Eensch, ik zo eens op de wc zitten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:53 schreef Kn0x het volgende:
Morgen. Ik heb geen zin meer. Nu al niet meer
germquote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:26 schreef huize het volgende:
[..]
Meh. Laatste aflevering begint met een plaatje van de Sagrada Família en waar ben ik vorige maand geweest met mn vriendin...juist.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:21 schreef .ZilveR. het volgende:
Goeimorgen![]()
Beetje poetsen, beetje schoolzooi doen en dadelijk naar de stad de laarzen halen die ik gister tot mijn spijt heb laten liggen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Om hier op in te haken: Je hebt gelijk. Ik vind Limburgse mannen ontzettend onaantrekkelijk. Puur vanwege het accent.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het hoge noorden bevriest haar sloot vast.
EN LEKKER DAJJE T VONDquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tsss ze zat wel bijna op mijn schoot!
Zorg gewoon voor een minimeetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:03 schreef friekin_ het volgende:
Ief, wil jij een reclamepraatje maken voor me, zodat Citizen mee op stap gaat met me?
Dat krijg je als er rook onder de motorkap uit komt doordat je 300 km vol in de touren rijdtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn auto is nog steeds niet weer heel sinds de laatste minimeet
De motor had er geen problemen mee hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat krijg je als er rook onder de motorkap uit komt doordat je 300 km vol in de touren rijdt
Tja das ook lastig als die het niet doetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De motor had er geen problemen mee hoordie is gebouwd voor hoge toeren. de aandrijflijn wel
Ik ben gewoon beter gewend, kan ik wat aan doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:03 schreef Kn0x het volgende:
Pffff de hele dag dit topic checken en gebeurt er niks. Kijk ik 2 seconden niet, is het helemaal vol gespamd. Friekin die Limburgse mannen niet goed vind![]()
Tassie op de userfoto's daarentegen![]()
dankjewelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:03 schreef Kn0x het volgende:
Pffff de hele dag dit topic checken en gebeurt er niks. Kijk ik 2 seconden niet, is het helemaal vol gespamd. Friekin die Limburgse mannen niet goed vind![]()
Tassie op de userfoto's daarentegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |