Hoe goed scoort mijn auto kwa indruk makend?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dankjewel![]()
@C.E: ga daten met die meid en je hebt gegarandeert een topavond![]()
@Alex:wellicht toch niet meer over grasveldjes rijden om indruk op mij te maken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
pics van de laarzen
Hier is de postbode aan de deur geweest met mijn laarzen,maar heb niks gehoord dus nu wachten tot morgen
Lieve schat, die auto is gebouwd om over grasvelden te rijdenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
@Alex:wellicht toch niet meer over grasveldjes rijden om indruk op mij te maken
Ligt eraan hoe goed je het gewend bent hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoe goed scoort mijn auto kwa indruk makend?
Hiervoor is ie ontworpen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lieve schat, die auto is gebouwd om over grasvelden te rijdenHet is het snelwegrijen dat hem de das om heft gedaan
DAAR kan hijniet tegen
Als ik hele hele stuk over grasvelden was gegaan was er niks aan de hand geweest
Pics van de laarzen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
pics van de laarzen
Hier is de postbode aan de deur geweest met mijn laarzen,maar heb niks gehoord dus nu wachten tot morgen
Dankje. Tis vreemd alleen in een huis na zoveel jaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pics van de laarzen!
Zilver: die van jou zijn mooi!
Oh en huize, sterkte.
Dat kan ik me voorstellen ja. Had je eigenlijk al verteld wat er precies gebeurd is? Of wil je dat niet kwijt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef huize het volgende:
[..]
Dankje. Tis vreemd alleen in een huis na zoveel jaar.
Wat is de reden dat het niet meer werkt? Is het vuur weg?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef huize het volgende:
Vrij weinig te vertellen, na 5 jaar zijn we tot de conclusie gekomen dat we ondanks dat we van elkaar houden gewoon niet meer werken als koppel.
En dat is ook zo. 5 mooie jaren en die zet je niet zo opzij maar het is wel beter. Zal alleen duren eer het zn plekje heeft. Ook aangezien we hier samen zijn gaan wonen en alles "ons" uitstraalt.
Leeg bed, leeg huis als je thuiskomt, niemand die smorgens zegt "have fun at work" geen geknuffel meer op de bank onder de plaid terwijl je je comedy's kijkt.
En ik functioneer beter als ik een ons vorm.
Tis akelig om weer alleen te zijn. Eng en pijnlijk.
Maja
Goed, maar jij maakte meer indruk dan je autoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoe goed scoort mijn auto kwa indruk makend?
De bezorger kwam ze ´s middags toch nog brengenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pics van de laarzen!
Zilver: die van jou zijn mooi!
Oh en huize, sterkte.
Poeh. Een leeftijdsverschil van 8 jaar waardoor we nu in twee compleet verschillende fases van onze levens zitten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat is de reden dat het niet meer werkt? Is het vuur weg?
mjah ik kan het wel ff laten checken idd, al gaat het goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Tas wil je je piercing nog laten controleren ? Mieke wil ook nog eens kijken bij de zaak.
Anders zo eens een datum afspreken zodat we met zijn allen kunnen gaan.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef huize het volgende:
[..]
Poeh. Een leeftijdsverschil van 8 jaar waardoor we nu in twee compleet verschillende fases van onze levens zitten.
Merken dat je toch met de tijd andere ideen hebt over dingen noem het maar op. Mischien wel duizenden redenen of mischien toch maar één. Het maakt vrij weinig uit. Wat er ooit was is er niet meer, althans niet meer in een vorm voor een relatie.
Het zuigt, het doet zelfs fysiek pijn maar soms dan weet je rationeel dat iets beter is hoe emotioneel het ook kan zijn.
Oeh, sexeh!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
De bezorger kwam ze ´s middags toch nog brengen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juistquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hiervoor is ie ontworpen.
[ afbeelding ]
Maar Alexxx, had je niet liever dit model gehad:
[ afbeelding ]
herkenbaar... sterkte...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef huize het volgende:
Vrij weinig te vertellen, na 5 jaar zijn we tot de conclusie gekomen dat we ondanks dat we van elkaar houden gewoon niet meer werken als koppel.
En dat is ook zo. 5 mooie jaren en die zet je niet zo opzij maar het is wel beter. Zal alleen duren eer het zn plekje heeft. Ook aangezien we hier samen zijn gaan wonen en alles "ons" uitstraalt.
Leeg bed, leeg huis als je thuiskomt, niemand die smorgens zegt "have fun at work" geen geknuffel meer op de bank onder de plaid terwijl je je comedy's kijkt.
En ik functioneer beter als ik een ons vorm.
Tis akelig om weer alleen te zijn. Eng en pijnlijk.
Maja
Moeilijk, om zo'n beslissing te nemen als je gevoel iets anders zegt. Heel veel sterkte, ik hoop dat het uiteindelijk de juiste keuze blijkt te zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef huize het volgende:
[..]
Poeh. Een leeftijdsverschil van 8 jaar waardoor we nu in twee compleet verschillende fases van onze levens zitten.
Merken dat je toch met de tijd andere ideen hebt over dingen noem het maar op. Mischien wel duizenden redenen of mischien toch maar één. Het maakt vrij weinig uit. Wat er ooit was is er niet meer, althans niet meer in een vorm voor een relatie.
Het zuigt, het doet zelfs fysiek pijn maar soms dan weet je rationeel dat iets beter is hoe emotioneel het ook kan zijn.
Ja daarom en Mieke wil ook gaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah ik kan het wel ff laten checken idd, al gaat het goed![]()
Wil tenslotte ook nog vragen voor die tattoo
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:32 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Jah heb wel goeie smaak. Weet wel wat ik voor dr koop. Haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |