Klopt. 3 maal daags, dan ben ik pas gezellig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die krijgen ook heel wat te verduren.
Nee nee. Konijntjesmerk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef Softfeel het volgende:
[..]
toch geen hema merk batt. gekocht he die kunnen het zware werk niet aan![]()
Gaat tot 3x langer meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Klopt. 3 maal daags, dan ben ik pas gezellig.![]()
[..]
Nee nee. Konijntjesmerk.
Dus vorig weekend was je tussendoor op de wc bezig?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Klopt. 3 maal daags, dan ben ik pas gezellig.![]()
[..]
Nee nee. Konijntjesmerk.
Voor jou een vraag..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dus vorig weekend was je tussendoor op de wc bezig?
Je was wel verrast door me he.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tja, je was gezellig dus dat moet dan haast wel!
feestje dus ik zeg doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:22 schreef Softfeel het volgende:
ik ben aan het denken om morgen avond een feestje te geven na het werk gewoon een feestje om een feestje te hebben hahaha
en weer niet aan ons denkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:20 schreef nattermann het volgende:
WEEEEEEEKEND![]()
En weer voor 6 euro 8 dozen tompoezen gekocht!
bij deze ik meld me voor volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:26 schreef nattermann het volgende:
[..]
Meld je even voor volgende week vrijdag, misschien kunnen we iets regelen
Neem je morgen een paar mee?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:20 schreef nattermann het volgende:
WEEEEEEEKEND![]()
En weer voor 6 euro 8 dozen tompoezen gekocht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |