverschil van 8 jaar waardoor we nu in twee compleet verschillende fases van onze levens zitten.
Merken dat je toch met de tijd andere ideen hebt over dingen noem het maar op. Mischien wel duizenden redenen of mischien toch maar één. Het maakt vrij weinig uit. Wat er ooit was is er niet meer, althans niet meer in een vorm voor een relatie.
Het zuigt, het doet zelfs fysiek pijn maar soms dan weet je rationeel dat iets beter is hoe emotioneel het ook kan zijn.
Oeh, sexeh!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
De bezorger kwam ze ´s middags toch nog brengen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juistquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hiervoor is ie ontworpen.
[ afbeelding ]
Maar Alexxx, had je niet liever dit model gehad:
[ afbeelding ]
herkenbaar... sterkte...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef huize het volgende:
Vrij weinig te vertellen, na 5 jaar zijn we tot de conclusie gekomen dat we ondanks dat we van elkaar houden gewoon niet meer werken als koppel.
En dat is ook zo. 5 mooie jaren en die zet je niet zo opzij maar het is wel beter. Zal alleen duren eer het zn plekje heeft. Ook aangezien we hier samen zijn gaan wonen en alles "ons" uitstraalt.
Leeg bed, leeg huis als je thuiskomt, niemand die smorgens zegt "have fun at work" geen geknuffel meer op de bank onder de plaid terwijl je je comedy's kijkt.
En ik functioneer beter als ik een ons vorm.
Tis akelig om weer alleen te zijn. Eng en pijnlijk.
Maja
Moeilijk, om zo'n beslissing te nemen als je gevoel iets anders zegt. Heel veel sterkte, ik hoop dat het uiteindelijk de juiste keuze blijkt te zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef huize het volgende:
[..]
Poeh. Een leeftijdsverschil van 8 jaar waardoor we nu in twee compleet verschillende fases van onze levens zitten.
Merken dat je toch met de tijd andere ideen hebt over dingen noem het maar op. Mischien wel duizenden redenen of mischien toch maar één. Het maakt vrij weinig uit. Wat er ooit was is er niet meer, althans niet meer in een vorm voor een relatie.
Het zuigt, het doet zelfs fysiek pijn maar soms dan weet je rationeel dat iets beter is hoe emotioneel het ook kan zijn.
Ja daarom en Mieke wil ook gaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah ik kan het wel ff laten checken idd, al gaat het goed![]()
Wil tenslotte ook nog vragen voor die tattoo
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:32 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Jah heb wel goeie smaak. Weet wel wat ik voor dr koop. Haha
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Goed, maar jij maakte meer indruk dan je auto
Daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
@C.E: ga daten met die meid en je hebt gegarandeert een topavond![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook niet aan.
Hoezo afgestraft?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Softfeel het volgende:
Pff afgestraft op de baan vandaag helaas...
volgende keer beter haha
morgen vroeg weer zwemmen met "de men"
en dan werken en dit weekend denk ik klussen..
denk dat ik een kast ga maken haha
Ach ik heb weer eens te snel gelezen, ik linkte het naar een baan als zijnde arbeidquote:
oh over die laarzen...quote:
gezelligquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
De toon is weer gezet voor de vrijdag met Boney M.
en de text "als ik een achterstandskind zou zijn, welke passie had je dan voor mij in gedachten?" kwam niet bij je op?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef friekin_ het volgende:
GODVERDOMME. Zo niet eerlijk. Ik cruise door de stad op mijn fuck me heels. Alles geil, alles tof. Staat er een neger. Ik kijk, want hee, een neger in Weert. En neukbaar ook nog.
Hij komt naar me toe, dus ik stond klaar om mijn nummer te geven.
"Hoi. Heb je ooit gehoord van kinderhulp"
"Wat?"
"Kinderhulp. Om achterstandskinderen aan hobbies en passies te helpen"
"Ehhh"
Kut. Weer 5 euro armerIk kon hem niet weerstaan.
Nee. Maar heb wel over Kempi gepraatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en de text "als ik een achterstandskind zou zijn, welke passie had je dan voor mij in gedachten?" kwam niet bij je op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |